Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3027 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28548
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.05.2016 8:47

Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F

sibko
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

CB500X som mal možnosť vyskúšať si na začiatku mája na horských cestách rakúskeho Karntenu. Jazdili sme vo dvojici, posed vpredu bez problémov, vzadu je to s posedom horšie. V stúpaniach cítiť že sedíte na 500-vke, ale výkon postačuje na kľudnú, kochaciu jazdu. Motorka je na kopcoch ľahko ovládateľná, dialničný presun bez problémov. Spotreba 3,7 L/100km. Pre jazdcov hľadajúcich motorku na oddych môžem odporučiť.


03.06.2016 6:59

Re: Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F

campa
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

iXko som testoval do aktuálneho Motomagazínu motocykel.sk/o/f/5810_107553.jpg a musím povedať, že som sa zameral aj na jazdu vo dvojici a bol som práve spokojný.


03.06.2016 14:26

Re: Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi prijemna zaciatocnicka motorka.

Rovnako vhodna aj na dochadzanie do prace.
Predsa len je rozdiel najazdit 30k motorka za 6k alebo rovnakym poctom km si nicit 12k motorku...
Ja som testoval este predchodzu verziu (2 roky dozadu) Xka. Vtedy este mali nizsi stitok ktory ma takmer vuobec nechranil (186cm). Posed dobry, vykon sa tiez dal (samozrejme 35kW nerobi ziadne zazraky).

Slabsie stranky su brzdy (2 piestik a len jeden kotuc vpredu). A tiez to ze pri prvom servise (po 1k) treba skontrolovat aj ventily..hmm kde asi urobili sudruhovia z Taiwanu chybu ze to treba robit uz pri uplne prvom servise a nie ako zvycajne pre 2-3 normalnom...?

Servisne intervaly su celkom prijemne po 12k km, co je celkom prijatelne ak pouzivate motorku na dochadzanie do prace (a mate velky kilometricky nabeh cez rok).

Po prestahovani sa na SVK v July planujeme Xku kupit priatelke.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.