Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2871 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28582
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17017)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11565)

Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.01.2024 12:08

Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!

bovo
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

No Ja mám v manuáli písané keď si to dobre pamätám že v Rain zníží výkon na 80%,nie na 55.


23.01.2024 13:25

Re: Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: bovo: Je tu na výber medzi plným výkonom motora a to v režime F (Full Power) alebo na 55 % znížený výkon v režime L (Low Power).

nepise sa tu o raine...


26.01.2024 19:17

Re: Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!

bovo
 Turista 

Sorry.Zle som to vedel.V režime L (low power) a v režime Rain zníží výkon na 55% a nie na 80.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.