Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3460 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28546
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17002)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSkúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
11.08.2020 18:26

Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

widow
Darca Krvi  Turista 

Hodnotenie: Dobré

sikovný stroj [dobre] pomer cena / uzitkova hodnota 100% [dobre]


11.08.2020 19:00

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Jeff
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: widow: Dobrá špz..522 HP


11.08.2020 21:14

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: Jeff:
Akorat to tých 522 koni nemá :D


11.08.2020 21:53

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

SimsonRiderS51
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Palec hore za stručný a jednoduchý článok, no obsahovo prínosný. Uvažuješ o prechode na novú 650ku CF MOTO? Otázka 2: ako ti mohla vybuchnúť fanta v kufri? :-)))


11.08.2020 22:10

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: SimsonRiderS51:
1. O prechode na 650GT zatiaľ.neuvazujem. je tam síce 5rocna záruka atď, ale..,..nemá odkladacie skrinky vpredu, a kufre sú už nie pevne. Takže zatiaľ nie. Už mám teraz po Chorvátsku minulý týždeň 24500 km. Zatiaľ nemenil, ale uvodome, čo vás prinesie.

2. No mal som tú malú plechovku, a chodím aj horšie cesty, bol prázdny kufor, tak lietala, ako keby si ju v rukách stále triasol :D trhlina bola bod horným lemom. Asi moc veľký tlak, alebo pri náraze o dno kufra, sú tam nejaké drobné bránky, tak možno to prerazilo. Týždeň bola fanta v kufri. Otvoril som ...ach a tá pomarančová vôňa kufra :D


12.08.2020 6:45

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Hodnotenie: Dobré

dobre informacie, urcite pomozu pri rozhodovani aj niekomu inemu, kto uvazuje nad kupou...prajem vela km... [dobre]


12.08.2020 7:43

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Super, zhrnul si to po kazdej stranke. plusy aj minusy motorky, jej muchy, vhodnost vzhladom na povahu a jazdny styl majitela, ako aj zhodnotenie pomeru hodnota za peniaze. Iste si naznacil aj pre koho je moto vhodna. clanok sa mi pacil a zelam aby si s nou bol spokojny aj dalej. verim, ze si pomohol mnohym, co sa nevedia rozhodnut a tak trosku sa ciny boja. iste nie je to take meno ako maju japonske znacky, mozno aj kvalita trosku zaostava, ale ta cena je tiez argument a pre niekoho je to rozhodovanie stary japonec, alebo novy cinan a ked davaju teraz 5rokov zaruku, tak asi si veria. navyse v cene je aj prislusenstvo, ktore tiez nieco stoji.


12.08.2020 8:39

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Ja k tomu dodám ešte nasledovné. Krátko po kúpe som mal možnosť skúsiť aj MTčku. Tú mi požičal predajca na víkend, keď motorka bola kvôli TPS poruche v Prahe. Už tam bol zásadný rozdiel v niektorýchveciach. Hlavne radenie bolo maslovejšie ako na TK a motor kultivovanejší, aj keď išlo o tú istú jendotku.

CFMOTO dáva záruku 5 rokov zrejme aj preto, lebo má spoločný podnik s KTM a dochádza tam k prenosu technológií zjavne. Nové stroje majú BOSCH riadiace jednotky, tam som o poruchách nepočul. Nová GT má o pár centimetrov nižšie sedlo , je teda vhodná aj pre nižšie postavy. Na TK mám nohy tak, že pol chodidla dočiahne na zem, na GT som tiež už sedel a tam mám nohy komplet na zemi. Na druhej strane vidieť, že CF si pýta viac za ňu a už to nie je taký ten komplet, ale za doplnky, ktoré boli bežné v TK sa dopláca (padáky, kufre, atď.). GT vidím skôr už ako Sport Tourer než Tourer. Ale motorka je to pekná aj výbavou.

TK by som neodporučil tomu, kto si nevie ani olej a filter sám vymeniť. Servisné zázemie v SR je na TK slabšie.

Nabudúci rok majú vraj prísť na trh CFMOTO CL-X 700 scrambler a adventure verzia.
Pozri obrázok


12.08.2020 10:56

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Palciak
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi dobre napisany clanok majitela 8-)

CF Moto 650 TK ma vlastne iba jedneho konkurenta v tejto vahovej kategorii a objeme motora: Hondu Deauville 650. Kedze Hondy sa do EU prestali vozit tusim v roku 2009-2010, par rokov sa uz iba dopredavali ako skladovky.

