Anketa:
Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Hodnotenie: Velmi podarene vozidlo, pojazdil som trosku prvu Integru a parada. Tato motorka je pre tych, ktori chcu praktickost skutra, no nie su ochotni akceptovat nevyhody jazdnych vlastnosti skutrov (predovsetkym pri rychlejsej jazde a po rozbitych cestach). Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (18.05.2016 17:07) |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Hodnotenie: veru si viem predstavit dlhy vylet na tejto srande .. len batozinu nabalit |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Ked ozelies kapotaz, tak NC750 ti poskytne aj dost velky ulozny priestor vo falosnej nadrzi a za nizsiu cenu, spotrebu som mal uz aj 2.9, priemerku dlhodobu (22000km) mam 3.7L, po dialnici vo dvojici nabaleni k moru max spotreba 4.1L (mam DCT). |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Re: Awia: pises: "No a ešte je tu jedna vec, ktorú žiadny variátor nezvládne: keď otočíš plynovú rukovať naplno, variátor nepodradí o dva dole, aby si si užil to zrýchlenie..." |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Re: Menton: Až teraz som si tvoj koment prečítal... Ako vždy ja o koze a ty o voze... Ja píšem o niečom úplne inom ako o zrýchlení z nula na 100... Čo je apropo dosť nepodstatný údaj, pretože tak jazdíš kedy? Skoro nikdy. |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Re: Awia: ty porovnavas tvoj subjektivny pocit a ja uvadzam namerane hodnoty. Ty mozes mat pocit obrovskeho zrychlenia, stopky a rychlomer davaju realitu. Zrychlenie 0-100km/h je ekvivalent toho, ked potrebujes nahle zrychlit, len ma pevne stanovenu pociatocnu a konecnu rychlost, aby sa to dalo porovnat napr. s konstrukcne inymi automatmi. Porovnava porovnatelne, teda ak objektivita je cielom testu... |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Re: Menton: Trepeš, narážal si na vetu: |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Re: Awia: ano, konstrukcne su to rozdielne riesenia, ich cielom je vsak to iste = zrychlenie moto. A to som ja porovnal na zaklade nameranych udajov, cize co najobjektivnejsie. Lebo technika sa opiera o fakty a nie pocity... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (23.05.2016 22:19) |
Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii
Hodnotenie: Oj pani... cista vojna slov... |