Anketa:
Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (38 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Musím povedať že celkový nápad a forma týchto motoriek sa mi páči, hlavne X-ko... Zvedavý som hlavne na ten motor, mal by mať dynamiku lepšiu ako CBF 600 podľa jeho dizajnéra, keďže je to nízkootáčkový motor... A k tomu fajnová spotreba... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: ten vykon je biedny...a dizajn tiez..to X-ko je cisty Crossruner... Honda ide na trh s takymi p*covinami, ze mi je z toho zle... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
no asi lepšie bude sa k tomu vyjadrovať po okukaní na živo, resp. nejakej krátkej skúšobnej jazde, a čo vlastne platí k téme spotreba: |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
devil: bol to preklep malo tam byť pochopiteľne 300 km... Už opravené... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Xko ze mnam |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: pekny dizajn, ale: ako moze niekto v roku 2012 predstavit cestne 700vky s vykonom 50 koni????????????? |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: zeze, ale ty si vobec nepochopil koncepciu tychto dvoch modelov.. myslis si, ze keby honda chcela, nevedala by "vybuchat" vacsi vykon? odpoved: urcite ano |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: no to Xko je teda nepodarok co sa dizajnu tyka. v poslednej dobe (rok-dva) neviem vobec prist japonskym dizajnerom na chut |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
nedá mi to... Opýtam sa načo je komu výkon... Výkon je len krútiak x otáčky. Ten motor je nízkootáčkový, podobný koncept ako GW1800 len v malom, má krútiak už v nízkych otáčkach, vďaka tomu lepší záťah a tým iné sprevodovanie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (29.11.2011 13:51) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Zeze, je to presne ako píše Pitaz, vodičáky budú čoskoro 35 kW... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
pitaz, herghott - nestalo by za to urobit dve vykonove verzie tej istej motorky (jav v minulosti relativne casty)... uskrtit to len cez riadiacu jednotku by zrejme nestalo horibilne extra costy a zaroven by ste umlcali kritikov nizkeho vykonu a zaroven vyhoveli poziadavke do 35kw |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
raptor: Ten motor má proste 38kW to sú jeho parametre a dá sa znížiť na 35. Vec legislatívy je tam v tomto momente skôr náhodná. Tým chcem povedať že to nebol hlavný cieľ pri vývoji... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
raptor, keby sa s tym malo ist do nejakej sutaze, tak mozno ano.. inak naco? |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Kua, samý Rossi to tu je |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
eNem: S tým autom si to dobre trafil |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
awia, totižto si v tvojej rovnici zabudol zohľadniť element váhy, GW má pri 1800 ccm a 118 k 413 kg, nc 700 pri 700 ccm a 52 koňoch 218 kg a nenadarmo sa GW hovorí "nazúrený kredenc" Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (29.11.2011 14:35) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
to uz sme na tom dost zle, ked porovnavame auto s motorkami... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
pitazku akoze naco? co je to za sprosta otazka (fakt neviem najst lepsie slovo ako "sprosta") |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Honda - radsej spolahlivost a dlhodoba vydrz ako extremny vykon |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
raptaku, cize honda (alebo ina znacka) by mala naladit motor na vyssi vykon len kvoli tomu, aby umlcala kuviciace hlasy? to je podla mna sprosty dovod |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
riki1 |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
ano, mas pravdu, ked niekto kritizuje, ze NC 700 je slabe a pri tom sa na tom ani neviezol a nechape, ze silu robi krutak a jeho umiestnenie, tak si myslim, ze tomu nerozumie Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (29.11.2011 15:14) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
