Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3623 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAko som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (10 hodnotení)

Diskusia k článku: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
06.08.2013 11:54

Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Killbydeath
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Myslim, ze problem nie je v spicovom kolese, alebo ze mas len bocny stojan. Vacsina ludi si neporadi s pneu na zadnom kolese na ceste ak to uz nerobil pred tym niekolko krat. Duse davam motocrossove hrubsie a stojan nahradi 20-30cm drievko na podlozenie a naklonenie na bocak :-) . Na dlhsiu cestu si beriem rezervne duse co ale zabera urcite viac miesta ako opravna sada na bezdusovky. Vsetko ma pre aj proti :-)
Ale urcite dobry napad pre ulahcenie pripadnej opravy [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Killbydeath (06.08.2013 11:54)


06.08.2013 12:19

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Ktovie ako sa ten tmel bude spravat pri teplotnom namahani. Mozno bolo vhodne utesnit tmelom aj miesta uchytenia spicov, kazdy zvlast, pre istotu. Pripadne by som to este doplnil UltraSealom, ten sice posobi odstredivo na plast pneu, ale dostal by sa aj na rafik. Osobne by som sa s tymto ale nezahraval, ak sa stane, ze to nahle povoli bude zle. Drzim palce, nech to drzi.


06.08.2013 12:50

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Ked budes menit spice, tak to tiez bude zaujimava cinnost ale za kutilstvo palec hore [dobre]


06.08.2013 12:58

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Inac podla mna ten silikon je zla volba na lepenie gumy o rafik. Mal si pouzit chemopren, alebo nieco take co aj volaco vydrzi.


06.08.2013 13:08

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Hodnotenie: Dobré

>:-) Ako fasa sa dajú jednoduché veci skomplikovať... [dobre] :-D


06.08.2013 14:03

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Chapem dovody, ktore ta viedli k tejto zmene, ale uprimne - bal by som sa s tym jazdit.


06.08.2013 14:23

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

Celú vec som konzultoval s mnohými, ktorý podobnú úpravu robili už predomnou, hlavne čopráci. No a strach... ak to nevyskúšam, tak neviem. Chcel som ísť na letnú dovolenku a keď mám byť úprimný, tak v maďarsku by som pri defekte bol jasný, ako benátska noc, lebo neviem reč a anglicky zase nevie každý maďar. Teraz si dokážem defekt opraviť bez demontáže a o to mi išlo.

Sano- zrovna mi ulelela hlavička na špici predného kolesa, takže keď prídu špice, samozrejme nanovo utesniť. Ak máš obavy z očistenia ráfiku od silikónu, tak bez obáv, oceľová kefa a v pohode- mám odskúšané. Čo sa týka tmelov, vyskúšal som 4 rôzne druhy, najviac sa osvedčil silikón. Ten chemoprén som mal v talóne, ak by nezabrali tmely. Ale tam je jedna nevýhoda- na bicykloch sme chemoprénom lepili galusky a bola to pakáreň potom dať dole. Takže silikón vyhral a aj drží.


06.08.2013 14:42

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

barlac
 Jogurťák 

mam daleko jednoduchsie a menej pracne riesenie. nanasanie hrubsiej vrstvy silikonu sa moze odzrkadlit pri vyvazovani.hlavne ak je nerovnomerne roztiahnute.
kazdy skoro pozna lepidlo na okna automobilov, cena cca 10e. povrch okolo matic samozrejme dokladne vycistit,odmastit,naniest primer, naniest lepidlo staci v tenkej vrstve,nechat zatvrdnut 24hod a mate 100% izolaciu. drzi to 100bohovo. len to chce troska sikovnosti,lepidlo je maglajs co


06.08.2013 17:49

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

tref
 Turista 

Ikona

do terenu a nejake to dedinske vozenie v pohode riesenie, ale na cestu a vysoke rychlosti a odstredivu silu a teplotu pri nich, by som sa s tym neodvazil. Aby to nepovolilo v nejakom nevhodnom case


06.08.2013 18:10

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

pisul1
 Kávičkár 

Ikona

no dobre a schválne čo by sa stalo keby do duše daš ten gel proti defektom?! ved ked prepichneš dušu prepichneš aj plašt tým padom vzduch ide von a sa to zalepi alebo sa mýlim?! oskušal to už niekto???


