Anketa:
Nové oficiálne videá:
Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokRe: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Brano OHC- ved to ze nema,kontrolku tlaku oleja, dokonca ani dobijania, iba smerovka neutral a dialkove....hm... |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Ja som si tiez vyberal presne z tychto motoriek + este som bral do uvahy aj xt a freewinda. Uz presne neviem co ma osvietilo, ale rozhodol som sa jednoznacne pre dominatora a aj teraz ked uz ho nemam si myslim, ze je z nich najlepsi, na druhej strane aj najdrahsi, no preco asi..?! |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
BranoOHC: cau Brano, tak teraz si prehovoril ako z velkej knihy. A musim ti dat za pravdu. Tato teoria sa mi zapacila a budem tak aj postupovat. Kazdopadne si zo sebou niekoho vezmem kto sa v obore vizna a ta ktora mi sadne a bude v pohode aj po tech.stranke tu zoberiem. diky zatial |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Miros 139 DR nema signalizaciu tlaku oleja? Ktora by ta upozornila, ze cerpadlo netlaci olej, lebo je tam malo oleja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoOHC (21.10.2006 13:53) |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Ja mam DRku a som s nou spokojný ajked je pravda ze pri kúpe treba davat velký pozor, a na to som ja doplatil, takze som sa nezaobisiel bez dalších nutných investícií, inak je to skvelá mašinka na pohodové jazdenie a na lesné cesty. spotreba je ideálna a výkon dostatočný na svižnú jazdu, len mne by sa tam hodila este 6ka. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Janso ako dosahujem? normalne, mam nastaveny karburator, hlavne bohatost volnobeznej zmesy , pravidelne menim vzduchovy filter, Ihlu karburatora mam v poslednej ryske - sviecka ma pozadovanu farbu. Ono moze byt aj problem v tom, raz som sa s tym u kohosi stretol na nete, ze mal verziu BR - Brazilia, ktora ma inak otryskovany karburator- vacsia volnobezna tryska, hl. tryska az 165 (ma byt okolo 152)presne si to nepamatam, kvoli tomu ze v Brazilii sa jazdi na benzin, ktory obsahuje vacsie mn. metylalkoholu (palia to tam z melasy z cukrovej trstiny) a prave metylalkohol potrebuje iny zmiesavaci pomer so vzduchom cca 7 ku 1, na rozdiel od benzinu 15:1. Takze ich liehovobenzinova zmes potrebuje vacsie trysky. Ono tieto motky sa sem bezne zatulali cez oficialneho dovozcu Cagiva Praha. Spotrebu do 6litrov som dosahoval na rakuskych dialniciach oblozeny kuframi pri rychlostiach okolo 130km/h. Bezna spotreba a to viem presne, lebo vzdy tankujem do plna, je pri beznych turistickych vyjazdoch maximalne do 5litrov. Jazdim vacsinou s kamaratom ktory ma Africu Twin, rovnako tankujeme, pocitace km nam ukazuju takmer zhodne (na jednej jazde povedzme k Jadranu je odchylka asi 5km) a jemu na Afrike taktiez vychadza spotreba do 5litrov. Myslim si ze jazdime svizne. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
BranoOHC...ako dosahujes taku spotrebu??? Ja som sa na Canyon-ke nikdy pod 6 litrov nedostal...a to jazdim uplne pohodacky, ziadne vytacanie... |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
......chalani diky diiiiky za vase nazori. Musim si to vsetko nechat prejst hlavou, lebo pri citani vasich odpovedi som bol raz rozhodnuty pre Domino, potom zas pre Canyona a jasne ze aj pre DRku a takto dookola. Zatial mam v tom chaos, ale kazda ta masinka ma nieco do seba ako tak pisete. budem potrebovat este viac casu alebo viac nazorov. Inak je to super ze vobec nieco taketo existuje, ze sa mozme vsetci takouto cestou vyjadrit. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
mal som XR 650 L dovoz Usa .perfektna mašina ,skoro ostrá ,ale na ces.tu to nie je ,kup radšej dvojvalec,ked chceš enduro a jazdiť po cestách |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
mal som XR 650 L dovoz Usa .perfektna mašina ,skoro ostrá ,ale na ces.tu to nie je ,kup radšej dvojvalec,ked chceš enduro |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Ja som mal na DR RSE spotrebu stale 4 - 4.3l pri normalnom jazdeni hore-dole po Slovensku. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
MOKUSHKO Neregistrovaný |
SALLI mam spotrebu 4,3L a max 155-160 km/h. inac je to DR RS |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
kaňóna by som neodsudyoval hned len za to ze je to talianka... talianky su ale moja uchylka, takze... |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
