Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Predstavujeme Yamahu WR450F 2012 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPredstavujeme Yamahu WR450F 2012 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
![OO](images/watchlistNO.gif)
Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() vemli sympaticka moto... uz len cenu vediet a pripadne servisne intervali.. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() Chcel by som aspoň skúsiť, ako funguje "striekačka", uvidíme aké budú testy. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
tak tak, clanok neobsahuje ziadne informacie hodne clanku na motoride. Posobi to ako "prefoteny" letak zo slovenky. Marketeri v yamahe by sa mali viac snazit... Potom by mozno yamaha neplakala, ze nema peniaze. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() krasa nove predne svetlo, Excel rims striekacka no proste super |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() clanok bieda, vlastne len uputavka. masina tazka a silna, na hory a kantrac parada, na technickejsie drahy radsej o 20 kg lahsie masinky. Ten drziak znacky znacku pri tempe urcite neudrzi, hlavne nase lopaty. Yamaha by uz mohla s tymi 5 ventilmi skoncit. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() bedna nechápem čo môžeš mať proti 5 ventilovej hlave? Čím lepšie vyplachovanie tým lepšia pružnosť a výkon motora. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Čím lepšie vyplachovanie tým lepšia pružnosť |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
výkon to nezvysi, viac ventilov-viac servisu, hlava je viac prevrtana dierami a tym oslabena, cinnost 5 ventilov viac opotrebuje vacku aj rozvodovu retaz. Okrem toho pre vykon neni dolezite kolko ventilov, ale vzduch, zmiesavanie s palivom v spravnom pomere a distribucia zmesi vo valci, cele casovanie vybuchu. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Trocha si naznačil "distribúcia zmesi" ja poviem presnejšie výmena zmesi v spaľovacej komore, samozrejme aj to ostatné je dôležité. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
bavime sa o ostrych masinach. tam bez servisu ju mas do 150 mth pochovanu. Servisom teraz nemysim olej a filtre a platne. Myslim aj ventily piest kruzky kluku, gufera , kyvku, tlmice a x inych veci. Ti co sa tymto motorkam to vedia na par hodin +. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (12.10.2011 11:05) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Myslíš že WRko teraz vydrží menej lebo má o jeden ventil viac? Určite je nato hlava motora dimenzovaná a na piest ,kľuku má sotva nejaký významný vplyv. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (12.10.2011 11:17) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
ked budes menit ventily, budes kupovat o jeden viac. Ja by som do 5 ventilu nesiel. Proste kazda firma sa niecim chce lisit a vyznacovat, tak si nejaku fajnovost vymyslia.Nemci to dohanaju do extremu a v civilnych strojoch sa uz troska opicia aj ostatni. Preto som suzukac, lebo sa nechcu lisit a robia cisto ucelovo zamerane veci bez vystrelkov, nic navyse, ziadny prehnany marketing. Ja sa nechcem hadat, ale cim som starsi, tym jednoduchsie a poctivejsie veci mam radsej. vies ja krosy beriem cele ako spotrebak, takze cim jednoduchsie tym lepsie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.10.2011 11:31) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Mne sa moc nepáči |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
volodaj: |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Nech jebne |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Bedna bude mat v niecom pravdu kedze sa Yamaha v supersportoch R1 a R6 vratila k 4-ventilovej technike. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
cim viac ventilov, tym viac yamaha |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() Výborná moto Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (12.10.2011 14:07) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
motoexcite> Ako vravíš. U mňa najazdených asi 80 mth a za ten čas nastavovaný jeden ventil a vymenená rozvodová reťaz. Ventily bez problémov. Pritom vôbec neviem, koľko tá motorka najazdila predtým a bola jazdená závodne ako SM v Mitas triede. Uvidíme ako na tom bude spoľahlivosťou nový 4-ventilový motor v YZ 450f. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (12.10.2011 14:20) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Hodnotenie: ![]() ...pat ventilova koncepcia motora od yamahy vo WRkach a YZfach funguje bez problemu od roku 1998 do dnesneho dna,takze az tak nahovno ako tvrdite nebude... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk (12.10.2011 18:29) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
nespochybnujem, netvrdim, ze je nespolahlivy. len tvrdim ze ci 4 alebo 5 ventilov je to jedno, nie je to nejaky prevrat, ale skor trocha ine riesenie. Ja povazujem wr za super motorku a ak by som chcel ist do endura 4T velkeho bola by velky kandidat spolu s rmx 450 a bergom. az potom bys li gas, huska. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Veru, RMX vyzerá tiež super. Som zvedavý, či spravia ja 250. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
...ved ale ked mas tri ventily tak je jasne,ze pri otvoreni vsetkych troch ventilov naraz mas vacsiu plochu cez ktoru vchadza zmes ako pri dvoch ventiloch.To znamena,ze ti prejde rovnake mnozstvo zmesi za kratsi cas,tym padom presnejsie ako pri dvoch ventiloch...cim mozes ist aj do vyssich otacok. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Aký dvojvalec, nemyslíš skôr apríliu RXV? S bednom hovoríme o tomto Upravené 2 krát. Naposledy upravil volodaj (12.10.2011 21:37) |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
dusifuk ...ved ale ked mas tri ventily tak je jasne,ze pri otvoreni vsetkych troch ventilov naraz mas vacsiu plochu cez ktoru vchadza zmes ako pri dvoch ventiloch.To znamena,ze ti prejde rovnake mnozstvo zmesi za kratsi cas,tym padom presnejsie ako pri dvoch ventiloch...cim mozes ist aj do vyssich otacok. |
Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
...nemam pocit,ze by WR bola v nizkych otackach slaba,toto ti vyvrati asi kazdy kto jazdi na yamahe. |