06.08.2013 20:32

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

pisul1- zatiaľ VŽDY, keď som dostal defekt, tak mi dušu roztrhlo na cca 5-10mm a opravný spray, ani slime mi to neutesnilo. VŽDY som musel riešiť niekoho, kto mi motorku odviezol na vozíku. Toľko moje skúsenosti. Chcel som založiť hrubé motokrosové duše, ale tie sa podľa predajcov v mojich rozmeroch nevyrábajú.


06.08.2013 21:01

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Pepi
 Geriatrik 

Ikona

Zaujimavy clanok. Po case napis skusenosti, som zvedavy. Inak, pri bicykloch toto riesia tzv. pologalusky, resp. plastovky. Priekopnikom v tomto msere je ceska firma Tufo. By ma vcelku zaujimalo, preco doteraz s niecimtakym neprisiel niektory vyrobca moto pneu. Asi pri oouziti naa moto v tom bude nejaky hacik.


06.08.2013 23:10

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

jokr68
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pred sezónou 2012 som podobnú úpravu realizoval na Intruderi 1400,len s tým rozdielom že som použil tri vrstvy sanitárneho silikónu na lepenie akvárií vystuženého bandážou.Celé som to ešte preventívne doplnil SLIMOM na utesnenie prípadného defektu.
Minulý rok som na tom odjazdil celú sezónu + dovolenku v Taliansku a túto sezónu pokračujem.
Nemal som s tým žiadny problém, úniky vzduchu som nemal, defekt neviem - žiadny som nespozoroval.
Riešilo sa to aj v starších diskusiach:
[clanok Moto poradňa: bezdusovky na vypletane kolesa... ]
[clanok Moto poradňa: Podlepenie rafikov VS Bezdusove... ]


06.08.2013 23:30

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

majomi
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tiež som si to tak nejak podobne prerobil už skoro 3tí rok mi to v pohode drží 8-)
ako píše barlac ten tmel je super

Upravené 1 krát. Naposledy upravil majomi (06.08.2013 23:34)


07.08.2013 1:31

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

kiero
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

www.motosvet.sk/product/mousse-dunlop-fm-19l-pruzna-pen...


07.08.2013 9:10

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Pepi
 Geriatrik 

Ikona

akurat, ze mousse nie je na cestu.


07.08.2013 11:16

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Chlapi a pomysleli ste nato, že utesnenie nieje jediná vec? Veď bezdušový ráfik má úplne inú pätku ráfiku, ktorá drží pneumatiku na mieste aj po strate tlaku, resp pri jeho poklese... To je základ tejto funkčnosti, a to je to čo umožňuje po defekte keď pomaly klesá tlak bezpečne zastaviť.

Dušový ráfik - nemá žiadne výstupky za ktoré zaskočí pätka pneumatiky:

Pozri obrázok

Bezdušový ráfik - má výstupky za ktoré "naskočí" pevná pätka pneumatiky pri fúkaní - známe buchnutie pri fúkaní bezdušovky po obutí, často treba veľký tlak na zaskočenie a potom odpustenie na prevádzkový tlak:

Pozri obrázok

Neviem či ste zažili čo sa stane keď vám pneu zlezie z ráfiku, moto takmer totál neivládateľná. Mne takto zliezla tohto roku na Baji v piesku... a mal som čo robiť aby som to ustál... Na moto som potom ani nevedel dôjsť do depa, musel som koleso obviazať gurtňou... Na asfalte také niečo môže byť dosť problém...

