Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2201 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28848
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17162)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11686)

Dotazník o službách - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDotazník o službách - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
07.09.2009 17:38

Dotazník o službách

Tornado
 Turista 

Ikona

Dnes mi došiel tento dotazník z Yamahy, kde som kupoval motorku. Dostal ešte niekto niečo také?
sú tu otázky ako:
1. keby ste chceli náhradu za motocykel kupovali by ste znovu u toho istého predajcu?
2. navštívili ste svojho predajcu kôli udržbe motocykla?
3. k akemu účelu budete motocykel používať?(praca, zábava, dochádzanie, športové činnosti)
Hodnotenie predajcu

-jednoduchosť dohodnutia schôdzky
-jasné vysvetlenie potrebnej práce
-skoré prevedenie práce
-kvalita práce
-jasné vysvetlenie učtovaných položiek
-chovanie zamestnancov servisu
-vzhlad servisu
-upravenosť personálu
možnosti(veľmi dobre, dobre, prijatelné, zlé, velmi zlé)

Doporučili by ste tohto predajcu priatelom k oprave ich motocyklov?

Hodnotenie výrobku

-cena dielov
-dostupnosť dielov
-cena príslušenstva
-dostupnosť príslušenstva
možnosti(veľmi dobre, dobre, prijatelné, zlé, velmi zlé)
Aké doplnky ste instalovali na svojom motocykle yamaha?
je tu na výber dosť vecí...
Ste spokojný s nasledujúcimi aspektami pravidelnej udržby?
-intervali kontroly
-cena práce za údržbu
-cena dielov spojených s údržbou
-záručná doba
-záručné podmienky
Ako by ste ohodnotili nasledujúce vlastnosti motocyklu?
-vlastnosti motora
-výkon motora
-ovladatelnosť
-ovládacie prvky/spínače
-brzdy
-jazdné pohodlie
-pohodlie spolujadza
-farby
-kvalita laku
-výber príslušenstva
-vzhlad/štýl
-celková kvalita
možnosti(veľmi dobre, dobre, prijatelné, zlé, velmi zlé)

Posledná ;-) , Keby ste chceli náhradu za svoj motocykel Yamaha, myslíte že by ste zakúpili iný motocykel Yamaha
možnosti(určite ano,možno, ešte neviem, asi nie, určite nie)

Si myslím, že toto je dobré si spraviť čas a poslať to späť vyplnené, ja osobne som spokojný so službami a je super, že sa takto starajú aby to fungovalo ak má a boli sme spokojný [dobre]


07.09.2009 17:45

Re: Dotazník o službách

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Je urcite fajn, ze maju takyto popredajny servis a snazia sa zistovat nazory zakaznikov. Otazka je, ci s tym aj nieco potom robia.
Akurat jednu vyhradu mam k moznym odpovediam, nie som vobec fanusik neparneho poctu odpovedi, vyjde z toho nakoniec nieco okolo odpovede "neviem" alebo "ani-ani", co je platne ako hluchemu radio.


07.09.2009 18:06

Re: Dotazník o službách

na yamahe je dobre ze zerie ryzu tak ako yuki :-D [dobre]


07.09.2009 19:39

Re: Dotazník o službách

samcho
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

super [dobre]


07.09.2009 19:43

Re: Dotazník o službách

Terror
 Jogurťák 

Ikona

Hovori sa tomu mystery shoping. Spatna vazba spokojnosti, pre predajcov, poskytovatelov sluzieb pre zvysovanie kvality. Take BMW to ma uz aj v servisoch. Urcite to vypln pravdivo mozes prispiet k zlepseniu. [dobre]


07.09.2009 20:02

Re: Dotazník o službách

Tornado
 Turista 

Ikona

stalo sa vyplnil som pravdivo a som spokojný so službami v servise, aj s motorkou ktorú som kúpil aj s predajcom a predajňou taktiež. [dobre]


07.09.2009 23:44

Re: Dotazník o službách

google
 Kávičkár 

Ikona

Terror: Si zaťal ale :-) .. že mystery shopping. Nic v zlom, ale ten si robí firma sama na svojich predajných miestach a predajcoch. Napr. príde niekto z vedenia firmy realizovať imaginárny nákup a zistuje, či jeho zamestanec (predajca) ma spravny prístup k zákaznikovovi ;)
Tento feedback od zákazníka je nástroj na zefektívňovanie poskytovaných služieb a skor by som ho zaradil do Quality Mngmt., alebo SMK ( system manažmentu kvality ) .. žiadny maďari ;) (ak niekoho napadla jedná politická strana) ... väčšinou býva podporovaný marketingom, napr. súťažou o ceny,...aby získali čo najväčší prieskum.
Yamaha sa činí .. asi zaviedli ISO :D


08.09.2009 22:42

Re: Dotazník o službách

buratino83
 Turista 

dostal som to aj ja....pekne som im to natrel... neurobili dobre, ze mi to poslali....alebo mozno urobili...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.