Anketa:
125ccm ...a co potom ? - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu125ccm ...a co potom ? - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: 125ccm ...a co potom ?
kawa er6f modelovy rok 2009 na jesen je moja 2buchar a 55kw univerzalna kapotovana motorka so ss vzhladom. na to prejdem po 125ke |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Silno uvazujem ze prejdem na Hondu Transalp ....len ci je lepsia starsia verzia alebo nova |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mam peknu kandidatku Suzuki GSF 600 S priblizne rocnik 2005, celkom pekna cena a posobi takym pohodovym dojmom, uz len musim pockat 21 mesiacov aby som mal vodicsky bez obmedzenia, keby som mal viacej prostriedkov a skusenosti siel by som hned na zaciatku kupit nieco velke, ale boli tu aj obavy tak som dopadol ako som dopadol |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Myslim ze to mozme uzavriet ze treba aj skusenosti aj rozum...proste ked jedno z toho chyba...je to cele nanic |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Filippo, tak s tymto suhlasim, ano mas pravdu, skusenosti su na nezaplatenia. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
no s tym viacmenej vsetkym suhlasim....plati ze kto chce kam, pomozme mu tam Upravené 1 krát. Naposledy upravil Filippo (31.08.2009 20:45) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
A este jednu podstatnu vec som zabudol povedat. vratim sa k tomu ferrari. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Filipo, cenim si tvoj nazor, ale opat sa pripojim k mojmu oblubenemu slovu a to ROZUMU. Preco by si to mal prepisknut? preco lietat do zakrut na ceste kde je to nebezpecne? radsej zajst na okruh a tam sa vybesnit. ako hovorim, zdravi rozum. Aj na litri sa da ist 60stiatkou, a ten kto nepojde 60siatkou tak bude pykat za chyby. A chces povedat ze ked sadnem zo 125 tak vezmem si neco na 600stovku? ja o tom pochybujem. pretoze su to uplne dve rozdielne masiny, vahovo a kubaturovo. Ja mam zasa take skusenosti ze ked som sedel na 125 a sedel som na 250siatke, nemal som taku istotu v nich ako na 600stovke, pretoze mal som pocit ze tie kolesa plavaju a nedrzia na ceste tak ako pri vacsich masinach. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
novel84: aj by som suhlasil, ale nejako mi to neda pokoja ....nemozes porovnavat 125-ku a 600-ku....alebo 50-ku a 125-ku....kazdy sa tu ohana zdravym rozumom...s tym suhlasim, aj to treba...ale sakra ved sme len ludia!!! aj ten najvacsi borec(myslim rozumovo) to raz prepiskne a ked bude na 50-ke, mozno 125-ke, nic sa nestane, alebo len nieco lahsie...a na vacsej neskor to uz nespravi...ked to iste prepiskne na 600-ke alebo litri, bude to zarucene vo vyssej rychlosti a tam je to uz len na nahode ci prezije alebo vyviazne v pohode....keby sme boli roboty tak by nam stacil zdravy rozum, takto potrebujeme aj skusenosti ktore ziskavame postupne a hlavne veelku davku stastia...viem mnohi zacinali na 600-kach a su tu stale...ale tak vynimka potvrdzuje pravidlo |
Re: 125ccm ...a co potom ?
tigrik77: Offtopic - na Sturec ide zajtra vecsina TN party cize zatial cca 15 ludi len z trencina a jeho okolia |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Povedzme si o com to je. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
noo ja rozmyslam ze po terajsej dandyne by som chcel Hondu XRV 750 Africa Twin ... ale to je asi len hudba dalekej buducnosti |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Treba zacat na tom co je dostupne a mat stoho hlavne radost mne je jedno kto na com zacina my sme behavali babetky,pincle, jawy nemam na tieto stroje zleho slova a ze teraz behaju na skutroch a vymakanych 125 je to dostupne tak preco nie? Ja beriem rovnako chalaniska na starej MZ a tak isto aj niekoho na fungel novej 125 |
Re: 125ccm ...a co potom ?
zivot ide dalej a pokrok nezadrzime (ty kokos ake slova zo mna vypadli ) a myslím že to je lepšie ako keby si začínal na nejakej SS 600 Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (31.08.2009 12:21) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
jedno je ucta a druhe je ked niekto napise, ja som zacinal na pincli, simsone,..... a myslim ze tak by mal zacinat kazdy - alebo nieco v tom zmysle ako vela ludi vie. Stoho sa mi je az zle niekedy |
Re: 125ccm ...a co potom ?
