Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1905 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26939
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16194)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10745)

Harley-Davidson

aprilia-day-05-06-2024

Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí... - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRally diskusia so všetkým čo k tomu patrí... - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 |

25.02.2016 17:00

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

stefo2617
 Edvenčr 

Ikona

Re: HoGo80: Nevieš kde mu robili tú prestabvu?


25.02.2016 14:53

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: josip: Mne sa farby až tak nepáčia (chudákovy aj zástavu dojebabrali), ale kvôli tej prestavbe by som ju bral :-)


23.02.2016 22:21

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: HoGo80: hezkyyyy [dobre]


23.02.2016 22:19

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Zvlášť tému som k tomu nechcel spraviť a inzerát to tiež nie je môj, ale keby náhodou niekto hľadal čerstvo rally prerobenú 950 SER, tak ho predáva môj známy z Maďarska:

www.motorozz.hu/img/msg/842214_1.jpg
www.motorozz.hu/img/msg/842214_2.jpg

Video: www.youtube.com/watch?v=Hq6Jq4OPyuc&app=desktop

S prekladom a podobne rád pomôžem.

Cena a podrobnosti cez správu.


19.02.2016 14:15

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

extreem
 Edvenčr 

Ikona

Keby niekto zháňal na LC4 zadné nádrže sú na predaj za 299 euromincí

www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/rallye-zusatztanks-...


19.02.2016 13:29

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

extreem
 Edvenčr 

Ikona

Re: ivanxr125l: tiež by som neodmietol :-)))


19.02.2016 13:20

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: ivanxr125l: nezabudni na mna ;-)


19.02.2016 13:02

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

stefo2617
 Edvenčr 

Ikona

Tiež by som sa rád pridal.


18.02.2016 18:12

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

aj za mna hlasim 2 kusy :-D


18.02.2016 18:01

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Keby sa naslo volne miesto, rad sa pridam. [dobre]


18.02.2016 12:33

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Janoval - plánuje sa hneď na jar - povedzme nejaký Aprílový termín... Dolná zem - podunajská nížina, okolie obce Močenok. Relatívne krátke, ale možno sa to podarí o pár km navýšiť ;-)


17.02.2016 21:11

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: janoval: za mna uz iba RNS...stare ICO je male a co som videl uz ho dost dobre fusovali ku koncu (zatekanie,mrznutie), nove ICO som nazivo este nevidel (ale podla funkcii to bude stare ICO iba svacsim displejom a inou krabicou),Trailtech ma male cisla a je urceny na ozaj iba hobby nasadenie, AST (cesky pokus) stroskotalo..vyber je dost siroky a rozmanity >:-) Pri mojich pokusoch som uz mohol mat 2 RNSka, lebo kazdu ootinu co som kupil som po mesiaci posunul dalej so stratou. :-(((((( ak chces postavit slusny kokpit, tak si to neposer vyberom blbeho tripmastera, lebo nie je nic horsie ako si pokazit rally kvoli debiline/pokusu-viem o com hovorim... :-~ staci sledovat rozne rally fb stranky a daju sa tam zohnat prebytky po vacsich akciach za slusne ceny(minule mi spred nosa vyfukli RNS sice bez ovladaca ale iba za 100eciek..


17.02.2016 20:55

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Re: janoval: minulý rok sa mi podarilo trénovať 2x podľa roadbooku boli to také "súkromné rally" na "špeciálne" pozvánky max do 20 motoriek ;-)


17.02.2016 19:59

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Landal: ach ten treningovy itik, "krizom cez pokosene pole" a tam akurat traktorista dokoncoval orbu :-D ale zas vsetko sedelo, klobuk dole, paradna akcia... [dobre]


17.02.2016 19:39

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

stefo2617
 Edvenčr 

Ikona

A oné´´ nevedel by niekto zohnať nejeký návod v rodnom jazyku max CZ na tripík ICO??? Alebo ak vie niekto dať stručný popis používania. Samozrejme za fľaštičku!! ;-)


17.02.2016 19:04

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: tie "bundle" sú podľa mňa dobrá voľba. Ak si to vyskladáš jednotlivo, aj tak skončíš na vyššej sume, lebo ak to budeš brať od rôznych dodávateľov, predraží Ti to poštovné.

K tej otázke tréningu: toto je problém. Pripraviť dobrú trasu znamená veľa krát ju prejsť, to už ju vieš ísť aj pospiatky v noci, tréning navigácie nepripadá "na vlastnej trase" do úvahy.

Poznám jedného nadšenca, ktorý napr. kamarátom v rámci tímového sústredenia pripravil 65 km tréningový itík, len tak pre dobrý pocit... Ešte ma to neprestalo baviť a mám v hlave jeden plán, ale to už tento rok pred Croatiou nestihnem. Ale chcel by som to spustiť tohto roku.


17.02.2016 18:37

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Vdaka za odpoved.

Na trailtech som sa pytal na tlacitka, nie na cely "pocitac". Ale chapem. Odpoved som dostal.

Medzi rns a ico je rozdiel prave tych cca 150 za ovladac. Co mi nejako moja makovica neberie. Vyrabat doma tlacidla nebudem, prisposobovat trailtech tlacidla teda tiez nie...radsej plastovu striesku okolo ICO-a.

Nekupoval som zatial takmer nic ohladom navigacie. Roadbook som chcel md, ale mne by bol asi naozaj zbytocny. Tak som zuzil vyber na touratech alebo f2r750 (pripadne 730, nie je mi celkom jasny rozdiel medzi nimi okrem 2 gumiciek u 750tky).

Nechcem profi techniku, ktoru nevyuzijem, ale ani najlacnejsie ("cinske") riesenia sa mi nikdy neosvedcili.

Stanovil som si rozpocet na cca1000e na navigaciu s uchytmi na rajdy s hrazdickou + "submount" uchyty na tlmic riadenia (cca250) a cinsky tlmic riadenia(cca100). Pre mna to nie je malo penazi a absolutne neviem podla coho vyberat, tak citam po internete. A vypytujem sa dokola blbosti.

