Anketa:
Nové oficiálne videá:
Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNový Triumph Tiger Sport 1050 2013 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokNový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Neviem preco tomu nedaju uz iny nazov. Toto uz okolo endura ani len nepachlo. Tiger uz nie je Tiger... |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Musím súhlasiť so Šaňom |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
chalaňi, ale šak toto je normálňe tiger 1050 tak jak biu uš dávno, len je trochu prerobení... |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Hodnotenie: miku má recht. cestný turista 1050 je na scéne 5 rokov |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 2013
1050kovy Triumph zacal v roku 2007 a zamiesal sa do kapusty 885ke, ktora si to po svete frcala uz od roku 1993. To, ze teraz to len upgradenuli som nemal na mysli. Keby vyrobi fiat uno a za 14 rokov by urobili Cromu a nazvali by to uno len s inym obsahom, tak by v tom bol bordel. Tak ako teraz s Tigrom |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Hodnotenie: Uz ta starsia 1050 bola vlastne Sport, lebo ten motor tahal od strednych otacok velmi pekne... A podla tohto clanku, spravili presne tu upravu sedadla, ktora aj mne vadila. Ked vyladili este aj podvozok, tak to bude moto na velku paradu... |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Hodnotenie: Tiger 1050 stoji na základe Speed Triple |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Sano , nože si to naštuduj ešte raz , ako to bolo . |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Velmi dobre brzdy s ABS, perfektny podvozok s jednoramennou kyvkou, konecne normalne sedlo, nove svetla a kufre co nesmeruju "do neba" tak toto je velka chutovka. Ak to ma rovnako poladeny motor ako ine (starsie) tigre tak to je u mna no. 1. Toto je fakt motorka na vsetko, v suchu, dazdi do roboty alebo na koniec sveta. No jo na zjedenie. A kto neveri nech sa na nejakom trojvalci trimphackom zvezie, ten linearny perfektne davkovatelny zatah je zazitok. Ale je pravda, ze na Multistrade ani velkom Versyse som sa neviezol. Len neviem preco je o 10 kil tazsi ako predchodca. |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
Hodnotenie: Mohol by som ju hneď. Podľa mňa jedna z najuniverzálnejších moto tohto sveta. |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
salaty ak by si to povedal o explorerovi 1200 nepoviem ani pol slova... tiger1050 urcite nie je zla motorka ale kategoria do ktorej spada explorer je podla mna jednoznacne univerzalnejsia.... toto je moc cestne aby to bolo univerzalne |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
explorer ma 40 kil viac a je to supertazka motorka v podstate na nic, lebo iba kvoli vacsiemu kolesu vpredu to terenna motorka nie je, po sotolinovej ceste prejdem so vsetkym a na ceste sa viac oplatia 17-stky s cestnymi gumami. Kvoli tej hmotnosti sa s tym naprd manevruje na mieste a v meste a na behanie po okreskach a dialniciach su lepsie motorky. Explorer sa mi paci, ale naco by mi bol? Jedine by tento Tiger 1050 sport mal mat aspon o 30 kil menej, ked to dokazu v KTM mal by aj Triumph. |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
raptor c... najuniverzálnejších cestných moto ... a aj pri to, že je relatívne veľká, tak by mi nerobilo problém ju vybrať iba na povozenie sa na pol hodinku. na rozdiel od explorera, kde mám pocit, že keby som ho otáčal v garáži, že by ma isto zavalil |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
designovo pekna, ale ked jazdi ako predchadzajuci tiger 1050, dakujem neprosim. ale motor ide pekne. |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
pitaz v com je chyba jazdnych vlastnosti u tigra? ja neviem, sedel som na nom akurat na vystavach - a cital testy... v tejto kategorii ma oslovila aj kawa versys 1000, ale neviem sa povzniest cez jej dizajn Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (24.01.2013 14:37) |
Re: Nový Triumph Tiger Sport 1050 2013
sadlaty - jazdil som na nom sice iba chvilu, ale hned mi mi vadilo, ako sa spraval na nerovnostiach, pre mna bol moc tvrdy a nervozny. zato motor isiel krasne. |