Anketa:
Nové oficiálne videá:
Test konverznej HID Xenon sady Pilot - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTest konverznej HID Xenon sady Pilot - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: No tesim na sutaz Kua, ja tam mam 3 ziarovky, len si nepamatam ci su 2x stretavacky a 1x dialkove, alebo naopak... Hmm.. To by chcelo vsetko prehodit do xenonu, no kam to vsetko dat?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil BRACHO (07.03.2008 11:51) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: To by sa mi hodilo, iba tá cena je trochu "inde" posadená. Ale keďže bude tá súťaž ... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: vyborny clanok, uz davno som na motoride necital dobre napisany clanok a sucasne inovativny (tusim prvy co sa tyka xenonov). |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: pekny clanok ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSimon667 (07.03.2008 15:02) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Viďásko, pokiaľ sa nemýlim, tvoja VFR má rovnakú lampu jak môj Varan... (Na margo svetelnej húkačky.) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Awia: o5 veľmi dobrý článok! Odborný, pritom prehľadný a podaný tak, že väčšinu som pochopil dokonca aj ja! Podobný článok ma síce upútal už pred pár rokmi na www.k1400.cz , keď som rozmýšľal o tomto riešení, ale to nie je zrovna prepotrebné riešenie pre ccc... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Clanok je skutocne pekne napisany Upravené 1 krát. Naposledy upravil bohous (07.03.2008 18:51) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: no skratka a dobre.... clanok som ani nezacal citat a ani si ho isto neprecitam....stacila mi len fotka a info k nej, podla ktorej som usudil ze sa idu montovat 12000 K (co je prakticky fialove svetlo) !!!!!! ..... co znamena POLOPATICKY ze s takymito xenonmi uvidis na mokrej ceste absoluuutne H...O. Xenony odporucam pouzivat od 4100 smerom hore....maximalne vsak 6000 (v krajnom pripade 8000).... Preto aj oroginalny vyrobcovia davaju napr do BMW (aut) nieco okolo 4150 K ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil deviljk (07.03.2008 19:01) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: cena dobra, svietivost dobra, ostatne doriesim lahko, idem do toho. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Lepidlo, a kam si dáš ten xenón, na nos? V profile sa chváliš, že nemáš žiadnu motorku |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: palec hore slušným predajcom |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
nevyhoda svetiel u mojho GS je, ze ma cocku a svetelny luc je ohraniceny, pri stretavackach, v lavotocivej zakrute, ked som nakloneny, vidim velke H. Ziadny xenon to nevyriesi. Ako kukam na tie obrazky, awiakovi to svieti presne tak isto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (07.03.2008 19:51) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Duggo: nechcem dráždiť, ale toto riešenie nie je ani pre Bahniakov....Máte problém aj vo dne.... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Deviljk: nehádž tu múdrosti a absolútne závery, kým nepreskočíš! (slovenský preklad: anonymní blbečkovia tu väčšinou "HAFLI!") |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Nic proti clanku, je podany dobre. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: neviem ako na motorkach ale na autach s projekcnym svetlometom sa velmi casto stane, ze sa zmeni ohnisko svetlometu a kedze ani parabola ani sklo niesu na takuto zmenu nastavene, tak nastanu 2 skutocnosti: |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Čo má spoločné parabola a sklo s výmenou zdroja žiarenia so slabšou intenzitou svietivosti za silnejší? Poloha zdroja svetla voči parabole sa nemení - svetelný kužel je rovnaký (pri náhrade typu žiarovky rovnakým typom výbojky). |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Veverak, evidentne to tak nieje. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Ono je to aj s orig. xenonmi na aute niekedy bolest - mam na Megane Sport orig. xenony a po vymene vybojky v autorizovanom servise (hahaha...) mi chlapci z Renaultu nastavili tie svetla tak, ze som na stretavacky svietil az do okien panelakov. A to neurobila ani polohovacia automatika. Musel som si tie svetla nastavit ja sam (imbusak atd.). Zazil som s takymi svetlami jednu cestu BA-KE a ked som dorazil, tak som bol uplne na nervy z toho, ze ma asi polovica Slovenska nenavidi. Tie podmienky na xenony MAJU svoj vyznam a to si hovorim zakazdym, ked stretnem domaceho kutila, ktory oslepuje pomaly aj pristavajuce lietadla... Nemyslim, ze by situacia na moto bola ina. Tak sa uz "tesim", ako budem stretavat cim viac takychto manikov, ktori si svietia do svetlych zajtrajskov Ci uz na plechovkach, alebo na moto. Akurat ked si to skombinujem so zalubou mnohych svietit dialkovymi na moto... Uf |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Majo vidno, že nie si zastancom Xenónu... Rozumný človek si dá Xenón do stretávačiek, nie do diaľkových a samozrejme aj nastaví výšku svetla... Potom takýto človek nikoho neohrozuje, takže nehádž všetkých do jedného koša... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Ked ma na ceste autom zozadu oslepuju xenony, tak je to na 99% koncern VW (Oktavia, Passat). Uz dlho mam chut napisat do Skodovky, ze co su to za kkti |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
1. Ak XENON tak urcite len od 4100 do 6000K je to najblizsia teplota svetla k slnecnemu ziareniu |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: pre motorkara je dolezite byt vcasne vsimnuty v spataku plechovkara. a to hovorim najma o dennej hustej premavke. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Psycho: ked uvidim niekoho, kto pred pribratim spolujazdca nastavi xenon "pre jazdu vo dvojici" a potom si znova nastavi svetlo po vylozeni, zmenim nazor. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Clanok dobry, no navadza na nespravne, nevhodne osvetlenie a to nie je dobre! |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Majo ako keby ťa motorkári vo dvojici a v noci oslepovali nonstop |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
staci oslepenie jednym xenonom a v sekunde moze byt tragedia... (a rozsirovanie inej databazy = NEHODY...) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
čo sa tu stále sťažujete... mňa už veľa áut oslepilo v noci diaľkovým, keď zabudli prepať, a nerobím z toho vedu... síce to nebolo príjemne, ale netreba do toho kukať jak blbec... a "stretávací" xenón fakt strašne brutálne osvetluje... omg |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
nie stretavaci xenon... ale kadejakymi nahradami kadekym do kadecoho namontovane a nahradene povodne halogeny... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
len k tej ECE 48: |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
JARIK : Upravené 2 krát. Naposledy upravil deviljk (10.03.2008 1:18) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Mal som xenon z auta na moto Yamaha FZS600 Fazer . Inštaloval som celý komplet aj s parabolou- |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Nema nahodou aj nova R1 stretavacie xenony? |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Eee, jednemu nechapem.. Co maju spolocne ostrekovace s tym, aby som neoslepoval.. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Bracho, ked tvoj tlmic nepozna rozdiel 48kg tak to mas dost blbo nastavene... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Bracho: Ja som mal tiez podobnu ladvinku na R6 a ten zadny tlmic predsa o nieco klesol (48kg nieje batoh na chrbte!!!) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Bracho - spinavy svetlomet inak "viac"rozptyluje svetlo. Je vyborne, ze ked niecomu nerozumies smejes sa. Priatelia ta musia poznat ako vecne usmievaveho chlapca. Nie kazdy spolujazdec vazi 48kg a nie kazda moto je kostitras. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
MajoKE a matus To nebol utok, skor taka sranda a uhol pohladu Rozumiem co si chcel povedat a plne s tebou suhlasim. Tlmic samozrejme klesne a ma to vpliv, no uznaj sam, ze je to nieco ine, ako ked nalozim kufre, alebo veziem 90Kg manika. Upravené 2 krát. Naposledy upravil BRACHO (12.03.2008 21:05) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Xenon bez cocky je podla mna na dve veci.... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Bracho> cocka nieje nutnost. Napr C5 (stary model) alebo P607 moze mat xenon od vyroby a pouziva sa ciste sklo s projekcnou odrazovou plochou. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
matus: dik za vysvetlenie To znie rozumne. Hmm... Ale preco to nezavedu aj pri normalnom svetle?! Ved tam je problem rovnaky (aj ked mozno naozaj o nieco mensi). |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
