Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3680 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.11.2019 14:02

EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motor vyzerá parádne a má aj super výkon... RS je super aj s výbavou. Otázka aké ďalšie modely s tým postavia... Či sa pustia aj do Adventure?


06.11.2019 19:58

Re: EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

Tony33
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Re: Awia: Ahoj. Tu je odpoveď. Už sa teším.

Video: youtu.be/0GhA8ZpVK2E


07.11.2019 8:05

Re: EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Tony33: No dalo sa to čakať... Super takže Toureg čoskoro... Hmmm pecka


11.10.2024 16:48

Re: EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som bol v servise s moto a tak som si požičal testovačku. Skoro mi dali V4 Tuono. Ale chceli urýchliť zábeh na RS660, tak som dostal nakoniec tu. A aké to bolo?

Motorka je menšia /ale ja mám 195cm/. Už aj sklon displeja mi išiel skôr kolmo na hrudník, ako do očí. Jazdec sedí nad centrom motorky /aj zadkom aj rukami/. Posed fajn /zadok som po hodine a pol necítil/, dosť miesta na stehná a kolená. Ruky vystreté čo bolo fajn /nemám rad zalomené lakte/, ale ta váha na dlane tam bola. Uvedomil som si to už po 10tich kilometroch. Nohy v kolenách zalomené /ako keby si na inom naháči v kuse jazdil len špičkami na stupačkách/. Ovládanie motorky bolo divné. Do 85km/h bola obratná /ja to skúšam tak 1m širokým slalomom rýchlo za sebou/. Ale od 90tky strašne ťažkopádna. Musel som ju ťahať rukami aj tlačiť kontrariadením. Takto sa správajú cendurá s veľkou nádržou, 19 či 21 kolesom vpredu. Ale RS660 je malá motorka, so 17tkou, neviem, kde bola v konštrukcii chyba /napadá ma len moc veľká váha jazdca na predné koleso, lebo moja XSR - čo je naháč s dlhým rázvorom a nie kapota s krídelkami, je ťažkopádna ale až od 120km/h/. Čo môžem vychváliť, tak brzdy - Brembo M4.32, to je vždy dobrá voľba. Motor ťahal až od 6000 otáčok. Dovtedy to bolo dosť tupé. Jazdil som väčšinou na palivovú mapu dynamic, potom som skúšal prepínať a zrýchľovať na dynamic a commute /ešte je individual/ a necítil som tam podstatný rozdiel, čo je škoda. Na šestku a päťku sa nedalo moc obiehať, aby sa človek cítil bezpečne, tak maximálne zaradená štvorka pri obiehaní medzimesto. Zamýšľam sa, pre koho by ten motor bol vhodný. Pre kochaciu jazdu a pohodové tempo áno. Ale ak chceš jazdiť športovo medzimesto, tak musíš to točiť 6-11tisíc otáčok, rýchlosti držať medzi 100-200 a to nemá zmysel. Na okruhu áno, ale medzimesto proste tomu chýba šťava do tých 6000 otáčiek /a priznám sa, nejazdím na motorkách vytočenú dvojku do obmedzovača, skôr 3-4-5 a tá zábava tam musí byť/.
QS bol fajn len dolu /ale to je tak na 99% motorkách čo ho majú/. Hore išiel horšie a trhol motorkou, skôr ako keby ju cukol dozadu. Vibrácie som extra necítil, aj krytie do stovky akurát, žiadny nápor vzduchu. V späťákoch som tak 50-60% mal svoje ruky. Zvuk príjemný, neopočúvaný /keďže Apríliu nevlastním/, na N pri zatvorených očiach - suchá Ducati spojka. Prevodovka išla krásne, spojka mäkká, ale zaberala dosť na konci /na to že motorka mala najazdených len 700km/. Vôbec mi nešlo použiť tempomat, zapol som ho /aj to nechápem, prečo to musíš držať 2-3 sekundy, nestačí ťuknutie do páčky ako na KTM/, ale nedržal rýchlosť, ani som neovládal pridávanie, či uberanie /možno bol nejak v menu blokovaný, možno zábehom/, lebo nemyslím si, že by už vymyslené ovládanie tempomatu Aprilia takto komplikovala. Ak bol podvozok nastavený z výroby, tak bol dosť komfortný, pri brzdení sa mi predok dosť potápal, ale dá sa tvrdosť a odskok upraviť.
Čo nebolo príjemné /aspoň na pohľad/, že pravou čižmou šúchaš zadnú AL kyvku /a keď máš oplastovanú pätu na čižme, tak ešte viacej to derieš/. Je tam nalepená nálepka, ale už bola poškodená a očiernená.


12.10.2024 17:33

Re: EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: nevo: na takýchto motorkach zacína sranda tam , kde to tebe nedava zmysel. Radsej na to ani nesadaj . Aj ked musíš byt na inej urovni jazdenia, ked si dokažeš pomáhat "kontrariadenim". Nie každý sa to dokáže naučit , darmo dnes ten internet posúva jazdcov stale dalej.










13.10.2024 6:12

Re: EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7: Čo ti mám na to napísať? Sadni na motorku a voz sa dovtedy, kým nepochopíš o čom to je. Jazdiť viem, to je jasné. A ak nepoužívaš kontrariadenie /anglicky countersteering, aby sme si rozumeli, neviem, či to slovenské slovo je správne, ale to ma napadlo/, tak si klameš, alebo ani o tom nevieš. Viacej ho jazdec používa už iba pri ojazdenej prednej gume. Ale uvedomíš si to, ak sa s motorkou hráš. Ideš slalom vo svojom pruhu a len jednou rukou zatlačíš do konca riaditok do prostismeru náklonu. Tá motorka do náklonu potom padá sama.
A prepáč, že som RS660 neskúšal na okruhu, dali mi ju len na obyčajnú medzimestskú cestu, kde už tí internetoví jazdci nejazdia /to je pod ich úroveň/. [ciel]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.