Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(6 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Hodnotenie: Tak Adventure Sports pomalými krokmi už dlhšie - výbavou a zameraním - smerovala oproti GS-u a už sa znižuje a dostáva aj 19 palcové koleso... nekritizujem to, lebo chápem že pre mnohých čo s tým nikdy nejdú do terénu je to výhoda a v ponuke je aj štandardná offroad zameraná Africa. Tá dostala konečne bezdušáky |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Hodnotenie: Nikdy som nechápal tú novú Africu. Kopa lepších motoriek na trhu, resp. lepšie v teréne, na cestu, jazda sólo a jazda zo spolujazdcom...ale predajne čísla potvrdzujú jej úspech. Prečo? V čom je taká dobrá? Nespor e ju čaká ďalší úspech s tymto novým updatom čo mi je viac po chuti. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Ja aj s 19” kolesami obcas zidem z asfaltu. Samozrejme to nie je ziadna palba, ale kde prejdu ine tazke endura s 21, tam prejdem aj ja. Vidim to skor opacne, mne na 250kg motorke na asfalte nepasuje v predu uzka 21”. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Hodnotenie: Re: Awia: jak nikdy? Ved normalne s 19 kou si dam sem tam teren, niekedy aj celodenny. A na sustavný teren, jazdit s takou Afrikou ja osobne škváru nemam. Na to mam lahsi nerozbitnejsi stroj. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: dodoKE: napisal by som ze automat ale to by sa tu uz vsetci posrali z toho |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Hodnotenie: Re: Nozdormu: A mal by si pravdu. Lebo ked niekto z nejakeho dovodu chce automat, tak na vyber nema. Preto sa aj viac ako polovica tych Afrik predava prave z DCT. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (04.10.2023 18:44) |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Hodnotenie: Presne ako pise w4tch0, suhlasim. Dobry tah. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: w4tch0: hej ale sme na moto fore...tuna sa take moderne fuj fuj veci ako automat nepisu...su tu sami old school tvrdi chlapci co vyrastli na tom ze si musel pod palbou utekat cez polia aby si zohnal suciastku... |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: janoval: Re: alexa7: Nepísal som o vás ani o nikom konkrétne |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Honda je Hodna, preto sa predava. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Hodnotenie: Už pomaly sa z toho stava trend ako aut že zo sedanov a MPV sa stali už len SUV to isté pri motorkách že z veľkých enduro (povodny ucel Afriky) a turistickych motoriek (napr PanEuropean lebo VFR1200 ako reprezentanti MPV). Pritom na SUV chodia väčšinou mamičky z domu na nákup a späť. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Maximálny výkon 75 kW zostal zachovaný, maximálna hodnota krútiaceho momentu však vzrástla o 7 % a po novom tak dosahuje 112 Nm, ktoré sú namiesto pri 6 250 ot./min. dostupné už pri 5 500 ot./min. Kompresný pomer vzrástol z 10,1:1 na 10,5:1, čo spolu so zmenami časovania ventilov, nasávacích kanálov a nastavením elektronickej riadiacej jednotky umožňuje motoru získať z každého zdvihu viac výkonu. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
je vyssi v nizkych otackach a to vyrazne. Ale peak ostal rovnaky. V podstate v druhom odstavci malo byt "K vyššiemu výkonu v nizsich otackach prispeli" . Je to vidiet na tej krivulke. Je to dost podstatna zmena a podla mna ju musi byt slusne citit... |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
ak maximálny výkon ostal nezmenený tak potom v nadpise nemalo byť "viac výkonu, bezdušové kolesá" ale "vyšší krútiaci moment, bezdušové kolesá"? |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Ano na dnesnu dobu uz v porovnani s konkurenciou slabsie. Ale bud to staci, alebo kvoli zivotnosti motora, prevodovky, súčiastok. Ale zas ten zvyseny krutiak to zas vyvracia. Kto vie. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Mne pride ze sa snazia kompresny pomer drzat pri zemi za kazdu cenu. Ale neviem preco. Vsetci co zmykaju z podobnych alebo aj vacsich objemov viac maju podstatne vyssie kompresne pomery. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: w4tch0: len domnienka, je možné, že honda drží kompresiu a tým aj výkon dole kvôli emisiám, možno ich nevedia inak ustrážiť. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: raptor: Vid graf. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: tryskac: Vsetci ostatni to nejako vedia. Skor je to tak, ze potrebuju tie vysoke kompresne pomery aby emisie splnili. Kazdopadne, 10,1:1 ci 10,5:1 su kompresne pomery ktore sa dnes vyskytuju skor uz len u motorov s preplnovanim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (08.10.2023 17:31) |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: w4tch0: emisie cox stráži vstrekovanie a jeho riadenie. No emisie nox prudko stúpajú so spaľovacou teplotou t.j. termickou účinnosťou na ktorej sa značne podiela kompresia. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
o emisie urcite nejde a uz duplnom nie o to zeby Honda nevedela spravit motor s vyssim kompresnym pomerom napr. Honda VFR 1200X Crosstourer / DCT Compression Ratio 12.0:1 |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: raptor: No čo narobím, ked TY určite vieš že o emisie nejde, ja som to spomenul len ako domnienku... |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
tryskac - ako som napisal davam ako som dostal, presne to s tym predzapalom ma napadlo. BMW na poslednom vzchuchaci malo 12:1 a nepocul som zeby motorka mala problemy v Bazmekistanoch s benzinom s nizsim detonacnym cislom (knock senzor, zmena predzapalu a secko ok) |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: raptor: "o emisie urcite nejde lebo o tie sa stara katalyzator s lambdou." |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Plus, samozrejme, cim vacsi kompresny pomer, tym lepsie horenie... Katalyzatory a senzory a ventily su len druha linia. Urcite je jednoduchsie pridat katalyzator ako postavit motor s vysokym kompresnym pomerom. |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
vsak ale honda nema problem postavit seriovy motor s kompresnym pomerom 12:1 |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Re: Herghott: toto si trafil "cim vacsi kompresny pomer, tym lepsie horenie..." |
Re: Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports
|
Asi nam nezostava nic ine len sa zhodnut, ze proste nevieme preco ten motor ma tak nizky kompresny pomer. Co vieme, ze to prispieva k jeho relativne nizkemu "litrovemu vykonu" ako to nazval Raptor. Honda asi nejaky (dobry) dovod ma. Len sa ho nedozvieme. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (09.10.2023 20:03) |



