Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí... - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuRally diskusia so všetkým čo k tomu patrí... - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: HoGo80: Nevieš kde mu robili tú prestabvu? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: josip: Mne sa farby až tak nepáčia (chudákovy aj zástavu dojebabrali), ale kvôli tej prestavbe by som ju bral |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Zvlášť tému som k tomu nechcel spraviť a inzerát to tiež nie je môj, ale keby náhodou niekto hľadal čerstvo rally prerobenú 950 SER, tak ho predáva môj známy z Maďarska: |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Keby niekto zháňal na LC4 zadné nádrže sú na predaj za 299 euromincí |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: ivanxr125l: tiež by som neodmietol |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Keby sa naslo volne miesto, rad sa pridam. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Janoval - plánuje sa hneď na jar - povedzme nejaký Aprílový termín... Dolná zem - podunajská nížina, okolie obce Močenok. Relatívne krátke, ale možno sa to podarí o pár km navýšiť |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: janoval: za mna uz iba RNS...stare ICO je male a co som videl uz ho dost dobre fusovali ku koncu (zatekanie,mrznutie), nove ICO som nazivo este nevidel (ale podla funkcii to bude stare ICO iba svacsim displejom a inou krabicou),Trailtech ma male cisla a je urceny na ozaj iba hobby nasadenie, AST (cesky pokus) stroskotalo..vyber je dost siroky a rozmanity Pri mojich pokusoch som uz mohol mat 2 RNSka, lebo kazdu ootinu co som kupil som po mesiaci posunul dalej so stratou. ak chces postavit slusny kokpit, tak si to neposer vyberom blbeho tripmastera, lebo nie je nic horsie ako si pokazit rally kvoli debiline/pokusu-viem o com hovorim... staci sledovat rozne rally fb stranky a daju sa tam zohnat prebytky po vacsich akciach za slusne ceny(minule mi spred nosa vyfukli RNS sice bez ovladaca ale iba za 100eciek.. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: janoval: minulý rok sa mi podarilo trénovať 2x podľa roadbooku boli to také "súkromné rally" na "špeciálne" pozvánky max do 20 motoriek |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: Landal: ach ten treningovy itik, "krizom cez pokosene pole" a tam akurat traktorista dokoncoval orbu ale zas vsetko sedelo, klobuk dole, paradna akcia... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
A oné´´ nevedel by niekto zohnať nejeký návod v rodnom jazyku max CZ na tripík ICO??? Alebo ak vie niekto dať stručný popis používania. Samozrejme za fľaštičku!! |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: janoval: tie "bundle" sú podľa mňa dobrá voľba. Ak si to vyskladáš jednotlivo, aj tak skončíš na vyššej sume, lebo ak to budeš brať od rôznych dodávateľov, predraží Ti to poštovné. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Vdaka za odpoved. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (17.02.2016 18:38) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: janoval: aktuálne je napr. podľa Josipa, mňa, a možno aj viacerých iných RNS top na trhu z hľadiska vizibility (veľkosť číslic, podsvietenie, odtienenie). Je aj najdrahšie nanešťastie. Ja som si zadovážil RNS, nakoľko som dostal naň príspevok na narodeniny (zbierka kľačany, bol si tam tak asi vieš...) a mohol som si to dovoliť. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Co pouzivate RNS, alebo ICO? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
ja som halter este nikdy nedaval, uvidim ako sa bude mousse tvarit na 690... ale mam pocit ze ani Vlado na nu nedaval (alebo som si este nestihol vsimnut ).....na mazanie tiez mam extra pikslu michelinackeho gelu..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (16.02.2016 21:20) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: stefo2617: Áno, záleží od výrobcu. Niektorí (možno aj väčšina ) robí len jeden typ. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: Landal: Som rád že si sa chytil témy . Na návode píšu,že sa nesmie používať halter. Dať ho tam alebo nie? Ja som tie mausi horko-ťažko zohnal, ale keď som niekomu vysvetloval že chcem rally a nie enduro tak ma obrátili na debila! A to som riešil hlavne v CZ. Ani na krabici vôbec nie je označenie aký typ to je a aký tlak simuluje. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ešte k tomu RB, S čoho máte tie volnobežky? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: stefo2617: to je teoretický predpoklad výrobcu pre profi jazdcov. Porík má jeden mause na jeden plášť a jednu tubu gélu. Profi jazdec driftuje v 120-ke, extrémne prehrieva pláš a mausa zničí v každej etape. Sú to rádovo iné vesmíry, než v akých jazdíme my, bežní smrteľníci. Pre nás neplatí... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: ivanxr125l: Pri každom "myšiakovi" by si mal mať gel a mal by sa používať len pri obúvaní.( aspoň tak píše návod od michelinu) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Páni, čím mažete miusy? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Menton ďakujem, |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: Vector 106.93x59.46x23.7mm, ICO001 93mmx47mmx30mm |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Jašterica chceš len frajeriť alebo aj poradiť? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tryskac š-v-h: 87-27-43, v mm samozrejme. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
