Anketa:
Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Chvalim Vas za rychlu info. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Richie> mozes si vsimnut, ze na tom videu su dva modely toho isteho "prototypu", preto je mozne, ze Honda ponukne dve verzie VFRky. jednu normalnu a druhu dvojspojkovu. uvidime, ako sa to vyvinie. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: preco nie, pri "velkych moto" to moze byt zaujimave. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: moc techno.. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Zdá sa mi to ako obdoba DSG od VW.... žeby japonci kopčili európu? Každopádne to môže byť zaujímavé a dáva to predzvesť ďalšieho technického vývoja pri motocykloch.... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: konečne niečo pre mna,ja sa za toho boha nenaučim poriadne radiť... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: No ten manuálny režim by som ešte prekusol ale ten automatický asi nie, fakt je to také skutroidné ...MAN |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: podla mna to konecne zacnu montovat casom aj do GW |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
V GW to moze byt... tam to ma svoje miesto hned vedla ovladania hriankovaca... ale v SPORT / touringu? |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
sekvencne radenie? preco ne... ale preco NA RIADITKACH??!!! dajte to normalne na paku na nohu kua nech to ma aspon nieco spolocne s motorkou |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
...ale budiky to ma pekne... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: v tom manualnom mode prevodovka pekne rychlo preraduje, bez strat vykonu a tociveho momentu pri preradeni, ako sa deje pri beznej manualnej prevodovke (aspon podla toho videa to tak vyzera) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.09.2009 18:06) |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: mate tu niekto alebo mate priameho znameho, ktory ma na DSG nad 100tis km? |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
mam silny vodojem, ze ten 'prototype' je uz finalna verzia novej vfr 1200 |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: ako.. vyskusat by som to chcel.. keby mam jednu masinu normal, napr djuuka a potom toto na cestovanie s ladvinkou, kde to bude plynulejsie.. ten poloautomat sa da.. a podla mna aj ten automat.. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
No neviem, nie mala vaha navyse a fakt to mohlo ist radsej na nohu a nie na riadidla Ale ja nemam automaty rad zo zasady, takze s rezervou |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
motor V 4 |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Suhlas Richi600, nech nerobia z moto maxiskútre, ma to sice iný princíp ale vysledok... neviem, do GW v pohode, tam znesu vsetko, ale VFR bola vzdy trocha aj o sporte a neviem ako bude toto podradovat ked to bude jazdec chciet... a s tou radiacou packou rovnaky nazor - na moto ma byt, vzdy ju kazda mala... (vid Aprilia Mana 850 ma aj tlacidla aj packu).. clanok , riesenie skôr |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
samozrejme to nie je riesenie na race, ale na turistiku pohoda |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: mne sa to pozdava... asi preto ze jazdim na skutri. Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (08.09.2009 19:53) |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
da sa aj manualne, ale spojkovu packu nemas Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (08.09.2009 20:02) |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Uz vidim ako z 5 mackam gombik do 2jky na okruhu ale na cestu a turistiku sa mi pozdava Upravené 1 krát. Naposledy upravil samcho (08.09.2009 20:04) |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Hold, era automatov sa blizi..........len nechapem, preco to neponukli do GW, ale do VFR-ky?? iba preto, ze sa jej uz kazdy nevie dockat? |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
ten enyvan by urcite nemal jazdit sport bike |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
tiko stane sa to iste,ako napr. na mojom burgmane este sa mi to nikdy nestalo |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
rapid: jasne, ze treba to ocakavat a hlavne byt na bezspojkove pohynanie zvyknuty, ale na druhej strane...........ak mas pred sebou polmetrovy tankvak a si napechovany do dazdovky, ver mi, ze nepotrebujes ani metrove rajdy |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Ja mám motorku s automatickou spojkou, ktorá má 25 rokov |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: neviem,MNE sa to nepaci,cim dalej tym robia vsetko pohodlnejsie a manualnej prace bude minumum,zachvilu budeme vsetci scootristi. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Chybalo by mi to manualne radenie aj so vsetkymi jeho nevyhovdami, to je predsa to co nas mnohych bavi no nie? .. ale naozaj za super napad |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
vcera som to video nevidel. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
s nohou preradis ovela rychlejsie ako tento automat .. a o f1 prevodovke ani nehovorim |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Ak to bude fungovať ako DSG, nechce sa mi veriť že by som tam nohou rýchlejšie hádzal kvalty ako automat... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Pedro, DSG radi rychlo iba vtedy ak vie spravne odhadnut, aky stupen sa bude pri nasledovnom radeni zaradovat. Pri beznej jazde to nie je az taky problem, ale akonahle budes jazdit sportovejsie na nejakej okreske (na co VFR vzdy stavana bola) tak logika radenia nema sancu ocakavat, co bude. Vzdy to bude iba 50 na 50, ci je rovinka dlhsia a vypecies tomu alebo nasleduje zakruta a bude sa podradovat. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Nehovorim o rychlosti radenia v automatickom mode. Ale o rychlosit radenia v manualnom mode s cudlikmi na lavej rukovati. Jak stlacil, tak sa preradilo. Presne jak nohou. Takze netvrdim, ze to je rychlejsie, je to to iste. Co ma prekvapilo bol ten odstup medzi stlacenim cudliku a samotnym preradenim. Je v podstate nulovy. Ako by si fakt buchol po prevodovej packe... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Richie - k poslednemu odstavcu - ved prave! |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
MATUS Richie600 ma predbehol, mal som na mysli manuálny mód, ale určite ani športový nebude na zahodenie... Samozrejme je to iné ako pri aute, nebudú tam neviem aké rozdiely v rýchlosti... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Podla mna to netreba dopredu odsudzovat, ak si to najde svojich zakaznikov, tak preco nie... Klasicke prevodovky z trhu tak skoro nevymiznu, kazde ma svoje vyhody a uplatnenie. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
marek, pokiaľ sa to chová ako tá moja, tak ako skúter, do premávky úplne super, proste si ideš, nemusíš mačkať spojku, iba si brzdíš |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Prečo by to nemohlo byť na športpvých mašinách? F1 sú podľa mňa športové dosť a systém radenia majú podobný... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Vadim, ako to maju vyriesene v F1, je ten system dvojspojkovy? Alebo ide o jednu spojku a vymakany system radenia? |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Marek, ja keď som to zbadal, musel som to kúpiť, ono je to na tejto malej crosske do mesta a do terénu úplne super, u mňa spokojnosť na najvyššej možnej úrovni. Absolútne si to dokážem predstaviť na motorke kategórie GT, manuálny režim hádzania či už kvaltom alebo gombíkom môže byť super |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Nie dvojita, ale minus 46 mesiacov... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Majo, FJR má prevodovku s iným princípom a funkciami. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
marek: Neviem. Myslel som "užívateľsky" podobný. Nie konštrukčne podobný. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Clanok: |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/honda-dual-clutch-t... |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: mne sa to nepaci |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Hodnotenie: Konecne nieco poriadne. Ty co to odcudzuju by si mali obskusat nieco ako burgman a potom hodnotit. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Dnes anglicke noviny MCN zverejnili dalsie spionazne fotky pravdepodobne uz hotovej verzie VFR1200, ktora by sa mala na trhu ukazat uz buduci rok. |
Re: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
world.honda.com/motorcycle-picturebook/DCT... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (12.04.2010 10:11) |