Daju sa kupit take "bundle" okolo 700e, ze komplet hrazda na rajdy, roadbook (750 alebo 730) tripmaster ICO s alebo RNS bez ovladaca.

Zima pomaly ale isto konci, tak mam este jednu otazku. Ako a kde trenujete jazdu podla roadbooku?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (17.02.2016 18:38)


17.02.2016 18:08

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: aktuálne je napr. podľa Josipa, mňa, a možno aj viacerých iných RNS top na trhu z hľadiska vizibility (veľkosť číslic, podsvietenie, odtienenie). Je aj najdrahšie nanešťastie. Ja som si zadovážil RNS, nakoľko som dostal naň príspevok na narodeniny (zbierka kľačany, bol si tam tak asi vieš...) a mohol som si to dovoliť.

Rovnaký počet ako priaznivcov RNS, nájdeš aj priaznivcov ICO. Sú extrémisti, ktorý tvrdia, že najlepšia kombinácia je senzor ICO a tripmaster RNS (nekecám, Josip bol pri tom, môže dosvedčiť). To už je myslím slušné preháňanie...

Medzi ICO a RNS je z môjho pohľadu asi taký rozdiel, ako medzi méďákom a bavorom tej istej triedy... Ani jedno nie je zlé auto, otázka je, čo ti zahrá na strunu... Mne zahralo RNS...

Áno, za ovládače sa pýta nekresťanský peniaz. Každý vie, že bez toho je Ti tripmaster na nič, a podľa mňa to bohapusto zneužívajú...

Mal som 2x trailtech od vectoru. Nie je to úplne robené na ozajstnú rally záťaž - z dvoch mi jeden odišiel. Ovládače (tie s tými červenými čudlíkmi) odchádzajú ako na bežiacom páse a sú strašne drahé kvôli "shipping" lebo idú takmer vždy z USA. Ale hlavne: trailtech už vectora prestal robiť a tie ostatné veci už nie sú ono... A vizibilita dát je naozaj slabá v porovnaní s RNS/ICO.

Ak si zainvestoval do hrazdy a elektrického RB, tak si to neposer šupáckym tripmastrom, o vectore neuvažuj. Po zlacnených tripmastroch z druhej ruky je na nete taký dopit, že ak by si RNS/ICO časom aj náhodou predával, tak to predáš za dôstojené peniaze.

Výber medzi RNS/ICO/IMO si už musíš spravíť sám ;-)


17.02.2016 15:38

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Co pouzivate RNS, alebo ICO?

Cena za ICO s trojtlacidlom je zhruba rovnaka ako RNS bez tlacidiel na rajdy.

Za tie sproste tlacidla vsade pytaju nekrestanske peniaze. Pouzivate nejaku alternativu? Napriklad trailtech, alebo nieco ine?


16.02.2016 21:19

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

josip
 Bahniak 

Ikona

ja som halter este nikdy nedaval, uvidim ako sa bude mousse tvarit na 690... ale mam pocit ze ani Vlado na nu nedaval (alebo som si este nestihol vsimnut ).....na mazanie tiez mam extra pikslu michelinackeho gelu.....

Dôvod úpravy: oprava

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (16.02.2016 21:20)


16.02.2016 6:28

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: stefo2617: Áno, záleží od výrobcu. Niektorí (možno aj väčšina ) robí len jeden typ.

K haltru : niekto dáva, niekto nie. Ja dávam, myslím že aj ostatní čo spolu jazdíme. Pri staršom mause je to nutnosť. Ak by sa raz pretocil, tak stojíš...


15.02.2016 20:52

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

stefo2617
 Edvenčr 

Ikona

Re: Landal: Som rád že si sa chytil témy [dobre] . Na návode píšu,že sa nesmie používať halter. Dať ho tam alebo nie? Ja som tie mausi horko-ťažko zohnal, ale keď som niekomu vysvetloval že chcem rally a nie enduro tak ma obrátili na debila! A to som riešil hlavne v CZ. Ani na krabici vôbec nie je označenie aký typ to je a aký tlak simuluje.


15.02.2016 20:48

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

edott
 Edvenčr 

Ikona

Ešte k tomu RB, S čoho máte tie volnobežky?
A tyre balls neni dobrá voľba ? Sú draksie a dofukovacie a nepodliehajú tak veku


15.02.2016 19:49

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: stefo2617: to je teoretický predpoklad výrobcu pre profi jazdcov. Porík má jeden mause na jeden plášť a jednu tubu gélu. Profi jazdec driftuje v 120-ke, extrémne prehrieva pláš a mausa zničí v každej etape. Sú to rádovo iné vesmíry, než v akých jazdíme my, bežní smrteľníci. Pre nás neplatí...

Moje skúsenosti:
- pri prezúvaní mazať veľa, nie zbytočne, ale naozaj nešetriť. Dobre namazaný maus sa lepšie obúva a oveľa viac vydrží.
- je vhodné dať tam radšej viac mazadla aj preto, že prebytočné mazadlo sa vytlačí popri pätke von. Prejavuje sa to tak, že to je pekne vidieť, sú tam na ráfe pri pätke plášťa mastné stopy. Kým sa to tam objavuje, znamená to, že mazadla je v plášti dosť a nie je čo riešiť.
- v každej krabici mausu je vždy dávka gélu len na jedno obutie. Hobík ale nemá problém odjazdiť na jednom mause celú sezónu a za ten čas ho viac krát musí prezuť a mazať. Preto potrebuje extra mazadlo. Už som počul aj o mazaní potravinárskou vazelínou. Ja mám veľkú pixlu Technomousse. Ich "sivé kruhy" sú síce na ho...., ale ich mazadlo je dobré a tá pixla fakt dlho vydrží.
- ešte sa mi nestalo, aby som vyzúval "nenamazaný" resp. "suchý" mause. Ale zase musím povedať, že mažem pocitovo. Vždy som prezúval, keď už bolo treba meniť plášť a maus bol ešte mastný.
- samozrejme platí, že na asfaltových presunoch ideálne do 90 km/hod., práve kvôli mausom.


