Anketa:
Najnovšie videá:
CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je? - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuCHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je? - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 | Nasledujúce
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Uffff... to zas mal niekto dlhu chvíľku doma |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Aký máte jazdný štýl? Tempo, zákruty, rovinka, diaľnica,... |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Čauko som tu mesiac ale aj sem chodiť budem. |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
vedlajsie cesty so zakrutami... mensia premavka Upravené 1 krát. Naposledy upravil balvanVL800 (05.05.2019 20:56) |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
vedajšie cesty mimo hlavných ťahov, priemerná rýchlosť aj s obcami 55kmh, diaľnica iba v nutnosti na presun na dlhšie vzdialenosti ak nemám čas. Počas jazdy pozerám okolie, nie som fanúšik rezania zákrut a brúsenia stupačiek |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Kto ste s chopprom už jazdil adventure trasy? Lesné cesty som s tym už dal (neplánovane... google ma neupozornil, že končí asfalt ) Má vôbec zmysel s choprom uvažovať nad smerom Kaukaz, Mongolsko? |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Jazdim secko aj take poloadventure (dialnici sa snazim vyhybat aj ked uz som siel z Francuzska na supu do mov 22h po dialnici plyn nadoraz). Napr Dolna Poruba - Homolka (4 rozne trasy), Valaska Bela- Cierna Lehota,Remata skratkou na Sturec, Bojna - Modrova, v Rumunsku nejake sotolinky, V Chorvatsku cesta cez Mali Alan (s roztrhnutym spojkovym lankom). Smerom dole je to vcelku vpohode vdaka nizkemu tazisku aj sedlu ale smerom hore to je vzdy porod. Na Homolke som uz aj spojku odpalil . Najhorsie su velke kamene lebo tam nizky ram dost vadi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil risomas (21.05.2019 8:51) |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Re: Rado75: Aký jazdný štýl? Tempo primerané, zákruty v náklone v závislosti od rýchlosti, po rovinke podľa toho, aká je povolená rýchlost - max. 90 a po dialnici plný kotol, najmä po tej novej od r. 2010 BA-KE |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Re: risomas: diky, vidim, ze mas tiez shadow, takze je to dost porovnatelne |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Re: Rado75: JJ shadowka uz som ju chcel aj predat lebo mam teraz menej casu vdaka 2 malym detom nakoniec zostala. Ale uz sa vybera nastupca. |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Re: risomas: Shadow som kúpil lebo som po 20 rokoch opať začínal. Ale je pravda, pokukujem po niečom väčšom. |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Re: Rado75: jasne, normalnu sotolinou cestu das s hocicim, na to netreba ziadny adventure bike, je to skor o technike jazdy, rychlosti prisposobenej moznostiam podvozku a napr. aj o gumach. Ja jazdim aj v USA a tam sa stane, ze skoncim na niecom co sa nazyva trail road (mnoho ciest sa tak aj realne vola, lebo povodne to bola sotolinova cesta) a normalne na cruiseri sa po tom da ist, proste ides pomalsie. Myslim realny produkcny bike, HD, Indian, atd nie nejaky extremny chopper alebo nieco co je umenie jazdit aj na asfalte.. Si pamatam prvy sok ked som isiel podla GPS pozriet Grand Canyon a poslednych co ja viem 20 mil bola sotolinova cesta az hore, na miestne pomery "sama zakruta".. Mapa sa tvarila ze normalna cesta (dnes je tam uz perfektna siroka asfaltka). Ale na takych cestach nie su velke sutre, najtazsi uraz co riskujes je, ze to v zakrute polozis na padaky. V Mongolsku ani na Kaukaze som nebol, tak neviem poradit. Tipujem ze na Kaukaze budu ostre skaly nie moc kompatibilne s olejovymi vanami.. Cize minimalne oplechovat odspodu v kazdom pripade. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kvietok (22.05.2019 9:32) |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Re: kvietok: dik za odpoved, dava to zmysel. Inak ten triumph Rocket sa mi nenormalne paci, zda sa to byt ale silne asfaltovy stroj. Ako to vidis? |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
Tak cim vyzsia vaha (a cena) tak tym je to v terene narocnejsie. Neviem si predstavit s Rocketom ist nejaky offroad okrem sotoliny. Shadovka ma o vyse 100 kilo menej udrzis ju aj nohou vo velmi prudkom naklone. |
Re: CHOPPER, CRUISER, CUSTOM - koľko nás je?
sotolinu das aj s Rocketom, ono to ma celkom svetlu vysku, len samozrejme dievca ma kila, takze treba pomaly a sustredene.. proste od cesty ku chate bez kritickych problemov, inac by som sa s tym nenamahal, je to znasilnovanie. Moj Rocket je lestenka, toho hyckam asfaltom a slnecnym pocasim, ziadne sotoliny ani nic take. Na zle cesty mam Crosstourera. Ked uz by som musel ze cruiser do nepohody, asi by som bral nieco okolo litra objemu, vulcana alebo shadow, alebo malu VTX. Oplechovat spodok, zakrytovat chladice, pridat plexi, padaky, vyhrievane gripy a ide sa. |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 | Nasledujúce