Anketa:
CCC do 150 tisic - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuCCC do 150 tisic - Diskusné fórum - Len Tak
CCC do 150 tisic
|
Caute, chcel by som sa poradit. Chcel by som kupit nejaku CCC do 150 tisic premyslal som na Dragovi 650, Shadowom, alebo maraurerom(no rozhodne do 1000cm3), ako hovorim, som limitovany financiami, a co najradsej by som siel cenou dole, takze ak mi viete poradit nieco, cena vs. kvalita tak by som vam bol povdacny ;) |
Re: CCC do 150 tisic
|
Z článku o VT750, preto je to písané z pohľadu tejto motorky: |
Re: CCC do 150 tisic
|
Vadim , najväčšou nepríjemnou a vo všetkých testoch neustále kritizovanou vlastnosťou je podpriemerný výkon VT 750 . |
Re: CCC do 150 tisic
|
Vadim |
Re: CCC do 150 tisic
|
brazel: Jazdil som všetky relevantné CCC tejto triedy. Drag aj Intruder sú určite slabšie od Shadowa. |
Re: CCC do 150 tisic
|
Vadim , maj Boha pri sebe , nerúhaj sa ! |
Re: CCC do 150 tisic
|
brazel , maj Boha pri sebe , nerúhaj sa ! Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (17.05.2008 12:37) |
Re: CCC do 150 tisic
|
Vadim , nepomýlil si si podstatu témy : CCC do 150 tisíc |
Re: CCC do 150 tisic
|
myslím si,že v týchto motorkách sú tak malé rozdiely a všetko sú to tak dobré stroje, že neoľutuje či už kúpi shadow,drag,vulcan, marauder alebo intrúder. |
Re: CCC do 150 tisic
|
súhlasím s Vadimom jednoznačne Kawasaki VN 800 cruiser, chopper a drifter |
Re: CCC do 150 tisic
|
z vyberu drag, shadow a marauder by som si vybral marauder. V tej cene je to asi (podla mna samozrejme) najlepsie. Na marauderi som mal ale stale zasrate koleso od retaze, co je asi jedina nevyhoda. Ale rozhoduj sa sam, poloz zalohu a vyskusaj sa na kazdej previezt a potom sa rozhodni.... |
Re: CCC do 150 tisic
|
brazel: Kde som napísal, že mu odporúčam Shadow? |
Re: CCC do 150 tisic
|
Dakujem pani za rady, spravim ako pisete, idem poobzerat, a budem sa rozhodovat nie len podla znacky ale aj podla stavu v akom sa ta dana motorka nachadza. |
Re: CCC do 150 tisic
|
paaachat: ceny su niekedy dost rozdielne, ale nezabudni posudit aj vybavu, lebo az ked kupis bez doplnkov zistis, kolko stoja (a to ti uz nikdy nikto pri predaji nezaplati)... |
Re: CCC do 150 tisic
|
Ano to suhlasim, ze s dop;lnkami su drahsie ale isto mi daju niektory za pravdu, ze radsej kupit lacnejsiu a potom doplnky si vybrat podla vlastneho vkusu |
Re: CCC do 150 tisic
|
Lepšie je kúpa bez doplnkov,lebo každý má svoj vkus a motorečku si porobí,aby mu pasovala a veľa vecí sa dá spraviť na mieru robil som tak veľax a oplatilo sa. |
Re: CCC do 150 tisic
|
1. cena za doplnky sa moze polahky dostat cez 50-100 litrov v zavilsoti ake tam xces..., ak mas 150 na motku, kup aj s doplnkami, alebo na ne zabudni Upravené 1 krát. Naposledy upravil tiko (20.05.2008 13:44) |
Re: CCC do 150 tisic
|
Ano ale doplnky sa mozu postupne kupovat ;) |
CCC do 150 tisic
|
uz som ho doplnil |
Re: CCC do 150 tisic
|
Vsetko su to krasne stroje. Rozhodujem sa uz len s adeptom Shadow 750, DragStar 650, Marauder 800. |
Re: CCC do 150 tisic
|
Ok, takze shadow 750, marauder 800 a drag star 650 Upravené 2 krát. Naposledy upravil tiko (20.05.2008 14:32) |
Re: CCC do 150 tisic
|
... chlopi, sorry, ale musim zareagovat: ved ten moj dracik ide aj s mojimi 110kg a 200cm + 55kg frajerka v pohodicke 130 na dialnici. viem, ze jeho vykon konci na 145km/h ale ved je to CCC Upravené 1 krát. Naposledy upravil doddy (20.05.2008 14:37) |
CCC do 150 tisic
|
doddy: |
Re: CCC do 150 tisic
|
Chlapi! Ak by v motoride bol krízový nedostatok tém na diskusiu, stačí si vymyslieť tému: Mám 100.001.- Sk a vyberám medzi motorkami X, Y a Z. Poraďte mi. A bohatá diskusia by bola na svete. Škoda, lebo pri svojm TA musím zostať aj ked mu tú chýbajúcu 6-ku a 15 koníkov naviac neviem odpustiť. |
Re: CCC do 150 tisic
|
doddy: |
Re: CCC do 150 tisic
|
Iba doplním (nevšimol som si, že by to tu niekto spomenul), že aj shadow má od roku 2003 kardan |
Re: CCC do 150 tisic
|
Shoroko lebo asi do 150k 2003 len s nahodou najdem... aj to kto vie v akom stave... |
Re: CCC do 150 tisic
|
Ako ste si vsimli, od zalozenia tohto prispevku ubehol nejaky cas. |
Re: CCC do 150 tisic
|
No koľko si dal by aj mňa zaujímalo,ako tak pozerám dragy šli dosť dole,dúfam,že pôjdu zase trošku hore |
Re: CCC do 150 tisic
|
Dal som za nu 150, a zatial nelutujem ani jediny halier, fakt vo vinikajucom stave som ho kupil, ak chces podrobnosti tak napis SS |
Re: CCC do 150 tisic
|
Len to modré predné koleno . |







V technických a ostrých zákrutách sa správa veľmi dobre. Samozrejme trpí typickou chorobou CCC - že pri ostrej jazde v zákrutách ťahá stúpačky po asfalte. Veľmi nepomohlo ani ich presunutie vyššie, pretože vtedy túto ich nemilú vlastnosť prevzal v ľavotočivých zákrutách rám a v pravotočivých zas výfuk. Napriek len jedinému brzdovému kotúču vpredu a bubnu vzadu, nie je problém, pri necitlivom brzdení zablokovať predné, alebo zadné koleso. Mechanická spojka pracuje veľmi spoľahlivo, ale kto sa s motorkou dobre zoznámi, nemusí ju smerom hore ani používať. Drží stopu a nie je veľké umenie, riadiť ju iba zmenou ťažiska. Maximálka sa PODĽA TACHOMETRA pohybovala niekde okolo 170 km/hod. Tachometer je u VT 750 ociachovaný len do 160-ky, ale ručička sa točí aj ďalej.
Jedinou nepríjemnou vlastnosťou tejto motorky je vlnenie v rýchlych (nad 120 km/h), tiahlych zákrutách. Spotreba od štyroch litrov pri pohodovej jazde sóĺo, až do šiestich litrov, pri rýchlej jazde vo dvojici s dvoma veľkými kuframi.
Ale vážne. Poviem to inak: z celej strednej triedy CCC začne najskôr ťahať stúpačky po zemi Drag.
Ja som si vybral Shadov. VN je silnejšia a podľa mňa krajšia. Honda má ale najlepšie zásobovanie ND.
Pri Drag Star-och to nie je bežné .