15.02.2016 19:00

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

stefo2617
 Edvenčr 

Ikona

Re: ivanxr125l: Pri každom "myšiakovi" by si mal mať gel a mal by sa používať len pri obúvaní.( aspoň tak píše návod od michelinu)


15.02.2016 16:47

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Páni, čím mažete miusy?
Používate origoš zmes, alebo aj nejaké alternatívy???
Prípadne, ako často to mažete?


07.01.2016 23:51

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Menton ďakujem,
aj za obdivuhodnú presnosť.
Dnešné hladanie polohy kredenca.Pozri obrázok


01.01.2016 19:45

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: Vector 106.93x59.46x23.7mm, ICO001 93mmx47mmx30mm


01.01.2016 17:33

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: tryskac: to sú rozmery RNS!


01.01.2016 17:26

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Jašterica chceš len frajeriť alebo aj poradiť? :-D
Myslel som to tak, že do spodnej časti alebo na spoj dekla je vodiace tyčky nevhodné dať lebo
by boli daleko od skla a bolo by málo priestoru na návin papiera. Túto slabosť pekne vidno na copo-vom videu aj ked tá krabica je trochu iná.
Jasné, že sa to dá poriešiť pomocnými vnútornými stenami vysokými až pod vrchné sklo, ktoré budú zároveň slúžiť ako stranové vodítka a hore budú v nich uložené vod. tyčky. Predpokladám, že si to riešil asi tak nejak podobne.
Alebo nie ?
Landal veľmo pekne dakujem, to sú rozmery Trailtech vectoru?
Ak by ešte niekto vedel rozmery RNS či ICO poprosím o info.

Prajem všetkým v novom roku hodne zdravia šťastia a pokoja.


01.01.2016 10:52

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Tryskac š-v-h: 87-27-43, v mm samozrejme.


31.12.2015 19:05

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

copo
 Edvenčr 

Ikona

10 minut prace, scame skatula 8 el. prechodiek, palicky


Video: www.youtube.com/watch?v=rWrHsuevdkA

Dôvod úpravy: link

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (31.12.2015 19:06)


31.12.2015 16:01

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

jasterica
 Geriatrik 

Ikona

Tryskáč - Tá krabica to umožňuje.Pár som ich už vyrobil v tejto krabici a dávam tyčky mimo dekel a mám tam aj stanové vodítka papiera.


31.12.2015 14:18

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Lanďo kludne stačí aj na budúci rok ;-) , či v sobotu.
Teraz si tu s Vami vypisujem, popri hladaní servisných kódov na umývačku riadu, ktorá si sviňa povedala, že sa nechce dožiť budúceho roka.
No však je dám poriadnu resuscitáciu!


31.12.2015 11:38

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Rozmer pošlem len trochu vydrž. Skúsim ešte dnes


31.12.2015 11:05

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Landal áno mám to presne tak sproste ako to popisuješ, lebo tá krabica to neumožňuje spraviť inak ako dať vodiace tyčky do dekla.
Menton pri prevode kotúčiky na oskách sú, ale na druhej strane zatiaľ nie. Pri "skúškach prevíjania to zatiaľ problém nerobilo, no časom tam pribudne vnútorná stena.
Na vyústenie osiek sú použité elektrikárske plastové prechodky s gumou vo vnútri.
Ako sú zatesnené osky na Tvojom RB ?

Chlapci prosím , prosím pozrite mi rozmery tých tripmastrov :-*


31.12.2015 1:11

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: ano, vodiace tycky musia byt, ale nie do dekla.
A este ti chybaju kotuce po stranach rolky na oboch oskach, nech sa ti papier neplanta do prevodu, alebo naopak nesucha po stene. A porozmyslaj nad tesnenim osiek pri prechode von, nech tam nemas akvarko aj s Nemom po dazdivej jazde...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (31.12.2015 1:15)


30.12.2015 23:59

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: tryskac: myslím si, že to zle chápeš. Ak si to dobre pamätám /už ho nemám/, tak tam hore neboli vodiace tyčky. Nemá to logiku aby to bolo dekli hore. Šak ako zložito by si to namotával, keby si to poza ne musel navliekať.

Tie tyčky slúžia ako vodítko papiera. Tie navíjacie valčeky by mali byť z hľadiska horizontálnej výšky "pod" tými vodiacimi. T.j. ak Ty máš vyberateľnú "odvíjaciu" tyčku a "navíjaciu" tyčku, tak tieto vyberieš, na odvíjaciu prilepíš a namotáš, na navíjaciu prilepíš, a potom to celé založíš a ten papier bude ležať na tých vodiacich tyčkách a bude držať papier vodorovne voči sklíčku (lebo len navíjacie a odvíjacie tyčky to neudržia vodorovne vo vzťahu ku sklu) a zároveň v optimálnej vzdialenosti voči sklu (ani moc, ani málo aby to bolo čitateľné ale netrelo sa).

Hádam hovorím "slovensky".


30.12.2015 23:44

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tyčky sú otočne uchytené v hornom dekli. Asi niečo podobné ako tutok :-D
Pozri obrázok">Foto: Odkryté Evo III
Pozri obrázok" target="_blank">

"Nijak inak než praxou tomu slabiny nezistis. Ale tréningová záťaž nestačí..."
- toho sa práve bojím :-(


30.12.2015 22:06

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: tryskac: kde sú vodiace tyčky? Typujem, že to bude problém, nestability papiera by som tipol ale to je len odhad.

Nijak inak než praxou tomu slabiny nezistis. Ale tréningová záťaž nestačí...


