ISSN 1336-6491 | Online: 3390 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26598
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16027)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10571)

Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuIntermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
05.10.2016 15:20

Re: Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Suza je nejaká sterilná, tie motorky nie sú vôbec zlé ako sterilné... Škoda... Chýba tam iskra...


04.10.2016 21:23

Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ťažko sa zdokonaľuje dokonalé. To platí pre všetky tisícky z Japonska. Možno aj konštruktéri už vedia, že je to nuda, ale nemajú odvahu niečo zásadne zmeniť. Lebo asi aj marketingové oddelenie hlási, že zatiaľ všetko OK. A tak R4, AL rám, dvojramenná kyvka a čierne ráfiky stále zostávajú. Ešte že tu máme na spestrenie stroje z Európy a Ostrovov.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.