10 minut prace, scame skatula 8 el. prechodiek, palicky Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (31.12.2015 19:06) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tryskáč - Tá krabica to umožňuje.Pár som ich už vyrobil v tejto krabici a dávam tyčky mimo dekel a mám tam aj stanové vodítka papiera. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Lanďo kludne stačí aj na budúci rok , či v sobotu. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Rozmer pošlem len trochu vydrž. Skúsim ešte dnes |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Landal áno mám to presne tak sproste ako to popisuješ, lebo tá krabica to neumožňuje spraviť inak ako dať vodiace tyčky do dekla. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: ano, vodiace tycky musia byt, ale nie do dekla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (31.12.2015 1:15) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: myslím si, že to zle chápeš. Ak si to dobre pamätám /už ho nemám/, tak tam hore neboli vodiace tyčky. Nemá to logiku aby to bolo dekli hore. Šak ako zložito by si to namotával, keby si to poza ne musel navliekať. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tyčky sú otočne uchytené v hornom dekli. Asi niečo podobné ako tutok |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: kde sú vodiace tyčky? Typujem, že to bude problém, nestability papiera by som tipol ale to je len odhad. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tak aby som sa tu len nevypytoval, tak tu sú prvé fotky z kredenca - prvotiny. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
abalach toto zapojiť zvládam. No ak náhodou budem riešiť tripmaster, tak tam budem rád ak mi uľahčíš cestu, lebo Arduino je pre mňa Amerika pred Kolombom |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
tryskac ak chceš na RB meniť smer otáčania tak asi najjednoduchšie je použiť vratný páčkový prepínač 6pinový, napr: |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Menton, pôvodná idea bola, že elektroposuv bude len dopredu. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: stryco, nezabudni aj na ovladac, bez toho je to na prd. Poziciam ti moju skatulu na inspiraciu? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
chlapci, veľmo pekne ďakujem za rady a inšpiráciu. Ale aj ste ma zarmútili, že to čo na čo som prišiel aj ja - magenty si už niekto dal niekto patentovať |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tieto elektricke srajdy nepodporuju na ziadnej poriadnej rally, vzdy sa ide podla papiera.. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ruso - s elektronickým roadbookom som mal tú česť na AlbaniaRaid2014. Na moto to mali dvaja Holanďania - jednalo sa o model TRIPY I (v predaji je aktuálne TRIPY II), kombinovali si roadbook s klasickou mapou a kontrolovali si jednotlivé WP a CP prostredníctvom jedného, alebo dvoch tlačidiel. Podľa mňa veľmi efektívne, ale organizátor automaticky musí rátať s tým, že posiela RB v takom formáte, aby bolo kompatibilné s týmto zariadením. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: Ruso: na žiadnej zahraničnej rally som to nikdy nevidel ani u dojčlanderov, holanďanov, britov, švajčiarov, ktorí inak (v porovnaní s nami) nevedia čo s prachami a keby to bolo fakt lepšie a vhodnejšie na rally, tak na to všetci hneď prejdú. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: Ruso: ako si tam navinies papierovy RB? Na sutaziach sa casto improvizuje, na poslednu chvilu meni trat, potrebujes si robit poznamky, cmarat fixkami, zvyraznovat dolezite body a podobne. To by si k tejto srande musel mat este scanner a PC, a robotu navyse okolo. Ale na turistiku, ked chces spojit scanovanu mapu a GPS navi to moze byt parada... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Páni čo hovorite na takúto srandu od majstra z CZ? www.offroadnavi.com/cz/produkty/x710_cz |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
na mojom F2R 730 je jeden motor a prevody gumenymi O-kruzkami. Na oskach su volnobezky z hlinika.Pri tahani RB dopredu taha motor prednu osku a zadna sa kruti na volno a opacne. Rucne previjanie je v pohode...milionkrat odskusane kym som prisiel na debilnu chybu plosneho spoja... Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (20.12.2015 20:45) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: motor s oskou sú spojené cez ozubené koliesko. Všetky 3 sú v jednej rovine. to prostredne sa vysunie mimo os tých dvoch (motor a oska) a tým je to odpojene a ide to na voľno rukou. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: ano, mam Migtec a cez tie plastove koliecka sa to fakt v pohode pretaca aj rucne. Ale zas tie gumicky to drzia dostatocne, aby sa nepretocili samovolne a zaroven dobre zaberaju, ked treba. A kedze ho na Dakare pouziva napriklad aj Honda team, tak to asi znesie aj fakt sutazne nasadenie, ktore to pri mne nikdy nezazije |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
kým som napísal prispel Abalach. Zaujímavé riešenie tá spojka. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ahojte asi som dobre nenapísal o čo mi ide: Ak je pohon medzi motorom a oskami špuliek stály = rovnaké otáčky, dôjde k tomu, že papier na začiatku bude pod sklom veľmi voľný a na konci moc napnutý. Spôsobuje to, že priemer odvíjanej špulky má napr. 3 cm a priemer navíjanej špulky cca 1 cm, takže aby bol papier našpanovaný navíjaná špulka by mala mať trojnásobok otáčok a na konci tretinu. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tak to by aj mňa zaujímalo ako je to riešené na profi "kredencoch". |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ja som to sice tiez este nevidel. Ale programoval som uz ovladania servo motorceka. Existuju k tomu take driver-e. Ktore maju take tri zakladne stavy do predu / do zadu / brzda. Pokial tam nie su pouzite krokove motorceky (zbytocne drahe aj motorceky aj riadenie). |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Rozmýšľam, či som dobre napísal s tými voľnobezkami... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Voľno bežky žiadne. Na zač. previja pomalšie na konci rýchlejšie. V praxi nepodstatné, nie sú to relevantné zmeny, jazdcovi to nijako nevadí. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: tryskac: prilepis jeden koniec na prvu osku, navinies na nu cely pas a koniec prilepis na druhu osku. Pri previjani hore dole neriesis sponovanie. Rucne previjanie je s odporom, ale minimalna namaha. Problem je vsak stat v supackach v terene, drzat sa len jednou rukou, druhou previjat a pohladom to kontrolovat. Preto je to fakt komplikacia, nepohodlne az nebezpecne... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
kedže som kredenc na roadbook nikdy z blízka nevidel idem zasa otravovať "jednoduchými" otázkami. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
lando diky ,,,,,,,,,,,,presne tohto som sa obaval , hadam to s jastericom zvladneme |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: picaso: Re: Masochista: až dokončím prestavbu LC4 tak o tom celom chcem spraviť seriál článkov (naraz by to bolo veľa, nikomu by sa to nechcelo čítať, a zase do 2 strán nevtrepem všetko, čím som si už za rok prešiel a čo ma ešte čaká...), ale teraz aspoň toľko: |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ahoj Palo |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ahojte, |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Kurna chlapi a tie adventure kapotaze nevadia ked clovek sedi, vidíte cez to ? ,,,,,,,,,zda sa mi to dost vysoke a nechce sa mi kukat okolo ked sa budem motat niekde v krikoch |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
picaso pravdepodobne budem riesit na alpa rovnaku vec a pravdepodobne tiez s jastericom. Origo plasty su tragedia a uz ked to mam menit, tak to chce kokpit s upravou na roadbook. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Tak je zima a padlo rozhodnutie dat na Alp adventure kokpit a upravit nadrz , oslovil som jastericu z vyrobou no comu sa vyvarovat při realizacii ? ,,,,,,,,,,rozmery nadrze umiesteneie , uchytenie kokpitu, věci jako vyhlad , nejdem z toho robit dakar special ,,,,,,,no v stave v akom to je dnes to je hrozne , takze skor designova uprava prednej casti bez straty funkcnosti alpa rad privitam Vase skusenosti s roznymi upravami a tech rieseniami |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: Menton: to riešenie čo si dal vyzerá dobre. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: janoval: ved ano, na tej 12mm tenkej hrazdicke sa to pretoci skor, ako priamo na riaditkach, aj ked je to trochu ina paka a vaha. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.10.2015 10:23) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Menton: dik za ponuku. Rad by som si to pozical, aby som vedel, ci sa mi to tam zmesti. Kedze huska ma "zvlastny" uchyt riaditok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.10.2015 10:04) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: janoval: V Albansku vydrzala cca 2000km bez problemov, ten uchyt je fakt masivny. Mozem ti ju pozicat, nahodis, pojazdis, uvidis. Nic lepsie nad osobnu skusenost... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Menton: ta twalcom "hrazda" vyzera dobre, ale nebude sa to pretacat na jednom uchyte? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Menton- ten roadbook vyzerá celkom super Upravené 1 krát. Naposledy upravil mucow (17.10.2015 19:27) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: bacaono: robim s mitasom, co sa tyka toho ci xt644 konci nemam ziadne info, ani v cenniku to nevidim ze by to malo byt vo vypredaji, zadne ano, ale predna je dostupna. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ja mam toto a vyriesene vsetko. Drziak na RB, dva tripmastre, da sa dokupit aj tienitko hore a samozrejme roadbook sadne presne do toho aj s ovladanim na riadidla. Je to pevne, nastavitelny sklon podla vysky jazdca, aj uhol tripmastrov sa da menit (napriklad jeden v sedle, druhy v stupackach). Po rally zhodim cele dole povolenim dvoch skrutiek, odpojim kable a odlozim do garaze, menej ako minutka a hotovo. Pre hobika idealne, profik bude riesit stavbu na pevno aj s plastami okolo... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
tryskac - podľa mňa veľmi variabilné... Niekedy má etapa len 130 km, takže len pár A4, ale keď je maratónsky záhul, tak aj ,,pár" A4 Viz.: |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
roadbooky, teda skôr "kredence" na roadbooky sa začali trochu riešiť v Croatia rally, no spýtam sa radšej tu. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Doplním Laňďala: |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Možno budú cez zimu viacerí špekulovať, tak sem hodím totoka... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Bača, Laňďo, ďakujem Vám obom za odpoveď, avšak ako napísal quanto, pokiaľ končí výroba tohto modelu, istoiste začnem uvažovať o inej ,,univerzálnej" gume (myslím na adventure po vlastnej osi) ... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Přidal Joe dne 15-05-2015 21:30 |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
A možno je debata o XT-644 bezpredmetná. Niekde som tuším zachytil že Mitas s touto pneu končí. Kto vie čo je na tom pravdy? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Army špeciál od Mitas jazdíme s Josip-om hojne na LC4 a je to na XL endurovanie podľa hodnotenia nás oboch jedna z tých dobrých univerzálnych pneu. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Myslíš XT-644? Prednú....Zadnú??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (27.09.2015 9:29) |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Nazdar páni, máte niekto skúsenosti s gumou Mitas XR-644 ? Malo by sa jednať o ,,army" špeciál, ktorý pustili okrem armády aj pre verejnosť? |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Páni rally jazdci, ponúkam na predaj svoju LS2 MX456 Tuareg SVK - veľ. L, lesklá grafika vo verzii Slovakia Dakar teamu! Cena 150 € |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Ivan táto BMW motorka odišla zo SR (kulomelich...) za veľmi podozrive nízku cenu a mení majiteľov ako ponožky.... a cena sa nonstop nabaluje. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Pokračujem v inzerovaní jednej krásnej Rally mašiny! Nedávno sa mi dostala pod oči na českej inzercií a odvtedy sa na nej neviem nabažiť, ale predsa len nedá sa mi s Vami ostatnými podeliť sa o takýto krásny kúsok za relatívne rozumný peniaz! |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Páni, mám jednú úžasnú novinu! Na českej inzercií som našiel nejaké sériové rally mašinky, ktoré sa na Náš typ jazdenia hodia úplne! Len tie ceny |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
dobra diskusia o TUBLISSe www.offmoto.com/viewtopic.php?id=12466 |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
A ešte mám jeden zaujímavý príspevok ohľadom nastavenia tlmičov: |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Shuksank2 - Väčšie moto mi prídu stabilnejšie (neviem prečo - ale čisto môj subjektívny názor) a druhý dôvod je servisný interval... Ten má 525 na môj vkus až príliž malý... |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Re: ivanxr125l: 690? Podľa mňa tažká. |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Páni, ak by niekto zháňal vyladenú moto v rally úprave o ktorú bolo maximálne starané, tak sa mi kľudne ozvite a dohodneme sa |
Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...
Penove treba urcite, to mi Lando poradil na zaciatku a super... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.04.2015 21:27) |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce