Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3356 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28580
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11564)

KTM Super Duke 990 - časť 2. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM Super Duke 990 - časť 2. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: KTM Super Duke 990 - časť 2.

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
05.01.2018 21:51

KTM Super Duke 990 - časť 2.

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

okej Romotko.. pátek, večer, otváram budvajzeríka a idem čítat..


05.01.2018 22:29

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

tak.. prečítanô. pár vecí.. ozaj super článok. možno malá oprava. Ďukes by nemal byt 100 na 100 ale 120 na 100. Moje umelecké, kutilské a urob si sám projekty nesiahaju tvojim ani po päty, ale čo sa polepov týka (ked nejde o extra metalízu a pod) by som možno ako ľahšiu voľbu zvolil polepy foliami. Lakýrnik ti to šupne pekne do základu, farby, laku a grafiku ti spravia polepmi. Pekne ako si to nakreslíš tam oni dajú kryciu pásku s nejakým rezacím elementom (asi nejaká cvérenka, či drotik) prilepia foliu a potiahnu za šnúrku. a folia sa pekne odreže na línii ako má byť a ostane tam. Neviem či najlepšie riešenie, ale efektívne, rýchle a dostupné.

a ešče volačo som scel.. jáj.. oné, keby ti treba volačo s tú mapu a celkovo ladením, viem že Boris je na Slovensku asi TOP čo sa powercommandéra týka, ale ja som sa pár rokov dozadu stretol s jedným pánkom vo Viedni, ktorý už dlhé a dlhé roky upravuje len KTM a venuje sa im na trocha inej úrovni ako zvyšok sveta :-) Hovorí len po dojčlandsky, ale šak komunikáciu by som vedel zmanažovať ;-) keď teda pánko ešte žije..


06.01.2018 10:14

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sú s tým starosti, ale hlavne, že to teraz robí radosť.


06.01.2018 13:13

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

fredy137
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...super clanok


06.01.2018 14:02

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"Najhoršie" je to, že aj po takýchto technicko-byrokratických peripetiách sa do toho človek ako ty pustí s ďalším projektom zas a znova. [dobre]

Ako som písal už k prvej časti, opäť radosť čítať a pozerať.

Držím palce pri ďalších projektoch! ;-) [dobre]


07.01.2018 17:21

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

S tým rámom to bola ale drina... Uff zle sa mi aj čítalo... Ale nebolo jednoduchšie riešenie???

Grafiku si spravil parádne... Ty staviaš moto na jazdenie, ale na ceste, tam to treba. Ja upravujem do terénu a tam som sa s kozmetickými detajlami nebabral... načo aj pod blatom to aj tak nie je vidieť :-)


07.01.2018 21:35

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

ChesterTT: 100 na sto je u mňa všetko, čo sa okolo týchto hodnôt motá. Napr. aj MT 09, Africa, veľký Strom, Comando 961 a pod. Je tam skrátka pre normálneho smteľníka dosť koní aj kruťáku.
Ako sa to píše? Kone sú ako rýchlo spadneš a kruťák akú hlbokú jamu spravíš? :-~
Návod na tú grafiku s tou cvéronkou som asi celkom nepochopil. Viem čo je cvérenka. :-D Ak máš nejaký link alebo video ako sa to robí, tak daj.
Awia: s tým rámom sa to NIJAKO inak nedalo. A to som šťastný, že to takto dopadlo. KTM BA ešte raz ďakujem za záchranu mojej motorky.


08.01.2018 12:32

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Romoto: kone sú o tom ako rýchlo do steny narazíš. Krúťák je o tom, ako ďaleko tú stenu potlačíš..

a návod s cvérenku nemám, ale kde robia reklamné polepy a nemáš to predom rezané na plotri, lebo záhyby na kapotáží, tak pod foliu sa dáva rezacia lepiaca páska. to by ti spravili niekde, kde robia wrapy, folie a pod.

no a mne je asi 100 na 100 málo.. tak uvidím, či sa dožijem toho, že ešte niečo kúpim (rozmýšlam o presne tom istom čo ty, len v eRkovom kabáte)


11.01.2018 15:22

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

100 na 100 je totálny ideál, to súhlasím... Komu je málo nevie jazdiť >:-)

...






Iba trochu srandujem ;-)


12.01.2018 0:38

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

myso87
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajny clanok a motorka je nadherna... [dobre] klobuk dole pane ;-)


13.01.2018 13:36

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

radkis
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak si sa vytrápil, ale výsledok za to stojí...parááádna mašina [dobre]


05.06.2018 7:37

Re: KTM Super Duke 990 - časť 2.

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

taká vec.. Romoto..

A couple of days ago you might have seen the attached image posted by Krisztian Bern. I reached out to Krisztian to get more information about the picture. English is not his first language, so his lawyer and he are okay with me providing you with a bit more information.

Several years ago Krisztian discovered a problem with KTM’s frames and their VIN numbers. It turned out that VIN numbers on KTM frames were not properly pressed into the frame as required by law. Instead the numbers are pressed into the paint or come on stickers, and come off easily after removing the paint from the frame.

This creates an issue when you try to register a motorcycle after a rebuild for example. It also makes it very easy for thieves to stamp a new number in the neck of a stolen motorcycle.
Krisztian informed KTM about the problem in 2012 after which it was promptly corrected, but KTM never publicly acknowledged the problem. Krisztian says KTM threatened legal actions if he made the issue public and that he was charged with fraud.

I’m unable to verify this, but Krisztian has been able to provide me with several letters from KTM to individual customers that show they are aware of the issue with the VIN number and where they offer to replace the affected frames, free of charge.

Krisztian is being represented by a law firm called Erdei Law in Manhattan, New York and he says tests on frames are currently being performed by an objective third party as evidence.

I’ve only spoken to Krisztian so far, but doing a quick search reveals that many others have issues with their VIN numbers. Here’s a quick list:

advrider.com/index.php
www.ktmatvhq.com/…/ktmatvhq-c…/13086-no-vin-help.html
www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=97080
www.ktmforum.co.uk/…/350618-vin-frame-numbers-missin…
www.powdercoatingforum.net/…/5266-ktm-dirtbike-vin-…
forums.pepipoo.com/lofiversion/index.php...

Krisztian is looking for support. All 990 Super Dukes and 990 Super Duke Rs apparently are also affected and in my case I can confirm there’s indeed a plastic sticker on the head of the frame, but nothing more.

If you would like to support Krisztian, have a look at his website: defektemotorcycles.com/
Krisztian also encourages anyone that doubts him to call their local KTM dealer and ask them about this. Preferably in a recorded call so the call can serve as evidence.

scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/34560467_103237...

scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/34483241_103237...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.