Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3221 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28549
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11545)

Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (13 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
21.02.2017 7:40

Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Presne na niečo také je CBF postavená a podľa toho čo píšeš sa to Hondakom podarilo na 100%.

Uži si ju [dobre]


21.02.2017 8:09

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne napísaný článok. Tiež som začínal na Honde a osobne si neviem predstaviť lepšiu "veľkú" moto na začiatok. :-}

Veľa šťastných kilometrov, užívaj si ju! ;-) [dobre]


21.02.2017 13:14

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Uzi si kopec kilometrov bez problemu na nej!

Na zrkadla sa daju kupit extra posuny (ktorymi posunies zrkadla o par cm von a budes lepsie vidiet co mas za sebou) napr ja som si kupil tieto:
www.amazon.co.uk/gp/product/B007KL3F9K

Este k fotke na velkom skutri, pozeram ze si na nom jazdil v rifliach, co by som moc neodporucal.
Dufam ze uz mas kompletnu vybavu, ale ak nahodou nie, tak odporucim investovat aj do nohavic aby si pri pade dral tie a nie svoju kozu...


21.02.2017 13:48

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekný článok, tiež som na CBF začínal (ale na naháčovskej verzii). V piatok som utekal po čerstvý vodičák, a v sobotu mal motorku v garáži :-) Súhlasím takmer so všetkým čo si napísal, CBF je fakt taký dobrák z Dobrákova. Len po jednej sezóne ma akosi omrzel dizajn, a šiel som do novej Kawy ER6.


21.02.2017 14:30

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

macimir
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: PeterUK: no ja som už aj na skútri mal komplet výbavu, ale obliekal som si ju len na cestu mimo mesto....po meste som sa presúval pomerne často len v rifliach a teniskách, lebo veď vieš: "len 5 km a len 50tkou atď" :-} . Každopádne na CBFku sa obliekam ako sa patrí aj keď idem len "do obchodu".
Tie nadstavce som už pozeral, ale mám známeho zámočníka, tak som sa spoliehal na to že to vyrobíme v priebehu zimy....no a zima je pomaly za nami a ešte sme nevyrobili, takže dík za link, idem objednávať 8-)


21.02.2017 14:44

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

CBF600S je prijemna moto pre zaciatocnika, alebo babu. Prezil som s nou kedysi iba pol roka, ale zas prejazdenych 15.000km hovori za vsetko 8-)


21.02.2017 20:10

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

kviciak
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

Výborne napísané [dobre] mám podobný osud. V 2014 návrat po rokoch na 2 kolesá (SH125). Na konci 2014 veľký vodičák a CBF600 v garáži. Padol som aj na skútri, aj na CBF-ke. Na skútri v teplákoch, na CBF-ke v riadnych moto handrách, a je to sakra rozdiel :-) Odvtedy nejdem ani kilometer bez riadného oblečenia. Na CBF-ku som obul Bridgestone BT021 a nabehol som za posledné 2 roky cca 18 tkm, teraz pôjdu Metzeler Roadtec Z6.
Naše rozdiely: skúter mám stále, je super do mesta. CBF-ka je ročník 2010 bez ABS. Skúter je tiež bez ABS. Minulý rok som mal šťastie a jazdil som stále v daždi, zatiaľ som si ani raz nepovedal, že by mi ABS chýbalo.
Na záver: Mňa CBF-ka vôbec neomrzela. Pokračujem na nej 3. sezónu. Vieš sa na nej aj slušne poblázniť.


21.02.2017 23:00

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiez suhlasim. Novsiu generaciu som si dokonca kupil, aj ked som mal Varadero, Leada a Fireblade :-) Taka dobra motorka to bola.

