Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuOchutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(5 hodnotení)
Diskusia k článku: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Hodnotenie: Hodne ľutujem že som tú MT-10 neskúsil... Čo som počul je to pecka... Tracera 900 si viem ako tak predstaviť z toho čo som jazdil... |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Hodnotenie: mohol som vam doniest pozicat povodneho tracera |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Hodnotenie: Takže nie sú ideálne? |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Na novom Tracerovi 900 som sa vozil a vobec mi nepripadal maly. Necitil som sa na nom nejak obmedzovany, jedine co by som mu vytkol, su tie nestastne stupacky. Mam 46 boty, spicku na prednej a patu na zadnej stupacke. WTF? Ale inak fajn zvezenie, trochu citit vibracie v riaditkach, ale inak ma uz nic nenapada co by mi vadilo. A pre ten motor by som mu vedel vela odpustit. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Hodnotenie: Toho Tracera 900GT som chcel buduci rok brat. Zial ked som zistil ze max. dodatocne zatazenie je len 176kg , tak teraz neviem. Rozhodujem sa znova medzi hondou vfr800x a tracerom 900gt. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Dlho som mal v merku tracera ale celkove spracovanie mi pride akesi odflaknute , nedomyslene a take akesi poskladane na poslednu chvilu. Jedine pozitivum je cena a relativne nizka hmotnost. Poloha stupaciek mi tiez nevyhovuje a jazdit len cesty ... |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Re: mendo: ked mne sa ten dizajn triumphov strasne nepaci. Neviem skusim este raz pozriet co sa da zadovazit do 12tis. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Ak Triumph, tak 100% konkurencia je Tiger Sport 1050. No nemá takú výbavu, len tempomat. Ceny sa hýba tak za 11000 eur. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Re: nevo: gt uz je v predaji. Teda aspon v de. A moto chcem brat buduci rok. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
motorku treba vidiet na zivo a hlavne si skusit posed . v tej cenovke este multistrada 950 |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Tak medzi Tracerom GT a Triumphom Tiger 800 je mega priepastný rozdiel... |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Re: Herghott: môžeš prosím ten rozdiel popísať,kým si toho Tigra poziciam na otestovanie?Vzhladom na moje ambície mi je bližšia verzia XR-X,čo by mohol byt ekvivalent Tracera GT.Ten Tracer ako vieš ma moc neohuril..Dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (28.08.2018 1:38) |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Mam par otazok, neskor chcem zalozit aj nove vlakno na fore. Skoncil som zatial vyberom medzi: Tracer 900GT, Tiger 800 XRt, Multistrada950 a honda crossrunner. Snazim sa laicky pozbierat pre a proti... zial viezol som.sa len na tom tracerovi. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Re: adams1983: pripájam sa aj k tomu novo založenému vláknu,keďže ma zaujíma prakticky to iste |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
O 3 tyzdne ma caka velky servis po 24K (vratane ventilov) v Honde, tak potom ti poviem co to stalo, ale nerob si ziadne iluzie o nizkej cene Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (29.08.2018 19:57) |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
dnes v autosalone na Prime Srsen osedlal osu XRx |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Hodnotenie: dreamer, jedna vec je servisovat doma, druha vec ak sa nieco poserie napriklad v Albansku. Preto som nechcel triumph a bola to jedna z moznosti na mojich 196cm |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Re: hipi: jfyi kamos streho siel na tigrovi 800 XC do mongolska este tam je zatial sa mu nic nepokazilo, ja mam tigra 1050 '14 blizim sa k 40 000 a okrem oleja, pneu, platniciek som nic neservisoval, momentalne sa chystam ci vola ventilov je v norme... dalsi kamos ma tiez okolo 190cm tigra 1050 '08 nestazuje si co presiel z rsv1000 ... |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
@hipi: A co myslis, ze ked sa ti dojekazi BMW, tak ti Merkelova posle vladny special? Ked budes niekde v prdeli panubohu za chrbtom, tak je uplne jedno aka moto sa posere. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Tu je test Tiger XRT, chalanisko bude testovať aj Tracer GT v polke mesiaca. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Bol som sa previezť v Styxe na klasike Tracer, v kľude sám. Postrehy: Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (19.10.2018 18:04) |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Dreamer, písal si:".... Idem tam, lebo moto je este 8 mesiacov v zaruke..." |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
A!e ano, Apriliu si od zaciatku servisujem sam, bol som len na prvej po 1000 km. Uz je davno po zaruke a 25000 km slape ako hodinky. Hondu si planujem servisovat tiez sam, ale az po skonceni zaruky, rozhodol som sa nekomplikovat si situaciu, keby sa predsa len nieco ukazalo. Ale musim povedat, ze som bol so servisom velmi spokojny, cize ktovie, ak u mna zvitazi lenivost, mozno tam budem chodit aj po zaruke. |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Tak už vyšiel aj test GT vo videu: |
Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
|
Dnes som skúsil MT10SP 2023, tak prikladám postrehy: |







Navyse mi bolo povedane, ze na ventily maju len jedneho mechanika!
A to prosim pekne nemam VTEC motor ako ma Crossrunner, na VTEC ventily neviem ci vobec na SK mechanik existuje. Idem tam, lebo moto je este 8 mesiacov v zaruke, inak by som si to robil sam. Triumph ma na SK len jeden jediny autorizovany servis v BA. Ak chces mat bezproblemovu zaruku tak sa mu nevyhnes (ak nechces chodit este dalej, napr. do Ciech, na Triumph v Olomouci pocuvam same chvaly) a kolkokrat tam pojdes zavisi od toho kolko najazdis. Podla info od majitelov je servis na Tigra riesitelny aj doma v garazi, vratane diagnostiky, soft sa da kupit za cca 100€ (nie origo od Triumphu samozrejme, ale legalne) a funguje aj na Androide. Vies s tym vyriesit kopec veci, ale aj napr. robit synchro podtlakov. Cize po zaruke sa Tiger servisuje relativne easy, na webe je kopec how-to videi, len ceny origo nahradnych dielov budu trochu vyssie ako u japoncov, ale k tomu nech sa vyjadria majitelia. Inak, posledne rocniky od 2015 boli aj celkom spolahlive, predtym boli nejake drobne problemy s elektronikou (obcas nechceli startovat) a so servom pre volnobezne otacky, ktore sa po case zasekavalo, kvoli nanosom spiny, po vycisteni OK. O inych vaznejsich problemoch som nepocul.
/.
/. Od 6000ot. už ten zvuk bol výraznejší. XSR900 sa mi zdá v nižších otáčkach hlučnejšia. QS trochu tvrdý, ta motorka mala len 1600 najazdených kilometrov, tvrdší charakter toho QS by som čakal tak od 5000km. Zadná brzda nebrzdila, žiaľ. Diaľničná moto to nie je. 140tka neznesiteľná, nápor vetra ťa ťahá od riaditok a vysíš na nich ako opica. Prikrčíš sa a žiadna zmena. Ale motor ťahá, tu sa netreba obávať nedostatku výkonu, alebo že by to ťahalo len od 5-6000 otáčok /čiže len za polovicou možných otáčok/. Ide to na povel, ale zabiť ťa to nechce.