Anketa:
co je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuco je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokco je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu
potreboval by som poradit ci sa mi oplati kupit KTM SXC 250 4-T prerobeny na 350 4-T s novou prevodoukou, prosim poradte mi . |
Re: co je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu
SXC, to je co pre dobreho boha? A preco sa pytas na stvortakt, ked sa v nazve temy pytas na 2T versus 4T. Asi mas v tom gulasik. |
Re: co je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu
SXC-ka sa vyrábali len s obsahom motora 400 , 540 , 620 a 625 cm3 a ak sa nemýlim . |
Re: co je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu
SXC su endura na styl LC4, to mi je jasne, ale 250ky urcite neboli. |
Re: co je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu
tomxx - čudoval by si sa koľkí jazdia v kategórii do 125/2T+do 250/4T s 250-tkami s naloženým zníženým valcom a hlavou zo 400-vky. A nehanbia sa brať "zaslúžené" poháre.Týka sa hlavne KTM. Na fóre enduroaktuálu som minulý rok vďaka jeho vlastnému inzerátu jedného z BB takto usvedčil. |
Re: co je vyhodnejsie 2-T alebo 4-T a narocnost na udrzbu
karol1: to myslíš vážne, prvý krát také niečo počujem, aj vobec že sa to dá spraviť... |