Anketa:
Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNaživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(10 hodnotení)
Diskusia k článku: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: versys..moze byt |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: ojooo, tá 800 se |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: ta retro kawka...hmm.... |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
raptor: keby len ty |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: Moto je na foto fakt krasne. Len preco nas Awia furt trapi tym modrym filtrom ? Sak to sa neda pozerat... |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: W800 je bozska a tato SE... kurnik, nekupite niekto zenu, deti? |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: Tak Versys 1000 ma prekvapil, som očakávaní ako to bude jazdiť. Už menší mal super podvozok. A tá baba má fajnô tričko (LZ) |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
dreamer ked opomenieme dizajn tak preco je to tvoj favorit? |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
raptore: Hodnotim celok a pripominam, ze podla mojich vlastnych kriterii, ktore nemusia byt totozne s kriteriami niekoho ineho. Pozitivne hodnotim uz aj to, ze na rozdiel od napr. Explorera, alebo CT sa tato Kawa nehra na pseudo-enduro, ale z endura prebera len to co je vyuzitelne na cestnu turistiku, teda vyssie zdvihy na zle cesty, pohodlny posed, ochranu pred nepriaznami pocasia, atd. V sulade s jeho poslanim sice vsestranneho, ale stale cestneho turistu sedi aj slogan "For Roads Less Travelled" (vo volnom preklade "Na cesty po ktorych sa cestuje menej casto"). Dostatocny vykon znamena pre kazdeho nieco ine. Ja napr. nevyuzivam naplno ani tych 94 konikov, ktore mam teraz, takze 118 je na moj vkus az az. 4R hodnotim sice ako minus, lebo som zatazeny na dvojvalce, ale ak by som to mal hodnotit objektivne, tak na cestnu turistiku je 4R vhodnejsi kvoli jemnemu chodu a zatahu ako elektromotor. Ja V2 milujem a nevadi mi jeho osobity charakter, ale uvedomujem si, ze pre kazdeho to nie je. Vaha? Mam Varana a nestazujem si, toto je o celych 40 kil lahsie |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: a je to tu. |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Hodnotenie: Ojojój, vazne motorky, tie W |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Papiboy: fakt krasna... |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
|
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
Papiboy: paci sa mi tento pozitivny pristup... |
Re: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
|
papiboy tak to je fakt pekny kusok... |







.
Ale, kedze na cestakoch je to standard + o cosi sirsie pneu asi to nebude uplne zle. Pre mna velke plus su aj konvencna kyvka a retaz, ktore tak ako V2 v tejto kategorii moto uz pomaly vymieraju. Nema zmysel polemizovat preco je to plus, ja to tak chcem a to mne ako dovod staci
Hurá, ja asi mladnem!