Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3973 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOchutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
17.07.2018 10:54

Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hodne ľutujem že som tú MT-10 neskúsil... Čo som počul je to pecka... Tracera 900 si viem ako tak predstaviť z toho čo som jazdil...


17.07.2018 11:21

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

owwidius
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mohol som vam doniest pozicat povodneho tracera ;-)


17.07.2018 13:34

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Takže nie sú ideálne?
Na Tracerovi som sa tam bol povoziť. Nejaké výhrady by sa našli.
Ináč MT10SP mala najideálnejšie a najlogickejšie sa pohybovanie v menu /na displeji/ s ovládaním tlačidiel na riaditkách.


17.07.2018 17:24

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Na novom Tracerovi 900 som sa vozil a vobec mi nepripadal maly. Necitil som sa na nom nejak obmedzovany, jedine co by som mu vytkol, su tie nestastne stupacky. Mam 46 boty, spicku na prednej a patu na zadnej stupacke. WTF? Ale inak fajn zvezenie, trochu citit vibracie v riaditkach, ale inak ma uz nic nenapada co by mi vadilo. A pre ten motor by som mu vedel vela odpustit.


25.08.2018 19:21

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

adams1983
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Toho Tracera 900GT som chcel buduci rok brat. Zial ked som zistil ze max. dodatocne zatazenie je len 176kg , tak teraz neviem. Rozhodujem sa znova medzi hondou vfr800x a tracerom 900gt.
Ked pocitam 176 - 12kg kufre - 90ja - 52 priatelka .... tak to proste nie je dost na 2-3 tydne kempovania. Mozno na weekend alebo necham babu doma ;-)


25.08.2018 22:26

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

mendo
 Edvenčr 

Ikona

Dlho som mal v merku tracera ale celkove spracovanie mi pride akesi odflaknute , nedomyslene a take akesi poskladane na poslednu chvilu. Jedine pozitivum je cena a relativne nizka hmotnost. Poloha stupaciek mi tiez nevyhovuje a jazdit len cesty ...
Adams kukni tiger xr, ten ma zatazenie 219 kg


26.08.2018 13:32

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

adams1983
 Turista 

Re: mendo: ked mne sa ten dizajn triumphov strasne nepaci. Neviem skusim este raz pozriet co sa da zadovazit do 12tis.


26.08.2018 17:37

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ak Triumph, tak 100% konkurencia je Tiger Sport 1050. No nemá takú výbavu, len tempomat. Ceny sa hýba tak za 11000 eur.
Ale už treba asi počkať, GT skladom bude až v októbri a to si rovno počkať s čím prídu zimné salóny do ponuky a kupovať až na rok.


26.08.2018 22:48

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

adams1983
 Turista 

Re: nevo: gt uz je v predaji. Teda aspon v de. A moto chcem brat buduci rok.
Teraz som pozeral tiger XRt a s LED to je troska krajsie .... nie tak moc mucha puk. No uvidim, kazdopadne som si celkom isty ze moc moto do 12000 nepribudne. Keby ten triumph bol krajsi , tak ho asi beriem. Skusim pozriet nazivo...aj tracer sa mi moc nepacil a nakoniec sa mi paci. ;-)


27.08.2018 8:27

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

mendo
 Edvenčr 

Ikona

motorku treba vidiet na zivo a hlavne si skusit posed . v tej cenovke este multistrada 950


27.08.2018 22:44

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak medzi Tracerom GT a Triumphom Tiger 800 je mega priepastný rozdiel...

Herghott


28.08.2018 1:35

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Re: Herghott: môžeš prosím ten rozdiel popísať,kým si toho Tigra poziciam na otestovanie?Vzhladom na moje ambície mi je bližšia verzia XR-X,čo by mohol byt ekvivalent Tracera GT.Ten Tracer ako vieš ma moc neohuril..Dik


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (28.08.2018 1:38)


29.08.2018 9:08

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

adams1983
 Turista 

Mam par otazok, neskor chcem zalozit aj nove vlakno na fore. Skoncil som zatial vyberom medzi: Tracer 900GT, Tiger 800 XRt, Multistrada950 a honda crossrunner. Snazim sa laicky pozbierat pre a proti... zial viezol som.sa len na tom tracerovi.
Ako je na to Triumph a Ducati s cenou servisu? Predpokladam , ze to je viac ako pre Yamahu a Hondu. Nehovoriac o tom ze honda / Yamha maju sevis na kazdom rohu. To ma privadza k otazke : ako su na tom Triumph a Ducati so spolahlivostou? Nerad by som mal moto co je stale v servise co je kazdych 250km + vyssia cena. Co sa tyka pravidelnych serv. intervalov , tak len dufam ze to robia na pockanie .. 250km jazdit s odvozom sem a tam .. to nie je sranda.


29.08.2018 9:32

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Re: adams1983: pripájam sa aj k tomu novo založenému vláknu,keďže ma zaujíma prakticky to iste [dobre]


29.08.2018 19:50

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

dreamer
 Skútrista 

Ikona

O 3 tyzdne ma caka velky servis po 24K (vratane ventilov) v Honde, tak potom ti poviem co to stalo, ale nerob si ziadne iluzie o nizkej cene :-~ Navyse mi bolo povedane, ze na ventily maju len jedneho mechanika! :-@ A to prosim pekne nemam VTEC motor ako ma Crossrunner, na VTEC ventily neviem ci vobec na SK mechanik existuje. Idem tam, lebo moto je este 8 mesiacov v zaruke, inak by som si to robil sam. Triumph ma na SK len jeden jediny autorizovany servis v BA. Ak chces mat bezproblemovu zaruku tak sa mu nevyhnes (ak nechces chodit este dalej, napr. do Ciech, na Triumph v Olomouci pocuvam same chvaly) a kolkokrat tam pojdes zavisi od toho kolko najazdis. Podla info od majitelov je servis na Tigra riesitelny aj doma v garazi, vratane diagnostiky, soft sa da kupit za cca 100€ (nie origo od Triumphu samozrejme, ale legalne) a funguje aj na Androide. Vies s tym vyriesit kopec veci, ale aj napr. robit synchro podtlakov. Cize po zaruke sa Tiger servisuje relativne easy, na webe je kopec how-to videi, len ceny origo nahradnych dielov budu trochu vyssie ako u japoncov, ale k tomu nech sa vyjadria majitelia. Inak, posledne rocniky od 2015 boli aj celkom spolahlive, predtym boli nejake drobne problemy s elektronikou (obcas nechceli startovat) a so servom pre volnobezne otacky, ktore sa po case zasekavalo, kvoli nanosom spiny, po vycisteni OK. O inych vaznejsich problemoch som nepocul.

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (29.08.2018 19:57)


30.08.2018 20:55

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

mendo
 Edvenčr 

Ikona

dnes v autosalone na Prime Srsen osedlal osu XRx

PS: uz by sa to mohlo presunut do extra vlakna nech sa to tu nespamuje


30.08.2018 22:57

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

hipi
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dreamer, jedna vec je servisovat doma, druha vec ak sa nieco poserie napriklad v Albansku. Preto som nechcel triumph a bola to jedna z moznosti na mojich 196cm


31.08.2018 10:39

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

mackarof
 Kávičkár 

Ikona

Re: hipi: jfyi kamos streho siel na tigrovi 800 XC do mongolska este tam je zatial sa mu nic nepokazilo, ja mam tigra 1050 '14 blizim sa k 40 000 a okrem oleja, pneu, platniciek som nic neservisoval, momentalne sa chystam ci vola ventilov je v norme... dalsi kamos ma tiez okolo 190cm tigra 1050 '08 nestazuje si co presiel z rsv1000 ...


31.08.2018 14:38

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@hipi: A co myslis, ze ked sa ti dojekazi BMW, tak ti Merkelova posle vladny special? Ked budes niekde v prdeli panubohu za chrbtom, tak je uplne jedno aka moto sa posere.


01.09.2018 18:41

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tu je test Tiger XRT, chalanisko bude testovať aj Tracer GT v polke mesiaca.

[
Video: www.youtube.com/watch?v=104YJaqHGyE ]