CF Moto ma oproti Honde paradny moderny sviezi dizajn, 2 svetla vpredu, vsetko ostatne je LED, super cestovne hlinikove riadidla, sirsie bocne kufre, pancierove brzdove hadice, spodnu celokapotaz...

Majitelia Deauvilliek maju nad cim premyslat, keby chceli vymenit ich spolahliveho cestaka za nieco novsie ;-)


12.08.2020 11:09

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

wiese
 Turista 

Ikona

od predu skopirovani pan european,za 5tis eur mam stareho europana 1300 ktory ma na trhu vzdy hodnotu.takyto cinsky stroj sa uz na slovensku nepreda,v cine urcite,za kazdu cenu sa nahanat za novym strojom na ukor kvality a bezpecnosti len preto ze je to nove podla mna je zla cesta.


12.08.2020 11:28

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Jelcan
 Kávičkár 

Ikona

Re: wiese: hm...
Je japonská motorka "zložená" v Číne "made in Japan"?
Je nemecká motorka "motor zložený" v Číne "made in Germany"?
hm.... ;-)
viac tu:
www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/aprilia...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jelcan (12.08.2020 11:30)


12.08.2020 11:28

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: wiese:
Ja tam nevidim bezpečnostný problém. Môžeme polemizovať o chýbajucom ABS samozrejme, ale inak neviem v čom je tá bezpečnosť horšia. Áno za 5ku je jazdený PanEuropean, ale to je iná hmotnosť a veľkosť stroja. Plus prípadné servisné náklady budú tiež trochu inde ako pri CF. V Cine sa tiez uz nepredava, nastupca je GTcko.


12.08.2020 12:23

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

wiese
 Turista 

Ikona

Ales mne ti abs pri motorkach nechyba a to nepovazujem za vybavu alebo nejake plus,mna zaujima konstrukcia ramu-zvary,krutenie ramu,konstrukcia motoru,z akych zliatin je motor a tak


12.08.2020 13:15

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Wiese: [dobre] Iank to ABS na motorke vie byt hnusne nebezpecne na nerovnostiach (diery, priecne zvlnenia, tam kde koleso nadskakuje)

Ales: "Všetko je totiž z klasickej ocele a to aj celý motor" - fakt aj motor? To dnes existuje? Nie su vsetky motory z hlinika, aj v autach?


12.08.2020 13:33

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

egres2
 Bahniak 

Ikona

Blok motora je zo šedej oceľovej liatiny. U drahších aut zo zliatiny hliníku a u najdrahších zo zliatiny horčíku.


12.08.2020 13:45

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

wiese
 Turista 

Ikona

Vidicon ja som troska staromodny,ja chcem na motorkach jazdit a nie tam nieco vecne nastavovat hrat sa,tvarit ze bez plno nastavitenelneho podvozku,giroskopu,cidla tlaku v gumach,ledkovych natacacich svetlometoch, roznych mapach,aplikaciach atd nieje motorka v plnej vybave.u mna je plna vybava 3 kufre a padaky a centralny stojan :-))) ,co viac treba za blbosti na motorke aby si mal z motorky naozaj zazitok,to ze ide doba do predu mna nezaujima,ja sa riadim podla pocitov,to s coho mam radost,ty najprachatejsi maju na zabavu stare motorky bez nicoho-napr Keanu Reeves.


12.08.2020 14:13

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: Vidicon:
Myslené zo železa nie z hliníku. No podľa mojich info to tak je. Motorku som mal celú odkapotovanu, zvaryý sú veľmi pekné. A motorka má za sebou a blbé cesty ako cez Javorinu na Levoči a pod. Mne sa zdá pod zadkom ako jeden monolit tuhý. Nemám pocit, že sa niečo krúti. Skôr naopak.
Či mám dať urobiť RTG zvarov :D že čo je dnu? :D

Každý rieši moto podľa iných kritérií. Mne je značka ukradnutá. Mne sa motorka musí v prvom rade páčiť, potom pozriem ostatné. Viac ma zaujíma praktickosť , na čo ju chcem používať, ako nM, atď,

Na jednom fóre napísal jeden užívateľ veľmi zaujimavy postreh k čínskym strojom, že si nevie predstaviť, že príde na moto stretnutie a keď sa ho opýtajú, že na čom prišiel, musel by povedať že na CF Moto :D ....predsudky a snobizmus.


