Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3566 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

EICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: EICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
04.06.2023 20:40

EICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som bol na testovačkách, tak trochu postrehov. Jazda asi 40 minút, takže všetko sa nedá odhaliť.

Tracer 7:
Nejak som nepostrehol výhody tej motorky či motora. Motorka je mála, možno tak pre ľudí do 180cm, aj sklon displeja pre veľkého človeka je mimo kolmý pohľad. Pohodlne by som sedel tak na prvej tretine spolujazdcovej sedačky /proste vzdialenosť riaditka sedačka je krátka/. Pri vytáčaní som mal pocit, že zadok si čupne /tým aj sedačka/ a nejak vysoko držím ruky na riaditkach oproti sedačke. Na farebný displej sa dobré pozerá, no otáčkomer mohol byť väčší. Plexi je také ako na starších motorkách čo mali prívlastok S. Nie je to plexi cendura. Od hrudníka hore fúka. A postrehol som dosť otravné vibrácie v riaditkách, už pri státi sa chveli aj so späťákmi. Zadná brzda neúčinná, predná to ako tak zvládala. A ten motor, že by ťahal, možno tak od 4000 ot., dovtedy to je mŕtve. Asi to zhrniem, tam kde motor 700vky končí, tam motor 900vky začína.

Tracer 9 GT:
Motorka tiež tak pre človeka do 185cm. Už rázvorom to dokladuje, že to nie je veľké cestovné cenduro. Motor je klenot. Ale to vlastne vo všetkých jeho modeloch. Znie dobre, QS funguje, vytáča sa s ľahkosťou. Stačí ho používať do 4000 ot. /dokedy je 700vka mŕtva/ a na bežnú slušnú medzimestskú jazdu to stačí. Od 6000 ot. výrazný kopanec. Na motorke s plexi a kapotážou to viacej núti vytáčať, ako na naháči MT či XSR. Motorka je stále ľahká, hravá na preklápanie či esíčkovanie na šírke 1m. Plexi úplne nepoužiteľné, strašný hluk ide na helmu. Riaditka príjemne široké, ale zdali sa mi moc natočené na vodiča /to si ale vie majiteľ prispôsobiť, či ich vymeniť/. Taktiež by to chcelo rozšírenia zrkadiel /v tretine si vidím ruky/. Podvozok tvrdší, ale filtroval aj diery pekne. Brzdy účinné, aj zadná. Na dva displeje palubky sa dá zvyknúť, všade je niečo informatívne podelené. Chrbát som mal trošku divne moc vystretý a stupačky sú zas moc vzadu. Ak mám päty na stupačkách, je to OK, ale nohy idú na káčera /kvôli páčkam spojky či brzdy/, ak mám nohy na špičkách, tak sú hrozne zalomené /nič pohodlné na cenduro cestovanie/. Už na takej XSR sú tie stupačky pohodlnejšie /tak o 5-8 cm viacej vpredu/.

Jednoznačne mi z tohto vyšlo, že radšej by som šetril, sadol na motorku o 3-4 roky neskôr a rovno išiel do 900vky v hocijakom modely /no musíš merať do 185cm, na XSR po výmene riaditok v pohode do 199cm/. To za to stojí. Medzistupeň so 700vkou by pre mňa nemal význam /je to vo všetkom iná a asi najmä horšia motorka/.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (04.06.2023 20:43)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.