sp125eedokej vsak ......je to tvoj zivot a ja ti ho neberem ..........ohladom toho vykonu mne bohate staci aj mz lenze cem mat rezervu vo vykone ......ktora sa vzdy zinde |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ako to este mozu zmenit?? mozu to len obmedzit tym keby teda merali pri technickej, skutocny vykon motoriek ale na to neni potrebna technika a na techniku financie, + teda aj tak sa to da obist pretoze na technicku si motorku mozes priskrtit |
Re: 125ccm ...a co potom ?
nevravim ze sa zmeni,ale ma sere ze to nie je poriadne rozdelene,lebo kazdy to len porusuje,ci uz 25kW alebo tak.. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Na zetku som sa vozil, nespravil som moc (cca 20-30 km som na nom spravil ) ale clovek si zvykne na vsetko pokial samozrejme nejazdi jak kkt a nerozbije sa hned Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (31.08.2009 11:45) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Hunter: krasne si to napisal az mi je do placu,ale neprehanaj,lebo budem sa cervenat. ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSuminko (31.08.2009 11:29) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mato69: este niesi dost vyhoneny na take moto ako je Z-tko... niesom moc starsi ale hovorim z vlstnej skusenosti...je super si vyskusat 125-ku , je super po nej skusit 250-ku a po nej som skusil 650-kove endurko.....(stale hovorim len o cestnych strojoch) ... a viem ze kazda z nich mi nieco dala! .. ak ni vykon tak napr. schopnost dobre manevrovat..aj v malych rychlostiach... rozbehy.. su ine so silnou masinou a slabou masinou...ale v jednom mas pravdu.. ze najhorsie je to ze keby ju kupujes tak netrva dlho a chces ju predat... |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Ja to trebars chapem vsetko toto len mi pride zbytocne ist postupne az tak velmi |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Chlapci prepacte ze vam sem zase pisem mimo temy ale Ssuminka sa musim zastat pretoze viem ako jazdi a na svojej Mz-tke zahambil aj ine masiny napriklad BMW 650GS alebo Suzuki CSR 600 takze je to o tom ako vie kto jazdit a ako kto svoju motorku pozna a co si na nej dovoli len tolko som chcel Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (31.08.2009 10:44) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
tak som to nemyslel,len neurazaj stare znacky,lebo aj tie vedia dost ta naucit,lebo az take slabe to neni.. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
SSuminko: kopce, zakruty a tak su o tom ako vies jazdit nie ked uz chces porovnavat, ale na Sturci alebo tak sa urcite nemienim s niekym nahanat |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Ale k teme ja som tiez behal babeta, pincel potom dlho nic a kupil som XT600 no chcel som daku 250 ale nechcel som ju narok zas predavat a kupovat silnejsiu jazdil som ako tak s rozumom no aj tak som sa Xkrat na nej vysekal |
Re: 125ccm ...a co potom ?
na simsoňe sem sa fajnovo naučil "orientovat sa" v premáfke ket ma mali šeci f P |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ja som zacal na jawke 350 a dalsiu moto planujem az po skole, takze 2 roky to ma este cas..a urcite to bude nejaky nahac a rozmyslam ci to nebude ducati |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Momentalne XR125 a rad by som kupil Dorsoduro.. Ale su to strasne peniaze, nieco uz mam, na leasing mi to mozno vyjde Ale asi az buduci rok, tento rok tolko penazi nestihnem dat dokopy ;) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ale chlapci urazat stare znacky sa nepatri,zacal som na simaku teraz jazdim MZ,a ver tomu ze na rozbeh,a kopce,a zakruty ma nedas :Da to mam len 10kW, na rovinke je kazdy kral Upravené 2 krát. Naposledy upravil SSuminko (31.08.2009 1:17) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mato69,vítam ťa v klube sd.rozlúšti si to ako chceš,pomôcka s...... d....,je nás viac ako si všetci moralisti vedia predstaviť! |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Moje hranice siahaju daleko za Citroen C3 ktory som minuly mesiac trafil |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mato69,medzdi tými moto nie je v podstate žiadný rozdiel!všetky sú rovnako ovládateľné a skoro rovnako ťažké-akurát na jednej máš na 400 metroch medzdi zátačkami 120 a na druhej raz toľko.a na r1 som mal nabehané dosť,aby som vedel čo to robí:spadnúť spadne každý,základ je potom sa postaviť alebo:keď nespadneš,nevieš kde máš hranice rozhodne ti neprajem nájsť štrk v zákrute,ktorú oznáš ako vlastnú dlaň a trafiť aj s moto mostík...... |
Re: 125ccm ...a co potom ?
