Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3342 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28549
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11545)

Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNovinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.04.2015 10:38

Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

meloking
 Kávičkár 

Ikona

co sa dizajnu tyka, mne sa viac pacila ta predchadzajuca podivnost. toto je take uniformne. odchadzajuci versys sa nedal s nicim pomylit. bol osobity. toto je take... bezne.


23.04.2015 10:42

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

tolan
 Edvenčr 

Ikona

Meloking plne suhlasim...V1000 detto...


23.04.2015 12:46

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

mzetz150
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Súhlas, aj mne sa viac páči model 2010-2014.
Inak o tomto malom versyse som už čítal hodne a vyzerá to tak, že Kawasaki si vzala k srdcu všetky pripomienky motorkárov. Na tomto novom modeli sú "opravené" všetky detaily a drobnosti, čo ma štvali na mojom Versyse (´10).


23.04.2015 13:42

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

Toman
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa zase paci toto.... na toho stareho "kiklopa" som sa nemohol pozerat.... taka "multipla" to premna bola...


23.04.2015 13:49

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

WarLord
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiez sa mi tato viac paci a o 1000 aj dost rozmyslam [dobre] Ten stary model by som si nekupil urcite...


23.04.2015 14:04

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

tolan
 Edvenčr 

Ikona

je fakt, ze na nom dost popracovali a vela dobrych veci vylepsili...myslim, ze teraz je to uz plnohodnotny konkurent pre DL650.


23.04.2015 15:06

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mne sa pacila tisicka, aj som o nej rozmyslal... az kym som si na nu nesadol na vystave

A ked 650 ma byt rozpoctova verzia z tej litrovej rozpoctovky.....


23.04.2015 15:18

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

tolan
 Edvenčr 

Ikona

Janoval...sediet nestaci...je to stroj na jazdenie a to jej ide na jednotku ;-)


23.04.2015 16:00

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona

Mne sa vždy Versys páčil. Ani nie tak dizajnom ako konceptom. Neprekoňovaná univerzálna mašina, ale pritom ten motor je zábavný (sám som mal ER-6N).

Teraz akurát riešim kúpu ďalšej moto a Versys je na top priečkach (ale ten najstarší, lebo mám na to rozpočet). Jediné čo ma odrádza je, že pri sliedení netom a hľadaní najčastejších závad týchto motoriek som natrafil na toto:

"There is a well documented problem with the front motor mount frame area under great tension and cracking on some models because of a space between the frame and where it mounts to the front motor mounts. The factory torques the frame down to compensate for this gap and it is causing undue stress on this part of the frame and often breaks" (v preklade: niektorým majiteľom praskali rámy v oblasti tej výstuhy okolo motora. Ide o to, že medzi motorom a jeho miestom uchytenia na tejto výstuhe bola medzera, ktorú výrobca riešil tak, že poriadne pritiahli šróby, čím vzniká v tých miestach pnutie a niektorí mali buď praskliny na zvare úchytu k tej výstuhe a niektorí dokonca aj na samotnej výstuhe).
Tu je aj link na tú tému. Niektorí mali to šťastie, že sa dohodli s dílerom na výmene celého rámu: www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php...

Dôvod úpravy: link

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JakubJ (23.04.2015 16:01)


26.04.2015 21:21

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

mzetz150
 Turista 

Ikona

JakubJ: O ktorej generácii Versysov hovoríš? Ja som o tejto vade nič nepočul.
Minimálne na 2. generácii by to malo byť už opravené.


28.04.2015 11:49

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona

Dominik, v tom vlákne na fóre sú príspevky zväčša z roku 2008-09, čiže si myslím, že hovorili o prvej generácii. Dúfam, že v Kawasaki o tom vedeli a pri 2. gen to už odstránili. Ale čekni si to pre istotu, za to nič nedáš.


28.04.2015 12:58

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

peto51
 Turista 

Ikona

Ahoj chlapi.Aj ja som rozmyšlal,že kupim versys.Rozhodol som sa pre suzuki 650XT V strom.


28.04.2015 15:09

Re: Novinky 2015: Kawasaki Versys 650 – univerzál zmenil svoju podobu

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Ahoj chlapi.Aj ja som rozmyšlal,že kupim v-strom.Rozhodol som sa pre versys.
Ja len tak aby vlakno nevyschlo :-D

Ale teraz važne je to neskutočne ovladatelna mašina z minimálnou spotrebou v zabehu okolo 4,5 l/100km.
Sedlo je fantasticke v speťakoch konečne vidím čo sa za mnou deje.
Brzdy výborne ale takmer vôbec ich nepouživam motor viac brzdí ako jednovalec (tenere).

V jeden den som mal možnosť vyskušať transalp 700 zo 17000km ale to sa jazdnymi vlastnosťami a hlavne vybraciami nedalo absolutne porovnať nieje to zla mašina ale trocha zaspali dobu v tej honde a ten zadny jokel namiesto poriadnej kyvky????

Ešte ku kave ako takej donedavna som ani len nerozmyšlal o kawasaki vozili sa sem všelijake gpz a podobne rarohy (niečo ako fiat tipo ritmo uno v 90 rokoch) ale v poslednej dobe maju neskutočny dizajn ale HLAVNE techniku.
Neblabolia a nepresviečaju vás o nejakej user freidly pozicii za rajdami.
To si musiš vyskušať >:-)



Dôvod úpravy: [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PEPE800 (28.04.2015 15:10)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.