Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3133 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28588
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17020)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11568)

So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSo Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
15.12.2021 10:42

So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Parádne si si užil, takto ku koncu roka! [dobre] [dobre] [dobre]

Ja som asi staromilec, ale mne sa najviac páči prvá generácia, a.k.a. "nasratý delfín" :-D, asi práve kvôli tej štíhlosti bez tých aerodynamických vychytávok. :-}


15.12.2021 14:12

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

randomlogin
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak toto bol necakany dezert k obedu!


15.12.2021 14:29

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: randomlogin: vidím to rovnako [dobre]

Hergottko, musí ti byť jasné, že keď my sme pod zámkom a ty si jazdíš na takých motorečkách, že ťa za to zbožňovať nebudeme...práve naopak!

Ale vážne: mám rád tvoje testy a tento opäť nesklamal. Radosť čítať [dobre]


15.12.2021 14:41

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Dikesko chlapi, pochvala vzdy potesi!

Priznam sa, ze este tyzden pred odchodom sme o tej akcii nevedeli. A prvy raz oficialna testovacka Ducati, este ziaden Slovak nebol na takejto zahranicnej fabrickej akcii Ducati.

Na tychto akciach je podla mna najcennejsie to, ze sa clovek stretne s ludmi priamo z fabriky. S vyvojarmi a podobne. Lebo k motorke sa dostane skor ci neskor ktokolvek, ale k ludom z fabriky, ochotnym ti odpovedat na vsetky otazky malokto.

No a nova V4, ufff... Pre nas, co sme vyrastli v dobe, ked okruhovka sa vlastne rovnala R4, je potrebne aj trochu pozmenit psychiku. Ak teda chces z tej motorky aj nieco zmykat a nielen "robit turistiku". Tie motorky poskocili dopredu ovela viac nez my. Myslim tym beznych motorkarov, nie borcov co ziju pol roka na okruhu poskladani na roznych motorkach.

Herghott


22.12.2021 14:18

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

a to všetko pri rekordne najnižšej pohotovostnej hmotnosti z celej triedy, iba 195,5 kg.

idu Vianoce a nescem rýpať ale...

BMW S1000RR HP4 Race - Pohotovostná hmotnosť, 171,4 kg
BMW M1000RR - - Pohotovostná hmotnosť, 192 kg
"obyčajná" S1000RR - 197kg

tak neviem či Panigale je iná trieda alebo ako :-}


22.12.2021 14:42

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Superleggera ma cca 175... Bral som zakladne verzie plus dalsiu uroven vybavy nad zakladom. Tie si moze kupit este relativne normalny clovek, nie oligarcha a mafian.

Herghott


22.12.2021 15:59

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

priznam sa ze ceny neovladam ani z jednej strany ale podla mna tuto to bude +- to iste

ale myslim si ze BMW S1000RR v M pakete s vahou 193.5kg nebude drahsia ako Panigale V4S


22.12.2021 17:01

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Hodnotenie: Dobré

Co znamena na palubovke ten zeleny znak (zrejme predneho svetla) a vedla neho A?


22.12.2021 17:09

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: boombastic: ikona denneho svietenia, resp. rezimu automatickeho prisposobovania svetiel podla okoliteho svetla. Ma to vlastne takmer kazda nova motorka.

Herghott


22.12.2021 17:18

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Aha...som sa zlakol, ze tam uz od samej dobroty dali automaticke dialkove... :-D


25.01.2022 9:20

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

AndyCD
 Turista 

Hodnotenie: Zlé

Autor p. Fischer (ďalej PF) napísal „Najmä tie nálepky spravili svoje“. Zaujímalo by ma, či tie nálepky zrýchlia tento motocykel o asi 1,5 sekundy na kolo?

Preto sa pýtam, lebo inde došiel k záveru:
PF: „Ale kým limity GSX-R nájdeš do dvoch rokov, je možné, že na V4 S ich nenájdeš nikdy a jazdecky sa pritom budeš neustále posúvať.

Na YT je video pod názvom Half-Price Hack? 2020 Ducati Panigale V4 S vs. 2005 Suzuki GSX-R 1000
od dosť rešpektovaných chalanov, ako uťahaná 15-ročná Suzuki GSXR dala na frak Panigale V4 r. 2020 (
Video: www.youtube.com/watch?v=q0O8Q0x38mI)

Musia v tom byť jedine tie samolepky. Alebo Panigale V4 až taký akútny zázrak nie je.

PF: „Pozri, namiesto jednej V4 S by si mohol mať dve základné GSX-R.
Tých litrových K5 by bolo oveľa viac.

O egu:
PF: „A prvy raz oficialna testovacka Ducati, este ziaden Slovak nebol na takejto zahranicnej fabrickej akcii Ducati.
Zrejme sa tá okolnosť u pána motožurnalistu podpísala na pocite vlastnej dôležitosti ba až nenahraditeľnosti. Je priekopník, čo nezostalo to bez následkov ako vidieť nižšie.

Tuto stále hľadám autorovo posolstvo:
PF: „a najviac o tom hovorí fakt, že k režimu Race pribudol ešte ostrejší režim Race

Ďalej ohľadom maximálnej rýchlosti tvrdí trochu neuveriteľnú vec:
PF: „ale Ducati tú maximálku nemôže oznamovať oficiálne, a ja chcem, aby ma pozvali aj na ďalšiu testovačku.
Plne chápem vaše obavy že sa nabudúce nepovozíte, ale seriózne, nemieni firma Ducati úradom t.j. oficiálnou cestou poskytnúť informáciu o najvyššej rýchlosti? Osobne o tom pochybujem, lebo daný údaj má každé vozidlo napísané v technickom preukaze.

Tu je taký zvláštny myšlienkový pochod:
PF: „Viac podrobností o tom, aký je nový V4 motor, ako veľmi je podobný tomu z MotoGP a čo všetko v ňom je pre Ducati úplne nové, nájdeš v našom staršom článku:
Ahá jasné, čiže o niečom úplne novom sa dozviem v niečom staršom – logické...

PF: „asi ako dunenie zeme pred zemetrasením
Ale vážne, toto má autor z filmu v kine? Pred zemetrasením niekedy počul dunenie?
Žiaci ZŠ sa na fyzike učia o rýchlosti šírenia vĺn v plyne a pevných telesách. Či to trochu nepletie celkovo s tými rýchlosťami – najprv medzi motorkami, teraz zas v rôznych prostrediach?

PF: „v každom ohľade má lepšiu kondičku než ty
Pán Fischer by mal vyslovovať podobné hodnotenia najmä vo vzťahu k vlastnej osobe – sú aj čitatelia a čitateľky čo na tom budú lepšie ako on.

PF: „s obrovským náskokom najprémiovejší vzhľad“, „absolútna prémiovosť“ (medzi výhodami)

Mohol by autor definovať čo to tá prémiovosť konkrétne je?
To je zvláštne, taká ukrutne prémiová motorka a vo WSBK kde má príležitosť sa predviesť robí komparz pre Kawasaki a Yamahu...

No a najväčšie perly na záver:
PF: „vyskytla by sa ti jedinečná príležitosť pretiahnuť babu, o ktorej snívaš celý život. Múdrejšie by bolo nepretiahnuť ju, lebo si si istý, že si v tvojej hlave udrží hodnotu.
Podľa tejto logiky, ak je pán Fischer otcom (čo netuším), matka jeho detí preňho teda musela už kompletne stratiť hodnotu?

PF: „ak by žena mala nejaké výhrady, tak sa zbavíš ženy, nie Ducati.
K čomu sa autor tej rady odhodlá, ak jedného dňa na motorke z Bologne začne jazdiť jeho zať? Možno taký neexistuje, ale mamina bude isto nadšená keď si takéto múdra z pera svojho synáčika prečíta.

Rešpektujem, že na p. Fischera pozícia predajného personálu tentokrát Ducati kladie mimoriadne nároky, no nejakú elementárnu úroveň by nebolo odveci aj napriek tomu zachovávať.

Alebo pánom poprípade dámam u importéra, u výrobcu a u vlastníka sa tieto slaboduché drísty v referáte z „grátis“ výletu páčia?


25.01.2022 9:57

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Dobrý deň pán AndyCD,

ďakujem, že ste mi venovali toľko vášho času.

Vždy si stojím za všetkým čo napíšem a nemám problém si to obhájiť alebo uznať chybu. Takže poďme na to:

- pri nalepkách doslova píšem o hodnote motorky. Každému je jasné, že motorka nebude rýchlejšia:

"Jazdec vďaka tomu nebude rýchlejší, ale zdôrazňujem to tu preto, lebo celá motorka vyzerá asi tak o desať tisíc eur drahšie. Najmä tie nálepky spravili svoje; je to akoby som sa približoval ku špeciálu MotoGP alebo ku éterickej produkčnej Desmosedici RR."

- áno, staré superbajky sú oveľa priamočiarejšie než nové. Ale ja som písal o modeloch 2021. V testoch musíme brať do úvahy porovnateľné ročníky a výbavy. Mimochodom, týpek z videa bol so mnou v Jereze tiež.

- že žiaden Slovák nebol na oficiálnej zahraničnej testovačke Ducati je pravda

- Race A a Race B, v texte o tom píšem, jeden je ostrejší, zbytočne ma chytáte za slovíčka

- v TP tá maximálka zapísaná je, ale Ducati nepotrebuje aby sa extra medializovala. Aby ste dostali TP, musíte si tú motorku kúpiť, alebo otravovať nejakého majiteľa.

- nový V4 motor v staršom článku - prepáčte, ale fakt som nechcel kopírovať tie detaily... Kto chce vedieť viac podrobností, ten starší článok si otvorí, technické rozdiely v tých motoroch nie sú

- zvyšok je čisto osobné navážanie a chytanie za slovíčka... Rozmýšľam prečo práve ja vám stojím za ten čas. Ale ďakujem za lekciu etiky.

Komparz pre Kawu a Yamahu? Stačí sa pozrieť do MotoGP...

Či sa to pánom na slovenskom importe páči si môžete zistiť aj sám, stačí im zavolať alebo napísať:

DUCATI Banská Štiavnica
Mob: +421 903 277 108
E-mail: ducati@ducati.sk

Ak máte nejaké ďalšie nevyjasnené otázky, rád sa s vami porozprávam telefonicky alebo aj osobne, bývam neďaleko od vás.

S pozdravom,

Peter Fischer
0903 123 130



25.01.2022 11:08

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Komparz pre Kawu a Yamahu? Stačí sa pozrieť do MotoGP...

nebavite sa nahodou o seriovych motoroch? ... specialy z motoGP porovnavat s WSBK? :-O


25.01.2022 11:14

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ducati ma ten isty motor aj v MotoGP... Samozrejme, materialy a niektore vnutornosti su ine, ale inak je to to iste.

Herghott


25.01.2022 11:17

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghyyyyyyy.... nemyslis vazne toto co pises. :-@

p.s. diabol sa ukryva v detailoch >:-)

Dôvod úpravy:

p.s.2 ak by sme aj vzali ze mas pravdu "ten motor je ten isty" potom nerozumiem jak je to mozne ze "s tym istym motorom" vo WSBK je do poctu a v motoGP diktuje.... 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.01.2022 11:18)


25.01.2022 11:18

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Porovnavam motor WSBK s MotoGP...

Herghott


25.01.2022 11:22

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Neviem ci ja pozeram ine WSBK ako vy, ale za 2021 to bolo takto:

1. YAMAHA 607 bodov
2. DUCATI 594 bodov
3. KAWASAKI 570 bodov

Tak ako "do poctu"?

Herghott


25.01.2022 11:28

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott... WSBK je seriovy motor, motoGP je special

porovnavas neporovnatelne, howgh.


25.01.2022 11:33

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak... Ducati motor vo WSBK vychadza z V4 R. Neviem ci vies ako davaju dokopy fabricke WSBK motory, ale vyrabaju ich z inych materialov - zoberu komponenty z povedzme 50 alebo 100 specialne vyrobenych motorov, pomeraju ich, a tie co maju najvyssiu presnost vyroby, poskladaju do tolkych motorov, kolko potrebuju vo WSBK. Su to akoby slachtene motory.

Ducati ma praveze obrovsku financnu vyhodu v tom, ze pouziva rovnake motory v oboch sampionatoch. Dost usetri na vyvoji a kazde zlepsenie sa zaroven prejavi na oboch strojoch.

Herghott


25.01.2022 13:30

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

To, ze odides z temy, este neznamena ze mas pravdu, Raptak. Ze WSBK su seriove motory je len velmi povrchna pravda. Treba to vnimat v trochu sirsich suvislostiach.

Herghott


25.01.2022 13:39

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

niektore hry sa nedaju vyhrat :-( ked nepotrebujem mat posledne slovo v diskusii tak sa zda, ze pre teba z toho vyplyva ze mam pravdu. :-)))

Ked uz tolko provokujes tak si myslim ze to tvoje "slachtenie motorov" je rovnako povrchne ako aj moj nazor podla teba. Co viem ja, tak vo WSBK sa pouzivaju seriove motory, je to dokonca myslim zakladna podmienka vo WSBK.

Podla teba v motoGP sa pouzivaju specialy ktore su a zaroven aj nie su rovnake ako slachtene seriovky ktore sa pouzivaju vo WSBK a tie zas su takmer alebo aj mozno rovnake ako normalne seriovky len s menej presnymi suciastkami vo vnutri motora. Takze ked si vlastne kupim seriovku v obchode tak zaroven mam aj nemam WSBK a motoGP special :-D

Dufam ze som to rozpitval teraz dostatocne do hlbky :-)))
... lebo este raz mi napises ze si povrchny., viem kde byvas >:-) :-P

a teraz uz fakt prdim na to.. nech sa s tebou hada niekto iny ze motory vo WSBK su vlastne take iste ako v motoGP. :-)))

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.01.2022 13:42)


25.01.2022 13:49

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Fuha, tak v inych diskusiach vystupujes proti hejtu, ale ku mne chces napochodovat... To je take Mazurekovske.

Ze WSBK su seriove motory je tvrdenie na urovni 20-rocneho instagramera, co vcera objavil ze existuje WSBK.

Raptak, neraz som bol v boxoch na MotoGP, WSBK a EWC pri rozobratych motorkach a rozpraval som sa ludmi odtial aj pri neformalnych rozhovoroch. Ty by si mi ako dokazal, ze vo WSBK su seriove motory?

Zaroven zdoraznujem, ze hovorim iba o Ducati. Ta jedina ma rovnaky motor v MotoGP aj WSBK. Ale vo vseobecnosti vela veci plati aj o inych znackach.

Ked neveris mne, tak si to over z inych zdrojov.

Herghott


25.01.2022 14:55

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Herghott tak a teraz uplne vazne. Myslis si pojmy s dojmami.

"viem kde byvas" bolo cisto zo srandy a nikdy by ma ani nenapadlo riesit nazorove rozdiely o motoroch vo WSBK vs. motoGP rucne a strucne. :-O

K Mazurekovi ma neprirovnavaj ani k urovni 20 rocneho instagramera. Tiez to nerobim na tvoju adresu. Akoze mohol by som zacat a kam by sme sa dostali? Hm?

O tom ze "neraz som bol v boxoch na MotoGP, WSBK a EWC pri rozobratych motorkach" som nemal odkial vediet. Ked si sa tolko rozpraval s ludmi a teraz sa tu naduvas tak mi povedz v com presne je rozdiel medzi Ducati motorom pouzitym vo WSBK a motoGP.

Podla mna z titulu podstaty veci nemozes (rovnako ako my ostatni) vediet o tom v zasade nic, nula, ničevo, zero... niečo si možno zachytil a teraz tu strúhaš frajera ale to ako Ducati robí motory do motoGP nemáš odkiaľ vedieť.

A teraz už vážne píšem howgh a vysvetli si to ako chceš. :-P


25.01.2022 15:20

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

moneyinc.com/ducati-motogp-bike-worth/

The current cost of a Moto GP bike for 2020
A MotoGP 1000 cc bike has a build-up cost of $4 million. The engine parts alone are $425,000 with $25,000 in valuable parts, $15,000 for the tires, a range between $25,000 to $100,000 for the accident cost.The cost goes down significantly to build-up costs of $750,000 for a Moto2 650 cc and to $500,000 for a Moto3 250cc with the other costs also significantly lower. The engines are consistently upgraded. Racing bikes go through several sets of tires and the costs are high. Racing teams also budget a high dollar amount for accident repair. When racing, it’s going to happen whether it’s a wipeout or wear and tear on the moving parts.


25.01.2022 15:42

Re: So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak, nerozumiem teda naco pises ze vies kde byvam. Ked niekto niekde na nete napise „viem kde byvas“, uz to zavana vyhrazanim.

Sorry, ale zvysok znie tak dost malomestiacky. Ja sa nikde nechvalim tym, ze som v tych boxoch bol, ani s kym som sa stretol. Vies kde som pracoval, preto „ze som nieco mozno zachytil“ je presne malomestiacky vyraz. Vzdy ked mam moznost rozpravat sa s ludmi z fabriky, pytam sa primarne zakulisne veci, pretoze je to jedina prilezitost dozvediet sa nieco z prvej ruky. Casto su veci povedane medzi riadkami dolezitejsie nez riadky samotne. Mam to stastie, ze s ludmi z roznych znaciek sa mozem porozpravat uz asi 15 rokov.

Cize kym ty vychadzas z bezne dostupnych veci, ja som sem napisal veci, ktore ti povie mechanik z WSBK, ked mas prilezitost ho vyspovedat. Nemusi ti prezradit presny postup jeho znacky, ale vseobecne postupy v sampionate.

A k tej linke co si poslal - MotoGP V4 motor ma Ducati uz davno, prvy raz ho seriovo pouzila v Desmosedici RR, mozno si spomenies. Je jasne, ze tam stoji najviac. Vo WSBK a v serii to maju potom o to lacnejsie. Neviem ako inak ti to uz mam vysvetlit.

Herghott



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.