Anketa:
Najnovšie videá:
Novy Transalp vs. V-strom - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNovy Transalp vs. V-strom - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Re: Novy Transalp vs. V-strom
zdar.aj ja som sa pre pol rokom rozhodoval medzi V stromom a Transalpom.Kupoval som fungel a kupil Transalpa.Teraz to snad aj trošku lutujem.Nieje to bohviečo.Ale nevadí,už je kupené.Ten V strom je snad o niečo lepší.Ale je to len moj názor. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Zvuk vyznieva oproti reálu dosť plechovo, tak si kludne nechaj nastavené "mute" |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: Aha, tak ono vlastne islo hlavne o zvuk, kua, a ja som si to pustal bez zvuku |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer: V priereze tvojou motostory-history (v profile) tú prilbu takisto nikde nevidím . Keď najbližšie urobím nejaké videuko tak už bude verím duchaplnejšie, v štýle mne najbližšom adventure Toto bolo také narcis selfpromo zvuku Transalpa |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley, locksley, jazda bez helmy je nebezpecna aj na suchej trave. Spadnes a steblo ti vypichne oko. Uz nech sa to neopakuje Uz sa tesim na druhy diel: Locksleyho navrat Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (09.04.2008 21:37) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
|
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer:to som ja netvdil, ja to beriem troska komplexnejsie. To o co je motor Stroma "lepsi" a teda elasticita, vykon a pod. je pre mna zanedbatelna vec vzhladom na to kde masinu vyuzivam. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Dreamer: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
SF: To beriem, v terene nic z toho mozno nevyuzijes, ale zase ak by som jazdil teren trochu vaznejsie tak zvolim radsej Yamahu XT. Ani V-Strom ani TA nie su terenne motky nech uz sa tvaria akokolvek a vacsina presunov sa u nich predpoklada po spevnenych cestach, kde je vyssi vykon urcite vyhodou. Odkaz na suradnice na nadrzi TA08 tomu napoveda. O cenu na 100 km tu vobec nejde, ide skor o dojazd v miestach kde cerpacie stanice nie su na kazdom rohu. Nechcem tu umelo zivit tuto debatu, len ma zaujimalo preco je motor TA lepsou volbou. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer: Preco kvoli motoru? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer: v terene mi ani silnejsi ani zivsi motor urcite nechyba, 6 kvalt uz toboz nie. Keby som toto potreboval kupim velky kredenc na turistiku a navazam sa po cestach a dialniciach. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Tak to by ma zaujimalo preco kvoli motoru TA. Motor V-Stromu je silnejsi, zivsi, s mensou spotrebou, 6 kvalt. A co sa spolahlivosti tyka urcite nezaostava. Tak preco? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: Ja by som asi tiez preferoval TA, uz len kvoli motoru. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
miro263: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
do pozornosti jeden testik www.autofun.cz/motorky/testy/suzuki-dl650-v-strom-vs-ho... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Tak potom je vsetko OK. Trochu som sa divil , lebo doteraz sa to nespominalo. A TKC idem objednat len musim aspon este nejaky Grossclokner prebehnut nech tie anakee dorazim |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Zo skúseností z minulosti môžem len potvrdiť - pri vysokom zaťažení sa tie rozdiely v plášťoch na asfalte negujú. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
bude to nejak tak ako píše superflanker ... nemyslím že by sa vlnila, ale cítiš, že tie gumy majú limit na 160 ( teda aspoň myslím ) ... ale niežeby si sa šiel vysypať, iba zacítiš, že niečo sa deje ... a ešte mám pocit, že čím viac to naložíš ... teda zaťažíš motku, tým menej to cítiť ... možno aj preto to si to, Bobo, nepociťoval, hmm?? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
rado48:nie je to to co si predstavis ked sa povie, ze motorka sa vlni. Lepsie to vystihol PetoDL - motorka je akasi nekludna. Postrehnes to pri prechode s hladkych gum na stople. Isty cas budes urcite neisty,ale ked zistis ze sa nie je coho bat tak budes jazdit bez obmedzenia v naklone a s velkou vyhodou v terene.Urcite sa na to da zvyknut a aj tomu sem tam nalozit bez nejakeho strachu. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Na TKC som prešiel Chorvátsko, Taliansko , doviezli ma k Bodamskému jazeru a potom cez rakúske Alpy domov už mám na nich cez 8000km a na diaľnici som ich tiež moc nešanoval. Vlnenie? To som nijako nepociťoval. Strom je dlhá električka a vlnenie sa na ňom dosť stratí. Vyšších rýchlostí by som sa nebál. Dokonca aj plne naložená motorka sa na TKCčkach správala dosť kľudne. Osobne ich obujem aj nabudúce. Hlavne pri klopení sa paradoxne lepšie držia na ceste ako predošlé Avonky Distanzie, a pirelli scorpionky. Hukot je skôr príjemný ako otravný. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: ja mam este cas, este mam co robit aby som zodral tie Bridgestonky, ale urcite by ma zaujimalo ake budu tvoje dojmy z E09, tak daj potom vediet. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Pocuvaj superflanker to si ma dorazil s tym vlnenim. To fakt blbne uz pri 120 km/h ? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ako pise PetoDL, nad 120-130 sa ti troska bude "vlnit" zadok. Takze aj ked si "choprak", daj pozor aby ta to neprekvapilo pri nejakom predchadzani vozidiel. Ak chces zatial len skusat a za sezonu ich tak ci tak zjazdis, skor ti odporucim ist vzadu do lacnejsich E09 Dakar. Mna v blate podrzali viac ako TKC, zivotnost oproti TKC nemaju omnoho mensiu ale osobne som ich dlhodobejsie este neskusal. Momentalne som obuty na oboch do TKC, dozadu vsak pojde E09 aspon na skusku na jednu sezonu. Potom uz bude rozhodnute co tam zostane "na furt". |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Som maximalny pohodak, nad 130 jazdim len vynimocne a kratkodobo, vlastne ja som taky coprista na cestovnom endure Za 1 sezonu ich aj tak zjazdim tak ci tak, tak rad vyskusam ak mozem ziskat lepsi grip v terene |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer: presne ako ti to napísal superflanker ... zase zhoda ... a ešte treba rátať s tým, že okolo 130 začneš cítiť, že si a štupľoch ... motka začne byť ... ako to popísať ... povedzme " nekľudná" ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ak jazdis na lizatkach a potom nahodis stople, tak ta to urcite bude isty cas "rusit", ale postupne to prestanes vnimat. Dolezite je aj dobre "usadenie" gumy a jej vyvazenie. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
No ved to ratam, len chcem vediet, ci je to znesitelny, alebo iritujuci hluk. Ale asi to tu uz bolo v diskusii niekde tak pohladam. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
PetoDL: a co hlucnost, su to stuplaky, ocakavam teda, ze budu o cosi hlucnejsie...? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
TKC som obul pred mesiacom, hoci som uvažoval, či nepočkať, či to nebude neojazdené na studenom asfalte šmýkať, ale pohoda ... dobre som spravil, uraobil som odvtedy na nich 1200 km ... celkovo mám s nimi len dobré skúsenosti ... ešte jedno - vraj ... ale nemám to sám odskúšané, karoo lepšie držia v zákrutách ... neviem, ale keďže a s TKC som šúchal stupačky, neviem, či to ide aj lepšie ... mne teda plne vyhovujú ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
petodl..dik, este mam cas jednu sezonu, kym zoderiem povodne. Ale zatial u mna vyhravaju TKC80 - maju sympaticky dezen |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
predchádzajúci príspevok som napísal bez prečítania toho, čo píše superflanker, ale vidím, že sme sa zhodli ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist: neviem ... posúď sám: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Buty: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Zdravím páni, |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist:Karoo je lacnejsie..ale o to rychlejsie ti aj odide. Nad inou kombinaciou ako TKC80/TKC80 alebo TKC80/E09Dakar by som v tomto pripade ani neuvazoval. Prvu kombinaciu mam odskusanu dlhodobo - spokojnost. Druhu kratkodobo a zda sa mi lepsia, takze idem skusit co to povie na dlhsie. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
petodl...len aky je pomer cena/dojazd TKC80 a Karoo?? neviem ci je prave v tomto smere Karoo lacnejsie, alebo je? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Jasne že Transalp. Uz som sedel aj na Stromceku ale jednoznacne Transalp Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (05.03.2008 8:47) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Jasne ze V-strom.Uz som sedel aj na TA ale jednoznacne STROM |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer: tourance máš to isté ako brigestone ... zober tkc080 alebo o niečo lacnejšie karoo |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: na Stromoch su Bidgestone TrailWingy 150tky vzadu, vpredu 110. Som povodne chcel tie Metzelery Tourance dat ked sa mi zoderu, ale vidim, ze treba asi nieco kusavejsie ked sa clovek nechce drzat striktne len asfaltu. Inak suhlas, cesta je fajn a urcite niesom ziaden bahniak, to nie, ale ked ja neviem odolat polnej, alebo lesnej ceste bez zakazu vjazdu |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Dreamer, neexist - neviem čo máte na V Stromoch, ale ja mám na TA vzadu od prírody Metzeler Tourance U 130tku a myslím že to bude na jedno kopyto so Stromčekom. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer...davam bolsevikovi rok, maximalne dva |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist: davam im jednu sezonu a ked sa nezoderu, idu dole aj tak. Nebudem sa predsa pozerat ako si locksley na svojom TA lieta po lukach a ja nic |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
caper: az na to ze ten testik je znova stare zname nic nehovoriace zvezenie po "serpentinkach" a nie test endura co do univerzalnosti. Podobne ako pri Alpen Mater od Motorrad. Nechapem zmysel porovnavania tychto troch masin. Ved okrem objemu motora a vizualnej podobnosti maju prd spolocne. Ved kukni na Versys, spolujazdec sedi skoro ako na SS, gumy cestne, vpredu 17nastka koleso. Naozaj len vizualna podobnost k tym dvom. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Noob: vyber akykolvek stroj a akukolvek trat a kludne si to mozme spolu rozdat! Kto ma pozna, vie o com pisem... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer...ak mas originalne pneu na V-strome, tak sa este najazdis, kym im zjazdis. Su tvrde ako kamen a smykaju sa snad na vsetkom Snad do 20 000 ich zjazdim, alebo sa naserem a vyhodim ich aj tak |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: ber to ako vyzvu...nie ako dovod na odradenie od jazdenia v terene. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
TA dnes podstúpi detoksikačnú kúru, zbavím ho všetkého sajrajtu a podobný terén budem zďaleka obchádzať. Superflanker, s novým TA som asi skutočne potreboval drsnú skúsenosť aby som zistil, kde asi treba pouvažovať na istých modifikáciách. Nakoľko sa mi ale terén na čas maximálne sprotivil, ten upgrade bude až v ďalekej budúcnosti. Dovtedy plastom zdar |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Moja skusenost bola na klzkom blate s origos gumami. Neskoro som zbadal ze ta polna cesta bola podmocena a nepresiel som ani par metrov, podsmyklo mi predne a uz som lezal. Chyba jazdca, nevhodne obutie a samozrejme vaha stroja, to je ten spravny koktail na pad. Ked ich zoderiem idem do Conti TKC 80. Dovtedy sa budem vyhybat blatu a mokrej trave |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: pozri moju foto (blato na prednom kole ma uz netrapi) a uvidis, ze k istym upravam casom pristupis aj ty (ak budes dalej jazdit to co pises). Nie pre image ale z praktickeho hladiska. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
zo svojich skúseností môžem povedať, že toto sa mi na strome nestalo ... ten blatník myslím ... ak bol problém, tak kvôli pôvodným gumám, pretože stačila mokrá tráva, nehovoriac o blate a šmýkali jak besné ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Dnes som objavil limity nového TA v drsnom teréne . Po zbrázdení slušne rozmlátených asfaltiek Čergovského pohoria (Drienica, Majdan, pokus o Priehyby a Ambrušovce) som to namieril na malú lúku v údolí s dosť podmočeným povrchom. Zjazd dole kopcom kontrolovaný a s prehľadom , no na rovine začali problémy a z lúky som sa dostal až po 1 dlhej hodine!!! a vypotení celozimných zásob potu. . Je pravda, že som to prehnal a mal by čo robiť aj ostrý cross ale predsa len som myslel, že to s TA čkom zvládneme. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: 100% suhlas. My nadpriemerni to mame tazke, ani auta pre nas nevyrabaju. No na katusi LC8 som sa citil ako by ju vyrobili pre mna. Jedine co mi na nej trochu vadi je vyssia spotreba, inac nema chybu. Jej cena zodpoveda jej urovni. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Snowden: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
snowden: musis uznat ze skoro 2 metre nie je standardna vyska cloveka. Za tu sa myslim povazuje nejakych 175 cm a na tu su projektovane aj masiny. Takze tvojich vyse 20 cm nad normal (v uvodzovkach) sa urcite musi niekde prejavit. A teda na beznu motorku sa bud neposkladas alebo budes mat nohy ako na slapacej trojkolke. Ja mat dva metre tak bez akychkolvek spekulacii idem do LC8 Adventure. Stihla a vysoka ako gazela a jedina motorka, ktora je podla mna stavana od zaciatku az dokonca v prevaznej vacsine detailov ako enduro. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
aj tak vsetky porovnavacky mozu byt objektivne len subjektivne. a je to preto, lebo kazdy ma ine ocakavania. takze hola ho do prirody, porovnavajme, prekarajme a nech je trocha srandy, dajme si po papuli. pravdu povediac, sedel som na novom ta i na stromceku, ale nechcel by som ani jeden bo sa mi to zda nizke, uvidim este ked sadnem na starsi model TA. ale aj najviac z uvedenych motoriek mi pripada ako solidne endurko pre vysokych ludi AT (je to dobre napisane, nejde o preklep, urcite nemyslim TA). Upravené 1 krát. Naposledy upravil snowden (02.03.2008 10:21) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Joj, ľudia mi to tu pripada, ako ked sme sa mi na zakladnej skole prekarali, ze ja mam silnejsieho brata, a on Vas zbije on ma take svaly. Ja mam sice stale len Jawku, ale tento rok planujem kupu TA. Ani na TA ani na strome som sa neviezol len som ich videl, ale nemozem si pomoct, dizajnovo je TA podla mna na tom ovela lepsie a tak isto aj po praktickej stranke. Na novy sa financne nechytam, ale stary TA sa mi aj tak viac paci. Ked som videl na strome ten absolutne nekryty olejovy chladic prave v takej polohe, kde ide vsetok sajrajt z predneho kolesa, mal som dost. A cela ta motorka je az neprirodzene pretiahnuta, vobec nevzbudzuje dojem endura, ale len akehosi polonahaca poloendura. Jednoducho ta motorka nevzbudzuje vo mne respekt ako TA. Hoci ta sestka na TA chyba, a ide to aj do spotreby, nuz ale to je akoby si niekto kupoval stenu do obyvacky a porovnava, jednu kt, sa mu paci ale druha ma viac policiek. Samozrejme si vyberie tu kt. sa mu viac paci, ako mat nieco co sa mu nepaci a ma sa na to pozerat peknych par rokov. Alebo, mozes mat peknu a dobru frajerku, alebo len dobru frajerku. Uricte si vyberies peknu a este aj dobru, teda tu co sa Ti viac paci. Ked budem mat toho TA, rad si vymenim skusenosti a samozrejme by som ho aj osobne porovnal s nejakym stromom. Nech je to objektivne. Zdravim vsetkych. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
OK. Daj potom vedieť keď niekam pôjdeš, možno stretneme. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Izyrajder, Dreamer: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Honda je Honda, Transalp je Transalp, ale V-Strom je dvojnasobny Alpen Master Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (27.02.2008 20:27) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
honda je honda, nech je to aj TA. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
izyrajder: Suhlas. Nie je dolezite na com kto jazdi, ak mu to vyhovuje. Ci TA, alebo V-Strom, hlavne nech slniecko svieti a nech je na benzin |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
PetoDL: Niet zač. Je to fajn, že niekto otestuje môj typ motorky tak ,že keď to aj neurobím sám, tak ma niekto presvedčí, že môj koník aj také dokáže. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
izyrajder: vďaka za pozdrav ... máš pravdu, cesty a aj necesty tam boli, ale všetko v pohodičke ... stromček to zvládal parádne ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
www.motorevue.com/site/video-la-honda-700-transalp-face... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Toto poznáte? Je to z jedného českého filmu: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Hlopi, co to necitam v ceskom Motocykl casaku, opat test: novy Transalp, Versys a V strom ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley:Je super že po 500km posudzuješ svoj stroj,ale ako to tu čítam bojuješ proti V-STROMOM uplne sam a nie je to tým ze si jediný co ma TA len si ojedinelí jedinec čo chce presvedcit celi svet že TA je lepsie.K tomu nadstavovaniu:Strom ma centralnu skrutku kde bez akeho kolvek naradia nastavim zadne pruzenie,ked sa mi chce moc hrat a vezmem sroubovak doladim si to presne ako potrebujem a ked už maš v ruke ten šroubovak a pohraš sa z prednou vydlou tak to sa fakt deju citelne zmeny,ale to je isto malo proťi tvojmu TA.Tak nas tu dalej presviečaj o svojej dokonalej mašinke. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Páni, redakcia MR v blízkej dobe vydá recku na nový TA 08 (do 2 - 3 týždňov) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Páni bratia. Hovorí Vám niečo pojem Kognitívna dizonancia? Ak áno, tak nie je čo riešiť. Pre tých ostatných mám jednu dobrú správu. Všetci máme tie najlepšie stroje po akých sme túžili. Nemusíme sa o tom presviedčať, pretože je to pravda a nezáleží na značke. Upravené 1 krát. Naposledy upravil izyrajder (27.02.2008 0:51) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Tak ako písali v jednom teste: TA08 nemá problém s akceleráciou od 3000 otáčok. Keď som sa pár razí dostal pod túto hranicu, vytiahne ale nieje to ono a radšej ťuknem nižší stupeň. Ale to je extrém - zabudnem sa na 5tke keď pribrzdujem na 40tku. Od 3000 otáčok na akomkoľvek stupni stačí otočiť plynom bez podraďovania a už ma zvlní smerom dozadu. Krásna akcelerácia. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: s tym nastavenim hovoris asi o utlme. Strom to ma tiez vzadu, ale este som sa s tym nehral. Okrem utlmu sa da nastavit aj predpruzenie vpredu aj vzadu. Vzadu je na to prakticke kolecko, ktore tocis rukou, vpredu potrebujes plochy nastroj, napr. srobovak. Rozdiel medzi dolnou a hornou hranicou je riadne citit, takze ci vies najst to prave orechove. Ked jazdim solo mam rad pruzenie maksie, no s ladvinkou trochu pritvrdim Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (26.02.2008 23:07) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Nemas tam co pokazit je to skrutka s dorazom na jednej aj druhej strane..takze poexperimentuj..daj to na najmakksie (na tvoju vahu to bude asi dost makke, ale komfortne) no a postupne pritvrdzuj..ziaden strach... Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (26.02.2008 22:28) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ja viem kde to je len do toho nechcem veľmi vŕtať. V brožuře: nájdenie strednej polohy otočte na doraz do ľava a potom cca 2,5 otáčky späť alebo tak nejak. Sú tie rozdiely v pružení citeľné. Mám do toho vŕtať alebo nechať zlatý stred od výroby. Mám 95kg a dobré a zlé cesty budúú u mňa 50 na 50. Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (26.02.2008 22:22) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: to nastavenie pruzenia je v podobe dierky v bocnom plaste kadial prestrcis skrutkovac? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Páni, páni. 99% príspevkov je tu o geniálnosti VStromu a nepodložených negatívnych tvrdeniach o novom TA08. Urobil som už na ňom ako myslím zatiaľ jeden z mála v SR cca 500km a +- sa sem snažím dávať aj vecné príspevky - spotreba, otáčky/rýchlosť a subjktívne prvé dojmy. Zkĺznutie do krčmových rečí je niekedy neodvrátné, niektoré príspevky si reakcie v tomto duchu priam vyžadujú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (26.02.2008 22:05) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
presne tak, dosť sa to tu zvrhlo ... tak naposledy - aj tak sa nezhodnete na naj naj motorke, pre každého je ňou totiž iná ... a to je dobre ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: mam na stromceku odjazdenych cca 5000 km a ziadne krce zatial. 200-300 km na supu nie je problem. Sedla sa menia aj na inych masinach, pripadne sa davaju sit na mieru, je kopec firiem, ktore sa tym zivia, nie je to nic vynimocne vymenit sedlo za ine. Niekomu vyhovuje tovarenske, niekomu nie. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Macko, tak som si to video konečne pozrel a rehotal som sa asi 10 minút v 1 kuse. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ja som si kúpil moto (TA0 , ktorá je už v štandarde ako uliata pre mňa. Okrem alarmu, zámkov, prilby, kufru a momentálneho šitia motoodevu na mieru nemám dôvod do TAčka šahať a vrážať zbytočné love, tak ako vy priatelia s VStromami. Changovanie sedadiel, deflektor, kryt na motor a x ďaľších vecí. Ste si mali kúpiť úplne iné moto. Ja viem Starý TA bol skoro vypredaný a nový prišiel až teraz. Tak potom nič, nemôžte za to. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Macko: video si kuknem rád (v robote mám šunku bez videoformátov). |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
TO : Noob - |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Len sa z toho V-Storma neposerte - je větší, je lepší, je ....... to Úžasňák Jak malé deti. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
loksley: Maš pravdu TA je važna konkurencia ako novinka nestíha 4roky staremu modelu to už je len sa čím píšiť fakt normalne odpadavam.Ved už sa zarad preboha a chod sa hanbiť a jazdi radsej viac po horach stretneš tam menej ludí a tym padom sa ti ujde aj menej výsmechu... A to maš odomna radu zdarma Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (26.02.2008 9:12) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
S tym sedlom suhlas, je nizko (82 cm). Ja mam 198, ale vymenil som za vyssie sedlo z litroveho stroma a je to teraz uplna parada Aj majitel litra bol spokojny, on mal zas opacny problem Na stit som dal MRA deflektor a uz nemam co riesit. Strom nie je Goldwing a okrem toho jazdim na motorke, tak ten vanok k tomu patri |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist: a ja som si myslel, že ten jedinečný predný štít Vstromu dokonale kryje pred vetrom aj obiehané motorky nielen jazdca . Toľko ho vychválujete, že som už z toho nadobudol aj tento dojem . Na moju výšku by bol ale aj metrový málo. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley...ale neee, musel som ist opatrne, keby som ho obehol, tak by ho na tej kolobezke sfuklo do jarku |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce