Anketa:
O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuO Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(17 hodnotení)
Diskusia k článku: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: velmi pekne si sa rozpisal o svojich dojmoch a pocitoch z fazera |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: RRSS |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
kamilko nazdaaaar, opat jedna objektivna recenzia, gracias! |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: celkom dobre citanie, spomenul si asi vsetko |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Nikdy som sa tak dobre nepobavil pri čítaní testu motorky. Gratulujem, výborná robota |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
No parada....Dobre si to napisal a je to aj pekna motorka...Jedine co sa mi na nej nepaci je ten ram...Ten je podla mna otras a hlavne ked to clovek vidi zblizka...Druha vec asi to co popisujes s tym zakryvanim palubovky pri umyvani a s tymi vymenami olejan a ze tam robia odbornici |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Kamo, nenic tu motorku trieskanim v prevodovke. Cely trik je v tom, ze nebudes jednotku tak vytacat, ale budes skor radit dvojku. Mimochodom, robi to aj napr. Varadero, tak porozmyslaj, ci je chyba v motorke alebo v jazdcovi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (19.09.2006 14:30) |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Paradny opis, normalne som nadrzany |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Dobry clanocek a fajn sa cital |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Velmi pekne napísané, gratulujem, výborne som sa bavil pri čítaní |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Ďakujem všetkým! |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
divine - jazdil som na litri aj na 600vke (ale na starsich - karburatoroch) a... ta 600vka je fakt super, ale liter ma velku vyhodu v tom, ze ma dostatok krutaku v spodnych otackach - jednoducho fakt menej radis. A o vela tazsia zas neni. Takze ak chces jazdit skor turistiku a skor normalne, tak liter moze byt super, ale ak chces jazdit kopceky a zakruty a sam, tak 600vka je super volba - tam to budes drzat v otackach a 100 koni je dost. Je to subjektivne uplne lahucka motorka. |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
divine - choď radšej do tisícky. Keď budeš musieť jazdiť vo dvojici ten litrík bude super. Môžem to potvrdiť, sám ho sedlám. Pri ňom budeš mať pod zadkom vždy dostatok výkonu, nemusíš motku vytáčať a aj cenový rozdiel medzi šesťstovkou a tisíckou nebude až tak veľký. Všetko záleží iba na tebe ako sa rozhodneš. Ale výkon ničím nenahradíš................ |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Pekny clanok, akurat som sa chystal napisat dojmy z mojeho Fazerika....tak si dam este pauzu, naberiem dalsie skusenosti a potom. Vela stastnych km |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Naozaj pekne napísaný článoček,ako aj ten prvý.Vidieť kde sú tvoje prednosti |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Patapufa - heh, pravdu mas. Mea culpa, citat neviem. |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Agre: niekto zase nevie jazdiť,čo je lepšie |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Ani jedno ani druhe |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: No a uz nemusi pisat clanok. |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Seervus Kamilko! |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
TheBoss - pred zakrutami sa nebrzdi. Pred zakrutami sa podraduje a pridava. |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
|
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Dobre citanie. Prajem vela stastnych km. Asi si sa nasiel v " naked". |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Kamilko - Pekne si to napisal, mal som dobry pocit z citania. Spomenul si ze skoda ze nemá tu zadnu kyvku ako FZ1, no mne osobne sa ovela viac paci ten co je na FZ6N ako to je na jej vacsej sestre. Ale to je zas diskutabilná vec, co sa paci mne, zas nemusi druhemu.. Este raz gratulujem k peknému clanku |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Cau, cital som oba clanky a musim povedat, ze na prvom som sa pobavil viac |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: pekny a vycerpavajuci clanok. k tej prevodovke - yamaha bola takmer vzdy kritizovana za hrubu prevodovku, tak sa netrap. v tej tvojej praci to skodi motorke? tak potom neviem ci tebe to prostredie neuskodi viac. |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Naozaj perfektny clanok!!! Tak to ma byt!! |
Re: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
|
Hodnotenie: Pripomenul si mi presne to co som ja zazival. Tiez sa tak pekne staram o motorku. Mam FZ6, ale striebornu. Ja som ci tal, ze je lepsie startovat so zaradenou rychlostou a stlacenou spojkou, tym sa vyhnes tomu neprijemnemu zvuku, ked zaradis jednotku a chces elegantne vyrazit po nastartovani. Tym padom je vhodne, ked vypinas motor tlacitkom, resp. vyklopenim stojanu pri zaradenej rychlosti a mas po probleme, este mas istotu, ze Ti motorka niekde neodide. Robia to aj ine motorky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil matkokubko (16.01.2007 17:30) |







...Vo vacsine servisov im ide len o to vytiahnut z ludi peniaze...
, slovensko je kapanek o inom skoda
To s tym buchanim... Pri zaradeni jednotky som to zazil aj na XX 1100 (99) a naozaj to dost kazi celkovy dojem
Ak sa rozhodneš pre rovnaký typ motorky ako mám ja, nebude ti ľúto, že si neokúsil dvojvalce. Ťahá už pekne odspodu a prednú brzdu s ABS a posilňovačom budeš využívať minimálne. Motor má totiž super brzdný účinok
Som na tom istom motoride ako aj Ty?A čítam vlastne ten samý článok?
)
motor je na zrychlenie, brzdy na brzdenie! t.j. hlavna brzdna sila by mala byt vyvijana brzdami - moj nazor. spotreba je pravdepodobne zle zmerana - nezmerana