Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1420 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26117
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15788)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10329)

Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSkromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.12.2019 7:54

Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

na svoj účel to je výborná motorka. Mal som tú česť ju skoro 2roky vlastniť. Hlavne má výbornu ergonómiu pri sede ale aj v stupačkách. Podstatné bolo, že jedna z mála motoriek pre vysokých [dobre]
doma sedláme jedno DLko 0-94377km 8-)


03.12.2019 9:34

Re: Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Majo super nápad a super pokec. Ak sa nemýlim poznám motorku aj majiteľa ;-) [dobre] [dobre] [dobre]


03.12.2019 21:31

Re: Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.

Asfalt
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekný príbeh.
Na tie km fakt leštenka. Majiteľ asi nechodil často mimo asfalt. Čo je trochu na škodu vzhľadom k určeniu motorky. Alebo sa mýlim?

77tkm - výmena rozvodov, napínak v poslednej tretine. Nejako zavčasu. Ja som naposledy kontroloval pri 87tkm a ešte tam bolo nejakých 7 zúbkov. Možno to bude mať súvis s dlhodobou spotrebou 3,7. Nepodtáčal to často? Ja som sa nedostal nikdy pod 4,1 nedostal ale jazdím na E-09, TKC80, C-02, C-21 a ešte k tomu mám o tri zuby väčšiu rozetu.

Na 5tke tam máme ideálnych 130km/h pri 5000 otáčkach. Podľa tachometra áno, lenže ono to meria od zadného kolesa. Oproti GPS tam býva rozidiel o 5-10km/h menej aj pri sériovom prevode. S prevodom do pomala je rozdiel samozrejme ešte väčší a tiež rozdiel v prejdenej vzdialenosti čo ,,vylepšuje,, spotrebu PHM.

Spojové lanko sa nemuselo meniť stačilo prevliecť druhý bovden vedľa toho pôvodného.

Ten malý padací rám som mal tiež. Bol vyrobený z nejakej veľmi krehkej ocele. Často praskal aj pri menších pádoch dokonca aj vplyvom vibrácii. Dával som ho zvárať mnoho krát. Nakoniec som ho vymenil za SW-Motech s väčším krytom motora od Hepco & Becker.

Problém s konektorom reglera ma pochytil pri cca 55tkm našťastie pár km od domu.


05.12.2019 12:58

Re: Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

asfalt: viem, že v lete chodia chlapci do Srbska, Rumunska, stav všetkých druhov ciest za tie km ťažko opísať, nie je to Erbe-ho, štýl cestovania. Marek sa najradšej motá na východe SR.

Odchýlka na tachometri je takmer vždy, veď máme novú pneu a zjazdenú o 10 mm tak to na obvode a celkovej max.rýchlosti niečo ukáže, ale nemyslím, že by to majiteľov týchto moto trápilo.

Veď ako som v článku spomínal, kto má skúsenosti sem s tým....

niečo som našiel v ss
www.motolife.sk/index.php/2019/12/01/caucasus-trip-2019...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.