Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2362 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28584
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17019)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11565)

Kawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
07.11.2017 12:04

Kawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Takto má podľa mňa vyzerať prístrojovka, ak už chcete farebné displeje tak nech, ale ten analógový otáčkomer tam proste patrí! [dobre]

Foto: Kawasaki Ninja H2 SX 2018


09.11.2017 14:30

Re: Kawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS

mdonohue76
 Čoprák 

Ikona

By ma zaujímalo, kedy konečne prestanú výrobcovia, novinári, proste všetci, čo by mali vedieť čo to je, s tými cafe racermi... Nečudo, že to potom väčšinu zákazníkov mätie...alebo je to opačne, že zákazníci sú zmätení, ale kreuje to kvalitne byznis, tak prečo v tom nepokračovať, všakže...

Tak ešte raz, Cafe Racer je, pardon, BOL, životný štýl pár týpkov, čo žili v anglicku - len ( žiadne Nemecko, či Taliansko ) cca v 60-tich rokoch, väčšinou sú už po smrti, nie vždy z titulu veku. Skôr naopak, tí čo to prežili dodnes si môžu gratulovať. Jazdili ako ooti, často bez heliem, plný kotel všade, ak im to stroj dovolil, tak aj tú povestnú tonu - ciže 160km/h. Bolo postnuté aj video - Slávne dni britských motocyklov - BBC reportáž. A nešlo tam o kávu, ani náhodou...

Cafe racer NIE JE, akýkoľvek typ stroja-motocykla. Nič také neexistuje, teda ani retro ani nič iné. Nie je to starý motocykel, ani upravený, proste žiadny.
Spomínaní týpci - čiže Cafe Raceri - si ich síce áno, často upravovali, ale len preto, že väčšina si nemohla dovoliť kúpiť si sériový Vincent HRD ktorý mal výkon a rýchlosť väčší ako závodné motocykle tej doby a stál asi ako 4 autá. Takisto máloktorý motocykel dal tých 160 relatívne dlhodobejšie, ak to vôbec dal.

Ale to len tak, viem že som zase mlátil len slamu, minimálne dokiaľ to budú výrobcovia sami takto označovať...


11.11.2017 13:14

Re: Kawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS

kvietok
 Kávičkár 

je to plytky marketing. ked to nazvu custom cruiser tak z toho tiez custom bike nebude, ved ked je to seriovo vyrobene (sa to vylucuje). to mas jak so slovenskymi rodicmi co daju detom mena ako Marlon, Scarlet alebo Sebastian. predstavit sa ako Marlon Liptak, to uz je lepsie zacat "ano moji rodicia su idioti".



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.