30.12.2015 21:19

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tak aby som sa tu len nevypytoval, tak tu sú prvé fotky z kredenca - prvotiny.
Chcem to rozoberateľné aby sa dala vymeniť druhá pripravená-namotaná špulka ak by bolo treba. Má to dve volnobežky - papier nie je voľný. Spoľahlivo ide na dva okrúžky. No budem musieť ešte pohľadať nejakú frikciu aby to šlo aj na jeden - ako Mentonov >:-) :-D
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Prosím o komentáre hlavne kritické - chcem aby to fungovalo.
A samozrejme otázka ;-)
Poprosím o rozmery tripmastrov aby som vedel, koľko miesta to potrebuje nad kredencom
v´daka


25.12.2015 22:30

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

abalach toto zapojiť zvládam. No ak náhodou budem riešiť tripmaster, tak tam budem rád ak mi uľahčíš cestu, lebo Arduino je pre mňa Amerika pred Kolombom :-(


23.12.2015 11:36

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

abalach
 Edvenčr 

Ikona

tryskac ak chceš na RB meniť smer otáčania tak asi najjednoduchšie je použiť vratný páčkový prepínač 6pinový, napr:
www.tomshardware.sk/p/9768/prepinac-packovy-3pol-6pin-o...]
www.tme.eu/sk/details/1md4t1b1m1qe/packove-prepinace...

A takto zapojit

Alebo zložitejšie cez 4 tranzistory a 2 tlačítka: www.stemulate.org/wp-content/uploads/2012...


23.12.2015 8:54

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Menton, pôvodná idea bola, že elektroposuv bude len dopredu.
Vychádzal som z toho, že ked zablúdiš a musíš sa vracať aj tak zastaneš a rozmýšlaš kde si spravil chybu. A kedže mám rád jednoduché riešenia, tak na posuv vpred mi polohou akurát pasovalo tlačítko klaksónu, ktorý mám aj tak odmontovaný :-)))
No teraz, ked som sa tam rozhodol vtesnať dve volnobežky, bude to asi inak.
Ďakujem za ponuku, na prípadný "vývoj foťákom" sa možno ozvem, ked budem pri BA.


22.12.2015 21:28

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: stryco, nezabudni aj na ovladac, bez toho je to na prd. Poziciam ti moju skatulu na inspiraciu? 8-)


22.12.2015 9:52

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

chlapci, veľmo pekne ďakujem za rady a inšpiráciu. Ale aj ste ma zarmútili, že to čo na čo som prišiel aj ja - magenty si už niekto dal niekto patentovať :'( :-D
Takže idem skúsiť ušúlať jednomotorovodvojspojkovookrúžkový rozoberateľný kredenc a ak sa mi nebudete moc smiať, tak hádam do konca roku bude aj nejaké foto. ;-)


21.12.2015 14:13

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

josip
 Bahniak 

Ikona

Tieto elektricke srajdy nepodporuju na ziadnej poriadnej rally, vzdy sa ide podla papiera..


21.12.2015 11:16

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Ruso - s elektronickým roadbookom som mal tú česť na AlbaniaRaid2014. Na moto to mali dvaja Holanďania - jednalo sa o model TRIPY I (v predaji je aktuálne TRIPY II), kombinovali si roadbook s klasickou mapou a kontrolovali si jednotlivé WP a CP prostredníctvom jedného, alebo dvoch tlačidiel. Podľa mňa veľmi efektívne, ale organizátor automaticky musí rátať s tým, že posiela RB v takom formáte, aby bolo kompatibilné s týmto zariadením.
Konkrétne s Českou verziou ktorú si linkoval skúsenosť nemám, ale podľa mňa rovnako efektívna ako TRIPY.


20.12.2015 23:08

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Ruso: na žiadnej zahraničnej rally som to nikdy nevidel ani u dojčlanderov, holanďanov, britov, švajčiarov, ktorí inak (v porovnaní s nami) nevedia čo s prachami a keby to bolo fakt lepšie a vhodnejšie na rally, tak na to všetci hneď prejdú.

Na českej HP rally s tým dvaja išli, úplne v pohode. Dá sa do toho kresliť farebne, mali to normálne spracované ako my papierové rolky fixkami. Čiže fungovať to funguje, jazdiť sa podľa toho jazdí, reálne som to videl. Ale chcieť by som to nechcel na tento účel.


20.12.2015 22:48

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Ruso: ako si tam navinies papierovy RB? Na sutaziach sa casto improvizuje, na poslednu chvilu meni trat, potrebujes si robit poznamky, cmarat fixkami, zvyraznovat dolezite body a podobne. To by si k tejto srande musel mat este scanner a PC, a robotu navyse okolo. Ale na turistiku, ked chces spojit scanovanu mapu a GPS navi to moze byt parada...


20.12.2015 21:35

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Ruso
 Edvenčr 

Ikona

Páni čo hovorite na takúto srandu od majstra z CZ? www.offroadnavi.com/cz/produkty/x710_cz
Má niekto túto srandu na motorke? Poprípade skúsenosti s nou?


20.12.2015 20:43

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

josip
 Bahniak 

Ikona

na mojom F2R 730 je jeden motor a prevody gumenymi O-kruzkami. Na oskach su volnobezky z hlinika.Pri tahani RB dopredu taha motor prednu osku a zadna sa kruti na volno a opacne. Rucne previjanie je v pohode...milionkrat odskusane kym som prisiel na debilnu chybu plosneho spoja...

Krasne riesenie ma Aurora...elektromagneticky prevod, vnutro s oskami sa da vybrat a RB pohodlne navinut mimo moto a potom sa to iba supne do krabice a hijoooo...nevyhoda-trosku vyssia hmotnost

Dôvod úpravy: doplnenie Aurory

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (20.12.2015 20:45)


20.12.2015 17:13

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: tryskac: motor s oskou sú spojené cez ozubené koliesko. Všetky 3 sú v jednej rovine. to prostredne sa vysunie mimo os tých dvoch (motor a oska) a tým je to odpojene a ide to na voľno rukou.
Len mi teraz nie je jasné, prečo aj pri ručnom previjani počuť zvuky ozubených prevodov a prečo papier zostáva napnuty.
Pofotim....