12.08.2020 14:15

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: wiese:
Môžem ti poslať foto odkapotovanu. Tam vidno aj zvary.


12.08.2020 14:38

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

wiese
 Turista 

Ikona

Ales som zvarac tak mozno trocha uchylka na zvary,mne na znacke tiez nezalezi,ale uznavam len talianske ,nemecke ,japonske,,anglicke ,rakuske a americke znacky.stychto nemam ani jednu oblubenu znacku,co sa my stychto znaciek paci a mam na to prachy tak kupim,ale nejaka kvalita musi bit.


12.08.2020 14:48

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

xtremo
 Kávičkár 

Ikona

niekto ma rad japoncov, iny neda dopustit na bmw, iny na taliana...
nemusi to byt zle ALE.... predajna hodnota po 2-3 rokoch jazdenia? kupi to niekto? nieoc sa poserie doma, v horsom pripade na dovolenke v zahranici a potom dostupnost nahradnych dielov, servis? toto su otazky ktore by mi nedali spavat...


12.08.2020 14:58

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: wiese:
A ja som zase ponzvaracoch zvary kontroloval roky :-) Na tej moto sú tie zvary fakt pekne , žiadne zagrcane a pod. Ale samozrejme chápem tvoje obavy.


12.08.2020 15:01

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

wiese
 Turista 

Ikona

Ales to si ako otk co kontroluje zvary a nic nerobi :-)))


12.08.2020 15:02

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: xtremo:
Ano, servis a sieť je slabá, aj keď oficiálne to tak nevyzerá. Ja takéto veci neriešim. Keď zastane a nepôjde, budem to riešiť na mieste. Spavam kľudne. Aj to je zážitok, keď sa niečo také stane.

Predajňa hodnota má tiež nezaujíma, nikdy som to neriešil. Riešil som motorku, ktorú som chcel a ktorá mi robí radosť. Predchádzajúce stroje som vždy predal pod aktuálnu cenu. Nech slúži iným.


12.08.2020 15:04

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: wiese:
Niečo také, ja som bývalý rentgenar :D viem že zvárací nás nemajú radi, lebo vždy majú tie zvary 100% :D


12.08.2020 15:21

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

wiese
 Turista 

Ikona

Ales aj kontrolori musia bit,kazdy ma svoju ulohu.


19.08.2020 19:45

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

kukalon
 Kávičkár 

-design čínsky (kiska až cfmoto150 2014+)
-návrh bez ktm
-led vpredu iba pozične-parkovacie, nie denné!
-ocel, litina motor? Neverim.
-prístrojová doska čína www.taromoto.com/listinfo-10-0.html
-značkové komponenty z činskych pobočiek


11.09.2020 16:10

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

MatoPoprad40
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ahoj, díky za info bez predsudkov.
Uvažujem už konečne o kúpe novej motorky (predpoklad CF Moto 650MT).

Značkové jazdenky som musel vždy doopravovať, aby boli pojazdné, aj keď predajca tvrdil, že ... ako vždy. Tých kopec chýb zo zanedbanej údržby a lajdáckosti ... proste ma to už prestalo baviť stále investovať kopec peňazí do starej motorky aby bolo všetko funkčné. A navýše aj tá elekronika má svoju životnosť, čo sa mi už pár krát potvrdilo na V-Strom 1000 r.2005, r.2007, 650 r. 2004 atď.

U CF Moto ma láka design, výbava a cena je tiež veľmi motivačná. Požičali mi na pár hodín 650GT (stihol som len 240km) aj s kuframi. Moto pri štarte mala len necelých 500km. A na moje 105kg a 193cm prekvapenie to išlo parádne. Výkon pre mňa postačujúci (chcel som aj trocha zvolniť - už som to podľa mňa preháňal) a aj to "malé" predné koleso sa dalo zniesť. Trochu tvrdšia, ale nič s čím by som sa musel pasovať. Posed so 4cm podložkou (z dôvodu mojej výšky si takto zvyšujem sedenie) znesiteľný a nič ma po cca 4 hodinách jazdy nebolelo a to som až na jednu cca 10 min prestávku išiel vkuse a podľa možnosti všetky typy ciest, aby som vedel ako to "sedí". Okresky úplna pohoda, či už jazda, alebo aj predchádzanie a diaľnica na vyskúšanie >140 tiež ok.
Výber ale padol na MT - viac endurovejšia, vyššia a vraj aj pohodlnejšia. Otestovať ju ale nemám kde :-(
Za rozdiel v cene oproti veľkým značkám viem pár rokov brázdiť Európu a pri danej kubatúre aj spotreba poteší. Už len čakám na "výplatu" a pravdepodobne pôjdem do 650MT 2020.