po povolenu rychlost predsa to ze idem prvy z krizovatky neznamena ze sa idem zabit alle vetsinou to nerobim najradsej chodim poslledny aby ma netrafil odzadu chuj ktory pise aebo cita za jazdy sms |
Re: 125ccm ...a co potom ?
no vidis ZXR 400 uz ,,trosicka,, ide tiez oproti 125ke (a aj oproti trebars GS500 a tak ), nefandim si a nechcem aby to zle vyznelo ale to ze niekto ( trebars teda aj ty ) sa rozbil, neznamena ze sa musi rozbijat hned kazdy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (30.08.2009 23:37) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mato69,skludni si hormón.ja som mal najprv aprilku 125,potom kawu zxr 400,potom zxr750 a potom r1.na všetkých som hodil tlamu,po tej poslednej som bol 4 mesiace na vozíku a doteraz chodim o barličke.takže ty chumaj,rozmýšlaj!!!!!myslím to v dobrom |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Mno a teraz tu zas tocite vsetci o buse, busu chcem ako tretiu medzitym ide zetko, je pravda ze na nicom vecsom zo zaciatku nebudem mat skusenosti, ale povedzte mi ako ich mam nabrat ked sa na tom nebudem proste vozit a vozit? co mam kupit ,,skapatu,, 500vku a za pol roka ju dat prec ?? chcem mat k moto vztah ( sem tam vylepsim o nejaky diel sem nejaky tam a tak postupne si ju upravit nech je jedinecna ) nie ze ich budme striedat jak ponozky , preto je moj motozivot len troj fázový mala - väcsia - najväcsia Upravené 2 krát. Naposledy upravil Mato69 (30.08.2009 23:29) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mlhos..to bola dalsia tvoja perla...dufam ze mas ich este kopu.. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
inak nejde tu len o otoceni plynom..pri jazde na 125 mas ine skusenosti a inak reagujes na dany moment.. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
podivajte sa asi takto mam iba 250 a na krizovatke necham kazdeho jednoducho pre to ze mne to ani pri plnom vykone nedvihne na zadne a radim hore pod plnym bez spojky to ziadna vas velkobjemovka nedokaze lebo sa prevrati |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Nejak mi nepasuje veta ked mas financie chod kludne po 125 do 250, aspon teda pre niekoho ako som ja (a setkych co maju 2taktne 125ky ), so seriovou plne otvorenou NSR mi ninja 250 neusla ani o vlasok, a to neratam keby to poladim, takze k comu by mi bola dobra 250ka? Nebudem kupovat snad 250ku zas dvojtaktnu, aby mi to zralo 8 litrov a oproti objemovo vecsim masinam hovno islo Upravené 3 krát. Naposledy upravil Mato69 (30.08.2009 23:14) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mato 69,si falat chuja-vieš o tom vôbec?ale nesúdiť je moja základná priorita,takže sa hneď aj ospravedlňujem!aspoň bude v druhej rubrike o čom čítať.... |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Blazen 054 Upravené 2 krát. Naposledy upravil CB750 (30.08.2009 23:13) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
patrik mal som aj R1 je rozdiel citit,ale nie vtom ako to ty opisujes..Porovnavaj tu tvoju s tou mojou.. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Co tak sa prv ucit co je to pad a potom sa ucit co je to rychlost? co keby sme upravili nejaku motorku tak aby bola obrnena na tolko ze pri pade sa jej nic nestane a stvorili ju na padanie? A co tak potom posadit kazdeho frajera na nu a nechat ho s nou dristnut? |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Ked máš financie, tak chod kludne po 125ccm do 250 a tak postupne zvyšuj. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
.... ale inak kazda motorka spomenuta ako co potom,nepada do skupiny pre 18 rocnych :D |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Ja si myslim ze je to o rozume, ten co ma v hlave nasrato alebo vykradnuto, ten sa treskne o zem aj na 125 a ten co ma 600stovku a ma rozum tak pojde pomalsie ako na 125 pretoze zisti ze sedi na tazkej krave. a ten kto ne, tak ten nema rozum. Upravené 1 krát. Naposledy upravil noveL84 (30.08.2009 22:17) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
noo myslyym ze je zaalezi naa financiach...vacsina zacina na125-kaach ale noo..podla mna je to na zaciatok dost silnee...myslyym uplneho zaciatocnika..uplne staci simson...ja som postup oval...babete,pionier,simsony,yamada dt 125 a je mi top akuraat...a plabujem bud 250 cross2T alebo 600 enduro...too zalezii aj od fotra lebo on sa do tohonerizumie a ked pocuje 600 tak si mysli ze je to nieco nemormalne silnee ..uz ta 125-je pre nho silna a to 3krad sa so mnou vozil a vravel ze silnejsie mi netreba ..toto mna vie riadne nasrat:D |
Re: 125ccm ...a co potom ?