Josip mal problém len s kontaktom. Precinoval plosak a všetko OK.


20.12.2015 15:49

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: ano, mam Migtec a cez tie plastove koliecka sa to fakt v pohode pretaca aj rucne. Ale zas tie gumicky to drzia dostatocne, aby sa nepretocili samovolne a zaroven dobre zaberaju, ked treba. A kedze ho na Dakare pouziva napriklad aj Honda team, tak to asi znesie aj fakt sutazne nasadenie, ktore to pri mne nikdy nezazije 8-)


20.12.2015 15:38

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

kým som napísal prispel Abalach. Zaujímavé riešenie tá spojka.


20.12.2015 15:29

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte asi som dobre nenapísal o čo mi ide: Ak je pohon medzi motorom a oskami špuliek stály = rovnaké otáčky, dôjde k tomu, že papier na začiatku bude pod sklom veľmi voľný a na konci moc napnutý. Spôsobuje to, že priemer odvíjanej špulky má napr. 3 cm a priemer navíjanej špulky cca 1 cm, takže aby bol papier našpanovaný navíjaná špulka by mala mať trojnásobok otáčok a na konci tretinu.
Toto sa dá poriešiť volnobežkou, dvoma motormi, či ničím= prevod umožňujúci preklz.
Ako to máte Vy?

Landal písal, že má našpanovaný papier. Ak viem máš TT rb. dva motory s ozub. koliečkami. To má veľkú ťažnú silu a zároveň to spôsobuje vysokú obtiažnosť až nemožnosť ručného pretáčania.Preto by ma zaujímalo ako je vyriešené to odpájanie pohonu. Myslím si, že by to malo mať volnobežky ale neviem lebo som TTrb z vnútra nikdy nevidel.

Menton nešlo mi o zakladanie papieru, to majú všetky súčastné rb. hodne primitívne. Ak som dobre "šnorchloval" tak máš Migtech asi je to zhodné s MD Pozri obrázok
Princíp okrúžok na plastových kladkách to asi umožňuje preklz = ľahšie ručné pretáčanie. No mám obavu, že takéto riešenie môže preklznuť aj vtedy keď má ťahať.

Janoval odpor prevodu je taký veľký, že to brzdiť vôbec netreba. Inak dá sa spraviť aj pohon jedným motorčekom cez ozubené kolesá, ale musia tam byť dve volnobežky.
Ak použiť elektroniku, tak na kontrolovaný posuv podľa políčok, čo je už výbava pre inú ligu.

Ešte mám pocit, že Josip má f2r kde si myslím, že sú na oske motora tiež dve volnobežky čo sa mi zdá ako dobré riešenie , lebo podobné usporiadanie vychádza aj mne 8-) :-D . No zdá sa mi, že mal s ním nejaké problémy, hádam sa ozve a povie čo.


20.12.2015 15:03

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

abalach
 Edvenčr 

Ikona

Tak to by aj mňa zaujímalo ako je to riešené na profi "kredencoch".

Osobne som to na mojej zlátanine za 5€ riešil ozub. kolieskami (zo starého videa :-))) ), aj keď asi remeňový prevod (O-krúžkami) by bol vhodnejší (umožní preklz a pravdepodobne nedochádza k tomu čo spomínal tryskac).

Pozri obrázok
Pozri obrázok

Keď sa mi papier veľmi našponuje (motorček je natoľko slabý že zastane), stlačím na krátko "spojku" a papier osky pootočí sám a tým sa to uvoľní (pri cca 100 riadkovom RB asi 2 krát). Inak ak je papier už na začiatku dosť voľný netreba ani "spojkovať " :-) .

normal: Pozri obrázok
spojka stlačená: Pozri obrázok

Čo sa týka ručného pretáčania tak v mojom prípade je odpor motorčeka pri tom prevode minimálny a netreba nič prepínať.


20.12.2015 9:39

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja som to sice tiez este nevidel. Ale programoval som uz ovladania servo motorceka. Existuju k tomu take driver-e. Ktore maju take tri zakladne stavy do predu / do zadu / brzda. Pokial tam nie su pouzite krokove motorceky (zbytocne drahe aj motorceky aj riadenie).

Ak su v tom roadbooku motorceky dva, tak by sa lahko dalo spravit, ze ak nic nerobis, tak su oba motorceky zabrzdene. Ak previjas, jeden taha a druhy je odbrzdeny. Ak navijas rucne - oba odbrzdene.

Ak je motorcek len jeden, tak tvrdy prevod cez ozubene kolecka by asi nefungoval.

Ale to je len taky moj dohad, ze ako by to mohlo najjednoduchsie fungovat.


20.12.2015 8:51

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Rozmýšľam, či som dobre napísal s tými voľnobezkami...

Je tam možnosť odpojiť "náhon" od motorčeka. Ručne previjanie "cez" nefunkčný motorček je brutus a neviem si to v etape dlhodobo predstaviť. Na voľno sa to dá ale... Previn na voľno vyuzivas aj pri vyberaní itíku napr. Na navin už väčšina jazdcov používa motorček, lebo itik je presnejšie navinuty.

Daj vedieť či je zodpovedané všetko čo si chcel.


20.12.2015 8:31

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Voľno bežky žiadne. Na zač. previja pomalšie na konci rýchlejšie. V praxi nepodstatné, nie sú to relevantné zmeny, jazdcovi to nijako nevadí.
Papier sa nasponuje hneď na začiatku a potom už je nasponovany. Ak si navinieš itík veľmi zlé a pôjde hodne do sikma a bude tahany len na jednej strane, môže ho roztrhnúť. To len na ilustrácie sily ťahu.


