Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3936 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (25 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.06.2008 21:32

Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

jarro
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

K tomu Vtec-u
Pozri obrázok


08.06.2008 21:45

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

chrobakx
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Dobrý článok a krásna motorka.


08.06.2008 22:09

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

slintam si na klavesnicu


08.06.2008 22:39

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

MiroK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny clanok. Skvela moto. Mam podobnu, ale rok 2005.
Snad jedina vec, ktora mi na nej vadi je hmotnost. Ale neda sa chciet aj vsetka ta technologia aj nizka hmotnost. Cestovanie je naozaj vyborne. Zatial som urobil cca 750km za jeden den a tak kvalitne sedadlo som nenasiel na ziadnej moto. Verzia 2005 zapina Vtec este pri 6800ot a zda sa mi to vyhodne aj kvoli rychlosti, ktorou sa da v 8ventilovej konfiguracii cestovat. 167 je este bec Vtec. Uplne postacujuce. Mne sa sice nedari robit takuto spotrebu, ale je to asi aj jazdnym stylom. Uplne najmenej 5,6 a normalne tak do 8. Rekord mam skoro 12. NA ten Vtec si chce zvyknut, ale uz ho ani nevnimam ... ale ten zatah stoji za to. Dobra volba.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil MiroK (08.06.2008 22:43)


09.06.2008 9:45

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

cavan
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

takisto som prestupil na vfr 800 z horneta 600. mam sice starsi model rocnik 2001 - bez VTEC ale takisto to bol posun o dve triedy inde...co sa tyka tuhosti hlavne na krutenie je to znacne citelny rozdiel - ked zom z nostalgie sadol na hornet a trochu polietal Havran bolo to citit.
jazdim skor turisticky cca 2500 - 6000 ot. a spotreba je okolo 5l, rekord som mal 4.8l. /samozrejme to sem-tam "oslahnem" ale nie az tak casto - preto aj taka spotreba.../ K&N som tam nahodil cca pred 3tis km nie je to az tak znatelne citit ale zda sa mi ze lachsie "dycha". Nahod na nu ladaky, to je potom ten spravny buchot - V4 ma nezamenitelny zvuk >:-). este k plexi - vadilo mi nizke plexi kedze vzhladom k stylu jazdy a vzpriamenejsiemu posedu na mna vsetko fucalo - kupil som MRA tourist - je to lepsie ale aj tak ide vela vzduchu priamo na prilbu - to je radost potom cistit musky... takze kto chce vyslovene pohodlie mal by si zaobstarat vario stit so zvysenym deflektorom...

VELA KRASNYCH KILOMETROV [dobre]


09.06.2008 9:50

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Romanki
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn článok. Mal som staršie modeli VFR (maximálna spokojnosť), tento model bol v užšom výbere no nakoniec som skončil u CBR 1100 XX. ;-)


09.06.2008 10:16

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ty budes mocny chlap, ked stlacas tu spojku len jednym prstom ;-) Clanok je velmi pekny [dobre]

P.S.: pikoska:
VFR s turbom - 147 koni:
www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=31492


09.06.2008 10:28

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

cavan
 Kávičkár 

Ikona

vidicon: dobra prestavba [dobre] musi to vyt raketa >:-)


09.06.2008 10:35

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

milan3232
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiez ju mam doma rv 2005. a samozrejme plna spokojnost. Honda je Honda.
MiroK - ked som ta prvy krat videl v PK, isiel som zosaliezt, ze aky to grazel mi slohol tu moju :-D
Niekedy by sme sa mohli stretnut.


09.06.2008 11:21

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

10zaciatocnik10
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ze ake krasne su tie VFRy, uz len ten Vtec mi chyba. Moja najnizsia spotreba bola 4,9 l pri 450 km vyletiku. Z toho polovica vyletiku bola cca 4,5-4,6 :-D asi som spal na nje, neviem preco tak malo :-D


09.06.2008 12:08

Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Zdravím Vás všetkých. Aby som tu nevyvolal zbytočnú polemiku ohľadom spotreby, v článku uvádzanú hodnotu som dosiahol v zábehu, pokojnou jazdou bez prudkého zrýchľovania a využívania V-TECu. Nech sa páči aktuálny výpočet spotreby: Na 5860 doteraz najazdených km som natankoval 385 litrov paliva, t.j. priemer 6,57 l/100 km. V motore je plná syntetika a tankujem výlučne V-Power 95. Podotýkam, že jazdím sám bez väčšej záťaže, športovo, plne využívam celé otáčkové pásmo teda neustále aj V-TEC, nijako sa vedome nekrotím a vonkoncom sa nesnažím jazdiť "na spotrebu". Toť vsjo.


09.06.2008 12:32

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

titan
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krasna moto, nesiel si nahodou asi tak dva tyzdne dozadu cez Sklene Teplice smerom do Banskej Stiavnice?


09.06.2008 12:34

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mal som ju, je to pani motorka nemam ju velmi s cim porovnavat ale zanechala vo mne najlepsie dojmy

a je to jedina honda ktora je dizajnovo niekde uplne inde ako jej ostatni bratia a sestry


09.06.2008 13:38

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

VFRky sa mi vždy páčili , hlavne ten zvuk V4 s karbónovými výfukmi je super.Bál by som sa jedine drahého servisu a vysokej hmotnosti .Škoda že už sa rozvody nerobia s ozubeným súkolím ,ale s rozvodovými reťazami.


09.06.2008 14:04

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Marek750: ked presedlas z Tenere na VFR, bude sa ti zdat ako pierko ;-) A ceny servisu sa obavat tiez nemusis, lebo VFR ho nepotrebuje (teda aspon ten model s ozubenymi rozvodmi) :-D


09.06.2008 15:08

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Vidi moja XTZ má o 18kg menej ,takže také pierko to nebude .Tie VFRkilá sú zas pekne pri zemi takže ich asi tak necítiť.Pre mňa sú VFR spolu s V-Maxom motorky z najkrajším zvukom +ešte to pískanie ozubených rozvodov je nádhera [dobre]


09.06.2008 15:17

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

cavan
 Kávičkár 

Ikona

... niekedy sa citim ako keby som jazdil na zmychacke :-D ale ten hrmot z otvorenej koncovky mi to vzdy vyvrati ;-)


09.06.2008 15:35

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Marek750: ako si napisal, VFR ma kila pri zemi, takze ich nebudes citit. Pisal som to preto, lebo ja som presadol z TDM, co je podobna Tenere, na VFR a mal som pocit, ze vazi o 50 kg menej ;-)


09.06.2008 15:57

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Faktom je, že 5.generácia VFR t.j. 1998-2001 s rozvodom ozubenými kolesami a bez V-TEC plus 1 tlmič výfuku dolu na pravej strane je technicky niečo celkom iné ako tu opísaná 6.generácia VFR 2002-2008 s rozvodovými retiazkami, V-TECom a párom dvojitých výfukov pod riťou. Zvuk je odlišný, ale rovnako dobre rozpoznateľný a zapamätateľný.

Titan: bol som to tam zrejme ja. To ty si bol ten na endure bez tabuliek, čo ma v tých oslizených zákrutách obiehal? Na mokrom budem radšej priposratý a o minútku pomalší, ako by som mal potom lamentovať nad ľahnutou moto a nadávať si ;-)

P.S. Musel som z textu vyhodiť zátvorky, osmička a koniec zátvorky sa zobrazili ako okuliarnatý smajlo...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Ridgeback (09.06.2008 16:01)


10.06.2008 10:15

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

nezabutko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn clanok!

super, chystam sa na nu uz nejaky cas.

len opravim: V2+R4= VR6 :-D :-D :-D


10.06.2008 11:19

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Yetti
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tíško závidím, je to môj sen. Aj by som menil, ale som veľmi spokojný s aktuálnou, ktorú som si vyčačkal podľa svojho gusta. Navyše by ma frajerka zabila, keby som ju predal a ona by musela sedieť v inej ako vzpriamenej polohe v geniálnom pohodlí.
Tak nech ti slúži a veľa km bez nehody. :-)


10.06.2008 11:49

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Yetti: moja zena inak ako vzpriamene na VFRe nesedi ;-) Ale je pravda, ze Varan ma asi pohodlnejsie sedadlo. A hlavne na nom menej fuka.


10.06.2008 13:04

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

titan
 Turista 

Ikona

To je jasne, opatrnosti nikdy nie je dost, len som sa trochu cudoval, neveril som, ze ta vobec dobehnem :-) Musel som bohuzial prejst ten kus po hlavnej, inak sa nedalo :-( Ale inak krasna moto, nech ti sluzi co najdlhsie!


10.06.2008 13:40

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

faraon
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

hmm to vyzera paradne , az tak zacinam koketovat z myslienkov ci toto by nebolo lepsie riesenie pre mna ako cbr600rr hmmm .... hmmm ...


10.06.2008 15:12

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

klima
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

aj ja by som ticho zavidel, ale uz mesiac nemusiiiim >:-) [dobre] inac tiez som prestupoval z horneta


10.06.2008 18:30

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

JanciXX
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

velmi pekná motorka, najviac sa mi lubia presne tieto typy - sportovo turistické - premna neexistuje lepsia volba :-) [dobre]

Vela stastných kilometrov chlape ;-)


10.06.2008 21:21

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

forest
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mam otazku.Mate namontovane padaky na VFR?Ak ano kde sa na nej montuju.Mal som dole bocne kapoty a velmi som nevidel na ne miesto bez prerobenia vyrovnavacej nadrzky chladica.Vdaka


10.06.2008 23:33

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

MiroK
 Turista 

Ikona

ja uz cca 2 roky usilovne brazdim internet a hladam padaky na VFR. Nic pouzitelne som nenasiel. Boli nejake stuple, ale trebalo vrrrtat a podla skusenosti na fore pri pade to skor poskodi ako pomoze. Takze az niekto najde nieco co funguje, tak sem s tym. Urcite mam zaujem.
Toto je jedna z mala veci, ktore japonsky inzinier nedomyslel. Staci, ze padne moto zo stojanu a skoda je hned v desattisicoch.


11.06.2008 7:25

Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Kua chlapi, jak to hľadáte, že ste na nete nič nenašli? Treba si vygoogliť "VFR frame sliders", a nie "padáky" ;-) .
Tu je link na kvalitný produkt od R&G racing pre VFR 2002 - 2008:
www.rg-racing.com/browseBike/Honda/VFR800_v-tec...
V tej sade je aj iná nádržka na chladiacu kvapalinu, aby bolo možné dostať sa ku skrutke pod ňou. 106 libier, ja do toho idem.


11.06.2008 7:47

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ridgeback nikto sa tu nehadal ze neexistuju padaky /stuple/ na VFR

ale vela ludi tu hladalo riesenie pri ktorom netreba vrtat do kapotaze a to neexistuje


11.06.2008 9:36

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

MiroK: milujuci motorkar si pod padajucu motorku lahne, aby sa nic nerozbilo!

Aj ja som volakedy hladal nejake padaky, stuple som nechcel. Nenasiel som a ani mi nechybaju. Malicka mi za 4 roky ani raz nespadla (klop-klop po nozickach). Co urobi ten stupel s kapotazou, ked sa pri suchani po zemi utrhne?


11.06.2008 10:17

Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Vidicon, keď som minulý rok mazal na Hornete reťaz, podario sa mi nejako priklopiť stojan. Keď klapol o rám a došlo mi že to na mňa padá, stihol som takou odzemkovou tanečnou kreáciou strčiť pravú nohu pod moto a ľavú ruku pod karter. Ľahla do mäkkého, hlavne teda na tú ruku, stále je to na nej (ruke) poznať, Horňas ale ostal bez škrabanca ufff :-)


11.06.2008 11:26

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Vyborne! Tak to ma byt! Bodujes [dobre] :-D


11.06.2008 14:48

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

bran0
 Bahniak 

Ikona

Cele mi to pride ako prudka exhibicia s naslednou onaniou pri pisani oslavnych esejov na Tvoje Honda motorky.
Kazda Tvoja je najlepsia, kazda ide super za plynom, atd, atd...
Proste zaujatost a neobjektivnost zabalene v malebnom a irecitom slovniku.
U mna palec dole [zle] pre esej - palec hore [dobre] pre motorku.


11.06.2008 22:40

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

forest
 Turista 

Ikona

Ridgeback-vdaka asi to bude najlepsia varianta


11.06.2008 23:00

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Yetti
 Jogurťák 

Ikona

Vidicon nojo, to pohodlie a skoro totálne bezvetrie je nezameniteľné. 8-) ;-)
Veď uvidíme, možno niekedy budem sedlať aj VFR... ono to chce trochu času... možno dovtedy do nej dospejem ja, frajerka aj naši... :-)))


12.06.2008 9:42

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Yetti: ked som sa raz pytal kamarata, preco po kupe varadera nepredal staru CB-cku, povedal mi, ze preto, lebo na Varadere sa vobec neunavi a tym padom ho chut do jazdenia neprejde a potrebuje ist jazdit zase a este dalej. Ake to ma nasledky na volny cas a na peniaze to urcite kazdy chape :-D Takze velke pohodlie nie je vzdy cista vyhra :-D


14.06.2008 20:27

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Yetti
 Jogurťák 

Ikona

Mnooo tak to je pravda. Tento rok uz mením druhýkrát olej a to ešte ani poriadne nezačala sezóna... :-D >:-)


16.06.2008 22:00

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

milan3232
 Turista 

Ikona

o tych padakoch :
eshop.motoservis-travnicek.cz/honda-vfr-800-03-c-220_29...
objednal som si ich, ale uz ma nebavi cakat na ne mesiac a nieco, tak som objednavku zrusil.

Potom som natrafil na manika, co zavodi a vyraba padaky. :
padaky.malyweb.cz - treba sidce vrtat, do plastov, ale ked som sa s nim rozpraval, vedel o com hovori. Mam ich uz doma - cakaju na uprsany vikend.

Inak skuste aj www.hondavfr.cz, alebo to iste www.hondavfr.eu alebo www.vfr-oc.de
Je tam dost napadov.

VFR POSITIVE, HURAAA >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil milan3232 (16.06.2008 22:01)


19.06.2008 4:34

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Clockun
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Clanok [dobre]
VFR je dizajnova sleha a zvlast v tejto farbe. Tiez som sa povozil na demo verzii '07,
ale rozhodol som sa presne opacne, ako Ty.
Moje dovody {sice len z jednodnovej jazdy na VFR}:
- kedze sa viac dopravujem, ako cestujem 'stop and go' by ma pripravilo o nervy. Myslim tym cakat, kym to dostane "kick in the ass" {celkovo ma ten VTEC neuchvatil}. CB je o dost dynamickejsia.
-seriove laufy zneju jak sijaci stroj {naopak, s poriadnymi vyfukmi je ten zvuk ocarujuci}.

A este napis, preco si z tej CB upustil? Sice chapem, ze na VFR zbalis babu rychlejsie, ale ma to kazdy. ;-) Ak to je len turistika a vsestranne vyuzitie, tak OK.
Teraz, ked to po sebe citam, tak to vyzera, ze som sa urazil :-)))

Ale mas Hondu, tak si v pohode ;-)

Nech Ti sluzi.



22.07.2008 16:02

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

dzuri510
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

velmo pjekne vozitko [dobre] [dobre] [dobre] clanok kvalitka


04.08.2008 10:28

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

pekpal
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

mekna VFR-ka
ja by som ju zatial tiez nemenil, som s nou maximalne spokojny


03.02.2009 18:51

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Skuby
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super clanok [dobre] , ja mam teraz dilemu, minulu sezonu som jazdil na thunderace 1000 z roku 2002. bol som spokojny, skvela masina. chcel by som ju vymenit za nieco novsie, ale v podobnom duchu. rozmyslam nad VFR, alebo CBR 1000. mam z toho gulas a neviem sa pohnut. dufam ze mi trosku pomoze marcova incheba... :-D


03.02.2009 20:10

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

uz neslintam uz ju mam :-D


14.09.2010 12:28

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

oskar56
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dufam ze sa este prihlasis a odpovies mi mi na otazku mam zaluska na VFR a chcel by som sa spytat aku mas vysku nakolko sa pokusam zistit ci ochranne plexi ma rovnaky ucinok aj pri 187 cm mojej vysky sice traz jazdim na gs 500 f kde sa o ochrane plexi da hovorit len pod prsia a zvysok hore je klasickom osede vystaveny vetru. Prave preto ma to zaujima nerad by som si kupil drahu masinu a znova sa stretol s rovnakym efektom


05.03.2017 21:47

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Hodnotenie: Zlé

Riadne starý šrot.


06.03.2017 8:19

Re: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Adam1985: Nemusíš sa báť, tvoja motorka sa takého veku nedožije.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.