Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3954 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28579
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11563)

TrailTechVector - palubný počítač - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTrailTechVector - palubný počítač - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: TrailTech Vector - palubný počítač

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
27.12.2011 17:16

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Pekné pekné... [dobre]


27.12.2011 20:40

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pekne si sa rozpísal. Musím len súhlasiť... [dobre]


27.12.2011 21:49

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Menton
 Skútrista 

Ikona

lanhelp: na co je to dobre ? Nerypem, len sa zaujimam, ake funkcie/merania potrebujes pri jazde sledovat a adv ti v zaklade neponuka. Z celeho tvojho textu som vycital jediny prinos v teplomere chladiacej kvapaliny a to da da riesit jednoduchsim zariadenim...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (27.12.2011 21:51)


27.12.2011 22:13

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Možno ti chýbajú základné informácie čo vlastne Trialtech Vector je...

viac info

a keď si predstavíš zápal boja na pretekoch, čítanie roadbooku, sledovanie a nulovanie kilometrov, blúdenie a nutné nulovanie ovela častejšie... nie každá motorka poskytuje dostatočné možnosti v originál výbave.. 8-)


27.12.2011 22:22

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Menton: to je OK, len ja som to písal ako prvý dôvod....

Hlavný dôvod: pri jazde v stupačkách potrebujem mať jasne čitateľný roadbook a údaje z tacháča. Raoadbook zakríva výhľad na tripmaster, na ten vidím len v sede. Samozrejme by sa dala urobiť prestavba kokpitu a celé to prekopať, lenže to sám neurobím a prachy na to teraz dávať je mi veľa. Takže som to riešil takto... Prestavbou by som aj narušil pôvodný stav motorky. Celé tieto moje zásahy sú úplne vratné - stačí zhodiť hrazdu (3 šróby), zozpojiť spojky káblikov a mám moto bez hrazdy a roadbooku. Spätné nahodenie zas to isté...
Takže pre moje účely a pri danom rozpočte mi toto vyšlo ako naj riešenie.


27.12.2011 22:26

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Menton
 Skútrista 

Ikona

PeterKeke: dikes, samozrejme, ze som este pred polozenim otazky googloval a studoval vsetky funkcie. ;-) Je mi jasne, ze nie vsetky origo palubne pocitace maju vsetko, co moze off road jazdec potrebovat. Preto ma zaujimaju konkretne funkcie, ktore su potrebne sledovat...

ianhelp: dakujem za vysvetlenie, uz to chapem a rozumiem tomu... [dobre] ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (27.12.2011 22:29)


27.12.2011 22:29

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

čo napísal PeterKeke úplne sedí. Ovládanie vectoru je vďaka ovládači na riadidlách a vystúplych ovládačoch oveľa praktickejšie. S vectorom ma čaká veľa trénovania, ale viem si reálne pradstaviť ovládanie počas jazdy v teréne...


27.12.2011 22:31

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

menton: za málo ;-)


28.12.2011 7:12

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton: okrem uz spomenutých vyhod oproti beznemu tripmastru je tu jedna podstatna a pre rallye jazdca dost dolezita - moznost korekcie PART alebo TOTAL vzdialenosti podla konkretnej situacie.
Po lopate - pocas jazdy zistis ze si na 100% na odbocke kde mas podla roadbooku odbocit, pocitadlo ti vsak ukazuje uz o 100m viac. Ina odbocka dovtedy nebola. Takze jednoducho ovladacom na riadidlach skorigujes prejdenu vzdialenost na hodnotu, ktora je v roadbooku a si zase "sciachovany".
Dalsou chutovkou je LAP timer. Tam pri prejdeni kola stlacis gombik ovladaca. Po prejdeni dalsieho znova. Svetelne kontrolky ti potom ukazu ci si rychlejsi alebo pomalsi ako v predchadzajucom kole + mas casy vsetkych prejdenych kol.


28.12.2011 9:02

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pekne... to je zaujimave, ze majitelia zrejme reklamovali, ze to chyba a tak na LC8 dali tachac, ktory sa da lubovolne premiestnit (velky je asi ako vektor) a za 50€ k nemu dokupis tripmaster switch a korigujes si trip2 tak ako na vektore. Je tam na to konektor, takze v podstate minimum roboty.

ALE od modelov tusim 2009 je uz ina palubovka, kde to nie je take jednoduche a navyse napr KTM 690 ma nahon tachometra od zadneho kolesa (resp prevodovky) !!! :-(

Tak to mi hlava neberie.


