Anketa:
Najsledovanejšie videá:
AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuAJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



 (18 hodnotení)
 (18 hodnotení)
Diskusia k článku: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
 Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
 Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Tento projekt sledujem už od kreslia cez dosky.  Veľmi som na to zvedavý a fandím tomu    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:      nooo celkom pekne vyzera.    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:  je tolko jednovalcovych endur neznicitelnych starych, novych od vymyslu sveta. Nech mi niekto da jeden dovod preco za toto dat 9tis euro? | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Deluxa ale zadanie asi nebolo postaviť dobré enduro, ale dobré cestovné enduro na neasfaltovú turistiku a hobby rally jazdenie.  A vyzerá to že sú k tomu zasa o kúsok bližšie. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Dufam, ze sa to uchyti a nakopne to aj inych vyrobcov aby postavili nieco podobne. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Re: tryskac: guuugel ti doma zakazali stryco?   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Re: Deluxa: je tolko jednovalcových endur starých, tažkých, slabých, s nahovno podvozkom že tažko nájsť jedno poriadne   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:  Re: Deluxa: Ja si naopak myslim že nie je také žiadne. Poriadne enduro, kvalitny podvozok, ochrana jazdca, cca 150kg,... Vsetko treba poriadne doma dorobit, prestavat. Posledne bolo KTM LC4 Adv | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:  Vyzera naozaj dobre. Ak bude aj aj tak kvalitna, ako dobre vyzera, tak by to mohla byt najlacnejsia moznost, ako sa dostat k "rally" look-u. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:  tak ak to bude aj dobře jazdit , konécne netřeba doma lepit a pripravovat,,,,,,,,,, | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Menton ved práve, že nechcem info od gúgeľa - tabuľky, ale skúsenosti od používateľov. Čo viem tak tú husku tu spomínal asi lenbedna a aj to ju mal vtedy ešte novú. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Nemá to náhodou rám z viacerých rozoberatelných kusov ? | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630 | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: tryskac: co ja pre teba nespravim?   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Asfalt: ja by som viac veril tomu manualu, ako clanku na MR   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Manual som na motorkári.cz nenašiel. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Údaje v teste SMS sú od importéra navyše z testu citujem z tabuľky : | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Nič proti vkusu niekoho iného, ale za mňa je ten dizajn na    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Awia: a ta vymena oleja uz nie je servisny ukon? A podla oficialneho servisneho manualu je tam toho minimalne na kontrolu celkom dost. To akoze spravi Dobra vila cez noc v garazi zadarmo?    Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.11.2015 9:19) | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Menton: Neviem akú výmenu oleja riešiš. 5000km terénnych mám problém dať za celú sezonu   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: alexa7: a nepleties si kategorie a zameranie?   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:  Kazda novinka v tejto kategorii ma tesi. Len nechapem tu hmotnost. Ved tolko vazila dnes uz 15 rokov stara LC4 640 ADVENTURE | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Menton: neviem aký je problém povoliť pár šrobov a vymenit olej. Za ten pocit že ju bez problémov sám postavím, ked sa niekde zvalím, to stojí   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: alexa7: problem nie je vymena, ale logistika. Musis si nabalit este olej, co su len dva litre (2kg), ale vozis ich cely cas, lebo samozrejme potom pouzity ekologicky zlikvidujes az doma. A cca 10.000km je cesta na Kaukaz, ak ides dalej, potrebujes este viac oleja...  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Menton:To je ale dosť extrém. A oni tam čím mažú , kačacou masťou?   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Toto je mi blízka téma... Už od začiatku tohto roku skladám do šróbiku rozobratú LC4. Po rokoch čiastkových úprav a vylepšení som sa rozhodol to spraviť od podlahy... Oholil som to na rám a išiel od začiatku: opieskovať, nastriekať, skladať...Motorka už je pojazdná, na začiatku budúceho roka by to malo byť vo finálnej podobe v stave, v akom to mám vysnívané. Môj "dreambike". Preto viem o čom hovorím... | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Re: Menton: s tým Kaukazom si to nemyslel vážne. že nie? minimálne, čo sa týka jazdy tam na 1-valci. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Meinl: nerozumiem...  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Landal má pravdu.  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Meinl: ale ano, myslel som to uplne vazne. Prave tam, alebo aj ten Magadan je ta dilema, aka moto je vhodnejsia. Mozno 2/3 cesty by sa ti urcite lepsie islo na niecom, ako Landom spomenutom 1200GS, lebo pohodlie, zbalenie, velka nadrz a podobne. Ale zvysnych 1/3 cesty by to bolo urcite lepsie na "lahkej koze" ako tuto predstavovana AJP, lebo tazsi teren, dvihanie a tak, ale zas sa tazsie balis a tvrda lavica na sedenie... Chodia to chalani aj na velkych GS, aj na lahsich jednovalcoch, nic nie je idealne a Arabela svoj prsten na zmenu moto nikomu nechce pozicat   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   nechcem vam do tejto rally temy moc kecat, evidentne v tom ficite, ale par poznamok. Motorka mi pripada ako smejd.  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   vidim to podobne ako choki. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Landal: lando, ta moja poznamka bola namierena na Mentonovu poznamku ohladom vyuzitia tohto biku na cestu na Kaukaz. Full loaded. Trochu o tom pochybujem. A vobec by ani nemusel byt nalozeny. Mam taky dojem, ze prejst na tej lavici 1000 km a na moto by som nesadol dalsi rok. Jednoducho to nie je cestovatel a nikdy ani nebude. Ma to byt hobby rally bike. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Matus:Vlastnil som od nova KTM 625SXC bola lahšia a silnejšia od klasickej LC4. Nikdy nezabudnem na to sklamanie ako som presadol na novu 690. Tie kone +10 neboli nikde, a trebalo to točiť..A taká trápnosť že prepínač máp......Možno treba brať do uvahy aj takú vec že čo ked AJP bude jednoducho lepšia motorka ? Záhadou mi je, že sa dá z fotky posudiť pruženie, rám, rajdy, okuliare    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Alexa> zeby tazsie sprevodovanie a plus 30kg oproti SXC...?  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: matus: 😃😃😃 tak a teraz som prepalil. Nedocital som tu tvoju prestavbovu cast. Uz som myslel, ze ides stavat replicu 😃  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: matus: Mal som SXC, nie EXC /predchdca 690/ len bola rejsovejšia od klasickej LC4. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  kedysi sa vyrábali hobby endura niečo ako TT či XR, LC4  a cendurá typu XRV, XTZ. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:  Konecne motorka, po akej kazdy tuzi vo vsetkych diskusiach o tazkych a nemotornych GSach, 1190kach a SuperTenerach a jasne, slovak hned z fotky vidi cinsku kvalitu motora, z fleku je mu jasny zly ram, Sachs je zrazu no-name podvozok atd atd. | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Dneska som v garáži pri práci na LC4ke začal výmenúvať náklady na jej stavbu, resp. postupnú prerábku a ND za posledné 3 roky. Mám síce náhradné predné tlmiče, náhradný zadný, sadu kolies, náhradný motor a neviem čo ešte, ale... Stále je to moto rok 1998 a nič z toho už nové nebude ani po neviem akom repase, a celkový náklad je tesne pod predpokladanou cenou tejto novej mašiny. Ak by som dvom kamošom, čo mi neskutočne pomáhajú a urobili mi hrozne veľa vecí, mal za ich robotu zaplatiť, tak som už zrejme nad.  | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: tryskac: cez 230kg mali uz aj XTZ a XRV   | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   Za mňa palec hore. Už len testovať.    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Menton: to je síce pravda ale už rád prepustim pozíciu exota nejakému nástupcovi    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Menton - XTZ 660 nemala ani natankovaná do plna 230 kg - v štandardnej výbave z fabriky. Po Turatech tuningu možno hej    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: satanokky:  tryskac pisal o moto kedysi, cize logicky pisem o vahe dospelackej XTZ750...   Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.11.2015 22:41) | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Work In Progress    Video: AJP PR7 - adventure / Rally 600-vka] | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  Re: Menton: TAkže pre teba XTZ660 nieje moto z čias "kedysi"? Či objem 660ccm a jeden valec nieje dosť na moto?    | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| www.moto.it/fiere/ajp-pr7-650-adventure-a-eicma-2016-fo... | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|  [ | 
Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
| Hodnotenie:   dieru v kyvke prelepiť Vikingom kôli blatu, také osté späťáky mám na babete 0:29 končím nuda idem čeknúť radšej motoporno    | 
 
			
![[]](/pictures/news/9737.m.jpg) Novinky 2026
 Novinky 2026 Články
 Články Video Galéria
 Video Galéria Tipy na výlet a trasy
 Tipy na výlet a trasy Foto Galéria
 Foto Galéria Pozadia / Wallpapers
 Pozadia / Wallpapers Moto katalóg
 Moto katalóg![[]](images/drop.gif) Daruj krv
 Daruj krv![[]](images/ph_lt.gif) Len Tak
 Len Tak![[]](images/ph_mt.gif) Moto turistika
 Moto turistika![[]](images/ph_mp.gif) Moto poradňa
 Moto poradňa![[]](images/ph_ms.gif) Motošport
 Motošport![[]](images/ph_um.gif) Ukradnuté moto
 Ukradnuté moto![[]](images/ph_nd.gif) Nehody
 Nehody![[]](images/ph_vj.gif) Výjazdy
 Výjazdy![[]](images/ph_cl.gif) Diskusie k Článkom
 Diskusie k Článkom![[]](images/ph_fs.gif) Diskusie k Fotosúťaži
 Diskusie k Fotosúťaži![[]](images/ph_wp.gif) Diskusie k Bodom Záujmu
 Diskusie k Bodom Záujmu![[]](images/ph_mr.gif) O motoride.sk
 O motoride.sk![[]](images/zabava.png) Zábava - Video, Audio, Foto
 Zábava - Video, Audio, Foto![[]](images/video.gif) Diskusie k videám
 Diskusie k videám![[]](images/ph_ot.gif) Off topic - Mimo tému
 Off topic - Mimo tému![[]](/pictures/technika/6720.m.png) 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny
 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny MOTORIDE.SK
 MOTORIDE.SK YouTube MR
 YouTube MR Instagram MR
 Instagram MR![[]](/pictures/news/6053.m.png) Kampaň Pozri 2x
 Kampaň Pozri 2x![[]](/pictures/turistika/9791.m.png) S Awiom do Indie
 S Awiom do Indie![[]](/pictures/turistika/9220.m.jpg) Pionierom na Nordkapp
 Pionierom na Nordkapp![[]](/pictures/turistika/8192.m.gif) Na Afrikách do Afriky
 Na Afrikách do Afriky![[]](/pictures/turistika/8823.m.png) VIETNAM moto trip
 VIETNAM moto trip 









 Edvenčr
 Edvenčr  
![[dobre]](/images/th_up.gif) 
  
 
  Kávičkár
 Kávičkár  
 
 Skútrista
 Skútrista  
 
  
 
  
 
 
  Turista
 Turista  
![[zle]](/images/th_down.gif) 
    Bahniak
 Bahniak  
 Geriatrik
 Geriatrik  
  
 
 A z fleku povedať že je to celé zlé.
  A z fleku povedať že je to celé zlé. Jogurťák
 Jogurťák  
 
 
  
 Veteránista
 Veteránista  
 Čoprák
 Čoprák  