19.12.2015 21:04

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: prilepis jeden koniec na prvu osku, navinies na nu cely pas a koniec prilepis na druhu osku. Pri previjani hore dole neriesis sponovanie. Rucne previjanie je s odporom, ale minimalna namaha. Problem je vsak stat v supackach v terene, drzat sa len jednou rukou, druhou previjat a pohladom to kontrolovat. Preto je to fakt komplikacia, nepohodlne az nebezpecne...


19.12.2015 20:54

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

kedže som kredenc na roadbook nikdy z blízka nevidel idem zasa otravovať "jednoduchými" otázkami.
Z internetových fotiek je jasné, že na pohon sa používajú ozubené kolieska alebo okrúžky-remeň.
No nijako som neprišiel na to či a ako sa rieši to,že papier sa neprevíja rovnomerne, lebo sa mení priemer podľa hrúbky previnutého papiera.
Sú tam nejaké volnobežky?
Alebo je papier na začiatku prevíjania volný a neskôr sa /zmenou priemerov/ došpanuje?
A ako ťažko ide ručné pretáčanie pri elektrických rolbookoch?
ďakujem


10.12.2015 8:40

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

picaso
 Edvenčr 

lando diky ,,,,,,,,,,,,presne tohto som sa obaval , hadam to s jastericom zvladneme


08.12.2015 22:59

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: picaso: Re: Masochista: až dokončím prestavbu LC4 tak o tom celom chcem spraviť seriál článkov (naraz by to bolo veľa, nikomu by sa to nechcelo čítať, a zase do 2 strán nevtrepem všetko, čím som si už za rok prešiel a čo ma ešte čaká...), ale teraz aspoň toľko:
- úroveň STK buzerácie v SVK už dosiahla zrejme svoj vrchol :-((( ale vyhliadky sú ešte smerom k zdanlivo už nemožnému zhoršovaniu :-((((((
- rally kokpit je na STK ako červené súkno pre býka. Proste chlapi napriek tomu, ako si myslíte, že to vybavíte, tak to proste nevybavíte!!!
- akúkoľvek prestavbu treba riešiť ako vratnú minimálne z dizajnového hľadiska. Treba si ponechať všetky diely a urobiť to tak, že každé dva roky sa to musí dať uviesť do pôvodného stavu /dizajnovo/ a po STK to zase nahodiť späť.

Re: picaso: správne utrafiť rally kapotáž nie je až také jednoduché, ako sa to môže na prvý pohľad zdať. Nájsť správny pomer medzi tým, že "dopredu+hore aby si dobre čítal a nie moc, aby si dobre videl dopredu" si treba vyskúšať. Mne sa to na prvý krát nepodarilo. Znižoval som cca 4-5 cm. Uvidíme, čo poviem po tejto sezóne či už je to OK alebo nie.

Re: abalach: FANTASTICKÉ! Riadny DO k tomu! Toto by bolo treba nejako dotiahnuť do finále [dobre]


08.12.2015 22:03

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Burizon
 Edvenčr 

Ikona

Ahoj Palo
Pekne 8-)
Moje Arduino lezi doma v krabici, uz par tyzdnov.
Prvy projekt mal byt ovladanie kotla cez internet, no a druhy prave tripmaster :-D s ovladanim na roadbook + rozne teploty.

Posledne tyzne vsak vobec nemam chut, pretore riesim GO motora :'(

PS:Snad sa este ozvem, aby si mi poslal kod.


08.12.2015 21:44

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

abalach
 Edvenčr 

Ikona

Ahojte,

dávam tip na dlhé zimné večery, keď nebude do čoho "pichnúť" ;-) .

Ako meranie vzdialenosti na sranda rally som používal cyklopočítač (nemožnosť korekcie a malý display), alebo palubák (na LC8 sa dá korigovať, ale tiež malé číslice a v stupačkách mimo zorného uhlu).

Možno poznáte niečo také ako je Arduino (ja som sa o tom dozvedel len nedávno :-O , a napadlo ma využiť ho na výrobu hobby tripmastera.

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Naprogramoval som len základné funkcie:
- meranie prejdenej vzdialenosti (99.99km),
- nulovanie prejdenej vzdialenosti,
- nastavenie obvodu kolesa [mm] (dvojtlačítko),
- korekcia +/- po malých krokoch, pri dlhšom podržaní tlačidla po väčších krokoch.


Je to vhodné aj pre úplných laikov ako som ja (v živote som nič neprogramoval), nie je problém si doplniť iné funkcie podľa svojho gusta. Ak by to niekoho chytilo, pridám aj kód nech sa s tým netrápi od úplného začiatku ako ja :-) .

Display, Arduino a tlačítka sú z ebay (cca 10€) + to treba ešte zabaliť do niakej fešnej vodeodolnej krabičky (snímač je obyč. z cyklopočítača).

Ešte krátke a hlavne nekvalitné video :-~ :
[
Video: www.youtube.com/watch?v=CB2H7xLkkUI&feature=em-upload_o... www.youtube.com/watch?v=CB2H7xLkkUI&feature=em-upload_o...]




08.11.2015 20:14

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

picaso
 Edvenčr 

Kurna chlapi a tie adventure kapotaze nevadia ked clovek sedi, vidíte cez to ? ,,,,,,,,,zda sa mi to dost vysoke a nechce sa mi kukat okolo ked sa budem motat niekde v krikoch


29.10.2015 13:43

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

picaso
 Edvenčr 

dam ti vediet prve návrhy


29.10.2015 9:22

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

picaso pravdepodobne budem riesit na alpa rovnaku vec a pravdepodobne tiez s jastericom. Origo plasty su tragedia a uz ked to mam menit, tak to chce kokpit s upravou na roadbook.


28.10.2015 22:58

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

picaso
 Edvenčr 

Tak je zima a padlo rozhodnutie dat na Alp adventure kokpit a upravit nadrz , oslovil som jastericu z vyrobou no comu sa vyvarovat při realizacii ? ,,,,,,,,,,rozmery nadrze umiesteneie , uchytenie kokpitu, věci jako vyhlad , nejdem z toho robit dakar special ,,,,,,,no v stave v akom to je dnes to je hrozne , takze skor designova uprava prednej casti bez straty funkcnosti alpa >:-) rad privitam Vase skusenosti s roznymi upravami a tech rieseniami


23.10.2015 22:51

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Landal ďakujem za vecnú odpoveď .