19.10.2018 18:03

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Bol som sa previezť v Styxe na klasike Tracer, v kľude sám. Postrehy:
* Plexi je nepoužiteľné, v kuse som počul len hluk vzduchu a bolo to otravné aj na tých asi 40km čo som prešiel. Vietok obteká vyššie ako na mojej XJ600S, ale asi je úzke /proste staré S polokapoty na moto chránia lepšie/. Jediné, čo som trošku počul motor, tak na dvojke za kamiónom v dedine.
* Vysoká je dosť, pohodlná na nohy.
* Vibrácie som nijaké nepostrehol.
* Moc mäkké pruženie na môj zvyk /preto skôr ísť do GT/.
* Predná brzda fajn, zadná skoro vôbec nebrzdila, nie je tam ten potrebný účinok.
* Cez dediny na trojke, to sa dá držať rýchlosť okolo 55km/h, na štvorke v dedine som už bol nad šesťdesiat.
* Pekne zatiahne aj od 2000 otáčok, ale medzi 4000-5000ot. je tam prepad /a to sú tie najviac použiteľné otáčky - pri každom rozbehu, či obiehaní zo 70-80 km/h/. Nad 5000ot. a rýchlosť 110km/h to už ťahá zbesilo, ale ja radšej jadzím len do stovky a do polovice možných otáčok motorky a tam ten motor v tých otáčkach štrajkuje.
* Spotreba na tej testovačke bola 5l/100km, asi 1400 km ODO.
* Na zdvihnutie stupačky pri vysúvaní bočáku som si už zvykol.
* Stabilná pri vyšších rýchlostiach /na nemeckej diaľnici :-))) /.
* Trošku bol krátky posed medzi sedákom a riaditkami /tie by išli pootočiť smerom dopredu/, skôr som sedel na nádrži, ako sa dalo natiahnúť po celej sedačke.
* Na viac hriechov sa už nepamätám. [dobre]

Dôvod úpravy: * estetika

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (19.10.2018 18:04)


19.10.2018 23:15

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

Dreamer, písal si:".... Idem tam, lebo moto je este 8 mesiacov v zaruke..."
A už si skúšal nechodiť do značkového servisu s motorkou v záručnej dobe?
Mám pomerne dobré skúsenosti či už s Pitazom, alebo s Baloghovcami.
Napriek tomu som už pri druhej motorke riešil servis aj v záručnej dobe tam,
kde som uznal za vhodné ja.
Išlo mi najmä o to, aby som pri servise mohol pozerať napr. na odplastovanie, demontáž kolies,...
Predsa len, o pár tisíc km od SK, sa taká vedomosť môže zísť.
Obe motorky ma nesklamali a v záručnej dobe si nevyžadovali "záručný servis".
Ostatní to nerobíte: dobrovoľná strata záruky pre "vyššie ciele" ? >:-)


20.10.2018 10:17

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

dreamer
 Skútrista 

Ikona

A!e ano, Apriliu si od zaciatku servisujem sam, bol som len na prvej po 1000 km. Uz je davno po zaruke a 25000 km slape ako hodinky. Hondu si planujem servisovat tiez sam, ale az po skonceni zaruky, rozhodol som sa nekomplikovat si situaciu, keby sa predsa len nieco ukazalo. Ale musim povedat, ze som bol so servisom velmi spokojny, cize ktovie, ak u mna zvitazi lenivost, mozno tam budem chodit aj po zaruke.


25.10.2018 15:21

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tak už vyšiel aj test GT vo videu:

[
Video: www.youtube.com/watch?v=JKnu3A1IOvI ]


18.06.2023 21:42

Re: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som skúsil MT10SP 2023, tak prikladám postrehy:
Posed príjemný. Riaditka sa mi zdali tie isté ako sú na XSR900 22-23, no nemal som pocit, že by neboli dostatočné široké, či moc zalomené na jazdca. Na sedačke mi len vadil ten hrbolček za zadkom, to by muselo preč. Na pravej strane na pätu mi niečo vadilo /ale neskúmal som čo/, no mám dlhé nohy. V späťákom som v podstate nič nevidel. 1/3 zakrytá a nedali sa nastaviť, aby som videl aj niečo za sebou, aj niečo vedľa seba zároveň. Zvukový prejav, biedny. Sem tam to prasklo do výfuku, no skôr som počul MT09 čo išla v testovacej kolone za mnou /asi sa neráta, že MT09 mala Akrapa :-)/. Od 6000ot. už ten zvuk bol výraznejší. XSR900 sa mi zdá v nižších otáčkach hlučnejšia. QS trochu tvrdý, ta motorka mala len 1600 najazdených kilometrov, tvrdší charakter toho QS by som čakal tak od 5000km. Zadná brzda nebrzdila, žiaľ. Diaľničná moto to nie je. 140tka neznesiteľná, nápor vetra ťa ťahá od riaditok a vysíš na nich ako opica. Prikrčíš sa a žiadna zmena. Ale motor ťahá, tu sa netreba obávať nedostatku výkonu, alebo že by to ťahalo len od 5-6000 otáčok /čiže len za polovicou možných otáčok/. Ide to na povel, ale zabiť ťa to nechce.
Ten farebný displej, čo už dávali aj do Tracera 900GT je fajn, ľúbi sa mi prehadzovanie číslic pri radení rýchlostných stupňov.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.