Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2805 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28606
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17032)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11574)

Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuĎalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (2 hodnotení)

Diskusia k článku: Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.03.2023 2:53

Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023

blade
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi pekný dizajn zadnej časti ale keď tam supnes SPZ je to v prdeli doslovne :-D


23.03.2023 7:55

Re: Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Ja par veciam nerozumiem, preto budem rypat, to ja rad:
- 11kg lahsia = lepsie casy na okruhu - kto ma lepsi cas, 80 kg jazdec na 191kg motorke, alebo 91kg jazdec na 180kg motorke? Kupuju si jazdci aj odhlahcene kombinezy?
- rozsah tlmica 30 kliknuti - citil uz niekto rozdiel medzi klinutim 12 a 13?
- vcera tu bolo video, ako nemecki policajti merali velkost smeroviek. Tato KTM by nepresla.
- naco tolko jazdnych rezimov? Odladim motor na maximalny krutak, maximalny vykon a staci, nie? Maximalne pre necitlivky spravit jazdny rezim do dazda. A dat moznost vypnut ABS a anti-wheelie. Ved to nema automat...
:-P :-P :-P


23.03.2023 20:01

Re: Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Vidicon: Hehehe, už roky to tvrdím, najlepší spôsob zníženia hmotnosti sústavy motorka + jazdec je zníženie hmotnosti jazdca. Je to najlacnejší spôsob - netreba investovať do karbónu, koncovky výfuku, atď. Ba ešte aj ušetríš na jedle :-D
Plus, úbytok hmotnosti je v hornej časti sústavy, čím dôjde k zníženiu ťažiska. Ďalšia výhoda :-D

Ale vážne: Aké percento jazdcov skutočne využije možnosti tejto RR? Respektíve jej výhody oproti "normálnej" SuperDuke?
Môj odhad: 0,5%. Jeden z 200.
Ale tých 200 si ju aj tak kúpi. Lebo RR nie?


24.03.2023 5:59

Re: Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

ak by si ludia naozaj kupovali len to co realne potrebuju tak by krachla polovica firiem na svete :-D


24.03.2023 18:21

Re: Ďalšia limitka KTM 1290 SUPER DUKE – tentoraz RR 2023

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Re: Nozdormu: BINGO...a myslim ze nielen polovica. >:-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.