lebo halogenova ziarovka vydava vela tepla a sneh sa topi. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Zakazdym sa tu objavi niekto, kto citi potrebu napisat, ake auto v akej vybave vlastni, pripadne akym vysavacom cisti garaz atp. Mojtyboze |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
ako je mozne, ze v manualy k sade na vymenu H4 ziarovky za xenonovu vybojku nie je spomenute nic taketo? Este je doplnene TUV a ISO 9001. Kua naco to predavaju ako sadu na vymenu ziarovky ked sa to vymienat nema. Mam to teraz vyhodit alebo co?. XJ zo serie svieti strasne slabo, ale neskutocne slabo, uz som sa tesil ze som si vyriesil problem |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: no čítať to tu je niekedy naozaj zábavné, zvlášť ak vyjadrenie píše niekto kto ani moc nejazdí resp. vychádza len z čiastočných a sprostredkovaných informácií... Neviem, ja som mal bixenony celu minulu sezonu a najazdil som na nich cca 10tis km a isto by som nesiel spat k povodnym svetlam. Svetla mam riadne nastavene a spravne, nikoho neoslepujem co som si pre istotu vyskusal jak cez den tak v noci ked som sadol ja do auta a kamos na moju moto. V kazdom pripade tak ako to tu niekto pisal, plechovkari ma vidia na ceste viac, ci uz v spataku ci oprotiiduci, ci prichadajuci z vedlajsej... a to bol hlavny dovod preco som siel do xenonov. Vsetci tu dookola vsade placu aky su plechovkari neohladuplny, slepy, nevidia nas... Zvyraznit sa na ceste vies dvoma sposobmi... xenonmi a ladenym vyfukom, je ta viac vidiet a viac pocut.... Ide ale potom o to aby to neoslepovalo, teda svetla je nevyhnutne nastavit spravne, a potom svietis ako ktorekolvek ine orig. xenonmi svietiace auto... teda vzdy vyraznejsie ako halogen. Niekto tu pisal o svieteni v noci... a v noci a v dazdi... jasne jazdili sme aj tak s kamosmi... rozhodne to nie je pravda ze v dazdi po tme uvidim prd, prave NAOPAK!!! videl som vzdy podstatne viac ako chalani co jazdili za mnou s halogenom... No ale ano, nemam 10000K ale 6000K. Tak len tolko na okraj k skusenostiam z praxe s xenonmi. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
inak ste si isty, ze musi mat ostrekovac? Dnes okolo mna presli viac menej nove Audi a Ford, oba s cockovymi xenonami (mali ich zapnute) a ani jeden nemal ostrekovac. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Suhlas s Majo KE . Tie podomacky instalovane xenony a samozrejme aj hal. ziarovky ktore svietia niekolko nasobne silnejsie a do modra s napisom na krabicke "no for EU", si montuju vacsinou blbeckovia, co sa chcu hrat na nieco viac a vobec im pritom nezalezi na tom, ci tym niekoho ohrozia. Ja jazdim na plechovke aj v noci a je to otras, ked taky kutil ide oproti. Bliknes mu a on Ti blikne taku pecku, ze sa nespamatas! Je to evidentne vidiet, kedy idu oproti origos xenony a kedy tie gadzovske blbosti. Ked mam raz svetlo na halogen, tak tam budem montovat vyrobcom predpisanu ziarovku a ked chcem xenon, tak si kua priplatim a kupim komplet reflektor aj so vsetkym co k tomu patri origos, aby to splnalo vsetky s tym suvisiace normy! To nieje sranda! |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
mna by zaujimala jedna vec. Ak mam na podobnej sade znacku TUV, sedia mi ohniskove vzdialenosti, ake je obmedzenie? |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Miso: uhol lomu vypusti z hlavy, ten tu nehra rolu. Predne sklo je minimalne prehnute a je takmer rovnomerne hrube, tento efekt je zanedbatelny... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
xenon je pre mna zbytocna investicia, halogen svieti dostatocne a na obcasnu nocnu resp. neskoru vecernu jazdu bohate postacuje. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Vidi: tie ostrekovace sa im vysuvaju z naraznika, normalne tam vidno iba zaslepky a ked ostrekujes, tak to tamad vyskoci a strieka a potom sa to schova |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Ja som investoval do halogeniek plnenych xenonom , myslim ze ta svietivost je az az ....a vyslo ma to par stoviek asi 7 za dva kusy |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Bebop: investoval si myslim zbytocne. Halogenka funguje na vyzarovani cierneho telesa - vlakna. Halogenovy plyn je tam kvoli tomu, aby odpareny volfram zreagoval s halogenovym plynom a depozitoval naspat na horucom vlakne. Vdaka tomu mozu byt halogenove ziarovky viac nazhavene a silnejsie svietit (so spektrom posunutym viac do modrej v porovnani s vakuovanymi ziarovkami). Pouzivaju sa na to Iod a Brom. Xenon nie je halogenid, naopak, inertny plyn. Nenapada ma nic, co by sa stalo jeho pridanim. V xenonovych vybojkach funguje generacia na zaklade ionizacie plynu. V halogenovej ziarovke nie je dostatocne silne elektricke pole, ktore by mohlo nejaku plazmu vyvolat. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Neviem ci zbytocne lebo to svieti velmi dobre oproti klasickym halgoenkam:D ked najdem link hodim to sem Upravené 3 krát. Naposledy upravil bebop (18.03.2008 10:18) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
