Anketa:
Najnovšie videá:
štvorkolka ATV 250 - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuštvorkolka ATV 250 - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokštvorkolka ATV 250
zdravim, nechem robit tomuto inzeratu reklamu motoride.sk/?P=inz_detail&ID=82674, ale chcel by som sa opytat ci takato stvorkolka staci na take dobje vyblaznenie hM? bud vecerne alebo vikendove |
Re: štvorkolka ATV 250
mimoriadne ostrá kokos skoro som sa došťal od smiechu tak čo je potom YZF 450? |
Re: štvorkolka ATV 250
Ostrý môže byť na tej ATV len zvuk /ak nemá tlmič/, prípadne i hrany na blatníkoch. Je to iba pekné a lacné vozítko. Po asfalte a nenáročnom vození sa v teréne Ti možno vydrží aj viac ako tie dve jazdy ako píše kxbibo. Úplne s ním súhlasím. V žiadnom prípade to nie je športová mašina /iba tak vyzerá/ a už vôbec nie na vybláznenie. Ceny skutočných športových strojov začínajú niekde od dvojnásobku Tvojej ceny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (09.09.2007 17:04) |
Re: štvorkolka ATV 250
grizzly660 vidim, ze si v tom asi dost dobry profik ako tak pozeram na teba a tvoje clanky! co je podla teba take dobre na vyblaznenie ale takej miernej cenovej hladine hM? :o) |
Re: štvorkolka ATV 250
cavayo: nesledujem aktuálnu cenovú ponuku na trhu. Myslím však, že v tej cenovej relácii zo značkových ATV bude asi iba Yamaha Blaster 2T 200 cm3. Ja som na nej najazdil cca 40 tis.km. Aj keď to nie je zrovna najvýkonnejší stroj, vyblázniť sa na nej dá do sýtosti. |
Re: štvorkolka ATV 250
Nechcem otvarat novu temu, tak sa len opytam, aku 4kolku by ste mi odporucili do lesa, som "polo-polovnik" a chcel by som nieco dvojmiestne, pripadne aby zvladlo aj vrecko kukurice. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MacOWitza (11.09.2007 21:50) |
Re: štvorkolka ATV 250
MacOWitza: Napr. Yamaha Grizzly 660, uzitocna nosnost 250 KG, na predny nosic max. 45 Kg, na zadny nosic max. 85 Kg, na sedacku v pohode dvaja vojdu /manzelku vozim casto/. A este mozes tahat vozik max. 550 kg. Priechodnost terenom - svetla vyska 27 cm /viac ako jeden z najlepsich terenakov na na svete Mercede G/. Max. rychlost 105-110 km. Hmotnost cca 300 kg. |
Re: štvorkolka ATV 250
cinana som mal a bolo to presne tak ako to tu uz bolo napisane tie stvorkolky su vyrobene z blata a ne zo zeleza.... 3x sa mi odtrhol domcek na riadeny (tyc volantu)proste sa to rozpadavalo cele a skakat boze chran neprezila by ani jeden poriadny skok aspon motor sa ani raz nepokazil no ...to bolo jedine pozityvum lenze som ju mal len 10 mesiacov a bola uplne nova jak sme ju kupili tak neviem kolko by ten motor este zvladol |
Re: štvorkolka ATV 250
MacOWitza: Yamaha ma aj novsi o nieco drahsi model Grizzly 700. Oproti Grizzly 660 ma lepsie brzdy vzadu - kotuc na kazdom kolese, na 660 je brzdeny zadny kardanovy hriadel jednym kotucom.Ma priamy vstrek /660 karburator/, lepsie odpruzenu prednu napravu a asi ako jedina stvorkolka na svete elektricky posilovac riadenia - servo. Servo vyrazne znizuje silu potrebnu na riadenie najma pri zapnutom prednom nahone. To servo sa vsak neda vypnut a pri sportovej jazde najma v stoji tie riadidla i predna naprava kmitaju a jazdec ma vyrazne nizsiu stabilitu oproti jazde na 660. Technické parametre podobne ako 660. Dalsiu nevyhodu na nej vidim, ze otvor palivovej nadrze je posunuty vyrazne dozadu, cim doslo k skrateniu sedacky a tak jazda vo dvojici je problematickejsia, najma ak chces na zadnom nosici niest nejaky naklad. Ja na 660 trvale vozim vzadu bednu a aj tak sa tam s manzelkou zmestime. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (12.09.2007 11:25) |
Re: štvorkolka ATV 250
Grizzly660 heh ked sa rozsype co s nou spravis?mne moja stara stvorkolka strasne chyba ale otec mi uz dalsiu necche kupit lebo mi kupil motorku a ja si na dalsiu poriadnu sportovu asi tasko zarobim a cinana nechcem a tie co dovazaju z USA su moc drahe |
Re: štvorkolka ATV 250
dano203: už sa rozsypala. Dnes išla do Yamahy na generálnu opravu. Povedz tatovi nech Ti dá 200 litrov a je Tvoja. |