Veľa šťastných km a pekných zážitkov Vám prajem.


11.09.2020 21:30

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: MatoPoprad40: Takze postupne. Myslim si, ze na MT by si jazdil troska pomalsie ako si siel na GT, nakolko je vzpriamenejsi posed a tam je komfortna rychlost trosku nizsia (vplyv vetra).

Este raz pripomeniem, ze do cenovej kalkulacie (kde mnohy zahrnaju predajnu cenu starem moto a operuju s tym, ze CFmoto bude tahsie predajnejsia, ale na to sa vykasleme, kedze predpokladajme, ze ju hcces na dlhsie a ze ju neberies preto aby si kupil a predal) musis zaratat aj 6000km servisny interval.

Kazdopadne ak by si do toho siel (ja ta neodradzujem), tak urcite budem cakat, ci napises nejake svoje postrehy a dojmy.

Tiez ti zelam aby si sa z kazdeho vyjazdu vratil s usmevom na tvari.


11.09.2020 23:21

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: MatoPoprad40:
MT som mal požičanú na víkend. Je maksia a pohodlnejšia pokiaľ ide o nerovnosti. Mne ten vyšší posed akosi nejde. Aktuálne už mám cez 26000 km. Práve dnes som si domontoval TPS senzory na kolesá.
Asi dva týždne dozadu bolo 1. Stretnutie majiteľov cf. Najviac bolo MTciek suverénne. Jeden majiteľ mal ročnú moto s 28000 km, bez poruchy. Na MT - ak nezmenili - mi vadili strašne malé indikátory smeroviek.... Ale ako celok paráda.

K servisnemu intervalu 6000 km. Niekedy to dám urobiť, ca. 90 eur. A niekedy to urobím sám. Potom ma to stojí môj voľný čas a 2 eura za olejový filter, 15 eur za olej. Výmena filtra a oleja je robota reálneho výkonu na 20 minút, ak nepočítam čakanie kým to vytecie. Poznám majiteľov, ktorí menia až po 10k.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cfmoto650 (11.09.2020 23:22)


12.09.2020 11:56

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Som zvedavy, ked v januari budu predajne cisla za rok 2020, ako sa tymto CF Moto bude darit. Potom uvidime, kolko ich naozaj ide. Predajni uz maju dost a mozno tak trosku pomoze im predajnym cislam aj to, ze v ramci stvorkoliek patria na slovensku medzi najviac predavane.


12.09.2020 12:46

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Jeff
 Jogurťák 

Ikona

Neviem prečo ale fotkou z boku mi to akosi pripomenulo BMW R 1100 RS (1993) čo má Brazel v profile na motorkari.cz 8-)


14.09.2020 19:12

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

MatoPoprad40
 Turista 

Ikona

Re: Bjorni: Ahoj, doteraz som mal len motorky so 6000km servisnym intervalom, tak mi to ani nedoslo, ze by to mohlo byt malo :-)

Olej a servis si po zaruke budem robit sam, ako aj doteraz. Je to pol hodka, tak ...
A zaruka je uz len 3 roky, ale nevadi.

A ked to tak vezmem, tak to ze stoji 1/2 oproti japan, tak si budem moct dopriat o polovicu casu skor znova novu, lebo technika sa meni a NOVA motorka je nova motorka.


14.09.2020 20:56

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

momul
 Edvenčr 

Ikona

Ja som síce čínsku moto nemal (ked nerátam BMW a Adamoto scoter) ale mal som moto s 12tis intervalom, potom s 10tis intervalom a vzdy som menil olej po 5-6tis ako som bol zvyknuty zo starších DR a pod. takže tento údaj by mna neodradil. Len malokto z nás sa vydá na dlhší trip ako je 6tis km a ked ano pravdepodobne nepojde na CFmote. Ale keby aj tak vymenu oleja zvladne každy a ak aj nie tak hocikde vo svete sa niekto nájde kto rád pomôže.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (14.09.2020 20:58)


26.09.2020 20:39

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Zaujimaby tourer bude toto, som zvedavy na cenu. Ma to vyhrievanie aj pod zadkom, aj spojenie BTa GPS v panely....
1250cc CFmoto TR-G. Predaj zacne 2021 v Cine.
bikereview.com.au/news/new-model-cfmoto-1250tr-g-grand-...


26.09.2020 20:45

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: Cfmoto650: ono sa to uz niekde rozoberalo ze v cine uz tie motorky funguju ak policajne atd...aj niekde este...a ze ked uz toho zrobia civilnu cinsku verziu cestaku s velkym motorom tak to bude zaujimave :-)


26.09.2020 23:00

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

no neviem, ale mi to pride dost mohutne. iste na vylety neskutocne pohodlne, ale predsa 300kg je dost. ja osobne by som asi uvazoval o niecom vyrazne mensom, aj za cenu mensieho pohodlia a vykonu


27.09.2020 8:10

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: Bjorni: ked si to porovnas napriklad s bmw r1250rt co je by som povedal "priamy konkurent" akurat ze z inej cenovej :D tak vazi 280kg...ked sa tam kusok pohras s vybavou na jednej a druhej strane ze co vlastne uz je v tych vahach zaratane bo dakedy to ani čert nevie...staci zeby sa jedno ratalo s kuframi a centralom a druhe bez a si na +- rovnakej vahe :-) taze to uz bude skor taka trioedna specifikacia :-))) cize tam bude asi problem potom ze cely tento druh moto sa ti nehodi nez zeby to bola vina toho jendeho modelu :-)


27.09.2020 8:49

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: Nozdormu: Ano, tak to aj bolo myslene, krasne motorky su to (cela tato trieda), urcite na cesty neskutocne pohodlne, ale momentalne skor nie ako ano. Navyse tato trieda je aj pomerne draha, co mozno nebude pripad tejto CF - si myslim, ze ju skusia napasovat niekde medzi 10 a 12 K, cim by sa stala pre mnohych ako pomerne zauimava volba . Ved uvidime co cas ukaze.


27.09.2020 8:59

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: Bjorni: no diskutuje sa dokonca este o jemne mensej cenovke...padali take nejake odhady okolo 250 000czk co je cca 9200e...ale to len hrube odhady ved uvidime..kazdopadne ked postavia velku cestovnu moto s vychytavkami co sa nebude kazit a vydrzi velke nabehy comu by mohlo dopomoct to ze v cine uz na tom dlhsiu dobu behaju policajti atd cize nejake info spatnu vazbu atd uz maju...taaaaaak to by mohlo byt zaujimave no :-)


27.09.2020 9:20

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: Bjorni: este je tam dalsia vec ze cfmoto ma kupene licenecie atd na 790kovy motor ktm-ácky a chystaju nejakeho adventra cize asi coskoro budu prve leak info o nejakej CFMoto "800 adventure" alebo nieco na ten styl :-) a to uz by mohlo byt niekde fakt s velmi zaujiamvou cenovkou atd :-) uvidime ako to vymyslia


27.09.2020 14:11

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Tie 700-800 boli predstavené už minulý rok. Budúci rok majú byť aj tu. Ide o CFmoto CL-X Heritage, Adventure ...nájdete to na googli. Adventure verzia vyzerá veľmi pekne. Mňa však láka táto cestovka. Ako nástupca TK . Zase ako bolo vyššie napísané, menšia ľahšia a kompaktnejsia TK ma svoje výhody. Ak by cena bola okolo 10k s tou výbavou (vyhrievané sedadlo, navigácia cez prístrojovku atď...) , tak si myslím že to bude stáť za to.


10.10.2021 11:22

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

[img]Aktualizacia:

Pri 30 000 km sa vyskytol uprostred sezony problem s prudkym zakolisavanim otacok na volnobehu a zhasinanim motora volnobehu. Zacal som problem riesit. Mechanicku zavadu sme vylucili, nakolko tlaky su ok a podarilo sa mi problem replikovat opakovane. Teda vedel som ho vzdy vyvolat. Kedze povodna riadiaca jednotka DUCATI nema dobru povest, jej zivotnost je v priemere 500 hoin a jej dizajn samotny sposobuje kdejake poskodenie nadvaznych komponentov EFI, zameral som sa na hladanie problemu. Narazil som na CUSTOM riadiacu jednotku. Velkym prekvapenim bolo pre mna to, ze tam boli presne popisane problemy, ktore sposobovala. Novu ECU mi ponukli u distributora za 570 EUR, no presne tu istu, ktoru mam, ktora pri prehirati sposobovala problemy. Rozhodol som sa preto kontaktovat predajcu na Aliexpresse, ktory tam predaval custom ECU dizajnovanu nejakym studentom univerzity v Cine. Tato RJ podla popisu sluboala podstatne vyssiu stabilitu chodu motora atd. Navyse, sa dalo zvolit, ci chcem povodnu palivovu mapu alebo upravenu. Na radu predavajuceho som zvolil tu upravenu. Riadiaca jednotka bola na colnici za tyzden a behom druheho z colnice u mna doma. Celklovy naklad 470 EUR s DPH , com a poplatkami.Nedockavy som bezal ECUzapojit do motorky a nastartovat. ECUnesklamala, bola dosova Plug and Play, na brnk nastartovala. Prve dojmy boli hned na pohlad krajsi chod motora a stabilita. Zdalo sa , ze som to vyriesil. Bol to ale omyl. V popise k RJ, vrobca odporucal strikne kontrolu vsetkych EFI komponentov napojenych na ECU a predovsetkym vymenu povodnych cievok z roku 2012 - 2015 za novsie 2018 - a vyssie. To sa ukazalo nakoniec ako potrebne, nakolko sice motorka slapa supe, ale zatrhavala v olych otackach, doslova cukala. Robila to vzdy po zahriati cievok. Ak som vsak horuci motor vypol a ihned zapol, prvy rozbeh plynuuly, le hned zas po preadeni dole a rozbehu medzi 2-3 tis ot. sekanie. Objednal som teda nove cievky za 100 eur. Obdrzal som verziu 2021. Hlava cievky bola podstatne masivnejsia. Po osadeni cukanie odislodo nezmama a motorka funguje ako ma. Upravena palivova mapa zvysila spotrebu o 1 l paliva na 100 km. Teda pri normalnej jazde mam miesto 3.8 - 4.8 a pri sviznejsej 5.5l / nardz je 17l. Zaverom, vyrobca povodne modely NK/TK neriesi, vie o problemoch s ducati RJ, ale v podstate vam doda povodnu RJ, ktora skor ci neskor zase odide. Ten kto jazdi 1000 km za ok, tomu to vydrzi roky. Ak vsak niekto na tom cestuje aj v lete v horucavach, ten bude mat problem.

Poznamka:
Nova RJdava bohatsiu zmes, motorka ma stabilnejsi chod motora a mapa je omnoho epsie urobena / prijemne reaguje na plyn pri praci s motorm v zakrutach. Cenou je vyssia spotreba o 1 l /100km a vyssia teplota motora pri posuvani sa v meste a tati na mieste, avsak je to max 5 dielikov z 9. Pri jazde je to rovnake ako pri starej.

Novu RJ je dostat tu (je tam aj popis a fotky povodnej v porovnani s novou)

m.aliexpress.com/item/1005001409404596.html...

Zhrnute a podtrhnute:
Pre majitelov NK/TK CF650, je mnoho problemov a indikovanych chyb cez cervene FI svetielko sposobene vdaka RJ Duacti. Tato RJ zjavne sposobuje podla popisu prepatia a pri prehriati hlavneho riadiace cipu, ktory je zle umiestneni na doske, dochadza k jej blbnutiu. Je odporucana vymena ECU aj cievok a pripadne dalsich komponentov EFI, ak jeto nutne.

Ideme este skusit na druhej motorke vymenit len cievky pri ponechani povodne ECU/RJ.[/img]


10.10.2021 11:52

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Hoci mne je to nanič, oceňujem tvoj príspevok, ktorý určite niekomu pomôže [dobre]


10.10.2021 14:03

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

w4tch0
 Turista 

Ikona

Tak ale z opisu to vyzera ze problem od zaciatku nebol v RJ ale v cievkach. A druha vec, vyse 20% rozdiel v spotrebe. Tak to z vyroby bud muselo bezat na neskutocne chudobnu zmes a s novou mapou zase na kus bohatu alebo to z vyroby bezalo tak nejak na normalnu a teraz ten motor ta RJ doslova topi v benzine :D


10.10.2021 14:43

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Pri kúpe máš na výber, môžeš si dať nahrať pôvodnú mapu alebo upravenú. Ja som zvolil upravenú. V popise produktu nájdeš aj info o tej spotrebe, teplote motora pri upravenej verzii aj to, že treba skontrolovať ostatné komponenty efi.