jednoznacne domino.super podvozok, spotreba 5 litrou,malsom skusil som.maximalka 150km..radsej doplatiti trocha za hondu ako kupit lacnejsiu suzuki. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon ? |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Este si dovolim prispevok k tomu Canyonu: praktické veci: spotreba od 4,2 do 6 (dialnica), spotreba oleja momentálna (38000km) cca 2-3dcl za 5000km (výmenný interval) závisí od spôsobu jazdy pri prevažujúcej dialnićnej prevádzke je spotreba oleja vyššia. ventily si kontrolujem každých 5000km, palivová nádrž 20litrov, dojazd si vieš odkontrolovať pomocou relatívne presného palivomeru, má aj oranžovú kontrolku rezervy , hmotnosť cca 165kg, motka je vhodná aj pre nižšie postavy, výška sedla podľa nastavenia zadnej pružiacej jednotky od 795mm, svetlá výška od 220 do 240mm, bohuzial nema to teplomer oleja, zli pristup k vacsine ziaroviek, pri kontrole ventilov musis dat dole nadrz, ale to je asi pri vsetkych motkach. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Copy: a nemal si povolený niektorý s úchytov motora? Lebo čo sa týka vibrácii, tak podľa mojich pocitov, ten motor produkoval menšie vibrácie ako niektoré ostatné jednovalce (konkrétne mám na mysli XT). Je jasné že kultivovanosť chodu bude kdesi inde ako pri Transalpe, ktorý je dvojvalec, takže treba porovnávať porovnateľné. Čo sa týka napasovania tých plastov máš pravdu, ani ja som s tým nebol spokojný, veľký Canyon 900 mal kapotáž podstatne lepšie spracovanú, tie medzery sú daňou za to, že plastová nádrž je uchytená na mäkkých (hlavne predné) silentblokoch, ale keď už spomínaš Transalpa, motorka ktorá je o kategóriu drahšia, to vypracovanie resp. konštrukciu kapotáže tiež nemá podľa mojich predstáv. Napr. bočné plasty pred nádržov nevytvárajú uzavretý profil, sú otvorené a tvarované akokeby iba pre pohľady okoloidúcich, nie pre vodiča, podobne aj Africa.. , vidíš aj to čo by si nemusel.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoOHC (19.10.2006 22:26) |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
BranoOHC: ja co si spominam, tak po par tisic kilometroch isli vsetky kapoty dole, a vsetko som podkladal silikonovymi paskami, gumenymi podlozkami a atk. Vibracie toho Canyona boli neprijemne, hlavne to ako sa cela moto po nastartovani rozdrncala. Ti taliani na to vobec nemysleli - plast na kov a hotovo. Ja som mal canyona v bielo cervenej kombinacii Lucky Strike, skarede bolo, ked na cervenom plaste pod sdlom vyliezali biele hrany - tym ze plasty drncali o seba. Plasty boli najvacsou slabinou Canyona - vobec do seba nezapadali. Hlavne vpredu okolo tachometra, nie a nie to nejak dopasovat do seba.Raz bola skara vlavo, raz vpravo. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
jazdim na DR650 ale typ RSE, kapotaz. V prvom rade to je z menovanych najvyssia motorka, co moze byt pre niekoho problem-otacanie, cuvanie apod. Je to rovnaka kategoria ako Dominator, avsak Dr je tazsia, a vacsia. Velmi dobre sa s nou jazdi po okreskach s mnozstvom zakrut, ako ryba vo vode sa citi v serpentinach. Hoc ma kapotaz, nie je to ziadny cestovny parnik, prdel vdaka znacne sportovemu sedlu zacne velmi rychlo boliet. Cca 150-200km alebo 1.5-2hodiny. To znamena len tolko ze po 500km etapke ta bude prdel znacne boliet. Normalne vylety po okoli su v pohode,zvlada aj vylety do prirody mimo asfalt ale odporucam prezut na stuple inak si moc nezajazdis. Avsak pozor je to stroj pre jednu osobu, s dvoma to ma uz problemy s razantnym brzdenim, a svizna jazda po klukatych cestach s dvoma vyzaduje zvysenu pozornost /ram sa vlni,a vynasa ju zo zakrut /,babu na tom zvezies,ale kamos nad 80kg, ti na konci vyletu nebude ruky bozkavat vdaka sedadlu ktore je pre spolujazdca menej vyplnene. Taktiez dialnica nie je najvhodnejsia-ochrana pred "dialnicnym vetrom" je chaba,ale lepsia ako u 'blatnikacov". DR prirodzene zerie olej na to bacha,spotrebe cca okolo 5litrov, s blbnutim na plny kotol, sa musis zmestit do 6litrov. Avsak bacha, tieto stroje su uz starsie, a pri kupe musis dobre vyberat. Ako pise brano su citlive na mnozstvo oleja,ak ho mas menej prve lahnu prave vahadla s vackou, napinanie retaze nie je az take narocne. Ak by si natrafil na krasny a zachovaly exemplar je to v pohode,prestali sa tusim vyrabat v 96?, limit je u tychto kladiv cca 50.000km, potom to pyta novu retaz a mozno uz vybrus, ale vedz ze si kupujes stroj o ktory sa musis trosku viac starat ako o ine.taktiez nepredavam,ale myslim ze je to sikovne vozidlo. este z papierovych udajov-drko ma vacsi zdvih piesta ako dominator,dominator sa mi zdal ist od nizsich otacok