nedalo mi neporovnať motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=,9096,8932, aj keď možno niekto povie V Strom cestovné enduro myslím si, že k enduru má tak ďaleko ako bude mať aj Honda NC 700 X, predpokladám, že skutočne nejaký ten koník bude chýbať...., ale začiatočníkov určite osloví....motor je vyladený trocha inak ako V Strom ..... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Nie kazda automobilka ma aj moto diviziu a tak nie vsetci mozu pouzit technologie z "domacej" kuchyne. V-TECH je zaujimavy system, dlhodobo vyuzivany v autach, prvy prienik do Honda moto sveta bol cez VFR. Takze velmi zjednodusene, aj ked s rozvodom SOHC je motor v NC700 len polovicou z 1,4 motora napr. v Honde Jazz. Co vsak vobec nevidim ako nevyhodu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (29.11.2011 15:32) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Ked to zoberiem ako ex majitel jednovalca, ktory mal velmi podobne parametre motora ako tato 700ka (aj kone aj krutak aj tak nizko polozeny) a az na dialnicne presuny (nad 130km/hod) to bola pre mna idealna motorka a tato 700ka ma naviac este kultivovanejsi chod vdaka R2 motoru a zvysenu maximalku pri zachovani rovnako vybornej spotreby. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
tiež by som povedal, že cca 25 koníkov navrch by nebolo na škodu veci, ale to by už zrejme nebol nízkootáčkový motor. Kompromisy, to sú krysy - uvidíme, ako Stevie Wonder povedal. Pre mňa to už asi nebude, ale ako prvá väčšia motorka - prečo nie. Nakoniec, aj voĺakedajší Bulldog od Yamahy mal koníkov pomenej, ale krútil už od spodku. Najprv treba vyskúšať a potom hodnotiť. Odhliadnuc od výkonu motora, ostatné nevyzerá zle. Cena veĺa ukáže. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (29.11.2011 15:42) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Motohouse.cz: |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Porovnanie so Stromom nebol až taký zlý nápad. Ideálne by bolo sa pozrieť na krivky výkonu a krútiaku ale odhliadnuc od toho, keď vychádzame z toho že krivka výkonu vždy prudko stúpa s otáčkami tak Vstrom má 17 koníkov viac ale pri 9000 ot. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (29.11.2011 17:07) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: demmoo: Máš SS, čiže motorku, kde je primárnou požiadavkou výkon. Ale aj tak sa ťa pýtam - turistiku (NC700 sú sportturisty) jazdíš v otáčkach maximálneho krúťaku, alebo v otáčkach maximálneho výkonu. Inými slovami - "tvoje" pracovné otáčky sú 10500, alebo 8500? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (29.11.2011 17:23) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
raptor,vadim > kedze vas podla vasich prispevkov povazujem skor za humanitno-umelecke typy, s velkym zaujmom o techniku, (aj ked tusim ze sa zivite predajom technickych veci ,osobne vas nepoznam) tak to beriem s rezervou |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
hmm.. 50 Nm pri 2000 otackach je zaujimavy udaj.. pravdepodobne prave preto sa hodi tento motor na kombinaciu s DCT |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
bez ohľadu na stav veci a funkcionalitu motocykla som velice silno presvedčený o tom, že po naložení bagáže a prisadnutí spolujazdca ani lepší priebeh krútiaceho momentu nebude postačovať a výkon bude pochybovať tak ako to pociťujú aj teraz majitelia V Stromu a to má o viac ako 15 hp viac.....ale motorka pre začiatočníkov to bude ako vyšitá....a ak to skutočne zadupľuje aj prijateľná cena |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
pitaz, tak mi ju požičajte na elefantov, otestujem v extrémnych podmienkach a porovnám s varaderom/GSA a pokazenou KTM či ju ešte dovtedy nebudete mať? |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: podla mna je to super motorka.mal som cca 50 konoveho dominatora a cca 100 konovu fzr a vzdy vravim ze najviac som sa vyjazdil na slabsej masine.premna idealna masinka dobra spotreba , to ulozenie prilby perfektna zalezitost ,tazisko nizko takze lahko ovladatelna.jazdim viac menej predpisovo mne by ta masina sadla.potrebujem masinu okolo domu ,do prace do obchodu.to ze raz do roka mozno pojdem do chorvatska tak tam dojdem aj na pekacovy.keby som ja zacinal na takej masine a nie na rozkyvanej 350 bol by som velmi happpy Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (29.11.2011 18:17) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Pri dnesnych cenach benzinu je toto super motorka (nechcem sa hadat, ze pri motorke sa na spotrebu nepozera a podobne blbiny). Pre zacinajucich jazdcov, alebo pre tych umiernenejsich, ktori vykon az tak velmi nepotrebuju, ale chcu radsej spolahlivu motorku s nizkymi nakladmi na prevadzku je toto trefa do cierneho. A podla vsetkeho este aj cena bude dobra, takze same plusy, s NC Honda podla mna zaboduje |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: krasne a zaujimave motorky |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: motorka do veľkého mesta, pre začiatočníkov, pohodičkárov a podobne. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
