Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuMitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(24 hodnotení)
Diskusia k článku: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: velmi potešitelné |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Hodnotím vysoko pozitívne... Dobre je že to má aj iné označenie teda E10 a že E09 zostáva v ponuke bez zmien... Každý si tak môže vybrať... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: kazdy ako kazdy.... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
ešte by ma zaujímalo, či na mokrej ceste kĺžu rovnako svinsky ako E09, lebo to bola pre mňa ich jediná nevýhoda |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: eNeM-nemali by, je tam ta stredna figura delena. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Český soudruzi v Mitasu sa konečne prebrali z dlhého spánku a dali ju na trh |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: AMIS : tebe neostáva nič iné ako skúsiť to tu |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
cervo pre teba su TKC "za facku" |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
K odberu ihned tu: |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
nerd myslis? tak posli ponuku do SS |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: mam TKC a na zadnej pozorujem ze ubuda dost rychlo naproti tomu predna je stale ako nova, zadnu nabuduce vyskusam mitasku |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: malé štuple a moc na husto nič pre mňa..... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: mal som na Vedre E09-ky, jedine co som im mohol vycitat, tak to bola jazda v terene - v priecnom smere nedrzali. Tieto E10-ky vyzeraju, ze maju tu istu "chorobu", ale trebalo by ich najprv vyskusat, a potom kritizovat. Za tu cenu kebyze este mam Vedro, tak nevaham. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
matus: S tou cenou si hádam robíš srandu? Polovičná cena oproti TKC a Karro? |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Pre tych co maju 21" koleso tu je vynaty riadok z tlacovej spravy |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: ... nevypadajú zle, po Velkej noci objednám zadnú na skúšku ... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Awia, neviem kolko stoja tkc, ale karoo som minuly rok kupoval v kamennom obchode za 150 za sadu (predok samozrejme 90/90/21). To mi pride byt plus-minus rovnaka cena ako za tieto mitasy - ak teda spravia 21. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Zostávam pri overenej klasike... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
to matus |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
urcite ju overili testovaci jazdci, a ti su iny level ako my vsetci |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
daniel, kazdy vyrobca testuje svoje vyrobky. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
matus, ja som reagoval na tvoje tvrdenie |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Tak to vyzerá, že už viem, čo skúsim na túto sezónu. Myslím, že cena je dostatočne nízka a s E09 na Afrike som bolo celkom spokojný... Jasné, že v daždi neočakávam zázraky, ale v ľahkom teréne zázraky očakávam oproti Dunlopke štandartne montovanej na nového Varana... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
daniel, ak potrebujes flamewar, chod na azet. nemam co dodat k teme. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: do certa, asi pred mesiacom som obul znova E09, keby som vedel, slahnem tam E10 akoze na probu.. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
No ja ti vám neviem, tá cena sa blíži úrovni Karoo-čiek a tie držia na ceste (aj neceste) za každého počasia (a nie len po zahriati a za sucha, ako Mitas) dosť dobre čiže trošku sklamanie z ceny |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Uz ich niekto aj testol? Rozmyslam ze si ich dam na mojho Varana, len sa bojim ze ako to bude sediet v zatackach... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
... už ju mám v garáži, nahodím ju na MECH 2010 ... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_id=19... |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Objednaval som sadu link www.webareal.sk/pneushop/eshop/2-1-Motopneu-Mitas... objednavka prebehla v poriadku (aj dunlopi som u nich objednaval ale pre seba tie su overene) pre kamarata na gs 1200 v sobotu pojazdil asfal cca 400km dnes po dvoch dňoch tlak v prednej takmer nemeratelny cca 0,5. Kde asi udelali soudrozi z ČR chybu? |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Ešte doplnim disky nema hrdzave su to tie hlinikove leštene. Aby to tu zase mudrci nerozoberali. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Chalani dávate do E-09 duše? Jedná sa o hliníkové disky, nie špajdlové. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
PEPE, |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
quanto áno ja by som im už neveril, ale zase je pravda že na tu cenu sa vela ludi ulakomy |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
vážení, čo ste stihli otestovat čo i len čiastočne E10, dajte mi nejaké skúsenosti, prosím |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: na transalpe som dvakrat reklamoval mitas e07 myslim to bola. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
caper: v septembrovom motohouse ich testovali a podla toho co tam pisali tak ziadna slava. Odporucam si to pred kupou precitat. Aj v motomagazine 09/10 pri dlhodobom teste f800gs ich mal obute cestou do afriky a spat, pisali, ze sa rychlo opotrebovavala co sa vsak zahadne zastavilo po 8000 km a nakoniec na nich prisiel az domov cca 12500 km |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
pridavam skusenost s metzeler karoo - na jednej som spravil 2x rumunsko (~5.000km) a este ostalo dost stuplov na to aby som nemal problem vyjst 4x za sebou na tu vysoku dunu, na ktoru sa pri sand rally ani nejazdilo. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: Verím že budú dobré. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: obuté a spokojnosť |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
sorge a co si obuval predtym? |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: vidim to tak ze na GS si tiez dam tieto, presne co som hladal , a cena ? podla mna prime |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: takze moje E09 su uz zodrate (hlavne predna navydrzala ani polovicu zo zadnej) tak vas poprosim o postrehy ohladom E10....zaujima ma zivotnost prednej a hlucnost zadnej E10...dakujem |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Hodnotenie: mal som to "stastie" ju "testovat" ako prvy tu v SR a davam jej 3x Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.08.2012 8:19) |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
vdaka za odpoved....pisu ze E10 vzadu je menej hlucna ako E09...pozeral som prednu TKC80 ale neviem co znamena TT a TL...aj cena je ok |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Raptor: Ja som obul začiatkom leta E-10 predok, E-09 Dakar zadok. Nesfukuje mi, po 6.000 km vyzerá, že ešte nejakých 4-5 nabehá ale chcelo by ju to otočiť lebo štuple za z jednej strany zarovnávajú ale to je problém všetkých predných štuplových gúm na GSke. Na ceste drží dobre ani v daždi som problém nemal aj tak skôr šmykne zadná E-09, no TKC-80 je o dosť lepšia na asfalte. Avšak ani s E-10 nemám pocit, žeby GSo bolo uplávané len po tom čo som odjazdil zhruba 5.000 km pri jazde na rovine a rýchlosti medzi 110-140km/h mám pocit akoby som šiel na nejakej rolete a to sa mi teda vôbec nepáči. Off-road sa mi ale zdá byť s E-10 lepší, tam kde TKC-80 mala predné koleso v šmyku E-10 ešte drží, lepšie sa robia poľné driftíky aj v blate sa trochen lepšie čistí než TKC-80 tá sa zabombuje hneď. Odletené štuple sa nekonali nikde ani na šutroch v Alb ani pri dlhých presunoch asfaltom keď od spodu sálalo také teplo, že som si nohy radšej vyložil na valce. O prvých sériách tej pneu tiež nikto nič dobré nenapísal preto som si ju vtedy ani nekúpil ale keď pneu zajzdím opäť si kúpim E-10. Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeON (08.08.2012 9:49) |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Tiež som mal z prvej série a bol problém s únikom tlaku, to sa ale vyriešilo. |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
zeON ak ti nestaci ked povie raptor ze tie gumy rozplavaju aj GS tak mozno ti pomoze ked to povie francuz, ernesto alebo rmacko Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.08.2012 10:18) |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Raptor: Ty si špekuluj nad mikroprasklinami ja budem radšej iba jazdiť. Raptor, Francuz, Ernesto ani Rmacko pokiaľ viem nie sú bohovia ale pokiaľ viem ani im ich pravdu neberiem. Ja som sa o tej pneu bavil s Jardom Šímom a čo teraz? Prečo zo mňa robíš chuja tak aby som vyzeral, že neviem na čom jazdím? Sám vieš, že tá pneumatika je upravená a možno si profík na výrobu a vývoj pneu a s radosťou ma opravíš, no vlastnosti pneumatiky sa dajú meniť nie len jej vzorom ale aj inou výstuhou kordu, inou zmesou atď či? Nechcem tú pneu obhajovať lebo ju mám, veď som aj napísal, že TKC-80 je na ceste lepšia. Len nechápem prečo ak má niekto iné skúsenosti s v podstate inou vecou ako ty hneď tu akože píše mýty. Ta pneu bola zlá, preto som si radšej kupoval drahšie TKC-80 a čuduj sa svete práve jedna z nich mi cez noc zvykla sfučať (ale to nebol problém výroby ale tvrdého zaobchádzania s pneu). |
Re: Mitas E10 - nové pneu pre duálne cestovné endurá
|
Zvedavosť mi nedala a dal som si na Varadero Mitas-ky E10. Je o mne známe, že jazdím celoročne, kdekoľvek , na akomkoľvek povrchu, po cestách, mimo cesty okrem ľadu a ujazdeného snehu. E10-ny ma veľmi milo prekvapili svojou ovladáteľnosťou, "lepivosťou" a tým, že nikdy nekmitali riadidlá, Varaderisti vedia o čom hovorím, pri 50-70km/hod ako pri iných pneumatikách. Napr. Metz. Tourance ženú Varadero ako po koľajách a je treba motorku trochu tlačiť do zákrut. E10 naopak, ide s nimi motorka do zákrut sama. Drží na suchom povrchu lepšie než Michelin Anakee2 / tú už nikdy nedám na Varadero/. Na mokrom povrchu je to normálna predvídavá guma, pri ktorej platia fyzik. zákony. Keby vydržala aspoň 7-8 tis. km na iných pneu ani nejazdím, len na E10. Možno by stálo za úvahu použiť zmes z E07 na E10. Inak je len zbožným želaním výrobcu a strááášne opatrných jazdcov deklarovaný nájazd 6-8 tis. km. Ja som urobil na prednej 3500 a zadná možná dá 4000km. Možno... |






, škoda že nebude 21-tka predná, to ju vyraduje z mojho výberu a dalšia nevíhoda že má asi o polovicu nižšie štuple, hlavne ten zadok. Uvidíme ako to bude zo životnostou a aj v teréne by to malo volačo zvládnuť ale štuple su nizke, či sa nebudú trhat jak na starých 09 ale to by na tejto gume nemali, šak bola vyrobená na velke stroje. Som rád že aj velke stroje maju čo obut v normalnej cene a nie predražene TKC. Ale terénne schopnosti budu asi rovnake ako TKC ale aj tak ešte raz