Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3610 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28580
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11564)

Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.11.2013 15:49

Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Musím uznať že s dizajnom to taliani vedia... Primavera aj naživo vyzerá skvele, moderne a retro v jednom. Pekne citlivo zladili moderné LED s retro dizajnom a aj prístrojovku. Nebije sa to.


19.11.2013 20:54

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

design naozaj vydareny - pekny skutrik pre baby
ale jazdu po nasich rozbitych mestach na tych 10/11" koleskach si moc neviem predstavit


19.11.2013 22:08

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

kizuna
 Jogurťák 

Ikona

Chalani ja nie som odbornik na Vespu ale vyzera, ako kazda ina Vespa. Je krasna, ale nic take sa nestalo z coho by som odpadaval. Mozno až priliš predvidatelny dizajn, osoben by som na nomnic nemenil. Proste Vespa. Na Vespe som sa viezol a kolesa su fakt male (300GTS) a ked uz, tak sa mi paci Acma.


19.11.2013 22:38

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne Brco, este dotiahnut par pravopisnych a logickych detailov a bude to velmi dobre. ;-) Velmi sa mi paci to zvyraznovanie boldom.

10.000km servisny interval? Kedy toto vynajdu inzinieri v Honde... :-~


20.11.2013 7:36

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

interval bude 10.000km alebo raz za rok, cize na konec sa aj tak bude olej menit kazdy rok, ako pri inych skutroch. tak ci tak sa mi nezda, ze je velmi rozumne menit mozno 0.5l olejovu napln po 10.000 km - to by som ja osobne urcite na svojom skutry nerobil. zivotnost motora asi nebude taka, ako pri japonskych skutroch s kratsim intervalom. dufam, ze to inzinieri (napriklad v honde) tak rychlo nevynajdu :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (20.11.2013 7:36)


Marino

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Posmešky.

pitaz

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Posmešky.

20.11.2013 10:46

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Menton
 Skútrista 

Ikona

pitaz: par kvizovych otazok:
- Interval 4000km je pri Honde na vole ventilov, ci?
- Co je drahsi a casovo narocnejsi servisny ukon, kontrola vole ventilov (musis pockat na studeny motor), alebo vymena oleja?
Takze ten servis nebude o oleji a inzinieri v Japonsku maju nad cim rozmyslat. A k tvojmu zlahcovaniu o oleji, je v podstate jedno, ci tam ide pol litra, alebo liter oleja, servisny ukon stoji rovnako (rozdiel ceny oleja par eur). V nasich koncinach sa bude olej asi menit raz rocne, ale v krajinach, kde sa jazdi celorocne a ma to tradiciu to bude skor o intervale a 4.000 a 10.000km je dost rozdiel. Stoji to peniaze a cas zakaznika. V prepocte k cene skutra su to celkom signifikantne polozky, ale na to vyrobca kasle a servis sa tesi...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.11.2013 10:47)


20.11.2013 16:35

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Lehy
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre]


20.11.2013 17:09

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Ozzac
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Talianske skutre su najlepšie !Ryža sa na ne ,nechytá ! >:-)


20.11.2013 17:40

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

co sa designu tyka, su urcite najlepsie (=najkrajsie). a nie len skutre, aj motorky a auta. druha vec je spolahlivost.


20.11.2013 21:34

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

ferike8
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krásny skúter! Dizajnovo sú Taliany naj... len tie kolečka mi vadá, je to až nebezpečné, šak naše cesty sú na 1, teda na prvý prevodový stupeň :-~
Ten servisný interval je trochu prehnaný, to je dost vela... ale tak ked si trúfajú :-D


21.11.2013 9:42

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ten servisný interval pri tých trojventilových motoroch majú už dlhšie, od 2012 Vyskúšali sme nové Vespy 125 a 150 s novou trojventilovou v uliciach Ríma Okrem Vespy aj v ostatných skútroch Piagio. Nevidím v tom problém, zákazník to privíta...

Niektoré staršie skútre s krátkym intervalom nemali ani len olejový filter, iba také sitko čo sa čistilo. Interval 4000km. Je to vec konštrukcie, nevidím dôvod prečo by motor skútra nemohol mať interval aký je bežný pri motorkách teda 10 000km...

Awia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.11.2013 9:43)


21.11.2013 19:28

Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Krásna reklama a chválospev na Vespu! Vespa Primavera ako jeden z najspolahlivejších skútrov tých čias! :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.