28.12.2011 22:50

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Menton
 Skútrista 

Ikona

Superflanker: jasne, to su urcite fajn funkcie na preteky... [dobre] ;-)


09.01.2012 10:04

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Heno
 Edvenčr 

Ikona

matus...990R berie TM switch, takže na ADV to pasuje ;-)
lanhelp...náchylnosť switchu na blato? Vodu? Nie je s tým problém? Podsvietenie displeja je v noci naozaj na prd? Ďakujem.


09.01.2012 10:36

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Heno: to podsvietenie je práveže dobré, jasne čitateľné za dňa aj v noci. Lenže ja ho mám umiestnený tak, že keď sedím tak ho mám presne na úrovni hornej hrany plexíku, čiže dosť visoko v zornom poli. Tým pádom v oblastiach bez pouličných lám to svetlo z displeja pôsobí ako svetlá protiidúceho auta a môže oslňovať, resp. to pôsobí ako svetelný bod na tmavom podklade, ktorý prirodzene priťahuje pozornosť a oko sa mu prispôsobuje pri zaostrovaní. Takže tu ide naozaj o špecifikum umiestnenia a nie o chybu Vectoru. Ak by som ho mal na riadidlách, t.j. mimo rozného poľa, tak ten problém nie je.

Takže v noci vypnem externé napájanie (Vector stále ide, len nie je podsvietený) a kukám na tripmaster (nie je problém, lebo za tmy sedím ;-) ). Ak chcem nejaký údaj z Vectoru, stlačím čudlík, pozriem a zase vypnem. Vôbec ma to neruší, lebo je to ovládanie ako pri blinkri, a tam tiež nemôžem nadávať že ho musím zapínať/vypínať.

Tým ale nevravím, že by nebolo treba doriešiť reguláciu intenzity podsvietenia. To už by ale to zariadenie (pre normálne hobby užívanie) asi ani nemalo slabé miesto [dobre]


09.01.2012 15:23

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Heno
 Edvenčr 

Ikona

A tá výdrž ovládania z riadítok? Ešte to mi povedz. Nezasekávajú sa čudlíky? Všetko ide ako po masle? Nemusel si izolovať konektory proti bordelu?


09.01.2012 15:35

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Heno:
- zásadne a vždy izolujem spojky proti bordelu. Takže aj tu som miesta spojov konektorov (ktoré
sa mi zdali dobré a pomerne tesniace) omotal izolačkou - zicher je zicher.
- čudlíky: žiadne zasekávanie som nepostrehol. Externý ovládač má práveže príjemne vystúpené
čudlíky, takže ovládanie v rukaviciach je OK. Pre čudlíky na prístroji to už neplatí, ale brať Vector
bez diaľkového ovládača a ovládať na prístroji je skutočne nezmysel.


09.01.2012 15:41

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Ja ten Vector mám, aj s ovládaním, len som ho ešte nenahodil, páč nie je kam :-D
Sa informujem, lebo neviem, či ísť do neho alebo ho predať a nahodiť ICO VRL . Ten je však šialene drahý, neviem v čom spočíva tá cena, ale asi niečo na tom bude, keď ho jazdí celý Dakar.

Pozri obrázok


09.01.2012 15:50

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Heňo ale porovnávať musíme porovnateľné ;-)

Ja netrvrdím, že Vector zvládne dakarské podmienky. Spomenuté ICO je úplne iná kategória.
Podľa profilu jazdíš cestovné endurá, ročných km máš zhruba ako ja. Myslím že na takéto účely je Vector postačujúci. Je to ale len predpoklad, záleží naozaj od toho, akým podmienkam ho chceš vystaviť. Diaľkový ovládač Vectoru určite nie je tak tesnený, ako u ICO.

Alebo počkaj cca rok, a najbližšiu zimu dám vedieť, či ten môj prežil túto sezónu. Plánujem toho naozaj dosť :-D


09.01.2012 15:53

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Tak vieš, motorku staviam od základu, už som do nej toľko vrazil, že už mi je to asi úplne jedno :-D Ale nie, samozrejme ma zaujíma čo najvyššia pridaná hodnota za danú sumu. Vedel vy si ešte nejaký schopný Trip priradiť do výberu?


09.01.2012 16:05

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Videl som Ti v profile ten rám, pekné...

Okrem tohto veľmi nič. Všetko ostatné boli pre mňa hrozné prachy. Dá sa vybrať napr. od Touratechu kopec vecí, ale to sú úplne iné peniaze. Ja som svojho času prebrowsoval kopu času ohľadom nejakého normálne tripmastra, a toto mi vyšlo jednoznačne ako top. Potom so to na BAJ-i videl na moto (neviem či to náhodou nebol superflanker ;-) a rozhodol som sa to skúsiť. Teraz neľutujem. Ale vravím, uvidíme po sezóne ako to obstojí v záťažových podmienkach. Zatiaľ také bežné jazdenie a turistika bez problémov.


09.01.2012 18:08

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

dobry test [dobre]
..ja mam TrailTech Vapor, ktory je trosku ineho zamerania ale v podstate je to to iste.
mam k nemu len dve vyhrady:
- ak je pripojeny na externy zdroj, neda sa vypnut podsvietenie, dokonca ani ked prejde do standby rezimu - (svieti stale) co som sa pytal inych majitelov, ti mi tvrdili ze pri stand by rezime sa podsvietenie vypne aj pri napojeni na externy zdroj..tak mozno mam chybny kus

- niekedy mi prestane ukazovat teplotu motora (dovod nepoznam) vtedy je nutne urobit hard reset, tym ale odide historia, datum/cas, priemer kolesa... ale nestava sa to prilis casto


09.01.2012 18:41

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

MaAT: zrejme budes mat naprd cidlo teploty. TrailTech jeho zapojenie rozpozna az po resete, tak je mozne ze sa cidlo obcas "odhlasi" (prekontroluj kabel a jeho napojenie k cidlu).


11.01.2012 20:13

Re: moje skúsenosti s TrailTechVector

Plano
 Bahniak 

Ikona

lanhelp: TrailTech obstál ...záťažové podmienky vydržal.....piesok v Malackách, bahno na Mastodonte, blato a prach na Bakare, blato prach kamene na Baji a finálne blato a vsetko dokopy na Motoraji....všetko počas roku 2011 a TrailTech bez závad....žiaden konflikt [dobre] je to skvelé zariadenie...doporučujem


08.02.2012 8:18

TrailTechVector - palubný počítač

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujimave


08.02.2012 11:35

Re: TrailTechVector - palubný počítač

Hodnotenie: Dobré

Používam ho a musím len prikývnuť :-)
Čo sa týka montáži - pekne si to rozpísal [dobre]


12.02.2012 23:02

Re: TrailTechVector - palubný počítač

Hodnotenie: Dobré

vďaka za článok, niečo som sa poučil [dobre]


06.03.2012 8:53

Re: TrailTechVector - palubný počítač

Jedna otázočka - všetci poučívate čidlo na 21´ kolese?
Pretože ja mám 19´a ani za ten svet mi nejde presne nastaviť ukozovatel prejdenej vzdualenosti :-((((((


06.03.2012 16:15

Re: TrailTechVector - palubný počítač

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ivan: na Trail-e? To sa mi dajako nezdá, veď tam sa tuším dá zadávať obvod kolesa po milimetroch, a dá sa to nastaviť úplne presne. Aspoň tak si to pamätám...

Tuším aj v manuále bola nejaká tabuľka hodnôt pre kolesá, ale tým si nie som istý (lebo mám aj cyklo tacho a možno to bolo tam).

Pls daj nejaká bližšie info, že v čom je ten problém, lebo si to proste neviem predstaviť, podľa mňa sa to dá ľahko nastaviť podľa manuálu, keď zadáš správnu hodnotu tak by to malo správne počítať, ak nie je nejaká výrobná vada.... A máš snímač magnetu a magnet dobre nastavené?- zachití každú obrátku? Ale to by si videl skákajúcu hodnotu rýchlosti, takže fakt neviem...


06.03.2012 17:00

Re: TrailTechVector - palubný počítač

Celú sezónu mi to šlapalo tak ako malo, ale potom po nehode v Brezne mi Vector prestal ísť - tak som ho vyreklamoval a odkedy mi prišiel druhý akosik to nepasuje!
Rýchlosť mi ukazuje správnu - ale v prejdenej vzdialenosti je problém - aby mi ukazovalo tieto správne rýchlostné hodnoty, musel som mať nastavenú 21´ koleso - tým pádom mi nesedela prejdená vzdialenosť. (porovnávané podľa GPS a pôvodných budíkov).
Musím pozrieť do manuálu - ale malo by to sedieť!
Prinajhoršom skúsim vyresetovať celý Vector a nanovo ho naprogramovať :-~


19.10.2014 11:37

Re: TrailTechVector - palubný počítač

josip
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Predavam Striker
motoride.sk/?P=inzDetail&ID=241219



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.