Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2711 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28319
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16878)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11441)

stelvio-09-side

Horúca jeseň s Yamahou

Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTestujeme Kawasaki Versys 1100 2025 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.10.2024 7:57

Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

IvanALPHA
 Geriatrik 

Ikona

S/SE uz je cenovo na urovni Ducati Multistrada V2. Nemali byt azijci vzdy lacnejsi nez europania?


21.10.2024 8:12

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Uz uz som chcel zhodnotit dizajn, ale asi bude problem vo mne a navyse mi to (ako majitelovi KTM) vedla niekto zakazal.


21.10.2024 14:06

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: janoval: Neboj v tomto pripade sa zhodneme. :-D

Ja uz som to pisal pod clankom k predstaveniu, ale za mna ako update po vyse piatich rokoch sklamanie. Aktualizovali hnacie ustrojenstvo aby motorka splnala Euro 5+ a na vsetko ostatne sa vysrali. Pritom ta moto s tymto (skaredym) dizajnom je na trhu bezo zmeny uz od 2019. Cakal som aspon nejaky maly facelift. Plus kopec dalsich detailov by Kawa mala prepracovat. Nastavovanie vysky plexi. Ovladanie vyhrievanych gripov. System kufrov ... kludne mozu vsetko opajcnut z tej Multistrady lebo Ducati ma prave taketo detaily vyriesene naozaj velmi dobre.

P.S.: quick shifter uz od 1800 otacok? A to kto na tom motore akoze jazdi pod 2tis otacok? Ten quick shifter bol biedny, ale jeho hlavnem problemom nebolo ze nefunguje pod 2500 otacok ale to ze prerusenie zapalovania bolo tak dlhe ze som vedel rychlesie preradit rucne ...



Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil w4tch0 (21.10.2024 14:10)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.