+ spotreba, úložní prjestor, kolesá, možno asi aj cena |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Pri dnesnych cenach benzinu, servisnych nakladoch, poctu radarov a policajtov a vysky pokut a bliziacej sa neistej dobe, vidim tento pocin Hondy ako krok spravnym smerom. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Motorky - idu s trendom - cize mne sa moc nepacia... a nepaci sa mi ani clanok... slabo a zbrklo napisany podla mna. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Mne sa páčia obe Válce pekne sklonené dopredu (ako na mojej bývalej XTZ750) a točák "proklate" nízko |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Dobre rano! Motorky do mesta a na dennodenne dochadzanie do prace nemozu mat retaz. Pochopili to napr. v BMW a ich F650CS. Neviem si celkom dobre predstavit cloveka ako pri bytovke spanuje a cisti retaz. Vivat velke skutre!!! A stary Scarver mal podobnu spotrebu...trochu sa triasol. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
MajoKE je jasne, ze remen ma nesporne vyhody, lenze ho montuju iba na drahsie modely. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
dreamer: Aj na VTX1800 sa dá jazdiť s 5,5 litrovou spotrebou... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Vadim z casti mas pravdu, lenze servisne naklady po predaji motorky Hondu nezaujimaju. Hondu zaujimaju vyrobne naklady, ktore idu ruka v ruke s koncovou cenou a ich marketingovym planom low cost motorky a remen by im to predrazil. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
JuriK: Z pohľadu výrobcu máš pravdu. Aj keď MOC a VOC môžu byť diametrálne odlišné... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Honda sa nejako nevie zbavit toho hnusneho Hornetovskeho vyzoru, ktory nema v sebe stipku jedinecnosti a schopnosti cloveka zaujat. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
"Hornetovsky vyzor nema v sebe stipku jedinecnosti a schopnosti cloveka zaujat." |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
mas pravdu, viem ze je to subjektivny nazor, ale napriek tomu, ze poznam vela motorkarov, iba jednemu z nich sa vyslovene paci. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Aj keby si ich poznal 500, je to promile z promile z tých všetkých, ktorí si ho už kúpili. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
mne na motorku, myslim ozajstnu motorku, nie skuter, akosi nepasuje automaticka prevodovka |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Ujo pitaz, nieco malo okolo ceny? 5500 za S, 6000 za X + 390 za ABS? No nebudte taki tajnostkari... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Na Slovinskej webovej stranke uz 24.11.2011 bolo uvedene ze Honda nc700x bude stat 6.690 euro. Je to verzia s ABS. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
fjungbklofe (kokos, toto napisat ) - ja tie ceny naozaj neviem.. tajnostkar je importer.. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Anglické noviny MCN uverejnili dnes prvý test Hondy NC700X, môžem vám ho odfotiť a hodiť sem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil chrobakx (30.11.2011 21:00) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
v najnovsom teste NC 700 X na 1000ps.at sa okrem ineho pise: Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (01.12.2011 8:34) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Ja jazdim pod 140 km/h a 6000 ot/min. 99,99% casu |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: ...podla mna honda urcite uspeje,moto doba sa vyvija presne k tymto motorkam a pokial bude cena podobna ako sa tu objavuje tak |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: moja vzduchová guzi 10r má lepší výkon |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: maxipayne gratulujem k jednemu kw , a X ko je silnejšie Upravené 2 krát. Naposledy upravil Makros (01.12.2011 19:03) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
pitaz: neviem, co je "koncepcia" ani "filozofia", ale viem ze 50PS je zo 700ccm smiesne malo aj od daelimu,kymco&co, nieto este od hondy. keby honda chcela, vytrieskala by zo spominaneho objemu viac...a keby chcela, tesili by sme sa uz 5 rokov z novej afriky ci novej XX, dvojlitrovy GW by nemal vykon priemerneho litra, a cojaviem co vsetko este by sme mali, keby Honda chcela, a nevypliestali by sme oci na technicke udaje modelov ako NC700 s 50 konmi. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
zeze: Píšeš, že očakávaš "záťah". Ako starý pes určite vieš, že nie výkon, ale krúťak znamená "záťah". A NC ho má k dispozícii o 1 650 ot. skôr, ako DL, ktoré IDE. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
zeze, nuz ked nevies co je to koncepcia a filozofia, tak tazko nieco vysvetlovat... ja si myslim, ze honda s tymito modelmi presne vie, pre koho budu a kto sa z nich bude tesit. a urcite tiez viem, ze tato moto nie je pre mna a ani pre internetovych nahanacov papierovych parametrov. realita v predaji je taka, ze pride zakaznik, pozrie cenu, design, vyskusa si, a ked sa mu bude pacit, kupi si ju. a vobec nebude riesit tvojich "smiesne malo".. tot moj nazor |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
a já uš sem aj cosi počuj jak to jede |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: ahááá pitáááázku takze konecne tomu zacinam chapat Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:45) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
raptaku podla mna tomu vobec nezacinas chapat... len klasicky postup: povytrhavat veci z kontextu a nacapat hrusky s jablkami a ide sa do boja na fore... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
heh no nehovorím, že hondu neporazíš? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:55) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
pre uplnost predbezne ceny z mobile.de: |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: nikto na tychto moto este nejazdil a uz maju svojich priaznivcov aj odporcov. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Mne sa páči veľmi a či to má 50-70 alebo 120 koní na tom vôbec nezáleží. Viem si predstaviť Xko v mojej garáži na behanie po meste ale aj na veľmi slušnú turistiku. Ten krúťák podľa mňa bude stačiť aj na turistiku v dvoch plne nabalení. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
pitaz: este raz to skusim vysvetlit, trochu inac...zo slovenciny som mal vzdy jednotku, takze vyznam slov chapem. nechapem ale, ze ked postavim od zakladu novu motorku, dizajnovo slusne zvladnutu a to dost dynamicky, vyvoj ma stoji x casu a penazi, tak nakoniec v ramci filozofie a koncepcie tam dam motor s vykonom 50ps a nie 70+. dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
zeze, rozumiem, ako si to myslel. nechcem sa tu stavat do pozicie PR managera firmy Honda, ale kedze ju predavam, skusam sa na to pozerat aj z inych stran. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
ono pravdu ma aj vadim aj ty... papierove hodnoty nie vzdy zodpovedaju tomu, ako motorka "ide" ci "taha". krasne to ilustruje papierovych 110koni na XTZ1200 a GS1200, ktore maju dokonca aj rovnaky objem, ale pri jazde je to priam neuveritelny rozdiel. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
zeze presne viem o com hovoris, toto bol jeden z dovodov na predaj inak pre mna idealnej jednovalcovej motorky s rovnakym vykonom a krutakom ako maju tieto NC700. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
ked si bude niekto chcet prist pozriet na zivo, NC 700 X je uz na ceste.. pozajtra je tu |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Cau pitaz, neviem v ktorej predajni Honda robis, ale mam info ze prva moto nc700x bude 12.12. na Zlatych pieskoch v BA. Bude cierna a bez ABS. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (06.12.2011 19:04) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Moj nazor pre vsetkych nespokojnych ludi ohladom vykonu Hondy nc700. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
palciak, ano na zlatych pieskoch, ale uz 8.12. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (06.12.2011 20:30) |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Ludi ako Palciak bude viac a pre nich je tento model urceny. Takze dalsia diskusia o tom, ci Honda vie co robi je uz zbytocna |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
noo. uz som sa vozil.. taha to ako turbodiesel - hned zo spodu, velmi prijemne.. dobre sa ovlada, nizke tazisko, tych 211 kg nie je vobec citit. pekny, decentny zvuk motora |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Pitaz: mas to na znackach ? A cena ? |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: ked to budete mat ako predvadzacku s 3 kuframi ktore nabalim, dojdem otestovat aj s frajerkou. Mne by toto jak vyhovovalo, uz len aby to utiahlo takto nabalenu moto - jazdim do 5000 ot/min, dialnicne presuny solo do 150, dvaja 130-140. Na VFRe som vyuzil ten vykon, ktorym sa tu poniektori furt ohanate raz, a to pred dvoma rokmi na dialnici v chorvatsku, ked som sa pripojil na hraniciach k madarovi co bol na CBR600RR, no ale ta spotreba co som mal po 200 km |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Uz som sa zlakol, ze za tu cenu to bude mat aj ukazovatel zaradenej rychlosti |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
jurik, to sa nemusis bat, ukazovatel mame ako priplatkovu vybavu |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie: Tajomstvo je v konštrukcii motora. Dlhozdvihové motory ťahajú od nuly, žiadny nadštvorcový športiak sa na nich nechytá na spodku. Len tak zo srandy, skúste nájsť - teda okrem čoprov a muzeálnych typov - motorky z posledných 10-15 rokov, čo majú menšie vrtanie, ako zdvih. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Papiboy: pisal som to v prvom prispevku, cele tajomstvo tohoto Honda motora je, ze to je polka motora z auta, preto ten pomer vrtanie/zdvih... Nastuduj si detaily k 1,4 VTEC... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Menton, veď ja ti neberem, čo si v prvom príspevku napísal. Ja som napísal niečo iné. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Tu je rozhovor s clovekom, ktory celkom mudro hovori: www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
samozrejme, že ojebáva je to jasné nikto s menom Masanori Aoki nemôže hovoriť pravdu určite sa na tom ani neviezol veď na Slovensku len Pitaz tak čo ten o tom môže vedieť...... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
MarekZ: ty asi nemas technicke vzdelanie a s fyzikou nebudes velky kamarat vsak ? Poviem to velmi zjednodusene, hodnota krutiaceho momentu pri spalovacom motore je dolezita pre jeho schopnost zrychlenia celej sustavy, jeho maximalny vykon pre dosiahnutie maximalnej rychlosti. Co potrebujes na moto castejsie zrychlovat, ci ju "rozgulat" na maximalku ? |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
zetko - zvycajne si myslim ze pises pravdu a si rozhladeny... ale v tomto pripade nemas pravdu |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Menton: asi ze aj hej, krutiaci moment, ale na kolese, nie na motore. Preto vsetky tie ohurujuce hodnoty krutiaceho momentu pri turbodizloch hovoria len o charakteristike tych motorov. Pre zrychlenie je dolezity moment na kolese, tiez zjednodusene napisem, ze moment je funkciou vykonu pri otackach a plati to aj naopak, ide o zavisle veliciny. Pritom plati, ze prevodovka je menic krutiaceho momentu, darmo mam na motore nejake obrovske cislo, dolezite je to, co mam na kolese. Vykon prevodovka s nejakymi stratami prenesie na koleso a od neho zalezi zrychlenie. Ano, mas pravdu, zavisi od krutiaceho momentu, co je v podstate vykon pri otackach. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
V cislach: www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vykon-vs-tocivy-momen... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
MarekZ, tvrdíš, že to nie je na diskuziu na nete - ale neveríš tomu, kto to vyskúšal. Tak vyčkaj a vyskúšaj. Aj ja si to určite skúsim, ak mi to ujo pitaz dopraje... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
MarekZ: v prvej reakcii na moj prispevok, zaciatok tretieho odstavca si to vystihol. Nepoznam termin absolutne zrychlenie, kazdopadne suhlasim s tebou, ze pre bezne jazdenie aj s trochou dynamiky staci 5-6 tisic otacok motora (alebo nech nikto nevrta, tak napr. do 60% maximalnych otacok). Lenze v tychto otackach moze ta CBF len snivat o 78 konskych silach! Awia sem vlozil aj graf s konkretnym porovnanim, vykon a krutiaci moment pri konkretnych hodnotach otacok do 6000 su jednoznacne v prospech NC700. Osobne nepoznam nikoho, co bezne zrychluje na CBF stylom sprintov, takze preradovanie hore az pri 500 otackach pred obmedzovacom. A to je prave kuzlo "nizkootackoveho" motora v NC700. Osobne si to rad vyskusam... |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
ceny: |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Hodnotenie:
|
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Dobre ceny, ale model NC 700 X ABS by som prijal za cenu bez ABS. |
Re: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
V piatok som sa posadil na NC700X v predajni na Zl. pieskoch, prvy dojem: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce