Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4418 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28578
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17015)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11563)

Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJaponské vidlicové motory II - Honda Transalp - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
08.05.2007 19:21

Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

Leader
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Super clanok. Milujem Transalpa, hned po R1200GS :-)
Ked budem mat 18, snad ho budem mat :-)))


08.05.2007 22:00

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

faradero
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Velmi dobre clanky.


09.05.2007 8:55

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

Hodnotenie: Dobré

Najskôr bola výroba situovaná v Japonsku - Tokyo, ale po desiatich rokoch sa presťahovala do talianskeho mesta Atess, kde frčí dodnes.

Ten môj bol vyrobený v Španielsku. A bolo to aj na ňom vidieť.


09.05.2007 13:35

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

klasika: super clanok o super masine...
zaujimave: ja mam na moto cedulu made in italy, v technicaku mam spanielsko...zatial frci... ;-)


09.05.2007 17:00

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Trošku Vás uvediem do obrazu:

Približne od roku 1979 do roku 1995 (vrátane) sa používalo 11násť miestne VIN číslo.
Napr.: PC252200001.

P: zdvihový objem v ccm (A=do 50, D=do 70, H=do 80, J=do 125, K=do 150, M=do 250, N=do 400, P=do 600, R=do 800, S=od 800);
C:účel použitia (B = malý motocykel / ATC, C = cestný, D = enduro, E = terénny športový bez povolenia pre prevádzku na ceste, F = skúter);
25: interné výrobné číslo;
2: varianta (napríklad otvorený / škrtený výkon alebo lúčové / liate kolesá);
2: výrobná séria;
00001: sériové číslo.

Od modelového roku 1996 sa začalo používať 17násť miestne VIN.
Napr.: JH2RD11B15M000001.

JH2: výrobca Honda Japonsko (1HF=Honda Amerika, ZDC=Honda Taliansko, VTM=Montesa / Honda Španielsko);
RD11: typ vozidla (teda XL650V);
B:verzia (výkon,výbava atď.);
1:kontrólne číslo (0 do 9 nebo X);
T: modelový rok (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001...5=2005);
M: označenie výrobného závodu (M=Hamamatsu / Japonsko, K=Kumamoto / Japonsko, A=Ohio / Amerika, F=Atessa / Taliansko, E=Barcelona / Španielsko);
000001:sériové číslo.

Takže si podľa VINu veľmi ľahko zistíte čo vlastne sedláte. Neviem ako je to v sučastnosti s Talianskom ale aj moj Alpik je španiel z Montesy ;-)

Upravené 4 krát. Naposledy upravil superflanker (12.05.2007 9:05)


10.05.2007 9:54

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

rado48
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobry clanok ;-)
Superflanker: dik za info. Ze mam 99 to som vedel ale ze je z Atessy to nie. No neostava nic ine len ist pozriet
k " rodicom" >:-) >:-) >:-) >:-)


10.05.2007 10:16

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

rado48: normalne si mi vnukol myslienku..zeby som sa o rok vydal do Montessy? ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (10.05.2007 10:26)


10.05.2007 10:26

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

rado48
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Moze byt. ;-)


10.05.2007 23:01

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

campa
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pravidelne dobré. Čo dodaŤ!
Plusom je aj superflankerove info.
Gilbert, rozdel sa o honorár ;-) :-)))


11.05.2007 23:15

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

gilbert
 Veteránista 

Ikona

Rád to spravím. Gilbert


13.05.2007 19:45

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

ORTUT
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi dobré.
Gilbert tvoje články sa naozaj dobre čítajú.


15.05.2007 19:58

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

este nieco pre fanusikov Honda ENDURO
Pozri obrázok
Pozri obrázok


15.05.2007 20:08

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

marcello
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dúfam že raz bude transalp aj v mojom profile :-}


13.06.2007 13:43

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

mirdes065
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zasa som mudrejsi ......aj ked len trocha. :-)


10.04.2009 22:18

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

tref
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ta najlepsia motorka aka bola kedy vyrobena. Aspon mna nikto nepresvedci o opaku!!


10.04.2009 22:38

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

Morph
 Kávičkár 

Ikona

tref: moze to byt tym, ze si nevyskusal aj ine motorky :-P Ked uz, viac sa mi paci Varaderko :-D


12.04.2009 11:46

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Morph:myslis ze je to o "paceni sa"?

tref: naco take striktne zavery? ;-)


12.04.2009 20:04

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

Morph
 Kávičkár 

Ikona

superflanker: v mojom pripade je to zatial iba o "paceni sa", pretoze som este nevyskusal ani TA ani varana..Cize kdyby neco, ako prve by som isiel po varadere ;-)


12.04.2009 20:10

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Morph: a v druhom rade by to malo byt v kontexte otazky: Naco chcem dany stroj vyuzivat? A potom by si mal uplne jasno. ;-)


29.05.2009 9:23

Re: Japonské vidlicové motory II - Honda Transalp

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona


"Upravila rám z XLV a vložila doň motor z customu Shadow, teda vidlicový dvojvalec s rozovretím 52° a objemom 583 cm3." - toto sa berie ako fakt, ale pokiaľ viem, Shadow mal tento motor až od r.88 a to už bol TA na trhu. Niekde sa uvádza počiatok motora u VT500. Podľa mňa sa treba pozrieť na Hondu 400 Bros.

"po európskej premiére na Motosalóne v Paríži (1987) " - Pokiaľ viem, XL600V mal premiéru na výstave v Paríži v októbri 1986. Od februára 1987 už išiel na trh.

"Najskôr bola výroba situovaná v Japonsku - Tokyo, ale po desiatich rokoch sa presťahovala do talianskeho mesta Atess, kde frčí dodnes" - v čase písania článku to už bola Montesa v Španielsku.

"pre japonský trh objem 400 cm3" - pokiaľ viem v tomto objeme sa vozil aj do Singapuru a Grécka a kdesi som zachytil aj info o Holandsku,ale to neviem potvrdiť. Motor pochádza z Hondy Bros 400.

"1996 - len malé kozmetické úpravy, hlavne vo farebných kombináciách s rôznymi motívmi a predná dvojitá kotúčová brzda." Pokiaľ viem, dva kotúče vpredu majú TA od modelu r.v.1997





Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.