pravidelnejsie vdaka prave inym rozmerom-nizsi zdvih vacsie vrtanie. canyon som nesedlal. dominator je myslim o trosku obratnejsi ako Dr, rozdiel citit uz po presadnuti, avsak napr. plasty na dominatore sa pri pade v lese rozletia na vsetky strany, u drka je kapotaz trosku sikovnejsie skryta, pri pade na travu vobec nie je v kontakte s podkladom, a material je trosku huzevnatejsi.Povodne reflektor na moj vkus svieti na drku slabo, pomoze vymena ziarovky za kus s vyssou svietivostou./nie zmena wattaze ziarovky/. Dojazd je od 250-300km na nadrz, s rezervou cca 50-60km navrch. Cestovat sa na tom da a v pohode, posed je pre jazdca prijemny, vybracie v riaditkach musia byt ale napr. Xtcko vybruje oproti nej ako zbijacka. Olejovy filter je papierovy-vymenitelna vlozka a vzduchovy je penovy, takze ohladom servisnych nakladov to nie je nic hrozne, akurat pri vymene sviecok potrebujes dve. Kupil by som ju znova ale dal by som si viacej pozor na stav motora, ak je v poriadku, netrpi ziadnym pazvukom a hlukom, ak tam nieco klepe,tak je to uz posrane a rozhodne to nie je normalny prejav Drka. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Chlapci neviem, ja Canyona mam od nova t.j. od roku 99, tiez som ho kupoval od Otcenasa, mam ho dodnes, najazdil som cca 38 000km, 15 krajin, nemal som na nom ziadnu zavadu. Nejdem tu pisat reklamny prispevok, neplanujem ju predat. Co sa tyka "slabeho motora" ono papierovo ma sice iba 34a40k (boli dve verzie - da sa to zistit podla VIN), ale v skutocnosti ked som aj jazdil na spominanych motkach, nemal som pocit, ze by bola slabsia. Motor sa podstatne lepsie vytacal oproti spominanym motkam, je pravda ze motor Canyona ma otackovu charakteristiku posadenu o cca 1000 ot/min vyssie (porovnam s motkami uvedenymi vyssie - castejsie treba radit), maximalka je urcita rovnaka (pisem o svojej 40k verzii). Na cesty je lepsi Canyon, ma tuhy podvozok, kratsie zdvihy (160cm), vzadu seriovo pneu 140 priemer 17". Do terenu ostatne s prednym 21" kolesom(Canyon 19") aj ked sa da aj ten tazky teren (toto leto sme boli na Ukrajine napisal som aj nejaky cestopis, su tam fotky aj Canyona v terene) Co sa tyka motora, Dominator ma servisny interval iba 3000km, čo je na cestovanie asi málo, Čo sa týka DR je všeobecne známe, že mali tých problémov po mech. stránke dosť (myslím tým hlavne na rozvody (vačka, vahadlá), vyvažovák poháňaný retiazkou, ktorú treba pravidelne napínať) Canyonu sa všeobecne vytýka, jediná vec, problém s niekedy nižšou životnosťou voľnobežky štartéra, týka sa to 600 a prvých 500 r. v. 98 a 99 . (ako som spomínal, osobne som s tým problém nemal, dá sa tomu predísť) Mechanicky problém Canyon nemá (kamaráti v ĆR na nich majú podaktorí nabehaných aj cez 50 000km a nikto sa v motore zatiaľ nevŕtal). Cagiva má ako jediná z uvádzaných napr. spodné uloženie ojnice na šálkach ktoré je životnostne ďalej ako valivé uloženie a pod. Nevýhoda je určite v mech. zvuku - robí to hlavne spojka, ale výhoda tejto spojky, že pri radení 1st. sa ti neozve rana ako napr. z BMW (Raptor ma asi okamžite zvozí), alebo ako z Transalpa a pod.(Spojka ktorá sa brodí v oleji, (v boxeroch BMW sa síce tiež nebrodí) síce neklepe, ale má tendenciu sa lepiť a aj po vytlačení spojky ti prenáša určitý moment, ktorý spôsobuje rachot pri radení prev. st.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoOHC (19.10.2006 10:22) |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
odporucam ti dominatora Honda NX 650 Dominator 1997 cagivu urcite neber je to len 500 a oproti honde a suzuki ma slaby motor. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
ked som videl prvy Canyon 500 v teste v ceskom motocasopise, zapacil sa mi. Ked som ho videl prvykrat nazivo - zhodou okolnosti presne ten isty kus - v BB u Ocenasa, rovno som ho kupil. |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
mal som DR600 aj Canyon500...z tychto dvoch by som radil DR...dominatora nepoznam |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
z ponuky vyberam domina..ale raptor ma pravdu |
Re: Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
cagivu canyon si vyhod z hlavy, zabudni na nu, neexistuje!! ok??!! |
Dominator, Suzuki DR 650 ci Cagiva canyon?
Nazdar chalani, som tu novy takze sorry za nejake prihodne nedostatky atd. Rozhodujem sa pre kupu motorky a potrebujem ziskat nejake nazory skusenejsich. Tak ktoru z tychto masiniek mi odporucite a preco. Vyuzival by som ju na bezne vylety do okolitej prirody a obcas na dlhsie trasy. V terene skor vynimocne. Diky za rady |