Awia


07.08.2013 11:34

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

lazysnail
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pepi - uz to riesili. Skus si dat hladat nieco ako `motorcycle conversion tubeless kit'. Ak si dobre pametam, tak akasi firma to ma aj patentovane.
palo


07.08.2013 12:05

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

Awia- na GS máš ráfiky priamo na bezdušové pneumatiky- Tebe idú špice mimo priestor pneumatiky, takže nechápem Tvoju poznámku. Ak dostanem defekt a duša vyfučí, tak pneumatiku v ráfiku udrží iba pätka, neviem si predstaviť, ako by vyfučaná duša mohla tomu zabrániť. Ale samozrejme som myslel aj na tieto aspekty a som vnútorne presvedčený, že či mám, alebo nemám vyfučanú dušu v kolese, prípadnému vyzutiu to nezabráni. Tebe vyzulo plášť, ale si uvedom, že ste jazdili v teréne, v piesku a bola to súťaž, kde ste asi inak pálili.
Ale poznámku beriem, riziko je tu vždy, no napriek všetkému som rád, že som si ich prerobil.
Ešte ma napadlo k vyzutiu gumy- mám vlastnú vyvažovačku, tak gumy prezúvam doma a najväčší problém je vyzuť gumu, resp. ju odlepiť. Väčšinou drží, ako o život. Vždy, keď som dostal defekt, tak som ucítil zhoršenie stability a okamžite som zastal, takže v pneumatike ešte nejaký tlak ostal. Úplnú a okamžitú stratu tlaku som nezažil, to by muselo plášť snáď roztrhnúť a to si myslím, či by duša bola, alebo nebola v kolese, asi by to nič nepomohlo. Je jasné že o téme bezpečnosti tejto úpravy by sme mohli kecať celé dni a vždy by sa vytvorili 2 tábory- jeden by zastával takéto riešenie a druhý zatracoval, že je to nebezpečné...


07.08.2013 12:35

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Áno ja mám bezdušové ráfiky z výroby to neriešim... Tam nieje o čom.

Len som poukázal aj na tento rozdiel. Že po úprave jazdíte bez duše, ale pneu na mieste nič nedrží... Defekt môže byť problém. Pravda je v tom, že to šlus defekt sa môže stať aj s dušou a potom pneu z ráfiku tiež spadne...

úprava je v pohode, ale rieši len "polovicu nevýhod dušoviek"... Palec hore za prehľadný a poučný článok [dobre]

Awia


07.08.2013 12:49

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

dazdo
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

k zivotnosti - cca 4.5 roka, 30kkm, 2x prezuvanie (kontrola), sportova turistika..
no problem

napriek pochybnostiam - z mojho pohladu je to naozaj uzitocna uprava. Sice hlavny spojan mam, ale ked som si raz skusal cvicne vyzut zadnu gumu v pohodli domacej garaze - po 2h som sa na to vysral a definitivne rozhodol pre tuto upravu, hlavne pri predstave zhanat pomoc v nedelu o 9 vecer, napr. v juznom Taliansku

navyse - ak klidek si prezuva sam, kazdu vymenu gum moze tesnenie vymenit za nove


07.08.2013 13:21

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

Awia- pravdu povediac ma k úprave vyhecoval jeden predajca z Nitry, keď som sa ho pýtal, že ako by som na kolese s dušou a bez hlavného stojanu mohol poriešiť defekt na mieste, tak mi povedal, aby som si kúpil inú motorku. Tak som sa v duchu pousmial a začal dávať dokopy informácie a špekulovať, skúšať. Kým mi to začalo fungovať, tak som mal koleso 4x dole a testoval som rôzne spôsoby, rôzne tmely. To, čo je v článku je už len výsledok a že tu o ňom diskutujeme je dobre, veď na to diskusné fórum je a nie každý musí so všetkým súhlasiť.
Ale som si istý, kto zažil ten pocit bezmocnosti po defekte s dušou, bez hlavného stojanu, v cudzom svete, tak ten tieto informácie ocení.
Dík všetkým za príspevky k veci, kvitujem všetky- aj negatívne.


07.08.2013 21:02

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Pepi
 Geriatrik 

Ikona

lazysnail: hodil som to do googlu, no nic, co by sa podobalo na technologiu pologalusiek som nenasiel...


08.08.2013 8:37

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

lazysnail
 Čoprák 

Ikona

Pepi, teraz Ta citam este raz. Sorac, zrejme som nepochopil. Bolo to skor k teme dusove - bezdusove.
palo


09.08.2013 12:35

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny DIY navod.

Nech dobre drzi a posluzi!


09.08.2013 20:27

Brrrrrrr

zeze
 Turista 

Ikona

Radsej Klidek, ako taketo hokusy-pokusy!
Prosim ostatnych, aby to neskusali doma.
Nemam ponatia, ako niekto moze takto riskovat


09.08.2013 21:03

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

majomi
 Edvenčr 

Ikona

riskovať čo??? ved len tesníš medzery medzi špicom ráfom a cez závit čo sú skoro neviditeľné a pneu len tak ľahko nevyskočí kedže dušové pneu nahodíš v pohode a bezdušak kto si doma nahadzoval tak vie že len tak lahko nenasadíš skoro tretí rok to mám aj nejaký ten krtinec som prešiel aj jamku na našich cestách a drží to v pohode nikoho nepresviedčam no nebál bi som sa toho až tak 8-)


11.08.2013 2:40

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Stowasser
 Turista 

Ikona

@zvolte zazil som, ako kamarat dostal defekt cca v 140 nastastie na rovnom useku. Kym sa mu podarilo zastat, odtrhlo dusu od ventilky, keby som nahodou nemal rezervnu dusu, tak sme v riti, najblizsi servis bol hodne daleko (Ukrajina). Prednedavnom som zase zazil, ako jeden zapichnuty klinec stihol na poloprazdnej gume urobit na dusi z vnutornej strany asi 18 dier, v servise v Obyciach musel opravar nalepit 14 flakov!!! aby sa dalo ist na tom dalej (ujovi velke plus, ze tomu venoval po pracovnej dobe hodinu a pol..). Aj preto rozmyslam, ako to poriesit na mojej motorke, sledujem ebay, lebo by som rad kupil origo schvalene rafiky na bezdusove pneu, aby som v case nudze mohol pouzit spray, alebo knot.


11.08.2013 21:16

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

Awia- včera som menil zadnú ojazdenú pneumatiku za novú a tie výstupky, ktoré máš na obrázku označené ako BUMPS tam mám aj ja, takže pneumatiku mi to tam drží rovnako, ako na Tvojom bezdušovom ráfiku. Na starej pneumatike som najazdil s touto úpravou 4.000 km, tesnenie bez akýchkoľvek závad, vyzerá rovnako, ako keď som ho urobil.


12.08.2013 11:49

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

zeze
 Turista 

Ikona

Majomi: riskovat co? Nuz, vlastny zivot, i zivot tych naokolo. Jednak nikde nie je napisane, ze boky rafikov Cygivy Navigator tesnia aj "bezdusovu" pneumatiku, a hlavne na tu zmes silikonu a gumy posobi tzv. odstrediva sila, presne opacnym smerom nez by bolo jazdcovi mile.
Pri vsetke ucte k legende Africa Twin , Cagiva Navigator ma predsa len uplne ine dynamicke vlastnosti pri ovela mensich kolesach.


19.08.2013 15:40

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Mihoo
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pravda, ze sa tazko lepia defekty sprejmi a podobnymi vecami na opravu, ked mas dusu, moja dusa dopadla takto, a to sa mi tam zapichol maly klincek :'( Pozri obrázok


27.08.2013 19:08

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

Mihoo, kamarát, toto bol dôvod, prečo som začal veľmi tuho premýšľať, ako sa vyhnúť podobnej situácii. Na zezeho ujúkanie prebohaživéholenničpodobnénerobte som nereagoval, na varadere sa do podobnej situácie nikdy chlapec nedostal.


28.08.2013 7:42

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pneu ti natieraju maglajzom nie pre utesnenie, ale preto aby sa lepsie smykala pri obuvani a lahsie zaskocila na pätku pri fukani.
Ak musia bezdusovu pneu dodatocne zatesnovat (zase inym maglajzom), tak mas znecistene alebo vypadane dosadacie plochy na diskoch.


28.08.2013 8:23

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

bacaono> tak tak
zvolte> ja bezne jazdim aj po ceste na 0.6atm a neviem co to vyvadza. Ale huci to riadne!
Inak povedane, kym ides po gume, aj po prazdnej, tak sa s tym da jazdit. Ale ked sa to vyzuje a ides po rafku, tak je uz uplne jedno ci je to bezdusovka alebo dusovka.


28.08.2013 9:30

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Možno nemám pravdu, ale myslím si že :
Bezdušové alebo "dušanové" sú len pneumatiky, myslené vo vzťahu k téme diskusie.
Rozdiel v nich je v kvalite povrchu patky plášťa. Bezdušovky musia mať povrch hladký bez výstupkov aby týmto povrchom tesnili o ráfik, preto sú vačšinou aj o kúsok drahšie.
Ráfiky čo sa týka profilu a tvaru v mieste kde dosadá guma asi nebudú tvarované rozdielne pre BEZ a S.
Rozdielny tvar týchto miest /sa domnievam/ je spôsobený inými dôvodmi : nosnosť, rýchlosť, technológia výroby, prístup výrobcu k možnosti ručného prezúvania ...
Ak by som teda mal za jazdy nabehnúť na niečo čo môže spôsobiť "šlusdefekt" , tak by som chcel sedieť na moto čo má origo alebo takto upravené bezdušovky.
Ale určite nie na dušovke či už s nejakým sajrajtom v duši alebo bez.
Riziko náhleho odlepenia prekrytu špaichlí hádam nebude vysoké lebo:
pritláča ho tam tlak v pneu a ak by aj došlo k malému odlepeniu, únik by nemal by formou šlusdefektu, ale bol by pozvolný.
Jediná vec ktorej sa obávam a preto som to ešte neskúsil je poškodenie prekrytu pri montáži plášťa na ráf.
Ako si to nahadzoval? Ja bez využitia priehlbiny pri špaichliach plášť nenahodím.
Nestrhávalo sa to pri nahadzovaní?


28.08.2013 11:09

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

anton
 Geriatrik 

Ikona

V roku 2006 sme podobne upravili 8" disk pre pneu Avon 230 neskôr 9"disk pre Metzeler 260. použili sme len silikon na lepenie akvárií. Nič iné! Po nanesení silikonu sme ho nehali mierne vytvrdnuť potom sme pneu nafukali čo najväčším tlakom. To preto aby tanto vysoký tlak dostatočne vytlačil silikon medzi špice.Nehali dostatočne vytvrdnuť. Po vytvrdnutí sme upravili tlak na predpísanú hodnotu. A bez problémov to drží dodnes.


28.08.2013 11:26

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

tryskac- obúval som pneumatiku tak ako každú inú, samozrejme musí sadnúť do priehlbiny v strede, inak by som to neobul. Pred obúvaním som natrel falce ráfiku mazlavým mydlom, tak, ako to robia v pneuservise. Inak by to asi ani nešlo obuť


28.08.2013 16:37

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

teplak
 Edvenčr 

Ikona

Na cestu cert to ber takuto upravu, v pohode. Ale do terenu by som to absolutne neriesil. Podhustena guma sa ti pretoci alebo mierne odlepi a hned si na nule s tlakom. A to nehovorim o nejakej vymene prasknuteho spicu ;-)


28.08.2013 19:37

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

zvolte- áno, treba použiť výhradne bezdušovú pneumatiku kvôli inej konštrukcii pätky, či je pri defekte únik iný ako pri dušovej pneu to neviem

teplak- predpokladám, že pre krosové jazdenie nepoužiteľné, nakoľko viem, že extrémne jazdíte aj s tlakmi menej ako 1 atm


28.08.2013 19:39

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

klidek
 Turista 

Ikona

anton- s tebou som to konzultoval telefonicky, najprv som zbieral informácie po kvapkách, kde som našiel zmienku, tak som po nej išiel. Dík za pomoc, od teba som sa toho dozvedel asi najviac z prvej ruky.


31.08.2013 21:22

Re: Ako som upravil špicové kolesá na použitie bezdušových pneumatík

Hodnotenie: Dobré

sikovny si to treba uznat ,
ja osobne na predku by som takto neryskoval , a co tak do takychto upravenych kolies vlozit dusu ? potom ak by bol defekt mas sancu to zalepit aj sprejom



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.