Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2522 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26317
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15882)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10435)

Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (38 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

04.10.2012 21:25

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=77249
...od momentu kedy som dostal EČV som z nej prakticky nedal dole riť. za tri mesiace som na nej nabehal približne 16000 km...


12.09.2012 9:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

mateo123
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No mne to x-ko zamotalo hlavu :-D Uz som bol definitivne rozhodnuty pre Transalpa ale tato masinka mi zamotala hlavu takze mam znova dilemu :-D vykon mi plne postacuje krutak paradny a ten priestor namiesto nadrze uplne the best :-)


01.09.2012 16:05

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Jerremy
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa páčia, Sko by som bral všetkými desiatimi, keby som naň mal.
a miesto na prilbu je podľa mňa superpraktická vec. [dobre]

a k tomu hornetu, mne sa napríklad veľmi páči. viac ako taký bandit. [dobre] ale ja mám celkovo rád japonské naháče, či majú 1, 2 alebo 4 valce.


13.07.2012 7:35

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zaciatocnik - 3,5-4,0


12.07.2012 21:59

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

No priznam sa že som ešte spotrebu moc neriešil. Ale Bratislava - Nitra - Zvolen - Chopok Jasná som dal na jedno tankovanie a ešte som nebol na dne :-* v zábehu , sám a zľahka naložený. A cestu späť sme ešte natiahli , Jasná - Ružomberok - Donovaly - Harmanec - Turčianske T. - Prievidza - Trenčín - a po dialnici do Ba. Kamoš na Suzuki Marauder 800 tankoval 2x. Ja som dotankoval na Zelenči pri Trnave len aby mu nebolo smutno >:-) ale ešte som nebol na rezerve, takže bu som to určita dal. Na budúci víkend dám asi Alpy , tak to skúsim zmerať. Pôjdem so skupinkou Varader a na prvý deň chcú chalani dať cca 550km presun, tam by sa mala ukázať dialničná spotreba a potom ďalšie dni spotreba v horských sedlách :-))) tak to sem potom zavesím. Ale inak zatiaľ veľká spokojnosť, za polovičnú cenu celá motorka.


11.07.2012 18:26

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

10zaciatocnik10
 Kávičkár 

Ikona

kawasaki1: a ako to mas s realnou spotrebou na tej krasavici ? je to kusok motorky, ktory ma vzhladom na svoje parametre a peknu cenu zaujima


07.07.2012 14:24

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Blahoželám ti !
NC700X bude taká menšia TDM od Hondy [dobre] Myslím že jej seknú aj kryty rúk aj nosič na kufor prípadne tri kufre ;-)


06.07.2012 13:10

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

Takže už je hodna holka doma, nc700x , 2000km odjazdených a zatiaľ samé pozitiva a sociální jistoty :-D
vážne je to premyslená motorka, jazdím denne do roboty a dal som už aj výlet BA - LM - BA . Sám a zbalený naľahko som nemal absolútne pocit chýbajúceho výkonu. A to samozrejme v zábehu. Zatiaľ len malé plexi , vzhľadom k stavbe motorky, pri rýchlejšej jazde treba zaľahnúť, vtedy fúka iba na ramená, ale pri normálnom vzpriamenom posede na aký je stavaná dostávam riadne pecky vetra rovno do prilby :-((( pri výške 178cm.
Dovybavil som ju len topcasom GIVI 52 trecker, ale v pláne mám práve väčšie plexi, hlavný stojan a kryty rúk.
Vďaka ľahkej ovládateľnosti, záťahu už od 2000 otáčok je v meste na nezaplatenie. Dokonca sem tam zavítam aj ne PN Babu a stalo sa že R6 ka zaostala za mnou tak minútku ;-) ale to pripisujem skôr neschopnosti jazdca. Kluk byl z Kyjova a s bráchou šli za holkama do Senca :-* brácha mal litrovú MV Augustu a držal sa ma ako kliešť. Takže všetkým remcalom odkazujem " ono to fakt jazdí, len si to skúste" Ahoj.


16.05.2012 21:19

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

BikerTT
 Turista 

Ikona

fjungbklofe Túto sobotu sú testovacie jazdy v Bikerscentre TT, čítal som na MR, že tam bude X aj S. To ani nemáš ďaleko, že? :-)


16.05.2012 18:18

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Chcem sa opytat, nejaky test NC700viek v blizkej buducnosti, nie pred Vianocami sa dockame ?


16.05.2012 13:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

podla inzinierov z hondy, NC 700 zrychli do 130km/h rychlejsie ako CBF 600, ktora ma o 25 koni viac ;-)


16.05.2012 13:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

deltoro5784
 Turista 

Ikona

Samozrejme že maximálna rýchlosť nieje smerodatný údaj pri kúpe takejto moto, ale pri predbiehaní na dialnici je rozdiel či to ide 140 alebo 170. Takže ak to dá tých 170 km bude to na príležitostné predbehnutie na dialnici bohato stačiť. Inak mi stačí ak to bude do 130 km svižne zrýchlovať 8-)
rajles: ak by sa na budúcu jar predávala ročná jazdenka za cca 4500 e tak to by som už asi neodolal.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil deltoro5784 (16.05.2012 13:10)


16.05.2012 13:01

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

rajles
 Kávičkár 

Ikona

...ako sa chytia so svojími kladmi a zápormi najlepšie uvidíme pred novou sezonou v rubrike inzercia >:-)


16.05.2012 11:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

samozrejme a žltú igelitku Billa


16.05.2012 11:40

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Pitaz: na maximalku hlavne tie koniky... ;-) aj ked tieto moto su predsa o uplne inom, ako nahananie najvacsieho cisla pri jazde dole kopcom, takze vtipna diskusia... [dobre]

AMIS: na moto do dedinskych potravin ? :-O a mas aj navigaciu, tri kufre a zbalenu defektovu sadu s naradim ? >:-)


16.05.2012 11:36

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

napr versys co je tiez nieco podobne ma vyrazne viac koni, menej kg a rovnake Nm.. na tachometri sa objavi 190-5. dalej to proste nejde a kratkostou prevodu to nie je. ak by mal o 12-14koni menej tak idem o 20km/h menej :-)


16.05.2012 11:31

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja chodím na stelviu do potravín v dedine :-( a občas aj do masiarstva v druhej


16.05.2012 11:22

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

nerdak, jasne.. sak si precitaj tie testy.. sak hadam vies, ze nejde len o koniky, ale aj o Nm, ci?

edit: dostal som info, ze nc 700 x ma v TP maximalnu rychlost 160 km/h, takze tak

budem to muset vysksuat osobne, nech viem presne >:-)

tu je test, kde pisu 194 km/h
motocykel.sk/clanok.php?id=2884&title=Honda%20NC700X%20...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (16.05.2012 11:35)


16.05.2012 11:13

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

deltoro5784
 Turista 

Ikona

Keď cbr250 dá z 26 konmi 150 tak toto môže dať tých 190. Ten servisný interval je zaujímavý. Náhodou približnú cenu servisu sem dať nemôžeš? Prípadne čo všetko sa meni a kedy, to by som si už odvodil od toho.


16.05.2012 11:08

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

....heh... :-))), zaujímavá je ale viac ako 140 nikdy len pri lete zo skaly....


16.05.2012 10:56

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

48konikov a maximalka 195km/h? pito nezartuj :-}
kazdopadne je to vcelku zaujimava motorka


16.05.2012 10:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

v nejakych testoch isli na NC 700 X 195km/h

ja som isiel tak do 140km/h, kde este aj seriove plexi stiha ako tak a da sa aj v pohode zrychlovat. s vyssim plexi by sa dalo pohodlne aj rychlejsie

servisny interval ja 12 000 km


16.05.2012 10:42

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

deltoro5784
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mám otázku k tejto zaujímavej motorke. Aká je tam maximálna rýchlosť a aká je tam maximálna cestovná rýchlosť (rozumej rýchlosť do ktorej to ešte zrýchluje a pri ktorej sa dá jazdiť 200 km v kuse bez toho aby motor trpel).
Ďalej ma zaujíma servisný interval. Dúfam že to nebude 4000 km.
Inak vážne uvažujem že by to mohlo byť lepšie riešenie ako kupovať 10 ročnú jazdenku z nejasným pôvodom.


28.04.2012 21:27

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Dnes som NC700X vyskusal nazivo. Mat tak o 30cm nizsi vzrast, nemam co riesit. Motor [dobre] , ani nahodou by som nepovedal ze ma "len" 35kW, pekne ide za plynom, zvukovy prejav [dobre] . Len ten posed [zle] [zle] [zle] .


24.04.2012 11:06

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Bandit1250
 Kávičkár 

Myslíte, že S-ková verzia bude vzhľadom k nižšiemu ťažisku ešte ovládateľnejšia ako X-ková?? zrejme si to kúpim, fakt sa mi to páčilo a tá S-ková verzia by stačila úplne...


23.04.2012 9:03

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Bandit1250
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ja som sa v sobotu odviezol na NC 700X tiež, mám 183cm a pohodlie sa mi zdalo výborné, nemám pocit, že by stupačky boli nejako vzadu, mal som predtým Bandit 1250 a toto je pohodlnejšie o dosť. Motor ma prekvapil, výborný záťah, úplne by mi to stačilo, ale chcem S-kovú veziu, je tam nižšie ťažisko, takže bude zábavnešia podľa mňa.


16.12.2011 21:37

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Motocykl 01/2012 prináša štvorstranu o prvých dojmoch z jazdy. Viac fotiek, menej textu.
Správanie sa moto presne podľa predpokladov, zaradiť skôr a ťahá to aj tak... Snáď ma nezabijú, keď citujem od nich tri vety:

..."Zpočátku se mi poměrně často stávalo, že jsem při svižnější jízdě hnal motor až do omezovače, který zrychlení stroje velmi razantně ukončí. Na tomhle motocyklu je však potřeba jezdit jinak, zaměřit se na plynulost a využívat točivý moment motoru. Když dokážete poznat, co NC700X potřebuje, budete poměrně velkou konkurencí pro ostatní jezdce, a to i na silnejších motorkách."...


14.12.2011 22:06

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

BikerTT
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chcel som si urobiť prvú časť názoru, tak som sa bol na ňu pozrieť (druhá časť bude po jazde).

Prvý dojem veľmi dobrý, skutočne praktická motorka na každodenné jazdenie. S viacerými zaujímavými technickými riešeniami. A za dobrú cenu.

Dobrá správa - pre nás, čo sme "spali zavesení na vešiaku", je trošku malá, takže pre väčšinu populácie bude použiteľná.


14.12.2011 21:20

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

nehovorim, ze by sa niektore veci nedali spravit lepsie (to sa da zvacsa vzdy) ale celkovo vidim na NCcke viac pozitivnych veci ako negativnych.. je to jedno z tych prijemnejsich motoprekvapeni z modelov pre rok 2012

ale hlavne, pojazdime - uvidime ;-)

papi, kingst, posed cbfky, ncky, cbcky, ntcky, burgmana, swtcky, cruiserov, atd.. su nic oproti pohodlnosti posedov velkych cestovnych endur 8-) ano, treba na to chlapa >:-) :-D


14.12.2011 20:24

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

rajles
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dlhší čas rozmyšľam čo by mi vyhovovalo na tých 10 tisic okolo komína a jednodňové vyjazdy,CBF 600S sa mi zdala ideál,no teraz neviem,NC700S ma čosi do seba [dobre] ,...kurva nakoniec kúpim Versysa alebo XJ >:-) >:-) >:-)


14.12.2011 20:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Hergott, vseobecne sa ludia boja ozvat a riesit veci. Mam dvoch velmi dobrych kamosov motorkarov.
Prvemu v autorizovanom servise Suzuki zabudli pritiahnut vsetky 4 sviecky klucom. Po case mu zacala moto vynechavat, trhat. Hladal dlho preco. Ked doma rozobral celokapotaz, nadrz, vsetky sviecky uvolnene. Inak servis /aj s olejom/ ho stal 150 euro.
Druhy kamos na zanovnej moto po autorizovanom servise Honda jazdil a motor pri zabere strpal. Po par desiatkach km si vsimol za mu presponovali retaz. Doma opravil.
Treti motorkar na zanovnej moto /s ktorym sme si nahodne pokecali/ tiez po servise Honda a uplne presponovanej retazi musel menit komplet retazovy kit.
Preco to pisem? Ani jeden z nich to neriesil a nestazoval sa...
Ja som sa oznamil veducemu a poziadal o zodpovednejsie servisne prehliadky. Prislubil napravu s kvalitou. Kompenzaciu za chyby kamosi odmietli. Bolo im to trapne.

Hergott, ked si porovnas krytie kolien CBF600S a CBF1000 musis vidiet tu zmenu. A to som pochvalil [dobre] Transalpa aj malu CBF125.

Ked budete mat vyse 40 rokov ako ja, budete vidiet aj mnohe drobnosti ;-) ako sa to da robit lepsie.

Ved aj aj o tom je MOTORIDE. Ste velmi dobry web a mozete byt este lepsi... [dobre]

Pitaz, neber niektore veci ako kritiku ale ako napady. Si dobry predajca a Honda nc700 vyzera byt dobra moto s par nedotiahnutymi detailami.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (14.12.2011 20:05)


14.12.2011 19:33

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

papiboy Ako hovoríš presvedčovať iného nemá zmysel.

Sám sa už dlhšie presvedčujem že CBF1000 je tá pravá moto pre mňa (cenovo/výkonovo) len sa mi nedarí.

A vyskúšanie posedu to zabilo :'( . Ako aj pohľad mojej polovičky na zadné sedadlo. Burgman ju rozmaznáva :-D .

Už som veľmi Off Topic takže späť k téme. Byť o 20cm nižší tak beriem NC700S ABS. Aj keď jeho zadné bidlo nevyzerá najpohodlnejšie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (14.12.2011 19:43)


14.12.2011 15:50

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

offtopic: dreamer - zle si to kingstonovi vysvetlil. Na guliach - to je o guliach :-D

Na CBF 1000 môžeš zdvihnúť sedadlo smerom "hore a dozadu" o 3 cm, potom je vyššie, ako na Deauville, je viac vzadu voči stupačkám a aj riadítkam. Riadítka sa zas dajú preklápať dopredu-dozadu o pár cm bez toho, aby sa obmedzili rajd.

