Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3626 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda VFR800F 2014 – legenda stále žije - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
27.10.2014 13:42

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Menton
 Skútrista 

Ikona

No tej konkurencie je samozrejme viac, z mojho pohladu urcite:
- BMW F800GT - lahsia, lepsie ovladatelna v nizsich rychlostiach, nizsia spotreba, lacnejsia, ma remen, viac doplnkovej vybavy, ale menej koni a menej sportoveho prejavu www.bikesdoctor.com/honda-vfr-800-f-vs-bmw-f-800-gt...
- Ducati Hyperstrada - viac koni, viac krutiaku a to vsetko pri nizsich otackach, podstatne lahsia, dlhsi servisny interval, ale mierne drahsia v zaklade,
- Triump Tiger Sport - aj ked 1050 objem, ale lahsi, vykonnejsi a podobne sportovo vyladeny turista...


27.10.2014 14:11

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Nuž Menton pravdu máš ;-)


27.10.2014 15:39

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Tomáš Škrovan - deep
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no a s tou konkurenciou si teraz Honda este napalila aj do vlastnych radov s Honda VFR800X Crossrunner, coz je vlastne ta ista masina, ale s vyssimi turistickymi ambiciami...

takze ak chce niekto SPORTOVU turistiku tak VFR800F
ak chce sportovu TURISTIKU, tak VFR800X Crossrunner
:-D


27.10.2014 17:49

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

AIR26
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No mal som moznost sa na nej par km povozit... musim skonstatovat, ze ma dostala [dobre] [dobre] [dobre]

a dost silne o nej uvazujem do dalsej sezony... >:-) >:-) >:-)


27.10.2014 18:37

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Feror
 Edvenčr 

Ikona

No dobre, dajme tomu ze pre jej legendarnost a vlastne jazdnosti by som ju chcel
- ale ta kapotaz je az prilis fadna.

Asi to malo byt take retro ...


27.10.2014 19:27

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No co mam povedat...na VFR mam jednoducho slabost. Skoda ze dali VTEC a odstranili ozubenie, ale nova sa mi aj tak paci. Prvy VTEC bola doslova dizajnova katastrofa.
Tabulka "konkurencie" je uplne od veci, ak tam niekto zaradil motard hyperstrada, tak tam uz mohi byt aj vsetky CBF-Bandity-Fazery az po endura.


28.10.2014 21:47

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Asi som uz stary ale ten design a celkovo koncepcia tejto motorky je podla mna perfektna. Mne sa paci ovela viac ako 1200-ka a je to konecne honda co po dlhom rade fadnych modelov aj dobre vyzera a nie je len "prakticka".


02.11.2014 19:58

zvlastne pocty

ferraript
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pri spotrebe 6 l a objeme nadrze 21.5 l mi vychadza dojazd vyse 350 km


06.11.2014 11:26

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

ferraript: Dojazd sa udáva po rezervu nie po prázdnu nádrž. Rezerva tak 20-25% nádrže... ako kedy


11.11.2014 8:57

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

radovan1983
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ako yamaha fanusik to hrozne nerad priznavam ale konecne honda ktora sa mi dizajnovo paci :-)


02.06.2015 9:36

Re: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tento stroj sa mi prudko začína páčiť. Z konkurencie tu skoro nič podobné nieje, teda športový turista s predkloneným posedom. (iba ZZR, Busa a F800). Je škoda že kapotované poloturistické motorky zo starej školy sa veľmi nerobia a vytláčajú ich cestovné kvázi-endurá.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.