Anketa:
Kawasaki VN800 Classic - filter - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki VN800 Classic - filter - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokKawasaki VN800 Classic - filter
Zdravim páni potreboval by som poradiť ohladom vzduchového filtra, čo všetko musim vediet a co a jak ked chcem dat na moje VN-ko 800 KN filter. Ci je jedno aky bude filter velký a ake velke kolenko mozem dat od karburatora (priemer) ci tam treba nieco ratať a tak.. |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
je tam toho strasne vela co treba o tom vediet a ratat..... |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy:alebo sa ti znizi spotreba a pojde lepsie od spodu |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
superflanker.... a ako sa ti ta spotreba znizi to by ma naozaj zaujimalo? mozes to nejako rozviest? |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy:nemozem to rozviest, pretoze k tomu som dosiel empiricky,nie teoreticky a je to nielen moja skusenost Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (14.08.2009 8:42) |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
aha... takze na reci stara babka povedala ja neverim, ale na placebo efekt hej...to je ozaj odskusane... ked nieco tvrdis a nemas to cim podlozit tak to radsej netvrd. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (14.08.2009 9:05) |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy:takze radsej tu budes citat 200 teoretickych prispevkov a z praktickeho hladiska prd platnych ako ked ti clovek napise osobnu skusenost + skusenost dalsich x ludi. Teroretizovanie by som skor nazval recami starej babky. |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
jooo...lebo ti to tvrdil vyrobca filtru a ty si mu slepo uveril..... my len povedz ako ti karburator zrazu sam od seba bez toho aby si ho nadstavil zacne davkovat menej paliva.... som ani nevedel ze su take super inteligentne karburatory co si dokazu zmerat mnozstvo nasateho vzduchu a prisposobit k tomu mnozstvo paliva a predzapal... aaa kurva naco potom zacali pouzivat riadiace jednotky, sak karburator to vie vsetko tiez sam spravit. |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
ANo hribik tam chcm dat a neviem aky velki a co a jak.. |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy:ano presne tak ako pises, vyrobca to pisal a ja som mu uveril...to ze mi realne isla spotreba dole o pol litra je len fikcia a moj vymysel... |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Urcite by som nedal filter rozmerovo co nesedi presne ako rit na budar... |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
superflanker: Pri filtroch KN sa uvádza že majú nižší odpor a tým pádom väčší prietok.Mne z toho vychádza že ak sa nenastaví aj zmiešavací pomer tak by mala byť chudobnejšia zmes a z toho vyplýva aj menšia spotreba ale aj zníženie výkonu.Potom nevidím praktický význam KN filtra bez nastavenia parametrov. |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Ale na krabici je napisane ze zvysi aj vykon a znizi spotrebu |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
egres2...chudobnejsia zmes ti az neznizi vykon tak aby si to pocitil...ale prepali ti valce... a to uz pocitis |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Vsetko je sice pekne ale stale som sa nedocital ze ako mam zistit aky velky mam tam dat ten filter |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
tak dúfam že ti pomôžem ja treba sa tam zaregistrovať www.africatwin.cz/techbox.asp?polozka_id=1098 ale skopírujem to tu dúfam že nevadí |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy... cisto teoreticky: Ak mas na moto zasrany filter od prachu tak mas rozhodenu zmes (bohatsiu, a ako vsetci vieme bohatsia zmes hori horsie ako chudobnejsia). tak pre dosiahnutie rovnakeho vykonu resp. rychlosti musis tahat viac za plyn. Ak vymenis filter za novy (pretoze stary bol zasraty)a este si aj priplatis za priechodnejsi zmes sa ti upravi na povodnu hodnotu (vacssim prisunom vzduchu sa ochudobni) a ty jazdis opet s menej pritiahnutym plynom rovnakou rychlostou. Vyplynie z toho mensia spotreba. (sposobena mensimi otackami a mensim plynom). |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
prosim VAS nauce sa citat.... ja nespochybnujem funkciu a ucinnost K&N filtrov na motoroch riadenych riadicou jednotkou...ta dokaze menit mnozstvo paliva od roznych veci a jednou z nich je aj mnozstvo nasateho vzduchu ktore sa VAZI vahou vzduchu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (14.08.2009 12:30) |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy .. ty jelito kerbec nerobi ziadnu zmenu.... |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
myso87.... no super, konecne co to niekto povedal. a kedze ti mnozstvo benzinu ostava rovnake, ako ti kurva moze vzduchova vlozka znizit spotrebu? jedine co ti spravi je to ze jazdis na chudobnu zmes.... a vies co chudobna zmes spravi s valcami? Upravené 2 krát. Naposledy upravil dvenohy (14.08.2009 12:55) |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Upravené 1 krát. Naposledy upravil borto (14.08.2009 13:27) |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Skratka motoru sa lepsie dycha s KN filtrom lepsie ide do otacok teda nemusis tolko tocit heftom teda davas menej benzinu do motora teda menej to zozere... |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Halooooooo ale ja viem o KN filtroch co potrebujem ja len chcem vediet aky velký by mal biť!! |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Zmienil sa tu niekto o tom, že KN filtre určené do karb. motorov sa dodávajú v sade s prispôsobenými tryskami? |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
dvenohy ma pravdu urcite sa spotreba po vymene filtra nezmeni...(bez zasahu do karburátora,nehovoriac o tom že sa môže rozhodiť nastavenie zmesi) iba ak by majitel koňa začal jazdiť predpisovo/ťahal menej za plyn predsa len výkon ZávisÍ od množstva dodaného paliva(s kyslíkom) do spal. priestoru... K&N filter teda moze iba vylepsit/zhorsit(...) bohatost zmesi(teda pomer benzinu a kyslika)... možno trepem bludy... niesom odborník(ani sa k nemu neblížim...) ale sedlácky rozum nepustí... |
Re: Kawasaki VN800 Classic - filter
Truhlík samá teória . Ja som na svojej Supertenéré mal slušne zasvinené vzd.filtre a nové stáli 1800 sk za kus ! Tak som skúsil vyšpekulovať filter rovnako priepustný -veď to nie je nijaká veda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (16.08.2009 14:21) |