Anketa:
Nové moto videá:
Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(1 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Hodnotenie: No ja som dúfal že už v 2026 budeme jazdiť a testovať V3 a kompresor... Škoda... |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
900 má výkon ako 1200. To sa im oplatilo dávať kompresor? Nieje to oslnujúci rozdiel. Ale ako technologická zaujímavosť to beriem. Ešte by ma zaujímalo, či V3 je vhodnejší motor pre kompresor ako R3, že to takto spojili. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
V3R a hadice na brzdach z V3S. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (09.11.2025 13:29) |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Jasné že sa kompresor po rozumnej úvahe neoplatí lebo je 100x jednoduchšie urobiť do bloku väčšie diery aby sa tam vošlo viac vzduchu a tým pádom aj zmesi |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Re: AndyCD: No asi vieš že "urobiť do bloku väčšie diery" nie je to isté ako kompresor... Navyše tento bude elektrický teda ani nie turbo ani nie poháňaný od kľuky (vačky ako Kawa) ... |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
je pravda že vzhľadom na to že Kawa kompresor už roky sériovo ponúka tak to niekdajšej vlajkovej lodi nielen japonských ale aj všetkých značiek sveta trvá neuveriteľne dlho. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Re: raptor: Len ti pripomeniem že osud DN-01 je skvelý, je to dnes vzácna jedinečná motorka ktorá dláždila cestu automatom. Aj keď ukázal Honde že automat na báze hydrauliky asi nebude to práve aj vďaka DN-01 sa pustili do DCT, ktoré nakoniec vyhralo... |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
priam prelomová slepá ulička |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
awia - ak ti z toho materiálu ostalo tak šanuj.. kvalitný je. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Re: raptor: sklamem ťa žiadny materiál nemám... Slepá ulička to bola, len som chcel poukázať že niekedy aj slepá ukáže kadiaľ nie. Keď ukázali štúdiu mala veľký ohlas tak to dali do sériovej podoby. Stret s realitou bol aký bol... Dnes by som to rád mal len tak v garáži ako raritku... |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Re: Awia: no ved nie je problem |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
O tom, či je nejaká technológia slepou uličkou nakoniec vždy rozhodne trh. Na fórach a soc. sieťach sa toho popíše, pokomentuje po milú Jarmilu, ale skutočnú váhu má len človek, ktorý príde do showroomu a reálne za danú motorku zaplatí. Ako píše Awia, o DCT sa na fórach ponariekalo...Že to nie je pre pravých motorkárov, že automat do motorky nepatrí, a podobné chujoviny. Alebo o NC750, že to radšej nebudú jazdiť vôbec, ako by mali sadnúť na niečo také...No a stačí pozrieť do štatistík predajov. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
JakubJ - mám pocit že debata sa stočila ku DN-01 kde "trh rozhodol" |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Prepĺňanie v motorke je hlúposť z prostého dôvodu: bez neho sa v motocyklovom motore dá dosiahnuť výkonu viac ako dosť. Efekt ktorý prináša je vyššia hmotnosť, komplikovanejšia výroba, údržba aj opravy, vyššie náklady. Budú aj nejaké pozitíva ale IMO to nevyvážia. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Ja netvrdím, že V3R bude lacná a zo showroomov zmizne ako teplé rožky. Zatiaľ nemáme ani parametre, takže nevieme do akej konkurencie mieri. Teda Honda tvrdí, že výkonovo to bude na úrovni 1200 cm2, ale či tým myslia hypernakedových 180 koní, to si už môžeme zatiaľ len domýšľať. A tým, že rozhodne trh som myslel to, že o predajných úspechoch alebo neúspechoch sa nerozhoduje na fórach ktoré navštevuje iba určitá časť motorkárov a hlavne potenciálnych kupcov. Z mojich kamarátov a známych, ktorí si reálne kúpili novú motorku nie je na žiadnom moto fóre ani jeden. Ak Honda nastaví cenu napr. ako pri Hornete, že výrazne podlezie konkurenciu, plus sa nájde dostatočné množstvo ľudí ktorí ocenia v3 konfiguráciu a kompresor, tak sa to bude dať považovať za úspech. Ak opadne pôvodné nadšenie z netradičného technického riešenia a cena možno bude na úrovni hypernakedov, ale výkon a výbava nie, a jednoducho to nepriláka dostatočné množstvo zákazníkov, vtedy môžeme hovoriť a o predajnom flope. Ale na konkrétny výsledok si budeme proste musieť počkať. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
AndyCD - nesranduj... ked je to hlupost v motorke tak je to hlupost aj v aute? |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Všimol si si pri svojej nadutosti že medzi motorkou a autom sú nejaké rozdiely? Upravené 1 krát. Naposledy upravil AndyCD (13.11.2025 21:46) |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
komolíš mi nick hmmm |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Re: AndyCD: Môžeš mať samozrejme pravdu, ale motorky typu Niken, DN-01, Vultus, a pod. predajné prepadáky spája jeden spoločný menovateľ - netradičný dizajn. Čokoľvek, čo sa nejako snaží vybočiť z konzervatívnej predstavy ešte konzervatívnejšej skupiny - akou v zásade motorkári nepochybne sú, o tom ako má motorka vyzerať, má našliapnuté na neúspech. V3R ale vyzerá ako akýkoľvek iný súčasný naháč, na prvú mi jej maska dokonca pripomína 2012 Kawasaki ER-6n ktorú som kedysi mal. Dizajnovo samozrejme nezaujme niekoho, pre koho je vrchol motorkového dizajnu trebárs Bonneville. Ale nemá ani obrie manga výfuky ako mal už spomínaný B-King, ani 3 kolesá ako Niken, a bežného Jožka jednoducho ničím na pohľad nevyrušuje. Jej úspech bude teda závisieť od ceny a podľa mňa aj od toho, či budú kompresor a V3 motor dostatočnou pákou na zvýšenie pocitu výnimočnosti jej majiteľa. |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Re: AndyCD: posielaj prihlášku do vývojového centra Hondy, ušetríš im milióny za vývoj V3R |
Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Nič viac ako 2 kolesá, trubkový rám a motor v ňom k šťastiu nepotrebujeme |



Opýtaj sa volákych desaťročných soplákov za školou že čo je fajrblejd a nebudú sa chytať. No volačo neslýchané za našich čias
A predstav si že to riešiš o 10-15 rôčkov keď to bude mŕtva technológia z múzea motocyklovej techniky
Andy ti to napísal tak že nemám čo dodať.