sp125eed: Rád by som videl či dokážeš naozaj preniesť výkon tvojej GéPéZet1100pyčovole na cestu, a hlavne v technických pasážach. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Woozie (30.08.2009 22:06) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
tigrik: to si nemal hovoriť, lebo on ťa vyzve na okruh a tam ti dá aj dve minúty na kolo tak bacha:D |
Re: 125ccm ...a co potom ?
sp125eed no len ze na technickej casti cesty ta tie 600ky bez vykonu obehnu ale tebe asi staci na rovinke utat plny ah jaj chlapci nekupujte Fazerov, Hornetou nemaju vykon |
Re: 125ccm ...a co potom ?
majkl81 ked sadnes na nieco poradne, vecsie zistis preco som napisal ze to nejde pokial si nesedel na niecom vacsom ako liter, tak aj fazer ide, ak si raz sedel na litri, tak uz nejde pred touto som mal moznost vyskusat 500 2 valec a zdalo sa mi to ze to je raketa, to som jazdil ece na 125, no po presedlani na toto, sa mi to zda smiesne. Ale podotykam je dolezita jedna vec, napr Hunter, ked niekomu staci aj menej a nepotrebuje to, tak potom je to uplne jedno aku motorku. Mne nestaci majte ma za kokota, asi aj seci mate cmukam vas lasky, ale ja potrebujem vykon! NOSU vykonu |
Re: 125ccm ...a co potom ?
pocuj S125eed: cem by som mat tvoje skusenosti na moto ked pises "600 fazer - ten sa nehybe ten stoji, hornet to tez" |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Zaperlim robite tu z prechodu zo 125 na 600 alebo 750 strasne halo. Sedel som na 600 fazer - ten sa nehybe ten stoji, hornet to tez, ece tak SV aspon teda troska pri zacaatku ma najake prdy. Supersporty 600 ece ako tak, ale len ked idete pilu alebo kritiku, inak nema zmysel. Osobne som presiel zo 125 na 1100 neni to SS ma motor nastaveny na stredne pasmo a to je kurva TAH!! Pod liter uz nejdem ani za nic!! babaaaaaa cakam na moralizantov ktorim som oblubenym autorom |
Re: 125ccm ...a co potom ?
caw šimon s tym zrychlenim a 2V mas aj pravdu ale honda ten motor dost fajne spravila a vykonu je vsade v celom rozsahu otáčok viem vozil som sa |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ked 4V tak si kupim jedine auto |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Zetko - 106 koni 80NM , viezol som sa na kamosovom, a slape to no |
Re: 125ccm ...a co potom ?
cico322: si nejak veris ze 600-vicu:D este si sa nezviezol.. ale zasa nieje seststovivca ako sestrovica.. jazdil som na 250 maraudri... jazdil som aj na 650 pegase.. a chcel by som ist do zx6r 05 or 06... ale viem ze viac ako nad 5000 rpm nepojdem... preco? lebo proste chcem sa vozit nie byt za kokota... |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ak to bola narazka na mna, tak vysvetlim co som myslel tym ze busa je moj sen Je to moj sen teraz lebo na to nemam vodicak a chcem nejaky medzistupen (v mojom pripade Kawa z 750 ) , akonahe dosiahnem neobmedzene Acko pojde setko z domu a pride Busa. Nemam probem kupit si ju hoc aj teraz ale v garazi mi bude na dve veci a na cierno sa jazdit nechystam Upravené 2 krát. Naposledy upravil Mato69 (30.08.2009 16:27) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
nieco ine je sen a nieco ine realita ja tiez snivam ze by som chcel porsche carrera 911 a vozim sa na chevrolete aveo aj taky godwing aebo aspon elektra glide by boli fajn ale staci aj yuki pozerat na to na parkovisku lebo to neuzivim a na obrazku je uplne to iste sen je dovtedy krasny kym je to iba sen |
Re: 125ccm ...a co potom ?
husqvarna je aj ta nova 125pekna,len neviem vzady za koleso jej moc ide sedacka a to úredne svetlo je moc klasika. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Mikey presne .. nema .. co je na tom nepochopitelne ? myslis ze ked mas RR mas aj vykon v celom pasme ? tu sa pokochaj a zistis hned ze o com som pisal Honda CBR 600RR C-ABS 2009 - šesťkilo na každý deň |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Tuareg Wind 125 a teraz už mesiac Honda XRV 750 a Tuareg ostáva doma |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Z Husqvarny SM 125 S 2005 ---> Husqvarna SMR 510 2008 s 25 kw v TP |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Tak to je potom ina rec, nabuduce pis tak aby som to pochopil, takto som ti aspon dal zopar dôvodou a moznosti zmyslania Upravené 2 krát. Naposledy upravil Mato69 (29.08.2009 23:45) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
mato69,zle si to pochopil,myslel som to tak,aby si daval bacha a dosiel k nej..sry ak som to zle napisal :P busa je pekna ale neviem radsej by som RR1000 09 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Audion (29.08.2009 23:34) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Patrik-do strednych otacok to nema vykon to akoze 600vka??hmm |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Audion cakal som kedy sa objavi nejaky kokotko ako ty, sry pri takychto recach mi aj mlhos pride ako svaty clovek Upravené 4 krát. Naposledy upravil Mato69 (29.08.2009 23:00) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
kawa222: Ako toto môžeš povedať? Najlepšia motorka jednoducho neexsistuje. Sú len rôzne motorky pre rôznych ľudí. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
a na co by si kupoval nieco silnejsie odveze ta to kam potrebujes a hlavne lacnejsie a vies huntik ze ani na vyjazdoch nie rozdiel medzi 125 a vetsimi objemami iba v tom ze ty ides nadrz tam aj spet a oni dvakrat tankuju naco mat motorku ktoru nedokazem ufinancovat na to aby som na nu pozeral? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (29.08.2009 19:54) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
urcite nechod do 250 a 500 to je uplne zbytocne ked si uz jazdil na 125 ccm radsej kup nejaku 600-vicu co ma v tp 25 kw |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Ja mam NSR 125 a ma jasne,po nej chcem skodu rapid 136 a ked nasetrim tak kawu ZXR 400 |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ja idem jednoznacne do Fazera od r.v. 2004. Bud este tento rok alebo nabuduci |
Re: 125ccm ...a co potom ?
patrik co nema vykon???upresny..lebo som teraz nejako nepochopil... |
Re: 125ccm ...a co potom ?
jaj ja SV650s strašne sa mi páči modré alebo strieborné alebo neviem aké |
Re: 125ccm ...a co potom ?
4V 600 cm .. nic nepokazis .. do strednych otacok to nema vykon |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ja som si raz povedal Ninju 250..ale tak načo kupovať na dvakrát motorku, aj tak si budem musieť motorku kúpiť sám a to až po výške niekedy ak budem zarábať, ale to je ešte ďáááleko..keby to už bolo zajtra tak Suzuki GSX 650 F |
Re: 125ccm ...a co potom ?
je nieco v okoli 500 ccm co je vhodne na cestovanie aj sport, ma komplet pristrojovku /otackomer, rychlomer, palivomer,teplomer/ a spotrebu do 5 litrov na 100km ? |
Re: 125ccm ...a co potom ?
ja som začal na jawa mustang 50 cm3, po vodičáku som kúpil Yamahu YBR250 a na rok idem na Hondu CBR1000RR. Skok ale ja nie som príčetný takže v poho. Pravačku nemám z dreva. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Zetiek s 25kw v TP je v nemecku plna.... a inak co sme TN parta co jazdime tak jeden ma zrovna Zetko 08 s 25kw v TP a uz sme dohodnuti na buducorocnom odpredaji Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (29.08.2009 16:31) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
SVcko 650.. |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Ja vždy hovorím že je to o tom čo máš v hlave, ale počkaj kým sem prispejú starší vetrom ošlahaný borci tý ti poradia najlepie Upravené 2 krát. Naposledy upravil slajo (29.08.2009 16:22) |
Re: 125ccm ...a co potom ?
vacsina mladych si kupi po 125 nejakeho 5.koveho baworaka alebo vytuningovanu feldu |
Re: 125ccm ...a co potom ?
monolop1 - ja mam tez 125ku aa buducu sezonu by sem scel kupit hondu CBF 600... cize tez ze 125 na 600... ale ja nejsem z tych kery pretacaju tachometer :D ja si jazdu a okolie vychutnavam a na to nepotrebujem delo :D aj ked YBR 125 a CBF 600 je pekny rozdil :D |
Re: 125ccm ...a co potom ?
Som na tom podobne ako Hunter, lenže som išiel z čínskej 150tky na značkovú 125tku |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce