Novinky:
25. 11. 2007
Chystáme ďalšiu výpravu: 7. 10. 2006 Šťastne doma! Za nami 11 800 km, 24 dní, 8 krajín, 3 kontinenty a nespočetne veľa zážitkov. 30. 9. 2006 Dobili sme pyramídy v Gíze. 20. 9. 2006 Herghott sa z rodinných dôvodov rozhodol opustiť spolucestovateľov a vrátiť sa domov. 14. 9. 2006 Vyrazili sme na cestu. 31. 8. 2006 Spustili sme Foto galériu expedície. 18. 8. 2006 Pridali sme foto Carnet de passage en douane do sekcie Dokumenty. 17. 8. 2006 Manažér Environ servis moto tímu nám potvrdil, že slovenskí jazdci Jaroslav Katriňák a Ivan Jakeš sa nebudú štartovať na rely faraónov. Jaro uprednostnil tréning v Maroku, ktorý je menej finančne náročný. 16. 8. 2006 Na stránku sme pridali sekciu Dokumenty, kde sa môžete dozvedieť niečo viac o administratívnej príprave na cestu. 22. 6. 2006 Pribrali sme k sebe Francuza, ktorý jazdí na BMW R 1200 GS. Jeho obľúbenými destináciami sú Rumunsko, Ukrajina a Grécko. |
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia (14) Bartang Valley - Srdce Pamíru, Tadžikistan - Bod záujmu - Kde si zajazdiťBartang Valley. Srdce Pamíru a asi najadventure trasa akou je možné prekonať Pamír na cestovnej motorke. Prejazd údolím vám sprostredkuje nezameniteľný pohľad na drsnú prírodu Pamíru a jej srdečných obyvateľov. Samotné údolie má dĺžku 285km a prekonáva prevýšenie 2000m. Začiatok je v dedine Rushtan kde sa rieka Bartang vlieva do hraničnej rieky Panj. Bartang Valley končí vyústením na Pamírsku náhornú plošinu neďaleko jazera Karakol. Jeho prechodom obídete najvyššie sedlo Ak Bajtal ležiace vo výške 4655mnm. Pravdepodobne ho ale po napojení na cestu M41, známu ako Pamir Highway následne prekonáte, pretože naposledy ste tankovali (snáď) v Rushtane a najbližšia pumpa je Murghabe, ktorý je od tohto miesta vzdialený ešte asi 100km. Na opačnú stranu je možné tankovať až v Sary Tash, ktorý je vzdialený 120km. Bartang Valley nemusí byť prejazdný, cesta za poslednou dedinou Kudara už nie je udržovaná. Ďalej pravidelne nikto nejazdí. Cesta môže byť neprejazdná vďaka zosuvom pôdy, lavínam, či vysokej hladine vody, pretože mosty tu už nie sú. O prejazdnosti sa informujte v informačnom centre v Khorogu. Ja som údolie prešiel počas 3 dní medzi 4.-6.7.2017. Najlepšia šanca na prejazd je v neskorších mesiacoch, pretože voda po lete by mala byť nižšia a zároveň je šanca, že prípadné zásypy už budú ostránené. Bartang Valley by som rozdelil do 3 segmentov:
Články:Fotogaléria:05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 05.12.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe 28.09.2017 - erbe Detaily:Stiahni si bod: LOC súbor (*.loc) - pre rôzne GPS programyKML súbor (*.kml) - pre Google Earth Stiahni si trasu: GPX súbor (*.gpx) - pre rôzne GPS programy a Google Earth
Mapa: Zobraz miesta v okolí na Dynamickej Mape |
Tomáš Hajduch:
Prezývka: Awia
Dátum narodenia: 30.12.1980 Bydlisko: Košice, Slovensko Kontakt: tomas.hajduch@motoride.sk Tel: +421 903 31 31 36 Peter Fischer:
Prezývka: Herghott
Dátum narodenia: 07.03.1982 Bydlisko: Svätý Jur, Slovensko Kontakt: peter.fischer@motoride.sk Tel: +421 903 123 130 Igor Krajčo:
Prezývka: Francuz
Dátum narodenia: 02.09.1971 Bydlisko: Trnava, Slovensko Kontakt: france@post.sk Tel: +421 903 122 482 |