No neviem, neverim tomu, je to podla mna reklamny trik. Maju (udajne) +100% svietivost a modro sfarbene sklo, tym padom dosiahnes efekt, co je na ilustracnom obrazku oproti uplne obycajnej ziarovke. Predpokladam, vlastne som si isty, ze ti svieti vlakno, nie plyn v ziarovke, ze? Ale ako pisem, moze ist o jav, ktory mi usiel... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Neviem ja ich mam a neda sa to fakt porovnat s klasickou halogenkou...mozem ti prist zasvietit :DDD neviem ci svieti plyn alebo vlakno neda sa do toho pozerat ked to svieti:D ale vazne mam jednu v rezerve H4 rad ti ju poziciam na otestovanie:D jedine co viem ze svetlo ma dlhsi dosah a znacky,stlpiky,reflexne veci priam "svietia" ze ich lepsie vidiet ako cez den a celkovo je to uplne o inom. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
reflexne farby je lepsie vidiet pri kazdej ziadovke, co je "viac do modra", napriklad pri tych, co maju sklo skoro uplne modre, ked je ziarovka vypnuta. Vsak ked sa niekedy stretneme, mozeme to porovnat, napr. mozeme jednu taku ziarovku vlozit do jedneho mojho svetlometu (mam dve H4) a porovnat priamo. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
suhlasim a budem len rad nechcem robit ziadnym zairovkam reklamu len som s nimi velmi spokojny a chcem dopriat aj ostatnym:D |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
no ja to skúsim tiež tak ako píšete, jeden kámoš ma rovnakého fazera ako ja a bez xenonov, pôjdeme niekam vonku ako to je tu na foto, dáme moto vedľa seba a spravíme pár foto s klasika halogen svetlom a xenon svetlom. potom to tu nahodim. Som sice presvedceny, ze mi xenony svietia vyrazne lepsie ako halogeny, ale taketo porovnanie rovnakych motoriek bude myslim objektivne, keďže môj pocit môže byť subjektívny. Len je ešte kosa a teda dúfam, že ho presvedčím vytiahnuť moto večer ... isto to chvíľu potrvá |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
guyke nejak som to nepochopil...ako myslim ze kadzemu je jasne ze klasické halogeny svietia horsie ako xenony ale tie halogeny(plnene xenonom) co som kupil ja sa k nim dost priblizuju a s obycajnymi halogenmi sa nedaju ani porovnat. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bebop (19.03.2008 14:35) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
bebop: no buď som sa ja zle vyjadril resp. ty si to zle pochopil... xixi tym, ze to scem porovnat som skor reagoval celkovo na to co sa tu pise, nie na to co si pisal ty v tvojich poslednych prispevkoch... Ked tu hučí niekto kto ani poriadne nejazdi, (nemyslim tym teba) ci ani nema moto alebo tie xenony nema odskusane bude hucat o tom co vsetko je na nich zle... a ja ich mám a viem ze dobré sú tak ma to štve... teda preto by som rád spravil to porovnanie. Sprostredkovať vysledok cez net sa da "objektivne" asi len tak ako som pisal vyssie. No ale k porovnaniu ma inspiroval obrazok, ktory si tu pridal o par prispevkov vyssie Upravené 1 krát. Naposledy upravil guyke (19.03.2008 18:34) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
OK moja chyba:DDD nejak sa mi zdalo ze je to na mna:DD asi schyza zacina posobit:D tak nic |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: je to všetko super teda až na ten problem s tou legislatívou! |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
To nieje len legislativa, ale aj to, ze vacsinou, ked to nieje origos, tak to oslepuje oprotiiducich a to je teda riadne nebezpecne. Az Vas raz takyto expert oslepi a vy zrazite cyklistu alebo chodca, to este len bude sranda Samozrejme ze ten oslepovac o tom ani nebude vediet a ty dokazuj, ze si bol oslepeny Na 99% ides dnu. Stoji to za to montovat taketo amaterciny do prednych reflektorov? |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: 1. Xenony su super vec ak je to urobene original vyrobcom. On urobi vo vyvoji prepocty reflektoru a optiky. Tak isto aj vyriesi system nastavovanie vysky sviditiel, aby v ziadnom pridade nenastalo oslepujuce oslnenie ostatnych soferov. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Vie niekto aky typ halogenovej ziarovky sa pouzije k xenonovej vybojke typu H4? |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
....pytam sa pretoze ju akosi postrááádam v tej mojej sade co mi dnes prisla |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
loobo: Nuž naozaj ti tam chýba. Asi otázka skôr na predajcu... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: No pozeram ze dost zaujimava diskusia. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Gloocky: lenze dobre nastaveny xenon oslepuje o dost viac ako dobre nastaveny halogen Zrovna vcera, unaveny po praci, som isiel cez sidlisko s takmer nefunkcnym poulicnym osvetlenim zaparkovat auto do garaze a ked isiel oproti xenon, moje unavene oci doslova prestali vidiet auta zaparkovane na krajnici. Vtedy by som vsetky xenony vrazdil... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (08.04.2008 13:38) |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: minod: Aj diaľkové? |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: satos: teraz mam H7, dialkove som nechal pôvodné /aj tak ho nepouzivam/ staci stretavacie ked je HID, davam do kazdej motorke zatial som vybojku este nemenil a to ma nasvietene pomaly 30000km |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: minod: Fakt je, že na aute "zabúdam" používať diaľkové, keď mám stretávacie xenony. |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: satos: vyskusas uvidis, mne postacuje stretavacie s hid, |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
HID ako diaľkové je asi nezmysel, kým sa to rozsvieti tak už vypínaš... Dovtedy vidíš prd - hršie ako halogén... |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: Awia: Treba sa povrtat v elektrike a zapojit ju tak, aby ked zapnes dialkove, tlmene zostavalo svietit. Nabeh xenonu potom tak nevadi (si myslim, vyskusam). A ono je to potom ina kava, ked mas aj tlmene aj dialkove naraz (vyskusane). |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: satos: Samozrejme predpokladal som že stretávačka zostáva svietiť tak to mám ja... Ak chceš ušetriť W daj to práve naopak. Xenón má na začiatku keď poriadne nesvieti nábeh a ťaká aj viac ako 55W potom klesne na 35... Po cca 10 sek. Do ďiaľkového je to nezmysel. Za prvé nesvieti, za druhé žerie dokonca viac... Za tretie neni dobré ho zapínať vypínať... |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
www.eshopbn.sk/xenonove-sady-xenony-pre-motocykle... |
Re: Konecne poriadne svetla pre motorku
Re: bkris: jednoduche pochopi aj opica ,nemas co pokazit, konektor do konekora, je k tomu aj navod, zvladnes |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Je reálne možné nejakým spôsobom mať dodatočne zapísaný xenón do TP? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vulgi (19.01.2016 23:10) |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Odpoveď je aj v článku samotnom... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Keby som si montoval do moto xenony tak pouzijem niektory z bixenonovych reflektorov, napriklad lacny a dostupny mini h1, svieti pekne do sirky a aj ked nie je (asi kvoli tej sirke) najsilnejsi priamo pred svetlometom (je par bixenonov, ktore su lepsie), stale je to uplne nieco ine nez jedna H7. Zastavba namiesto H7 je hracka ak je miesto v reflektore a to pri tomto mini vacsinou je. Zastavba je vacsinou vratna. A dialkove je riesene len clonkou, takze vybojka svieti neustale. Akurat ze to moze niektorych pomahacov iritovat a mohli by tu byt potom pokusy o premiestnenie obsahu penazenky. Nenapadnejsie je v rpipade H7 pouzitei 65W (v sktocnosti asi 80W) osram offroadovej H7 ziarovky, ktora ma 2100lm namiesto standardnych 1500. Svieti to uz lepsie a kto na pohlad spozna ze je to offroad. A na ceste ju nevymontujem aby si ju mohli pomahaci obzriet . Bez pojazdneho servisu asi nik, mozno nejake male dieta s pidirucickou ak vobec. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Vacsia wattaz ziarovky ti moze poskodit parabolu. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Matus ma pravdu. Ja som na jednom skutri takto znicil parabolu. Pokrutila sa a svietilo to prd. Osadenie ziarovky sa viac menej rozpadlo a zrkadlo paraboly sa zvlnilo. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
S HID sadou behám uz na tretej motorke, perfektná vec, precestovanú cela Európa krížom krážom bez jediného problému... A po skúsenostiach, ktorých následky znášam dodnes, pravdupovediac, mam v pici, ze oprotiiduceho na pár sekúnd oslnim (cez deň tobôž), ale som si istý, ze ma vidí... Aj ked niekedy by ani svetla z lietadla nepomohli... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Ked to vravis ty a takto, idem to objednat |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: vdaka bohu za takych ludi jak si ty demmmo .... pouziva neschvalene svetla este to vychvaluje a vie ze stym oslepuje ale hrdo pise ze ma v pi ...raz by ta mohol nejaky kamion s rampou presvietit taky rontgenik na uvedomenie |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Ja ti neviem joscu. Za minuly rok sa mi stalo nespocet krat ze ma niekto nevidel a to beham ako retard v kriklavej bunde a vstrom ma lampy velke jak mercedes actros. Keby tomu tak nieje tak sa po tej sade neobzeram. Aky je rozdiel medzi demmoom ci mnou ak si to kupim a clovekom co svieti celu cestu dialkovym ? Ten co svoeti dialkovym tak vedome oslnuje ostatnych na rozdiel od cloveka co ma len silnejsie ziarovky a svieti stretavackami. |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Joscu: presne tieto reči som čakal, a sú mi u prdele... Ja uz som ležal na zemi v kaluži krvi a kokot stal nadomnou a tvrdil, ze ma prehliadol... Mozem ošťať vsetkych, ktorých na zlomok sekundy oslnim (este raz píšem, počas dňa!), hlavne ze ma vidí a mam šancu prežiť... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Re: ziskop: ci ta naozaj nevidel ci len si nepovedal on sa uhne je na motorke spravne nastavene svetlo nemoze oslnovat a myslim si ze dobre nastaveny halogen bude lepsi ako nejaka sada xenonov na ktore nemas usposobene svetlo |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Myslíš si....= nemáš skúsenosť, nevieš... Ja si tiež kadečo myslim o vesmírnych lodiach... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
predavam zrovna aj hid no ale nemam ich namontovane |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Hodnotenie: Ja tiez jazdim so xenonom. Ked ideme v kolone a opytam sa toho co ide predomnou ci ho neoslnujem tak povie ze nie.... Vsetcia co neskusili xenon patria do tej skupiny odporcov ktora je tu proti tomu |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
demmoo su taki co prehliadli aj kamion, ti ta neuvidia ani ked budes svietit ako pristavajuce lietadlo. Ale je to neohladuplne k tym co si vsimaju ostatnych ucastnikov premavky okolo seba. Uz som par expertov, co oslnovali na moto ako prasa stretol. Najvacsi expert bol nejaky harlejak. To ze je to motorka som mal moznost zistit az ked ma minala a jeho svetla ma uz minuli. Dovtedy som nevedel co to je (nejake UFO?) ani kde sa presne nachadza, len ze pocas dna na ceste pred sebou nic okrem nejakeho zvaraca nic nevidim. A zvaracsku prilbu som si v ten den nechal doma. Bol to podobny "bezpecny" jazdec na HD ktory mal v ramci "bezpecnosti" zapnute obe dialkove. Keby to bolo v noci tak ho mozno zotriem z cesty, pretoze by som netusil ci idem v mojom alebo jeho pruhu alebo uz v jarku (v jarku by to akurat viac hadzalo). To ze sa nemam pozerat na jeho svetla je rada nahovno, pretoze chcem vediet kam idem, ci mi v ceste niekto nestoji, nelezi, netancuje, neparkuje. A tym padom mam v zornom poli aj jeho elektricke obluky. Za jazdu s dialkovymi alebo inak oslnujucimi svetlami by som bral technicaky. Proti xenonom ani hid sadam (aj ked tie vacsinou v obycajnych parabolach oslnuju) nemam nic, kym neoslnuju. Ak chcete byt vyrazni, tak chodte do co najbelsieho svetla, tym sa zvyraznite, ale neoslnujte. Alebo si dajte majacik (biely, zeleny, mozno by presiel aj ruzovy, pokial viem tak ziadne vozidlo s pravom prednostnej jazdy nema zelene vystrazne svetlo). |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Treba kuken aj nejake testy. Tie 20 € výbojky nemusia svietiť ani z ďaleka lepšie ako H7 |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Kawaz750s: Osram nightbreaker nie je xenónova výbojka, je to klasická žiarovka s namodralym sklom, rovnako ako všetky ostatne v teste... Takze cely članok je očividne preložený niekym, kto netuší, o čom piše... |
Re: Test konverznej HID Xenon sady Pilot
Re: demmoo: daj su do googlu d2s osram night breaker a cervenaj sa asi vela veci si v zivote este neohmatal |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce