Anketa:
Vaše najnovšie videá:
IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuIGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokIGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Ahoj, no vies co, plny zvedavosti som isiel do tvojho clanku, cely hrrr, ale sklamal si ma. "Je to sila" je sice super, ale co to znamena v praxi? Dal si to na stolicu, premeral si zmenu vykonu? A druha otazka, podla coho nastavujes vsetky tie parametre, mas k tomu nejaky navod, nejake tabulky, alebo su v programe prednastavenia? |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
koko stoji taka sranda??? |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Je to slabe, aspon nejake parametre, alebo percentualne hodnoty, uz ani nehovorim o principe ako to funguje. Je tu len odfotena krabica a napisane ze "taha to jak dabel". Slabota |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
..to je ako nepodarená reklama ? |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Caute. Na www.esner.cz predávaju taku srandu. Celkom dobre to moze fungovat. |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
tak to je uz trosku lepsie info.. dikes |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Jawa, vidis, takze ani obrazky nepochadzaju od autora textu, kua, to si ani vlastne fotky nemohol uviest??? Mas to vobec na motorke, alebo ide fakt o stupidnu reklamu??? |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
kur... este aj text je opisany z tej ceskej stranky, len prelozeny do slovenciny... ty si si chlape dal ale robotu... |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
som myslel ze clanky prexadzaju kontrolou ... tusim sa vam jeden presmykol alebo si to akosik neviem vysvetlit...je to fakt sila |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
vam nstaci napisat ,ze : nechcel som tomu veriť ako neskutočne to ide a je to fakt sila ?? stale nejake drobnosti vas zaujimaju ... clovek vam ikdy nevyhovie . |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Vidicon,mozno ze ide o rekalmu,ale nemusi to byt az take zle. hlavne ked niekomu sa pokazí ignitor tak nahodi tu srandu a malo by to fungovat. Nie? Originál stojí viac ako to. Aspon si to myslím. |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Skuste este stiahnut ovládací program na tu srandu a uvidite co vsetko sa tam da nastavit a ake parametre. |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
BA900RR, ked chces oficialne sprintovat, musis mat licenciu od SMF, stoji asi 700 alebo 1000 korun. Lenze pozor na vec, najprv si zisti, ci u nas vobec nejaky sprint bude, lebo minuly rok to bolo velmi slabe. Mrkni do kalendara SMF, mne sa teraz nechce hehe... |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
Super článok, super fotky, super popis. Chcem sa ti poďakovať. |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
JA Neregistrovaný |
vy vsetci ste si asi nevsimli ze BA900RR tam na zaver uviedol ze takyto clanok nasiel na webe.... on len dopisal ze to ma namontovane a ze to fakt ide dobre...a hlavne mu islo asi o to aby sa dozvedel ako sa prilasit na sprint.... |
Doplnenie článku
Ďakujem všetkým za zapojenie sa do diskusie, ale keď som písal ten článok, čo bolo niekedy v januári (nemožem za to, že ho zverejnili až teraz) tak som najazdil na tej motorke asi 100km ( preto tých zážitkov nebolo veľa ) a mal som ju odstavenú v garáži, kedže bola zima ( preto neboli tie fotky originál ).Dá sa tam meniť a ladiť važne strašne veľa vecí, ale to človek musí vedieť čo robí a ja taký macher nie som ( aj keď mám návod ).Také banality ako zapínanie obmedzovača atď. výkon nezvýši takže to nechávam nastavené, tak ako to vyladili, tam kde to montovali.A môžem vám povedať, že o žiadnu reklamu mi nešlo, boli to moje prvé zážitky z jazdy.Teraz som kúpil CBR 1000 RR, ale aj keď všetci tvrdia, že to nie je možné, stále mám ten pocit, že tá 900 ide lepšie.Ešte som sa nepostavil zoči voči 1000RR - 900RR, ale chcem to vyskúšať a som strašne zvedavý ako to dopadne.Dám potom vedieť. Tak zatím |
Re: IGNIJET - programovateľná jednotka riadenia zapaľovania a vstrekovania
PP Neregistrovaný |
hlavne sa to da namontovat na LOPATU, odstavis s tym HIS, ze? |