Uvidíme keď druhý znás vymenií len cievky, či to budú len cievky, aj to, či práve tá RJ pôvodná, nebude tým problémom že niečo odchádza. Pár dní dozadu sme stáli vedla seba v Podbrezovská, v kolóne, moja cf 5 kociek teploty z 9, kamosova 3 s pôvodnou RJ, moja malá otáčky jak pribite na voľnobehu, jeho mierne zakolisavala. Jemu to zatiaľ nevadí, pretože to nezhasina. Akorat taký stav zo začiatku som mal aj ja a postupne to došlo tam kde to došlo. Ak by riešením boli len cievky samotné, pochybujem že majiteľ NK by si dal prácu s dizajnom novej RJ. Obzvlášť ak bolo známe, že ťa časom kompletné odíde. Na britskom FB fóre majiteľov je viacero jazdcov, ktorým rj od Ducati kompletné odišla.

U mňa po výmene RJ ale ešte bez zmeny cievok, bol chod podstatne stabilnejší a zmizlo aj zhasinanie na voľnobehu, ostalo len to zaskubavanie v dolných otáčkach. Takže si skôr myslím, že RJ spôsobuje poškodenie iných častí efi tak ako je to opísané pri tej novej neorigo rj. Majiteľov NK je viac ako TK. Mnoho z nich má malý nájazd. Pôvodná RJ sa v chladnom počasí správa úplne inak ako v horúcom. To máme tiež odskúšané opakovane. Aktuálne mám cez 4tis dalších km, a stále to ide rovnako.


11.10.2021 6:31

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Otazka je, ake RJ davaju do novych modelov. Teraz ked vedie , ze je to kurvitko, ci to vymenili za inu RJ, alebo to dalej nechali tak. Ved asi sa uvidi casom


11.10.2021 8:19

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Re: Cfmoto650: klobuk dole, taketo prispevny by si zasluzili aj maly clanok na MR. Diskusia casom zanikne, clanok (aj s malym navodom a sirsim popisom) sa da vyhladat lahsie a toto je velmi hodnotna informacia!

Zaujimalo by ma, ako vyzeraju tvoje sviecky 1) po jazde a 2) po dlhsom stati na volnobehu. Ved podla toho vies, ci je zmes presytena, alebo je OK. Okrem toho, Lambda sonda pri tiez mala ukazat vychylku/chybu pri zlej zmesy, nie?

Uz len cisto subjektivne: presne jeden z dovodov, preco radsej kupim ojazdenu japonku, ako novu cinu alebo talianku. Na Honde sa pokazi maximalne regler :-D

Pekny den!


11.10.2021 19:30

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: Bjorni: Do nových motoriek sa dáva Bosch a odvtedy nie sú problémy.


11.10.2021 19:38

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: Vidicon: Nad článkom som rozmýšľal aj s fotkami RJnatd ale neviem či by to zverejnili, možno áno, sú k tomu aj podklady, ktoré som preložil z Aj...Tých motoriek prvých s Ducati tu toľko nie je. Chcel som len objektívne ukázať, že sa to s tym dá, aj keď si servis nevie rady. Tiež, že mechanicky je motorka ok.
Zaujímavá skúsenosť jež že motorka aj s danými poruchami ma nikdy nenachala vždy bola schopná dôjsť domov.

Sviečky som nekontroloval, ale fakt to beží maslovejsie, aj ťa reakcia na plyn je lepšia. Uvádzajú, že
Pôvodná mapa dáva 45kW a s novou je to 52kW. Či to tak je neviem, ale je to živšie.

Áno lambda keby nemala čo má mať by hlásila cez FI červené svetielko kód chyby. Vtip je v tom, že lambda posiela na ECU údaj a ten sa tam porovnáva s nastavenou hodnotou v ECU, takže ten čo robill tu rj myslel aj na to zjavne. Ja som myslel že na fóre to ostane trvalo. Ale možno cez Vianoce alebo pred by som na to článok urobil. Možno to raz niekomu pomôže aj pri inej moto, keď bude mať podobne indikácie.

Dôvod úpravy: korekcie slov

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cfmoto650 (11.10.2021 19:41)


12.10.2021 7:07

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: Cfmoto650: OK, takze nie kurvitko, ale krok vedla, ktory je napraveny. Vdaka za info. Tiez to o niecom svedci.


12.10.2021 8:34

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Re: Cfmoto650: Ahoj, tym ze "Diskusia casom zanikne" som nemyslel, ze sa vymaze, to nie, ostane tu, ale upadne do zabudnutia. Ak si niekto bude vyhladavat nieco o CF moto, tak tuto diskusiu zrejme najde, ale tvoj hodnotny prispevok je uprostred nejakeho zbytocneho a rozsiahneho textu (rozumej komentarov) a tam ho uz dotycny nemusi najst. Clanok by bol urcite lepsi.
Este raz, klobuk dole ako si to krasne vyriesil!


12.10.2021 13:06

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: Bjorni: Napraveny ale nebol vyrobcom. Napravil to uzivatel NK verzie motorky. CO je skor smutne, ze vyrobca sa na to vykaslal. STaci sa pozriet na FB na WK forum uzivatel v UK, tam su viaceri, ktori uz mali mrtvu ECU od Ducati.


12.10.2021 13:19

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

celkom inak sranda ze sa bavime o cinskej motorke a co na nej prve vacsie odide je od ducati hehehehe :D


12.10.2021 13:40

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

a podľa teba ECU od Ducati pájkovali v Bologni?


12.10.2021 13:49

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Re: Cfmoto650: Nie, ja som to myslel skor tak, ze v novsich modeloch sa uz ta RJ nevyskytuje, ze ju vymenili za inu.

Re: Nozdormu: A co sa im tam malo pokazit, ked to pozkladali z cudzich komponntov ako ty doma PC ked si skladas. To len poskladali, testli a odladili, kolko sa dalo a predavaju. Nemaju tam asi nic svoje (teda okrem dizajnu, aj ten je otazny., kedze si ho dali spravit externistom. Samozrejme, ze tym nechcem napisat, ze to co robia robia zle.


24.10.2021 17:08

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

patrik411
 Turista 

Hodnotný článok,chvalabohu nie je pre mňa prínosom.20 rokov jazdím japonské motorky a nikdy som niečo podobné nemusel riešiť . A to som všetko kupoval jazdenky min 7 rokov staré . To sa naozaj niekomu oplatí riešiť takéto problémy?Samotné KTM je chodiaci problém a nie ešte nejaká nepodarena kópia.Ale aspoň sa máte o čom rozprávať,my ostatní budeme jazdiť.


24.10.2021 17:17

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: patrik411: aky rok vyroby je tvoja moto?


26.10.2021 23:43

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

patrik411
 Turista 

2005,prečo?Zatiaľ cca 70 000km.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil patrik411 (26.10.2021 23:58)


27.10.2021 10:40

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: patrik411: zle som sa opytal, ale sam si napisal aj to, co povazujem za podstatne...70 tisic km! [dobre]
nemam nic proti ziadnej motorke ani proti cinskej, aj to su podla mna fajn masiny, neodsudzujem, naopak, ved preco nie aj cinu...naplno budem ale cinskej motorke doverovat az vtedy, ked aj jej majitel napise, ze na nej dal 70 tisic km a viac sa na nej celu tu dobu vozil, ako bola v servise, alebo ju opravoval...


31.10.2021 20:40

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Akorat mam skoro polovicu 35000 km :D ak bude dobre, buduci rok atakujem 50k. A to povodne ma vsetci oresviedcali ze to neda ani 10k :D Dnes som urobil zaverecnu jesennu jazdu lesikmi. Krasne farebne. Aj by som sem dal fotku, ale je to tu akesi komolikovane.


31.10.2021 20:50

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Boli dake poruchy?


05.12.2021 19:31

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

Re: boombastic: Boli, vid moj clanok a dal som do redakcie dalsi ohladom zmny originalnej RJ a cieevok za neoriginalnu RJ. Poruchy ktore boli ale neboli take, ze by ma stroj niekde nechal.


05.12.2021 19:37

Re: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?

[dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.