18.10.2015 16:53

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: to riešenie čo si dal vyzerá dobre.
Tá hrazda od twalcomu je hrazda a podložka pre RB zároveň, čiže menžia váha, nižšie náklady [dobre] [dobre]

Re: tryskac: Ohľadom množstva papieru: v RB by mala byť možnosť navinúť aspoň hrúbku 2cm, myslím tým, že od tyčky, na ktorej bude navinuté, musí byť miesto 2cm na každú stranu

Re: janoval: tá hrazda od f2r potrebuje ešte \"lešenie\" na RB a tripmastre. Na tej stredovej "tyčke" sa to určite pretáčať nebude, šak s tým jazdia profíci rally po celom svete.


18.10.2015 10:15

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: janoval: ved ano, na tej 12mm tenkej hrazdicke sa to pretoci skor, ako priamo na riaditkach, aj ked je to trochu ina paka a vaha.
Ked to budes chciet pozicat, zavolaj. Kludne si aj pojazdi, je to fakt blbovzdorne...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.10.2015 10:23)


18.10.2015 9:52

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton: dik za ponuku. Rad by som si to pozical, aby som vedel, ci sa mi to tam zmesti. Kedze huska ma "zvlastny" uchyt riaditok.
Pozri obrázok

Jazdit s tym nebudem, aby som ti to neposkodil.

Oproti hrazde, co sem dal lando tato vyzera, ze ma lepsi uchyt na roadbook a aj priestor na tripmastre. Len sa bojim, ze sa mi tam nezmesti. Tu landovu by som tam napratal, len ci sa na tej hrazdicke roadbook nebude pretacat a nevidim tam priestor na tripmastre.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.10.2015 10:04)


17.10.2015 22:34

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: janoval: V Albansku vydrzala cca 2000km bez problemov, ten uchyt je fakt masivny. Mozem ti ju pozicat, nahodis, pojazdis, uvidis. Nic lepsie nad osobnu skusenost... 8-)


17.10.2015 21:48

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton: ta twalcom "hrazda" vyzera dobre, ale nebude sa to pretacat na jednom uchyte?


17.10.2015 20:00

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

jasterica
 Geriatrik 

Ikona

A kua .Tu sa zbrojí.


17.10.2015 19:24

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton- ten roadbook vyzerá celkom super [dobre]

Dôvod úpravy: chybička

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mucow (17.10.2015 19:27)


17.10.2015 17:27

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

BoborKNM
 Edvenčr 

Re: bacaono: robim s mitasom, co sa tyka toho ci xt644 konci nemam ziadne info, ani v cenniku to nevidim ze by to malo byt vo vypredaji, zadne ano, ale predna je dostupna.


17.10.2015 14:45

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Ja mam toto a vyriesene vsetko. Drziak na RB, dva tripmastre, da sa dokupit aj tienitko hore a samozrejme roadbook sadne presne do toho aj s ovladanim na riadidla. Je to pevne, nastavitelny sklon podla vysky jazdca, aj uhol tripmastrov sa da menit (napriklad jeden v sedle, druhy v stupackach). Po rally zhodim cele dole povolenim dvoch skrutiek, odpojim kable a odlozim do garaze, menej ako minutka a hotovo. Pre hobika idealne, profik bude riesit stavbu na pevno aj s plastami okolo...
Drziak: twalcomusa.com/ttr-handlebar-mount-support-bracket-for-...
Roadbook: www.rockway-shop.eu/twalcom/migtec-elektricky-roadbook
Kupene tu: www.twalcom.sk/index.php?route=information...


17.10.2015 13:49

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac - podľa mňa veľmi variabilné... Niekedy má etapa len 130 km, takže len pár A4, ale keď je maratónsky záhul, tak aj ,,pár" A4 :-D Viz.:
Pozri obrázok
Zdroj: BorisVlha


17.10.2015 13:22

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

roadbooky, teda skôr "kredence" na roadbooky sa začali trochu riešiť v Croatia rally, no spýtam sa radšej tu.
Aký veľký je potrebný priestor na navinutý papier - koľko A4 by sa tam malo vmestiť aby to malo význam pre " slovenskochorvátskoalbánsku zábavu" .


17.10.2015 13:12

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Doplním Laňďala:
Ak však riešiť celý kokpit, aby nefúkalo aj vo vysokých rýchlostiach, tak potom rovno celý kokpit: Tento konkrétny bude sedieť na krk asi 90% motorkám... Cena a potenciálna kvalita vyzerá na super kompromis...
www.radegarage.com/2015-04-12/ktm-690-plug-play-fairing...


17.10.2015 12:29

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Možno budú cez zimu viacerí špekulovať, tak sem hodím totoka...

Všetci veľký jazdci naprieš všetkými svätovými rally, ak jazdia na "ľahkých" moto, t.j. nie na špeciálnych rally stavbách, využívajú ako "nosník" pre kokpit hrazdu na rajdy, napr. túto

Ide o to konštrukčné riešenie, ktoré je maximálne odskúšané, overené, špoľahlivé, odolné, jednoduché. Prote nič lepšie nevymyslíte a netreba špekulovať nad vyšpekulovaným a vymýšľať vymyslené (to si teraz robím srandu hlavne sám zo seba...).

Vyvarujte sa míňaniu zbytočného množstva času a nákladov na komplikované stavby lešenia, ak zmyslom Vášho snaženia nie je "samotná stavba rally kokpitu" ale len "v pohode jazdiť rally".




28.09.2015 21:01

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Bača, Laňďo, ďakujem Vám obom za odpoveď, avšak ako napísal quanto, pokiaľ končí výroba tohto modelu, istoiste začnem uvažovať o inej ,,univerzálnej" gume (myslím na adventure po vlastnej osi) ...


27.09.2015 23:08

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Přidal Joe dne 15-05-2015 21:30
...Bohužel XT 644 Army končí. Pokud má někdo zájem mám poslední 644 v 21" ve skladu...
www.cenduro.cz/print.php?type=F&thread=1359


27.09.2015 22:01

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

A možno je debata o XT-644 bezpredmetná. Niekde som tuším zachytil že Mitas s touto pneu končí. Kto vie čo je na tom pravdy?


27.09.2015 20:44

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Army špeciál od Mitas jazdíme s Josip-om hojne na LC4 a je to na XL endurovanie podľa hodnotenia nás oboch jedna z tých dobrých univerzálnych pneu.
Jazdil som ju aj na Afrike a nemal som výhrady, ale to už som ju poznal hodne dobre. Nie je výrazne dobrá na nejakom konkrétnom povrchu ale ani nemá nejakú zásadnú slabinu. Aj na kameňoch dosť dobré drží konštrukcia.

Asfalt nehodnotim lebo to je pre mňa len nutné zlo ;-)


27.09.2015 9:23

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Myslíš XT-644? Prednú....Zadnú???
Mal som ju v predu na afrike. Obul som ju na základe pozitívnych ohlasov našich českých bratov, ale bola to najhoršia voľba akú som doteraz na prednú pneu urobil. Ono záleží asi na čo ju potrebuješ obuť a ako ju plánuješ používať. Ako univerzál nefunguje. Prvých 2000km to bola totálna tragédia na cete. Väčšiu žuvačku som nezažil ani na ostrých endurových pneu. Mimo cesty bola celkom fajn. Ideálna bola medzi 2-3 tis. Po 3tis bola zas na ceste aspoň priemer ale mimo už veľmi slabá. Najazdil som na nej ledva 5000 a bola úplne ale úplne do tla. posledná tretina vzorku zmizla doslova pred očami za 500km. :-O Nepochopím ako niekomu mohla vydržať 8-9tis. Buď som mal šťastie na nejaký piatkový kus alebo na povestnú mitasácku nerovakosť zmesí v rôznych várkach pneu? Neviem, ale každopádne ja už ju skúšať nebudem.

Pozri obrázok

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (27.09.2015 9:29)


27.09.2015 9:10

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Nazdar páni, máte niekto skúsenosti s gumou Mitas XR-644 ? Malo by sa jednať o ,,army" špeciál, ktorý pustili okrem armády aj pre verejnosť?
Vzor sa mi podobá na prednú Mitas E09, akurát vyššia vzorka...


14.09.2015 10:25

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Páni rally jazdci, ponúkam na predaj svoju LS2 MX456 Tuareg SVK - veľ. L, lesklá grafika vo verzii Slovakia Dakar teamu! Cena 150 €
Mal som ju na hlave v Pilisceve a v kľačanoch - teda nevyužitá!
Ak by mal niekto záujem, kontaktujte ma kľudne kedyykoľvek ;-)


14.06.2015 12:58

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Ivan táto BMW motorka odišla zo SR (kulomelich...) za veľmi podozrive nízku cenu a mení majiteľov ako ponožky.... a cena sa nonstop nabaluje. :-~


14.06.2015 11:52

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Pokračujem v inzerovaní jednej krásnej Rally mašiny! Nedávno sa mi dostala pod oči na českej inzercií a odvtedy sa na nej neviem nabažiť, ale predsa len nedá sa mi s Vami ostatnými podeliť sa o takýto krásny kúsok za relatívne rozumný peniaz!
Tu je krásavica: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-f-650-gs-dak...


25.05.2015 20:59

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Páni, mám jednú úžasnú novinu! Na českej inzercií som našiel nejaké sériové rally mašinky, ktoré sa na Náš typ jazdenia hodia úplne! Len tie ceny ;-)
PS: nieje to reklama, ale len náhoda, že to ponúka práve jeden predajca :
Sú to 2015 modely 690 v rally úprave...
Pozri obrázok
www.tipmoto.com/motorky/ktm/265165-690-enduro-r-rally.h...
Pozri obrázok
www.tipmoto.com/motorky/ktm/196776-690-enduro-r-rally-k...

To len keby náhodou niekto ,,zháňal" ;-)

A ešte jedna, ale tá cena :-D
Pozri obrázok
www.tipmoto.com/motorky/ktm/263897-450-factory-replica-...


09.05.2015 9:51

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

josip
 Bahniak 

Ikona

dobra diskusia o TUBLISSe www.offmoto.com/viewtopic.php?id=12466

Ja som ho vcera nahodil na obidve kolesa a idem to skusat. Info o dojmoch dodam 8-)


08.05.2015 11:04

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

A ešte mám jeden zaujímavý príspevok ohľadom nastavenia tlmičov:
www.countrycross.sk/?clanok=774


08.05.2015 11:03

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Shuksank2 - Väčšie moto mi prídu stabilnejšie (neviem prečo - ale čisto môj subjektívny názor) a druhý dôvod je servisný interval... Ten má 525 na môj vkus až príliž malý...
A áno, pravdepodobne 690 a ak nie tak 640...


07.05.2015 16:43

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Shuksank2
 Edvenčr 

Ikona

Re: ivanxr125l: 690? Podľa mňa tažká.


07.05.2015 9:30

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Páni, ak by niekto zháňal vyladenú moto v rally úprave o ktorú bolo maximálne starané, tak sa mi kľudne ozvite a dohodneme sa ;-)
Bohužiaľ svoju etapu u mňa končí, lebo chcem niečo objemnejšie...
Link: motoride.sk/?P=inzDetail&ID=244990


20.04.2015 21:26

Re: Rally diskusia so všetkým čo k tomu patrí...

Menton
 Skútrista 

Ikona

Penove treba urcite, to mi Lando poradil na zaciatku a super... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.04.2015 21:27)


| 1 2 3 4 5 6 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.