Anketa:
Vaše najnovšie videá:
ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :) - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuČZ 175-typ 487.........nejake upravy :) - Diskusné fórum - Len Tak
ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Takže pani, potrebujem poradit nejake upravy na motore aby to malo nejaky ten konik na viac |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Nazdar, ja som tunil Jawu ale moc koní to nedonieslo ale peňazi to vzalo zato dosť ,kašli na to a pojazdi na tom čo máš a došetri na lepšiu motorku ale dosť tipov máš na www.tkmoto.cz |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
ok, dam na radu skusenejšieho....inač diky |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
kim budes setrit na novu zober 1mm vrtak daj ho do miny vrtacky odkrut tie 2dyzi(mosadzne srubky) a prevrtaj ich jak sa len da |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Su nejake moznosti ale velmi skratia zivotnost motora napr zbrusenie hlavi alebo odlachcenie ojnice nalestenie kanalikou Ale nic sa neoplati origo je origo |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
pegas boy - dlho som prechádzal kadewjaké odborné rady , ale toto čo si tresol fčil je už moc. |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Podla mojho skromneho nazoru si mal pred kupou motorky rozmyšlať čo vlastne chces. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Stevo13 (25.02.2006 10:28) |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Mozem potvrdit Karolove slova, kluku som videl na vlastne oci. Pred casom som mu totiz viezol na komplet GO motor z mojej 638 a pri debate, co vlastne by som chcel upravit, pretoze co bolo treba na GO bolo jasne, mi ju ukazoval. Tiez to nebude za 5 Sk, ale co by som pre nu neurobil. Nie je to investicia na 1 - 2 roky a dobre som to rozmyslal kam dam peniaze. Ako kazdemu mi nepadaju z neba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil klinec (25.02.2006 11:03) |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Jaso: pár koníkov bez väčších nákladov sa dá dosiahnuť zvýšením kompresie. Jednoducho daj znížiť hlavu o 1 až 1,5 mm. To by ešte nemalo mať podstatný vplyv na životnosť súčiastok. |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
TRYSKY prevrtat |
Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)
|
Nazdar chlape,ak sa ty niečo podari stym strojom tak daj nejake foto |







..........upravy by mali byt čo najlacnejšie, nemali by važne zasahovat do konštrukcie stroja...........počul som niečo take že rychlopal v suvislosti s motocrosom........ale neviem či sa to bude dat spravit na mojej čezetke......to že to pojde v nizkych otačkach na hovno je mi jedno, aj tak chodim iba v tych vysokych
potom ich zasrubuj a zdvihny ihlu najviac ako sa len da
. Nie škoda zhumplovať moto
. Prečítaj si aj iné témy ktore tu boli o zvišovaní výkonu-nové ladené výfuky ktore ti trochu zdvihnú koníky-- na 175 by si to mal aj pocítiť
toť vše caffte
Podla mna, ked su tovarenske nepresnosti v motore a davate to opravit, nie je to "vrtanie do veteranov", ale len pomoc. Nie je to ani tuning v pravom slova zmysle a pomoze na vykone. Ja som si ju dal vrtat na 400 ccm a Karol mi aj odlahcuje kluku cca o 2.8 kg. Mam z toho aj foto a chystam o tom clanok, tak potom tam. Caf