Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4326 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28545
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17001)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
14.04.2021 11:31

Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

X-ADV je super univerzalny stroj, mam na neho len dobre spomienky.

Jedina vec, s ktorou by som s panom Herghottom nesuhlasil je, ze nepotrebuje viac vykonu. Podla mna keby to malo okolo 100 k a 100 Nm, bolo by to genialne povozenie a dal by som mu 100 zo 100 bodov! [dobre]


PS: mal som skusenost, ze vo dvojici (nedajboze nabaleni), uz bolo tych Nm malo. V meste, pre jedneho, je to samozrejme viac nez dost.


14.04.2021 11:38

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak ale ty si palič :-)

Herghott


14.04.2021 12:02

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: pitaz: Mne sa zdá výkon tiež pomerne fajn, s DCT je to akoby pocitovo viac... 100 koňové to už by bol iný stroj... Veď uvidíme aký bude Rebel 1100 že >:-)


15.04.2021 16:44

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

milanfazer
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiež som čakal na Rebela 1100,ale po videotestoch z poza mláky je naladenie motora hanba. Ide to slabšie ako NCka.


15.04.2021 16:58

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: milanfazer: No tak nepredbiehajme... Rebel bude čoskoro na Slovensku a vyskúšame... ;-)


15.04.2021 17:38

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Ak by vyrábali dve verzie ( jedna City s remeňom) druhá Enduro. Cenu cca 12t € by som plne rešpektoval. A je u mňa.

Pravdou je, že nič podobné a zábavné nie je, ale aj to, že keď skončí 3jka (odhadujem 115-120) je po zábave.


16.04.2021 12:47

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

lubo628
 Turista 

Ikona

11 600 EUR ... celkom trúfalé.

Kde sú tie časy, kedy v tejto cene Honda predávala vlajkovú loď turistických motoriek. :-} ...nemyslím GW samozrejme.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil lubo628 (16.04.2021 12:48)


21.04.2021 17:44

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

pcxa
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

Za mna urcite [dobre]
Len ta cena... skoda :'(


26.06.2024 10:28

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

svisto
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Síce staršia diskusia, ale nenašiel som reálnu spotrebu.

Máte niekto skúsenosť koľko to reálne zožerie?

Ide mi hlavne o dojazd pri plnej 13L nádrži…

Z predošlej Guzzinky som bol zvyknutý tankovať po minimálne 300km.


26.06.2024 11:13

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: svisto: neviem povedat presne za X-ADV, ale na Forze 750, co je rovnaky motor a takmer rovnake periferie, som otocil jednu dovolenku v Taliansku, a tam som mal 4,2 litra:

Horami aj veľkomestami na novej Honda Forza 750 (2021)

Podotykam, ze tam boli dialnice, velke mesta, aj okresky. Jazdim dost svizne.

"Väčšinu kilometrov sme s Forzou nalietali v Taliansku, kde všetci jazdia ako Taliani. My sme tak jazdili tiež, pochopiteľne. To znamená furt full gas, plus neexistencia rýchlostných limitov a čiar na cestách. S talianskymi motorkármi sme splynuli. Prešli sme vysoké hory, predierali sme sa zápchami, k plechovkám sme sa niekedy priblížili na milimetre a občas sme si aj ťukali na čelo. Pri diaľničných presunoch som naozaj držal tých 160 až 180 km/h, a to takmer stále v ľavom. Nepíšem to sem aby som sa chvastal, ale preto, lebo spotreba ani raz neprekročila 4,2. Keby som toto celé absolvoval na Afrike s troma kuframi alebo Gold Wingu, tak ešte stále som tam zaseknutý v nejakej zápche a spotreba by bola raz taká. Alebo naopak, ak by som bol nejaký Dalajláma v nejakej vodičsky kultivovanejšej krajine, tak spravím aj 3,5 litra na sto. Predstav si, že máš nie až taký drahý stroj, ktorý je dobre vybavený, lieta cez 180 a dokážeš na ňom na jednu 13-litrovú nádrž spraviť nejakých 300 km po rezervu. To je dosť dobré, Greta, čo?"

Cim vlastne odpovedam na prvy Pitazov prispevok, ze sa mi to naozaj nezda nejake slabe...

Herghott


26.06.2024 12:06

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

Pedro77
 Bahniak 

Ikona

Re: svisto: Mám kolegu skútristu, čo vlastní 3, vlastne momentálne 2 skútre, medzi nimi aj Forzu 750 a je to presne tak, ako cituje Herghott, pohybuje sa to od 3,5 do 4,5 litra na sto podľa štýlu jazdy.


26.06.2024 14:17

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

svisto
 Kávičkár 

Ďík za odpovede.
Tým pádom má toto čudo začína viac zaujímať.
Pôjdem si nejaku osobne pozrieť.


27.06.2024 15:12

Re: Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

copy
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.