:-D A kingston, kua ( :-(((((( ), viem, čo znamená trojuholník "korman-sedlo-stupačky" - a nikoho nechcem o tom presvedčiť, kde, na čom sa mu lepšie sedí.
Len je to prvé dni na každej motorke občas také cudzie, kým sa nenašteluje tá pravá poloha. Kde sa to nedá štelovať, tam stačí posúdiť: pasuje-nepasuje. Ale kde sa dá, tam sa netreba unáhliť. U CBF sa štelovať dá, ja som sa s ním tiež hral trošku - až potom sme si sadli... Chýbajú mi už len veľké závažia do riadítok, vraj sa posunú vibrácie z 3500-4000 ot/min niekam do neznáma... Podľa mňa je to potom trošku aj ako tlmič riadenia... Idem na to... >:-)


14.12.2011 15:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Egres2: by som si nedovolil ani len naznacit... ;-)

Palciak: pre kazdeho je na moto dolezite nieco ine. Tiez som nalietal vela na CBF600S a veru na ziadne fukanie na kolena si nespominam. Zato uzke riadidla mi vadili. Takze vynasajme sudy az po pojazdeni. A ked nam konkretna moto nesadne, je to v poriadku, sadne niekomu inemu. Nie som predajca, len si rad uzivam moto. Ale ked citam tvoje prispevky k NC700X (aj v teme k V-Stromu) tak mam silny pocit, ze chces vidiet na tejto moto len to zle. Nerypem, len to tak posobi a davam ti spatnu vazbu v dobrom... ;-)
Mimochodom, ked nalozis plny kufor nakladu do auta, tak nastavujes pruzenie, alebo svetla aby si neoslnoval ? 8-)


14.12.2011 15:05

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

My sa snažíme otvoriť mu oči, že vychádza z nesprávnych aspektov (alebo faktorov a faktov).

Herghott


14.12.2011 15:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

nerozumiem tomu prečo sa snažíte vyvrátiť alebo zmeniť jeho subjektívny pohľad na daný motocykel, prečo.....jednému niečo vyhovuje druhému nie, čo je na tom ..... :-}


14.12.2011 14:58

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Palciak, píšeš: "ale ak je to moto urcena do mesta, tak si ju naozaj nekupim. Jazdim totiz hlavne mimo neho". Už sa to preberalo pri Huske Nude, a aj tisíckrát vo fóre - motorku nemusíš využívať IBA na to, na čo je určená. Ja som bol na Leade v Portugalsku, v Alpách, v Pyrenejach, dvakrát na Elefante, miliónkrát v Rakúsku, v Maďarsku, prešiel som s ním trištvrte Slovenska a pritom je určený do mesta. Detto Awia využíva motorky na iné veci než boli určené, aj kopa iných ľudí...

Herghott


14.12.2011 14:30

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

palciak, ja sa nechcem hadat, ALE sedalo CBF 1000 ma vzadu sirku 18 cm a NC 700 X 16 cm, hrubsie je mozno o 1 cm, takze co stale to sedadlo??? :-D ked presedis na oboch 300 km (vzadu), potom mozes vynasat sudy o tom, ktore je pohodlnejsie a o kolko, inak sa mi to zda vazne iba ako hladanie chyby silou mocou... a to verim tomu, ze aj keby si potom napisal, ze je to uplne na prd, a ladvinka by napisala, ze je to OK.. a co fcul? :-)))

ano, za 700,- dostanes vyssie zdvihy (=vyssiu svetlu vysku) a dynamickejsi design. no a?

kazdopadne na kazdej moto najdes minusov kolko len chces a viem o zakaznikoch, ktori spekuluju ako stara blaskova takym sposobom, ze by ma to ani vo sne nenapadlo, keby som si isiel ja kupovat novu moto/auto. ale hold, kazdy clovek je iny a neda sa vyhoviet vsetkym a vo vsetkom ;-)


14.12.2011 14:22

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Teda na CBF (N aj S) mám nalietaných zopár tisíc kilákov, ale že by mi na S verzii fúkalo na kolená, to som nepostrehol. A nesťažujú sa na to ani ľudia na klubových fórach.

Posudzovať motorku podľa statického obzerania na showroome je ako keď panic mudruje o prvom sexe.

Plexi na NC700X JE nastaviteľné.

Pri oslňovaní treba nastavovať svetlo, nie pruženie.

Herghott


14.12.2011 14:15

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Pitaz, nc700x je myslim v mnohom revolucna moto /cena, ulozenie motora, nadrz, ulozenie prilby, C-ABS, motor povodom z auta Honda JAZZ atd/.
Mnohe z tychto revolucnych rieseni tu uz sice boli, ale tu su tak pohromade. Takze [dobre]

Ale kedze nie som predajca Hondy ako ty, pozeram sa na nu z pohladu zaujemcu a potencionalneho kupujuceho. Preto odpovedam:

= sedadlo CBF 1000 sa vzadu tak velmi nezuzuje do konusu, CBF ma navyse plochy sedak a vystupok proti zosmyknuti ladvinky /vyskusane aj osobne/.
= to ze na nc700x nie su kryte kolena je realita, fukanie horucehu vzduchu od motora hlavne v lete nie je vyhra. Ale dazd kolena schytaju tak ci tak.
Dobre je to urobene na novej CBF1000, Transalpe, dokonca aj CBF125, biedne na CBF600S.
= male plexi je podla mna male plexi [zle] a moto do mesta je skor nc700s, ktora ho ma tiez podobne.
Riesenim podla mna by malo byt aspon vyskovo nastavitelne /5-10cm/. To by vsak nemalo na com drzat!
= nastavovanie zadneho pruzenia klucom je nepohodlne, protoze oslnujem kazdeho vodica pri nasadnuti ladvinky /a nc700x ma velke zdvihy - o to viac/
= mne sa paci /i ked ma dost minusov/, ale ak je to moto urcena do mesta, tak si ju naozaj nekupim. :-D Jazdim totiz hlavne mimo neho :-)

Pitaz, mam otazku na teba ako na predajcu: Co dostanem za tych 700 euro navyse za nc700x oproti nc700s ??? Vyssii zdvih kolies a o malinko plastu na kapotazi
viac je to prehnane [zle] . Alebo este o niecom neviem? Rad sa dozviem... [dobre]


14.12.2011 14:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

hah....Palciak čo si to dovoľuješ tu vypisovať svoje subjektívne dojmy...., choď sa hodiť pod lietadlo :-)))


14.12.2011 13:41

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona

kingston: ked uz si to popisal ako blondinka, ja im to teda prelozim: na Deauvillke sedis na riti, na CBF a NC si sedis na guliach >:-)


14.12.2011 12:35

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

palciak, tych minusov si tam dal pozehnane.. ale vacsina su cisto teoreticke subjektivne dojmy - tu motorku treba vyskusat v reale a potom hodnotit

- velmi slabo kryte kolena pred vetrom a dazdom - vyzera to tak, ale prudenie vzduchu sa da presne urcit az pri jazde, nie na mieste

- plexi male, akoby ani nebolo /trapne ako napr. Kawa Versys/ - ake plexi by malo byt na motorke do mesta? :-O kto chce vyssie, kupi si vyssie

- sedlo pre ladvinku sa velmi vzadu zuzuje /tak pre 50 kg ladvinku s malym zadkom / - sedlo je take iste ako na CBF 1000 - nezda sa mi vobec male..

- nastavovanie zadneho pruzenia iba klucom a nie otocnym ovladacom - kolkokrat si na motorke strednej triedy nastavujes zadny tlmic?

atd, atd.. ;-)







14.12.2011 9:35

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

egres2
 Bahniak 

Ikona

Menton:
ale priemerna vyska chlapa je 175-180cm
Som nechlap??? :-(((((( :-D
Videl som. Veľa muziky za málo peňazí.
P.S: "Výkoňáci" môžu chlebom :-P


14.12.2011 9:22

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Po odskusani posedu, podla mna nc700x:
+ dizajn
+ vaha naspodu moto /lahke ovladanie namieste/
+ posed, sedadlo vodica, siroke turisticke riadidla
+ pekne vytvarovany priestor krytu motora
+ pristrojovka v zornom poli, velmi dobra citatelnost a podvietenie
+ dost dobre je vidiet v spatnych zrkadlach
+ pekne blinkre
+ cena oboch verzii /Integra je velmi draha/

- velmi slabo kryte kolena pred vetrom a dazdom
- plexi male, akoby ani nebolo /trapne ako napr. Kawa Versys/
- sedlo pre ladvinku sa velmi vzadu zuzuje /tak pre 50 kg ladvinku s malym zadkom :-D /
- nie je sklicko ukazovatela mierky oleja /ano je to drobnost, ale potesi/
- nastavovanie zadneho pruzenia iba klucom a nie otocnym ovladacom
- nema hlavny stojan /je v doplnkovom prislusenstve - aka bude cena?/
- v zakladnej verzii nie je ukazovatel zaradeneho stupna
K tomu ukazovatelovi zar. stupna: na niektorych foto je, na vacsine chyba. Zistoval a dozvedel som sa ze mal byt pri dvojspojkovej prevodovke.
To ale nie je pravda, pretoze Integra ktora je iba vo verzii s dvojspojkovou prevodovkou su foto bez ukazovatela. Neviem ci je ukazovatel pri verzii s C-ABS ???

Som zvedavy ake doplnky pripravi na moto GIVI a spol. /turisticky stit, nosice, kufre atd/, pretoze Honda zvacssa nevie co za ne pytat :-~

Rozdiel 700euro medzi nc700s a nc700x je velky. Avsak neviem kde je ta pridana hodnota?!? Vacsie zdvihy tlmicov a par plastov navyse oproti nc700s na kapotazi je malo za tento rozdiel. Navyse pri nc700x su nechranene kolena rovnako ako pri nahacovi nc700s. Plexi pri oboch verziach je takmer rovnake, rovnako ako zhodny
kryt motora.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (14.12.2011 9:26)


14.12.2011 6:29

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

papiboy - verim Ti, ale pre dlhanov je posed diametralne odlisny. Na Deauville som mal kolena v pohodli a na CBF1000, NC700X mam pokrcene nohy a chodidla mam dalej vzadu.

Pre lepsiu predstavu,

pri pohlade zboku na CBF a NC je posed taky ze mam zadok na sedadle posunuty viacej dopredu a tym padom mam chodidla v rovine pod zadkom

na Deauvillke mam pri pohlade zboku chodidla pocitovo prakticky "pod kolenami" - rit mam na sedadle uvelebenu viac vzadu lytka viacmenej kolmo k zemi

Zoli mozes si to vyskusat sadni si na stolicku - daj si chodidla dopredu (Deauville) a potom pod stolicku (CBF, NC), asi taky posed mam.

kingston, teraz si to popisal jak blondynka :-D


13.12.2011 20:27

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

fakt to nevyzera a neznie zle. dokonca to slusne zrychluje! :-)))
za €5990! [dobre] [dobre] [dobre]


Video: www.youtube.com/watch?v=G1_MYNOkmAc&feature=related



13.12.2011 20:17

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Dreamer: poctom rovnako, ale ten tvoj prvy sa veru neusmieva... ;-)
Osobne si myslim, ze sa vyraz ako osa na lentilke moc precenuje. Aj vysoky chlap sa dokaze poskladat napr. na supersport a zajazdit vyborne casy. Moze to byt niekedy menej pohodlne, ale jazdit sa vacsinou aj ak da. Skor opacny extrem je horsi. Preto su napr. cestovne endura pre nizkych odsudene len na snivanie. Lebo plavat nohami v lufte pri stati na mieste je bez debaty game over. :-D


13.12.2011 19:59

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Menton: Som tam dal malo smajlikov? :-)))


13.12.2011 19:45

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

173. Nespal každý zavesený na vešiaku... >:-)

Kua, ale zato trochu by som mohol... To mám určite BIGa 800 ako večný základ... >:-)


13.12.2011 19:29

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Dreamer: co je normalny vzrast ? Asi by to statisticky malo byt okolo priemernej vysky, vsetko viacej hore aj dole je uz extrem. ;-) Nechce sa mi to hladat presne, ale priemerna vyska chlapa je 175-180cm, u zeny cca o 10cm menej. Minimalne chlap s priemernou=NORMALNOU vyskou nema problem so ziadnou moto od skutrov, cez nahace, ss az po cestovne endura... ;-)
A hovori sa, ze male ego = velke auto... Podla skusenosti z mojho okolia to tak casto plati... :-D


13.12.2011 19:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Vam pidimuzikom sa to hovori, ale pre cloveka normalneho vzrastu je vacsina motoriek mala :-(((((( :-))) :-D


13.12.2011 19:08

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

:-O kingston - ja som jazdil Deauville a mám CBF. Podľa mňa majú veľmi podobný posed, navyše takmer totožné riadítka sa dajú v určitých medziach prispôsobiť (naklápať).


13.12.2011 19:06

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

No ved prave, som :-( :-D


13.12.2011 18:55

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Kingston: Ta moto je dost vysoka a jej najcastejsie vyuzitie bude asi v meste a prdkanie po okoli. Prave v tom meste musis casto stat, preto je super, ked je sedadlo vpredu uzke, aby aj nizsi jazdci bezpecne dosliapli. A ta zadna cast je fajn siroka na cestovanie. Mne tento tvar velmi vyhovuje, aj ked ja ho vyuzivam aj na jazdu v stupackach, alebo v kopcoch, ci zakrutach stlacam kolenami moto. Ale aj na CBF som v pohode dal v jeden den vyse 1300km a zadok ma nebolel (ruky a chrbat dost :-~ ). Naopak gaucoidne velkoplosne sedadla ako na maxiskutroch, ci dialnicnych cestovateloch mne osobne nesedia. Ale presne ako hovoris, kolko ludi, tolko chuti, je z coho vyberat a to je super... ;-)
Vidis, mne ten posed na superkoze pripadal podobne tvarovany tomuto. Ale je to fakt o dost vacsia koza, mozno preto sa ti zdal lepsi. Nebudes ty dlhy jak tyzden pred vyplatou ? :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (13.12.2011 18:59)


13.12.2011 18:41

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Posed sa Ti zdal pohodlny?

Prave jeho nepohodlnost ma z fleku odradila. Takisto ako od CBF1000 alebo od Suzuki Bandit 1200. Kolko ludi tolko chuti :-) .

Pre mna je pohodlna moto krivoklatova superkoza alebo Honda Deauville. Na Goldwingu alebo BMW som este nesedel :-) .

*) oprava koza na superkoza :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (13.12.2011 18:43)


13.12.2011 18:18

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

No dnes som tu moto videl nazivo a je to fakt zaujimavy model. Je krasne stihla, neposobi tak mohutne ako predopovany Crossruner. Pritom posed je pohodlny, vzpriameny, sedlo vpredu uzke a vzadu komfortne siroke, riadidla siroke. Zaujal ma trubkovy ram po bokoch valcov, to bude fajn ochrana. Motorka je s nadrzou pod sedadlom a skoro plochym motorom velmi lahka na manipulaciu na mieste. [dobre]
A teraz pozor, ten zvuk! [dobre] [dobre] [dobre] Pekne hlboky chraplak uz v serii som fakt necakal.
Samozrejme, ze je citit vibrovanie dvojvalca, ale ziadny traktor. Toto moze byt fakt velmi dobra prva volba pre zacinajucich motorkarov, zeny, ci starsich motorkarov, co si uz nepotrebuju nic dokazovat... ;-)
Na jar rad pojazdim v peknych kopcoch a zakrutach... 8-)


13.12.2011 11:15

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

fireman74
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Cena [dobre] [dobre] [dobre] . Zadne sedadlo je ,,kryt" palivovej nadrze ;-) , ale na to by som si rychlo zvykol.


12.12.2011 21:27

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Makros
 Edvenčr 

Ikona

prví na druhej strane >:-)


12.12.2011 17:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

V piatok som sa posadil na NC700X v predajni na Zl. pieskoch, prvy dojem:

- mozno prakticka moto ale nic pre dlhanov - nohy som mal poskladane jak na jogurte, chodidla vzadu a koleno ohnute v neprijemnom uhle - dlhsiu cestu na tejto motorke si neviem predstavit.
- nudzove sedadlo pre spolujazdca - len taky maly "trojuholnik"

Skoda. Motorka dobra, cena dobra ale je to stroj len pre ludi nizsieho vzrastu jazdiacich solo :-( .


09.12.2011 19:29

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dobre ceny, ale model NC 700 X ABS by som prijal za cenu bez ABS. :-*

Rozhovor s panom Aokim, ktory je zodpovedny za cely vyvoj Integry a NC 700.
www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory...


09.12.2011 14:49

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

[dobre]


09.12.2011 14:44

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ceny:
NC 700 X - 5990,- (cierna ihned k odberu) 8-)
NC 700 X ABS - 6490,-
NC 700 X DCT - 7490,-

NC 700 S - 5290,-
NC 700 S ABS - 5790,-
NC 700 S DCT - 6790,-


09.12.2011 11:15

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

MarekZ: v prvej reakcii na moj prispevok, zaciatok tretieho odstavca si to vystihol. [dobre] Nepoznam termin absolutne zrychlenie, kazdopadne suhlasim s tebou, ze pre bezne jazdenie aj s trochou dynamiky staci 5-6 tisic otacok motora (alebo nech nikto nevrta, tak napr. do 60% maximalnych otacok). Lenze v tychto otackach moze ta CBF len snivat o 78 konskych silach! Awia sem vlozil aj graf s konkretnym porovnanim, vykon a krutiaci moment pri konkretnych hodnotach otacok do 6000 su jednoznacne v prospech NC700. Osobne nepoznam nikoho, co bezne zrychluje na CBF stylom sprintov, takze preradovanie hore az pri 500 otackach pred obmedzovacom. A to je prave kuzlo "nizkootackoveho" motora v NC700. Osobne si to rad vyskusam... ;-)


09.12.2011 10:03

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ, tvrdíš, že to nie je na diskuziu na nete - ale neveríš tomu, kto to vyskúšal. Tak vyčkaj a vyskúšaj. Aj ja si to určite skúsim, ak mi to ujo pitaz dopraje... >:-)

Znova môj názor:

Trik je v limite 35 kW. V rámci tohoto je treba niečo urobiť. Takýto výkon nie je problém dosiahnúť pre žiadnu sedemstovku, ani pre päťstovku, ba aj menšie viacvalce to dosahovali už pred desaťročiami.
Takže by sa mali moderné motory vlastne škrtiť.

Alebo:

Použiť dlhozdvihovú sedemstovku, pre ktorú sú prevysoké otáčky síce nereálne (vysoká stredná piestová rýchlosť), "smiešnych" 35 kW však hravo zvládnu aj okolo 5-6000 ot/min. Zato však pridať väčší krútiak už úplne na spodku, výkonový hendikep sa vyrovná minimálne na semafóre... Spojku pustím nheď nad voľnobehom a idem hoci aj na zadné, kým šestke ešte preklzuje spojka... Ono totiž tu ani neide o nejaký extrémne vysoký krútiak - ide o to, kde už je ten vysoký krútiak k dispozícii.

Sprevodovaním sa krútiak zväčší, to hej, ale pri vyštartovaní nie je jedno, či sprevodujem 25 Nm pri 2500 ot/min alebo 50 Nm pri 2500 ot/min. A môžem točiť šestku aj 12 tisíc pri štarte - maximálne tak po niekoľkých štartoch spálim spojku, pričom u tej predmetnej sedemstovke už je dávno spojka v plnom zábere... >:-)

Nepodceňujte staré vykopávky, v reálnej premávke - hlavne v meste - sa nestratia nikdy. ;-) :-D


09.12.2011 9:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

V cislach: www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vykon-vs-tocivy-momen...

V teorii: www.nahradnediely.sk/index.asp?co=99&title=vykon-verzus...

A toto je neverending story uplne nevhodna na diskusne forum na webe. ;-) Takze NC700 bude fajn na beznu jazdu, ale pan Japonec ojebava, ze do 140kmh ma lepsie zrychlenie ako motorka s o 50% vyssim vykonom. Nema. Jedine, ze by islo o porovnanie na jednom rychlostnom stupni, kde je to o momente a o pruznosti. Ked sa dostane sestovka do oblasti, kde ma vyssi vykon, s prehladom a vzdy pojde lepsie ako NC700.


09.12.2011 8:56

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Menton: asi ze aj hej, krutiaci moment, ale na kolese, nie na motore. Preto vsetky tie ohurujuce hodnoty krutiaceho momentu pri turbodizloch hovoria len o charakteristike tych motorov. Pre zrychlenie je dolezity moment na kolese, tiez zjednodusene napisem, ze moment je funkciou vykonu pri otackach a plati to aj naopak, ide o zavisle veliciny. Pritom plati, ze prevodovka je menic krutiaceho momentu, darmo mam na motore nejake obrovske cislo, dolezite je to, co mam na kolese. Vykon prevodovka s nejakymi stratami prenesie na koleso a od neho zalezi zrychlenie. Ano, mas pravdu, zavisi od krutiaceho momentu, co je v podstate vykon pri otackach.

Tvrdim, zrychlenie a maximalka zavisia od vykonu, nie od krutiaceho momentu. Krutiaci moment hovori o pruznosti motora, teda ako reaguje na otocenie plynu. Vykon je praca za cas, pri zrychleni sa hra na casove delty a v nich dodanu pracu.

Pri beznej jazde, ja teda jazdim tak do 5-6000 otacok, ma pre subjektivne hodnotenie spravania sa motorky vacsiu vahu krutiaci moment, pretoze o je o reakcii na plyn. Pre absolutne zrychlenie a maximalku je vsak urcujuci maximalny vykon. Preto 48 konova motorka nemoze nikdy zrychlovat lepsie ako 78 konova, ta 78 konova jednoducho doda viac prace, ked je v otackach, kde ma maximalny vykon. Toto je fyzika, ktora nepusti.


09.12.2011 8:38

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zetko - zvycajne si myslim ze pises pravdu a si rozhladeny... ale v tomto pripade nemas pravdu

toto video ti vela napovie


Video: www.youtube.com/watch?v=rAxz94gnoUU


09.12.2011 8:33

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

MarekZ: ty asi nemas technicke vzdelanie a s fyzikou nebudes velky kamarat vsak ? Poviem to velmi zjednodusene, hodnota krutiaceho momentu pri spalovacom motore je dolezita pre jeho schopnost zrychlenia celej sustavy, jeho maximalny vykon pre dosiahnutie maximalnej rychlosti. Co potrebujes na moto castejsie zrychlovat, ci ju "rozgulat" na maximalku ? ;-)
Preco je to tak si vygoogluj, nechce sa mi to vypisovat a hladat vhodne grafy, ci obrazky...

Papiboy: zlatu rybku az na vanoce... ;-)


09.12.2011 8:32

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

samozrejme, že ojebáva je to jasné nikto s menom Masanori Aoki nemôže hovoriť pravdu určite sa na tom ani neviezol veď na Slovensku len Pitaz tak čo ten o tom môže vedieť...... :-)))


09.12.2011 7:09

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Tu je rozhovor s clovekom, ktory celkom mudro hovori: www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory...

Trosku ale ojebava, asi zamerne, lebo tvrdi, ze do 140kmh ta NC700 zrychluje lepsie ako CBF600, co nemoze by pravda, pretoze CBF ma 78 koni a toto 48. Krutak nie je podstatny, hovori len o tom aku ma motor charakteristiku, tento ma jednoducho vykon posunuty do nizkych otacok, to je cele, 48 koni bude vzdy len 48 koni. Podstatny pre zrychlenie je krutak na kolese, pretoze krutak sa meni v prevodovke je uplne nepodstatna jeho hodnota na motore, dava to len obraz o naladeni motora a ako sa bude motorka asi spravat. Tento model nebude treba vytacat aby isiel, asi to bude fajn motorka, pretoze pri beznych otackach to bude lepsie reagovat na plyn ako stvorvalcova seststovka. Ale lepsie zrychlovat nebude, vykon nepusti.


09.12.2011 1:33

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton, veď ja ti neberem, čo si v prvom príspevku napísal. Ja som napísal niečo iné. >:-)

A netvrdím, že sa dnes nevyrábajú moderné nadštvorcovky (veď stačí si pozrieť kvalitnejší katalóg...), len to, že nie je ich veľa.

Vyhral si všetko, čo si len praješ. Už len chytiť zlatú rybku. :-D


09.12.2011 0:42

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Papiboy: pisal som to v prvom prispevku, cele tajomstvo tohoto Honda motora je, ze to je polka motora z auta, preto ten pomer vrtanie/zdvih... Nastuduj si detaily k 1,4 VTEC...

Ale chces moderny motor s vyssim zdvihom ako vrtanim ? Nech sa paci: Husquarna WRE125! Co som vyhral ? >:-)


08.12.2011 23:47

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

Tajomstvo je v konštrukcii motora. Dlhozdvihové motory ťahajú od nuly, žiadny nadštvorcový športiak sa na nich nechytá na spodku. Len tak zo srandy, skúste nájsť - teda okrem čoprov a muzeálnych typov - motorky z posledných 10-15 rokov, čo majú menšie vrtanie, ako zdvih.

Preto tie motorky treba bezpodmienečne vyskúšať a súdiť až potom. Myslím si, že Honda urobila parádny krok pre kategóriu 35 kW a predbehla konkurenciu. Pre jazdu v medziach zákona netreba viac, vieme to predsa všetci - a stopro to bude mať lepšie parametre, ako bežné auto. Stavím sa, že z nuly na sto to dá pod 6 sekúnd...

O tom ani nehovoriac, že s týmito parametrami a s touto geometriou motora pri "honďáckych" materiáloch to bude motorka minimálne pre tri generácie... [dobre] [dobre] [dobre] ;-)


08.12.2011 23:13

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

jurik, to sa nemusis bat, ukazovatel mame ako priplatkovu vybavu >:-) :-D

ale na to, ze je to origos made in japan motorka, fakt dobra cena. ten priestor miesto nadrze je cista vychytavka [dobre]

menton nie je na spz - je na predaj 8-)

na spz bude automat >:-)


08.12.2011 23:10

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Uz som sa zlakol, ze za tu cenu to bude mat aj ukazovatel zaradenej rychlosti :-P




08.12.2011 17:08

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

10zaciatocnik10
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ked to budete mat ako predvadzacku s 3 kuframi ktore nabalim, dojdem otestovat aj s frajerkou. Mne by toto jak vyhovovalo, uz len aby to utiahlo takto nabalenu moto - jazdim do 5000 ot/min, dialnicne presuny solo do 150, dvaja 130-140. Na VFRe som vyuzil ten vykon, ktorym sa tu poniektori furt ohanate raz, a to pred dvoma rokmi na dialnici v chorvatsku, ked som sa pripojil na hraniciach k madarovi co bol na CBR600RR, no ale ta spotreba co som mal po 200 km :-O


www.collegehumor.com/video/3980096/we-didnt-start-the-f...


08.12.2011 14:29

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Menton
 Skútrista 

Ikona

Pitaz: mas to na znackach ? A cena ? ;-)


08.12.2011 14:19

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

noo. uz som sa vozil.. taha to ako turbodiesel - hned zo spodu, velmi prijemne.. [dobre] dobre sa ovlada, nizke tazisko, tych 211 kg nie je vobec citit. pekny, decentny zvuk motora

ukazovatel zaradenej rychlosti nie je


07.12.2011 17:46

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Ludi ako Palciak bude viac a pre nich je tento model urceny. Takze dalsia diskusia o tom, ci Honda vie co robi je uz zbytocna :-)))


06.12.2011 20:26

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

palciak, ano na zlatych pieskoch, ale uz 8.12. 8-)

bez ABS preto, lebo v tejto prvej varke boli len bez ABS a cierne.
Verzie budu 3 - bez ABS, s ABS a s DCT (ta bude iba s ABS)

ten ukazovatel zaradenej rychlosti budem vedet na 100% vo stvrtok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (06.12.2011 20:30)


06.12.2011 19:52

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Moj nazor pre vsetkych nespokojnych ludi ohladom vykonu Hondy nc700.
Podla mna Honda nesla ohurit vykonom motora zabehnutych motorkarov s vodicakom A.
Na to ma ine modely a je si z coho vyberat.
Honda urobila na jednom podvozku, kolesach, nadrzi a motore hned 3 modely: INTEGRU, NC700S a NC700X. Je to lacne a uspesne riesenie, ktore sa roky pouziva v automobilovom priemysle.
Vykon potrebovala vtesnat do 35kW kvoli zakonu pre male A-cko /na Slovensku od 2013/.
Pre Integru /variator/ a nc700x /s automat. prevodovkou/ vykon 38,1kW, pretoze su pocitovo slabsie.
Prisiel preto napad. Naco hladat a platit drahy vyvoj ked je tu nieco co uz roky pouzivaju.
Rozrezali motor z auta Honda JAZZ /objem 1340cm2/ a s malymi upravami ho supli do moto. A kedze JAZZ ma netradicne nadrz pod prednymi sedadlami auta, tak tento napad pouzili aj pre tieto 3 motorky /alebo okukali podobne riesenie z BMW/. :-~
V dnesnych ekonomickych casoch prichadzaju skor rozpoctovky, alebo lacne a dobre napady.
Preto mnohe starsie moto /i auta/ su kvalitnejsie a trvacnejsie ako tie nove. Staci ale par dizajnovych a marketingovych chytakov na nas a laka nas to nove. Alebo sa mylim? :-O


06.12.2011 19:02

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Palciak
 Turista 

Ikona

Cau pitaz, neviem v ktorej predajni Honda robis, ale mam info ze prva moto nc700x bude 12.12. na Zlatych pieskoch v BA. Bude cierna a bez ABS.
Tomu nechapem preco bez ABS, ked na vsetkych weboch sa pise ze C-ABS bude v stantarte. Zaujimam sa o tuto moto, toto je presne to co som hladal.
I ked ma svoje "muchy" ako kazda ina moto. Vzdy ma zaujimal krutiaci moment pri otackach ktore najcastejsie pozivam /4.000-6.000/, ako vysoky vykon pri otackach
ktore pouzivam iba pri predbiehanie, alebo obcasne vyplavenie adrenalinu :-))) .
Mam otazku ktoru mozno ty zodpovies. Maju tieto moto ukazovatel zaradeneho stupna pre manualnu prevodovku aj dvojspojkovu automaticku prevodovku?
Na niektorych foto je a na niektorych totiz nie je. Zaujima ma hlavne manualna prevodovka.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (06.12.2011 19:04)


06.12.2011 15:21

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ked si bude niekto chcet prist pozriet na zivo, NC 700 X je uz na ceste.. pozajtra je tu 8-)


03.12.2011 13:54

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zeze presne viem o com hovoris, toto bol jeden z dovodov na predaj inak pre mna idealnej jednovalcovej motorky s rovnakym vykonom a krutakom ako maju tieto NC700.
Ked sa nasral jebo na Fabii 1,2 HTP a preplo mu v bedni a chcel ma dobehnut, vytlacit, obmedzit, nemal som sancu mu ujst, lebo aj s tym 3 valcovym crepom ma dal na maximalku.
Je jasne, ze ale motorka sa nebude vyberat podla toho, ci ujde autu alebo nie, ale obcas sa tato vyhoda hodi zvlast pri tolkych pacientoch na nasich cestach.

Tieto motorky su stavane na novu kategoriu do 35kW a myslim si, ze v tejto kategorii sa uz nebude dat zohnat nic co pojde lepsie ako tieto NC700.
Skoda, ze tuto podarenu koncepciu Honda tym vykonom zaskatulkovala do zaciatocnickej kategorie, lebo keby ten motor mal o 20 koni viac, po tychto motorkach by skocil nejeden skusenejsi jazdec, ktory nepotrebuje 120 konovi SS ale 50 koni mu je zas malo.


03.12.2011 12:06

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona

ono pravdu ma aj vadim aj ty... papierove hodnoty nie vzdy zodpovedaju tomu, ako motorka "ide" ci "taha". krasne to ilustruje papierovych 110koni na XTZ1200 a GS1200, ktore maju dokonca aj rovnaky objem, ale pri jazde je to priam neuveritelny rozdiel.
ak by sme zostali pri Hondach, moj prvy transalp z roku 1987 mal 50PS, ale tahal ako blaznivy, a znel ako spalovaci motor. nic ho nedusilo, a napajali ho karburatory. transalp 700 z roku 2008 ma papierovych 60PS, zvuci ako väcsina dnesnych motoriek - plastovym rapkanim, a tah nema vobec ziaden.

modely NC su pre mna prijemnym prekvapenim a spestrenim trhu k "nesmrtelnym" a okukanym banditom-fazerom-ef6kam ci hornetom. ale papierovych 50PS su podla mna velmi zle karty, ktore boli vylozene na stol este pred predajom. ak ale bude cena naozaj na urovni cenovej politiky suzuki, tak sa moze uchytit.

a k tym autam - vozil som sa uz na kadecom. netvrdim ze 1,9tdi by vyhrala pri nejakom ostrom preteku s motorkou, ci meranim desatin sekund. ale v realnej premavke potrebuje motorkar kvoli bezpecnosti auto doslova preskocit a zmiznut, aby idiota nenapadli nejake hratky. nahanat sa s autom tak, ze ta po minute tvojej pokojnej jazdy zas dobehne (a moze si dovolit divokejsiu jazdu najmä v zakrutach so zlym povrchom) je to, comu sa treba vyhybat. a vykony blizsie k 100PS nez ku pätdesiatim umoznuju prave toto


03.12.2011 9:53

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zeze, rozumiem, ako si to myslel. nechcem sa tu stavat do pozicie PR managera firmy Honda, ale kedze ju predavam, skusam sa na to pozerat aj z inych stran.

osobne mam tiez taky nazor, ze vykonu nikdy nie je dost, ale na druhej strane viem, ze nie vzdy vyssi papierovy vykon koresponduje s tym, ako sa na tom jazdi. dobry priklad toho su 4valcove 600vky.. maju aj 100 k ale musis ich tocit do nemlat, aby to aspon trochu islo, co je v beznej premavke uplne na prd (na okruhu je zase uplne tip top)

"dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi" - prudko nesuhlasim :-))) viezol si sa na nejakom 600vkovom skutry s vykonom 50 ps? ja hej a viem, ze neni sanca, aby sa s tebou bezne auto nahanalo na rozbehu >:-) a kedze NC je lahsie ako maxiskuter, krutak ma nizsie, malo by to ist este lepsie

cize preto sa NCciek skor zastavam, ako odsudzujem.. kazdopadne, kym sa na tom clovek neodvezie, je to stale len teoretizovanie

stale viac premyslam o tom, ze ako predvadzacku bude treba mat (aj) verziu s automatickou prevodovkou. ked niekto pouziva moto hlavne v mestskej premavke, je automat lepsie riesenie (tak isto, ako to plati pri aute).. uvidime, ako sa bude vyvijat trh s automatmi na SK ale aj v celej europe


03.12.2011 9:18

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona

pitaz: este raz to skusim vysvetlit, trochu inac...zo slovenciny som mal vzdy jednotku, takze vyznam slov chapem. nechapem ale, ze ked postavim od zakladu novu motorku, dizajnovo slusne zvladnutu a to dost dynamicky, vyvoj ma stoji x casu a penazi, tak nakoniec v ramci filozofie a koncepcie tam dam motor s vykonom 50ps a nie 70+. dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi.

mna z nelojalnosti voci honde rozhodne podozrievat nemozno. naopak, prave preto ze viem ze ma na viac, ma vytacaju jej hokusy-pokusy, ci nedotiahnute detaily (NC). je vela uzasnych modelov Hondy, ktore stali kopec casu a penazi, a vdaka hlupym nedotiahnutym detailom su z nich uplne flopy. smutnym prikladom je VFR1200, a priam ukazkovym je Crossrunner. Na Crossrunneri keby sa konstrukteri povozili 40km pred tym, nez to pustili do seriovej vyroby, mohla to byt skvela motorka


03.12.2011 0:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Brco928
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa páči veľmi a či to má 50-70 alebo 120 koní na tom vôbec nezáleží. Viem si predstaviť Xko v mojej garáži na behanie po meste ale aj na veľmi slušnú turistiku. Ten krúťák podľa mňa bude stačiť aj na turistiku v dvoch plne nabalení. 8-)


02.12.2011 21:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Hodnotenie: Dobré

nikto na tychto moto este nejazdil a uz maju svojich priaznivcov aj odporcov.
evidentne zaujali, zrejme sa ich "par" preda.
35 resp. 38 kW nie je vela na 680ccm. je to zamerne iny motor
nez ma SV650 a ER6. obidve NC700vky maju byt prakticke moto
s nizkou spotrebou a cenou. nemaju sportove ambicie ako kawa ci suza.
ja budem 700vku hodnotit az ju sam vyskusam na niektorom honda test dni.
ocakavam vykon podobny ako na mojej prvej moto - CB500, s tym ze pojde ovela lepsie
odspodu, takze pojde urcite lepsie. 8-) zaroven neocakavam ze ju vymenim za horneta >:-)





02.12.2011 20:10

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

uvvm
 Kávičkár 

pre uplnost predbezne ceny z mobile.de:
Honda NC 700 S 4.836 EUR bez DPH
Honda NC 700 X/DTC 5.256 EUR bez DPH


02.12.2011 13:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Pozri obrázok


02.12.2011 12:51

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

heh no nehovorím, že hondu neporazíš? :-))) :-D
a končím v tejto debate, tentokrát naozaj :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:55)


02.12.2011 12:48

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptaku podla mna tomu vobec nezacinas chapat... len klasicky postup: povytrhavat veci z kontextu a nacapat hrusky s jablkami a ide sa do boja na fore... :-D


02.12.2011 12:42

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

ahááá pitáááázku takze konecne tomu zacinam chapat :-))) :-D :-D
by som to zhrnul

"leniva" R 1150GS ma 98 Nm pri 5250 ot/min
"netočivá" R 1200GS 120 Nm pri 6000 otáčkach
a agilne točivé varadero ma Drehmoment (Nm): 98 bei 6.000/min

z toho mi vychadza ze ked Honda vyrobi motorku ktora ma menej koni a krutak posunuty nizsie tak je to v poriadku lebo to tak chceli... (NC 700) ak honda vyrobi motorku ktora ma rovnaky alebo nizsi krutak posunuty vyssie (Varadero) tak sa o konkurencii treba vyjadrovat ako o polnohospodarskom stroji (a niekedy ani to nie) ktory je bud netocivy alebo lenivy alebo oboje prípadne mdlý

jednoducho honda sa neda nikdy porazit ani pocitovo ani fakticky :-))) ak niekto nebodaj kritizuje mensi vykon oproti konkurencii tak nerozumie koncepcii a filozofii a preto mu netreba nic vysvetlovat

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:45)


02.12.2011 12:34

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

a já uš sem aj cosi počuj jak to jede :-D


02.12.2011 12:25

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zeze, nuz ked nevies co je to koncepcia a filozofia, tak tazko nieco vysvetlovat... ja si myslim, ze honda s tymito modelmi presne vie, pre koho budu a kto sa z nich bude tesit. a urcite tiez viem, ze tato moto nie je pre mna a ani pre internetovych nahanacov papierovych parametrov. realita v predaji je taka, ze pride zakaznik, pozrie cenu, design, vyskusa si, a ked sa mu bude pacit, kupi si ju. a vobec nebude riesit tvojich "smiesne malo".. tot moj nazor 8-)


02.12.2011 12:14

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze: Píšeš, že očakávaš "záťah". Ako starý pes určite vieš, že nie výkon, ale krúťak znamená "záťah". A NC ho má k dispozícii o 1 650 ot. skôr, ako DL, ktoré IDE.
Myslíš si, že v Honde nevedia naprogramovať riadiacu jednotku na "lepšie" parametre?


01.12.2011 21:20

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

zeze
 Turista 

Ikona

pitaz: neviem, co je "koncepcia" ani "filozofia", ale viem ze 50PS je zo 700ccm smiesne malo aj od daelimu,kymco&co, nieto este od hondy. keby honda chcela, vytrieskala by zo spominaneho objemu viac...a keby chcela, tesili by sme sa uz 5 rokov z novej afriky ci novej XX, dvojlitrovy GW by nemal vykon priemerneho litra, a cojaviem co vsetko este by sme mali, keby Honda chcela, a nevypliestali by sme oci na technicke udaje modelov ako NC700 s 50 konmi.
ak jazdis na gixxe, tak ti snad nemusim vysvetlovat, aky je rozdiel ked motorka ide, a ked nie. kto chce jazdit pohodovo, nech si kupi 250ku, kto ma tazku 700vku (mimochodom ta bezudrzbovost s retazou a bez hlavneho stojana je peknou frazou), ocakava zatah.
porovnanie s DL650 nie je celkom na mieste, pretoze ten motor pochadza z minuleho storocia, a kazdy kto na tom sedel vie, ze jednoducho IDE.
ale vratim sa k NC: na japonske pomery vydareny dizajn, a ked vidim tie lowcost prvky ("pristrojovka", jeden kotuc, zelezny ram), snad bude cena prijatelna. ale vykon je a zostane od veci


01.12.2011 18:54

Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

Makros
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

maxipayne gratulujem k jednemu kw , a X ko je silnejšie ;-)
mne sa tá X páči som zvedaví na cenu

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Makros (01.12.2011 19:03)


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.