Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2971 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28607
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17033)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11574)

Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (9 hodnotení)

Diskusia k článku: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
17.04.2012 9:40

Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

bol som, zazil som, odporucam! [dobre]


17.04.2012 10:32

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

deltoro5784
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Koľko stojí obyčajné zmeranie výkonu na brzde bez ladenia?


17.04.2012 10:42

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Moze byt zaujimave... Funguje to na principe "garantujeme to a to a ked nie, vratime moto do povodneho stavu"? Druha vec - pls skuste nejak inak prelozit ten auto tune kit - hlavne zaciatok, vyzera to ako z Google translatora.


17.04.2012 10:44

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

salat
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

to Deltoro5784

35.-Eur

Pitaz Dik


17.04.2012 18:14

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

eNeM
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

salat, otázka, teda zopár :-) Zaujalo ma to, keďže po konci záruky plánujem riešiť upgrade na XR :-) a nemám záujem o tuzing, ale o skutočné riešenie.

1. Koľko stojí Power Comander na moju moto? - asi je potrebný, aby sa vôbec dali dávať iné ako sériové mapy ak to chápem správne.
2. Budúci rok plánujem prehadzovať komplet zvody, výfuk, airbox, predné kolečko (predná rozeta remeňová), keďže je to vlastne celé sada na zlepšenie priebehu krúťáku, ak ladiť, tak skutočne poriadne :-) plus pár drobností aj na vylepšenie podvozku. Hardware si nechám robiť u chalanov v HD, ale SW riešenie ma tvoje zaujalo [dobre] Je to tento lauf:
www.twinmotorcycles.nl/webshop/artikel.asp... a dodáva sa k nemu aj mapa, ale pre tento soft: www.twinmotorcycles.nl/webshop/artikel.asp...
Ergo otázka je, viete použiť vy tú mapu ako nejaký základ, keďže tá mapa je robená pre ten výfuk a airbox výrobcom tej sady? Samozrejme by som pri tých prachoch, čo do toho dám, mal tú motorku rád aj skutočne odladenú, čiže sofistikovaná mapa, akú podľa toho článku ponúkate mi príde ako lepšie riešenie. Dokážete aj to? Aká je tam orientačná cena a dokážete nejako ako základ na odladenie použiť tú dodávanú mapu (posielajú ju na kľúči)?

Lebo ak mm vraziť do HW cez dva klacky, tak už nejaké percento navyše oželiem, ale chcem to mať skutočne poriadne :-)

Dík za odpoveď ;-)




17.04.2012 18:53

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

salat
 Jogurťák 

Ikona

To eNeM


Kedze podla statistik ma kazdy druhy Harley v USA powercommander, nieco na tom bude.
Samozrejme po vymene filtra , vyfukov a dalsich veci ktore tam chces dat budes potrebovat novu mapu. Specialne novy airbox radikalne ovplyvni bohatost zmesy.
Po instalacii PCV s nulovou mapou a namerani hodnot vyrobim novu mapu na hodnotu bohatosti zmesy odskusanu a doporucenu HD a Dynojetom s ktorou to bude fungovat presne.
Mapu dodavanu vyrobcom sady nepouzijem , pretoze si vyrobim presnejsiu novu, kazda motorka je specificka a podmienky kde bola mapa robena su rozdielne. V USA napr. nepoznaju 99 alebo 95 oktanovy benzin.
Co budem robit urcite je zvlast mapa na predny a zadny valec , tento krok posunie cele ladenie pre HD uplne inde. Nechcem sa tu delit o cely know-how ako voditko a ponuku Ti rad spravim na mail, moj mail je motomaxx@stonline.sk

;-)


17.04.2012 18:58

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

eNeM
 Geriatrik 

Ok, dík za odpoveď, toto sa mi naozaj pozdáva :-) [dobre]

Tento rok, keďže ju mám v záruke do motora šahať nebudem, ale budúce leto plánujem objednávať ten HW čo som spomínal, takže ak mi k tomu budeš vedieť ešte spraviť aj custom mapu, tak niet o čom [dobre] PC by som, ak ho vieš zohnať potom bral priamo cez teba :-)

Mňa tamtá sada oslovila práve preto, že to je skutočné a komplexné riešenie celej trasy - od sania, cez zvody a riadiacu jednotku až po lauf, takže custom SW k tomu je fakt fasa vec.

Až to bude aktuálne, určite sa ozvem, alebo sa možno aj dakedy v lete osobne zastavím, nech sa o tom môžeme pobaviť :-)


17.04.2012 19:46

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

jorgo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

koľko stojí to meranie ? celková cena?


18.04.2012 20:55

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

salat
 Jogurťák 

Ikona

Jorgo samotne meranie
35.-Eur
[dobre]


18.04.2012 21:00

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

eNeM
 Geriatrik 

Inak, je to tento set :-)

www.twinmotorcycles.nl/webshop/artikel.asp...

len to budem kupovať po kusoch, keďže ten SW tool nepotrebujem, nakoľko chcem dať PWC skrz tie mapy, takže nakoniec ma to vyjde menej ako som čakal :-))) [dobre] :-D


19.04.2012 13:49

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

jorgo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Samostatné meranie 35€?
A koľko by ma stálo keď už mám Powercomander a potrebujem len nahrať novú mapu ?


14.05.2012 10:34

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

charlly
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dávno som nepočul tak rozumné slová ako vraví tento pán. Je pravdou, že tie naše mašiny majú toľko chýb už od výroby, že sa mi chce plakať. Konkrétne CBR1000RR. Tá má od výroby zlý výfuk, Sanie plus AIRBox. O chybách na hlave a sacích kanáloch ani nepíšem. Ale nejedná s aiba o ňu, jedná sa o takmer všetky motorky, za tie peniaze dostanete iba surovú kôrku. Niekto by povedal, že to tak nie je, ale verte mi, je to tak. Výrobcovia v súčasnosti nerobia nič iné, len drbnú vyšší kompresný pomer a trošku lepší materiál. Venujeme sa týmto veciam už roky a konečne niekto povedal na plnú hubu, že je priestor na vylepšenie našich mašín a hlavne, že to nie je iba o pripečených lacných čínskych filtroch, ktoré vám okrem iného zvuku nedajú nič viac. Napríklad, teraz sme kúpili komplet výfuk akrapovič. Ževraj značka, trt makový. Okrem hmotnosti, ten výfuk moc neponúka lebo má kopec zlých riešení už teraz, čiže aj napriek tomu musíme vziať argón a prezvárať ho ak chceme od neho niečo získať. Takže ako pán hovorí, nie je to iba o powercomanderi.


01.12.2012 9:21

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

Hodnotenie: Dobré

[dobre]


01.12.2012 10:13

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

Hodnotenie: Dobré

ani som netusil akych odbornikov na slovensku charlly [dobre] kaboska, "argon" a hned naucis robit toho slovinca tie vyfuky.
motomaxx je pre mna motorkova firma cislo 1. [dobre]
pristup, ochota, profesionalita... vzdy tam poriesim vsetko co potrebujem, vacsinou som prekvapeny kam az su kvoli zakaznikovi ist. patri im obrovska vdaka za to ze su aki su a ze maju chut sa stale zlepsovat [dobre]


01.12.2012 11:04

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

barlac
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

(-: tak to bolo dobre,ze vezmem argon a prezvaram . (-:
potom naco kupujes zvody, ked si prerfekcionista a dokazes si vyrobit svoje.?
napis vyrobcovi, ze mu ponukas mnoho vylepseni v domacich podmienkach(-:
ten ta okamzite zamestna a urcite vdaka tebe vyhodi z vyroby drahe testovacie stroje(-:
nechapem preco niekto hlada drobne nedostatky na seriovych motocykloch urcenych do beznej premavky.
samozrejme ,ze su riesene viac menej na splnenie inych parametrou a to su emisie a podobne. tak sa necudujme!
vyladeny motocykel je uz by som povedal zavodny stroj,tak nehladajte v nom to,co v seriovom.
zivotnost takeho stroja je samozrejme daleko kratsia ,tak sa necudujme,ze nebude mat prerobene tie veci co boli spomenute.
poniektori ludia uz pri zmene zvuku, zacinaju mat pocit,ze ich stroj nabral na vykone 30koni(-:


01.12.2012 11:45

Re: Rozhovor: Motorová brzda Dynojet v Motomaxx Nové Zámky

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

salat rozpráva múdro, no teoreticky sú "dobrí odborníci" všetci ladiči na Slovensku ale prax...
Tak ako odborníkov a oblbovačov rozoznať?
Možno má eNeMov HD osobitne pre každý valec snímač na predzápal , lambda sondu a možno aj snímač klepania /ak ho montujú/ a vtedy verím v možnosť nastavenia samostatných dát pre zadný valec. No ak sú tieto snímače spoločné pre oba valce, tak predpokladám, že sa na zadnom valci len upraví dľžka vstrekovacieho impulzu - zmení bohatosť zmesi.
Čo mi pripadá v súčastnosti smiešne /neviem ako robí salat/ je ladenie viacvalcových motorov podľa údajov iba jednej - spoločnej lambdy bez toho aby boli skontrolované a triedené či kalibrované vstrekovače.
A ešte jedna trochu provokatívna otázka : Ak je prívod vzduchu pre motor zvonku mimo skúšobného boxu, tak prečo na prvej fotke je teplota nasávaného vzduchu
23.12.2011 18,54C a 29.3.2012 32C ? /iná doba chodu či odstávky motora pred meraním?/
A dalej kedže som ešte naživo žiadnu motobrzdu nevidel myslel som si, že vačšina bŕzd meria straty dobehom no v článku sa tvrdí, že v tomto sa líši od ostatných na Slovensku, tak som zo zvedavosti ťukol do gúgla a prakticky rovnaký popis funkcie má na webe napríklad firma z Hlohovca. No článok písal Awia, takže je to možno jeho chyba.

p.s.o brzdení a ladení motorov neviem prakticky nič a preto som položil tieto otázky, dúfam že mi to niekto objasní.
Obdivujem Salata, že na tak biednom slovenskom mototrhu sa pustil do takéhoto projektu a prajem mu úspech.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.