A inak bola to aj jedna z prvych motoriek, ktore sme tu na MR redakcne otestovali:

Test Honda CBF 600 S

Herghott


22.02.2017 11:59

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to pohodová motorka, na sólo jazdu a turistiku, toho výkonu je tam dosť.
Ináč pozorný čitateľ si všimne, že nás písateľ oklamal. Ford Transporter neexistuje, buď VW alebo Transit. :-)


22.02.2017 15:09

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

Hodnotenie: Dobré

S CBF 600S som pojazdil kusok sveta. Dobrá motorka, spoľahlivá, priateľská, prah tolerancie má položený vysoko , odpustí dosť chýb. Ako spoľahlivá pracovníčka za prepážkou pošty, oblečená do solídneho nohavicového kostýmu a sivej blúzky zapnutej až pod krkom...
Sametovo lineárny ťah motora je spočiatku fajn, ale po čase začne nudiť. Ale chlap ktorý občas zatúži nakuknúť aj uniformu spoľahlivej solídnosti, fantazíruje o čiernych čipkovaných samodržkách, o podväzkoch, štekloch, sukni s dlhým rázporkom a chce zažiť riadnu divočinu.... :-D ten sa jej pri CBF 600 S nedočká, to sa musí obhliadnuť inde ;-)


23.02.2017 7:56

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

macimir
 Turista 

Ikona

Re: Herghott: Tvoj test som samozrejme čítal a bol jedným z faktorov, ktoré mi pomohli pri rozhodovaní. Za čo ti samozrejme patrí veľké DÍK ;-)


23.02.2017 14:33

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

tibi2
 Čoprák 

Hodnotenie: Dobré


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tibi2 (23.02.2017 14:38)


23.02.2017 14:46

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

tibi2
 Čoprák 


ak CBF tak takúto, toto je kráska mojej priateľky
uploading.sk/5H1?download_token=d7c662fa01e6419c3d5a7a2...


23.02.2017 15:26

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

tibi2
 Čoprák 

ako pridávate obrázky? Mne sa podarilo takto. :'(


23.02.2017 18:58

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

dany01
 Kávičkár 

Ja som tiež skončil na cbf-ke , som šiel do ročníka 2010. Od 2008 už boli striekačky a tým by si sa vyhol maturovaniu so siticom. Neviem aký si mal rozpocet, mne sa podarilo za slušne prachy kúpiť pôvod SVK, s origo stav, km. Mal som podmienku ABS, len ako poistku, po 2 predošlých skúsenostiach bez ABS.


23.02.2017 23:28

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

brazel
 Kávičkár 

Ikona

tibi2 , takto

Pozri obrázok



Neboj , aj mne to trvalo , kým som na to ako počítačový analfabet prišiel . :-)


24.02.2017 13:44

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

macimir
 Turista 

Ikona

Re: dany01: no ja som mal rozpočet pomerne natesno nastavený, takže som musel ísť do dovozu....môj konkrétny kus bol z IT. A čo sa týka sytiča, tak tam som problém nevidel a doteraz ho nevidím. Zastávam názor, že čím jednoduchšie sú veci tým menšia je pravdepodobnosť že sa niečo zopsuje. K tomu ma priviedlo moje predošlé auto (VW passat B6) ktoré bolo prepchaté kadejakou elektronikou ale za dva roky sa asi nestalo aby fungovalo všetko naraz, skátka furt bola nejaká drobnosť ktorú bolo treba riešiť. Teraz mám Hondu Civic 1,8 Vtec 2009...jednoduchý atmosférický motor bez turba, síce v plnke ale aj tak je tam asi o 70% menej riadicej elektroniky a len si chrochtám blahom čo sa týka nutnosti návštevy servisu (a aj výkonu v porovnaní s 1,9TDI 8-) )


24.02.2017 14:02

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

tibi2
 Čoprák 

Brazel dik za psychycku podporu[ a kolko ze ti to trvalo,ja len ze ci to stihnem... nemam uz dvatcet let...


24.02.2017 20:44

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

matozi34
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super napísaný článok až úprimne od srdca [dobre] [dobre]
prajem veľa šťastných km a jazdi vždy z rozvahou


02.03.2017 12:20

Re: Honda CBF600S (2004) alebo ako sa z nemotorkára motorkár stal

Roland Gál - macklemore
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ďakujem za motivačný článok. Budem to mať pred sebou, keď budem na autoškole. Veľa šťastných kilometrov prajem!



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.