Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3264 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28606
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17032)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11574)

Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPraëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
15.12.2015 7:58

Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

Deluxa
 Edvenčr 

O tom som uz niekde cital davnejsie, zaujimalo by ma ako dlho mu trvalo lepit tie drociky na kapotaz. To musela by megababracka....


15.12.2015 10:28

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ako pamätnik by som si dovolil opravit tvrdenie, ze "SP1 bola bomba". VTR1000 bol zaujimavy pokus Hondy prizivit sa na uspechu Ducati, a SP1 bola motorka, ktora akoze sluzila ako zaklad pre preteky SBK. jej "civilna verzia", teda SP, mala konkurovat rade Ducati 996-998, zial priblizovala sa jej iba sialene premrstenou cenou. SP1 jednoducho bola dost tazka, a hlavne nikdy "nemala kone", a zákazníci radsej kupovali silnejsie XX na sportovu turistiku, a na pripadne sportove vyzitie Fireblade. preto siel "projekt" VTR/SP do zabudnutia. nastastie, zostal robustny motor, ktori zil este roky v endurach Varadero.


15.12.2015 18:27

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

moja predstava o VTR 2.0 , ak základ bol 1.0 , by bola dosť odlišná.


16.12.2015 8:27

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

osobne neuznávam motorky, ktoré sa nedajú vytiahnut von. lepší chrúst a tie drôtiky sú porkivené. a ako chce z pomedzi nich vyberat mušky? predné svetlo :-D :-D


16.12.2015 13:23

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No je to taká dizajnová chuťovka, tiež by som si predstavil VTRu inak... Je to skôr výkladná skriňa top komponentov a nápadov ako reálne použiteľný bike.

Inak s tou VTR by som nebol taký pesimista ako zeze ;-) Predsa len to bola motorka čo dokázala Ducati poraziť a získať titul superbikov... Aj ako civilná motorka to bola dosť divočina...


16.12.2015 14:56

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

Menton
 Skútrista 

Ikona

Hodinky za 5 litrov na moto? Hmmmm, idem do garaze, natiahnem, pojazdim a o tyzden natahujem zas. Ale ved pohoda, toto je cisto dizajnovka, co sa asi ani na cestu nedostane. Mne sa ta drotikova kapotaz paci, do velkej obyvacky ako soliter fajn. A upraces vysavacom... :-D


16.12.2015 19:49

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Sériový bike je nuda, ale aká krásna. Až pri týchto pokusoch (obdivujem) si možno uvedomíme, aké sú sériovky esteticky vyvážené. A aké ťažké je vyrobiť dobrú prerábku.


05.01.2016 16:34

Re: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR

Hodnotenie: Dobré

tie musky by sli dole pekne wapkou...a po kazdom umyvani by mal clovek vzdy troska inu masinu... :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.